SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Same shit, different day
SC hopper present
Geen ziggo?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze beer in een serie?![]()
Waarom heb ik nou geen HBO
Ik krijg er trek vanquote:Op maandag 6 juli 2020 00:23 schreef Guanabana het volgende:
Die patat speciaal ook nog steeds in de OP
Als je curry er zo uit ziet kan je het beter niet eten. Gelukkig is het oorlogquote:
Ik kans gemist om een Hamilton TT te doen.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kans gemist om de blauwe schwanz in de TT te verwerken
Rorschach was samen met The Comedian een van de weinig echte lichtpuntjes in de film. En dan het openingsdeel dan met The Times They Are a Changin'quote:Op maandag 6 juli 2020 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm, het was ook niet geweldig, maar aangezien ik normaal echt neits met superhelden films had vond ik dit nog wel oké. Maar dat kwam ook wel vooral en bovendien door Rorscharch (of hoe spel je dat ook alweer)
Ik had ook teveel niet meegekregenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kans gemist om een Hamilton TT te doen.
Wat ik de rest van het jaar ga doen als ik de kans krijg.
Had je toch al gedaan vandaag?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kans gemist om een Hamilton TT te doen.
Wat ik de rest van het jaar ga doen als ik de kans krijg.
Kneeling is for debeeling?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die schijnt nu ook in een musical te zitten.
Wat, als in, dat jij meningen hebt over dingen die je nog niet ervaren hebt?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het al, dit wordt de nieuwe sushi.
In dit geval zou ik niet durvenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat, als in, dat jij meningen hebt over dingen die je nog niet ervaren hebt?
Oh SNAP, BITCH
Ahquote:Op maandag 6 juli 2020 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat het je nieuwe obsessie is!
Nee hoor ik ben niet serieus
Ligt eraan of er een paar mensen nog flink voor gaan zitten.quote:
Oh, lichte teleurstelling hierquote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ahnah, sushi zou ik geen obsessie van me willen noemen.
Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggenquote:
Als @Aoibhin fors doorharkt morgenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ligt eraan of er een paar mensen nog flink voor gaan zitten.
#1000quote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggen
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:35 schreef Guanabana het volgende:
Als ik nu mocht kiezen had ik liever een patat/friet speciaal though.
Volgens mij nietquote:
Hehehehehequote:Op maandag 6 juli 2020 00:23 schreef Dave het volgende:
En elke film met Full frontal male nudity krijgt van mij bij voorbaat al 3 sterren. Sterren. Whehehe.
Of er zitten anderen op te azen, zoiets trekt ook vaak externenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat niemand 'm durft te openen en dat Strani hem opent uiteindelijk.
Of het gebeurt gewoon niet en we doeken alles op na #999, uit dat licht.
Ja joh stook de verwarring nog wat opquote:Op maandag 6 juli 2020 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die schijnt nu ook in een musical te zitten.
Hahahaquote:Op maandag 6 juli 2020 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Hopelijk is er inderdaad een mod aanwezig op dat moment.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of er zitten anderen op te azen, zoiets trekt ook vaak externen
Maandagquote:
quote:
Obsushiquote:Op maandag 6 juli 2020 00:34 schreef Dave het volgende:
Heb ik een sushi obsessie ( obsushi) gemist?
Dat risico is best groot ja. Van die types die daarna dan roepen dat ze niet door hadden dat ze in het ESF aan het posten waren enzo.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of er zitten anderen op te azen, zoiets trekt ook vaak externen
Helaasquote:
IS HET AL ZOVER WTFquote:Op maandag 6 juli 2020 00:37 schreef Guanabana het volgende:
Error, does not computequote:Op maandag 6 juli 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helaas![]()
Aoibhin is aan het ont-Aoibhinnen sinds gisteren
Houd je bekquote:
Maar, zonder ongevoelig te willen overkomen, wat heeft dat met #1000 te maken dan?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou trouwens zelf liever hebben dat iemand die ato echt beter kende het topic zou openen.
Een blauwtje zal hem anders wel aanpassenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Hopelijk is er inderdaad een mod aanwezig op dat moment.
Ik zou trouwens zelf liever hebben dat iemand die ato echt beter kende het topic zou openen.
Hm, mja, daar heb je eigenlijk ook weer gelijk in.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar, zonder ongevoelig te willen overkomen, wat heeft dat met #1000 te maken dan?
Niet door hebbenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat risico is best groot ja. Van die types die daarna dan roepen dat ze niet door hadden dat ze in het ESF aan het posten waren enzo.
Ik heb het een en ander achter de hand om je de mond te snoerenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu wel bijna triggered om het echt te doen
Dat was het slappe en laffe excuus wat de laatste lapo hunter van buiten de SC hadquote:Op maandag 6 juli 2020 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet door hebben![]()
Zodra ze mij zo vaak tegenkomen is dat wel het meest duidelijke teken zou je zeggen
Ja halloooo lijer!quote:
Daar geloof ik helemaal niets van, ik zou niet weeeeeeeeten wat.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander achter de hand om je de mond te snoeren
Dat kan je toch zien, JEZAS!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo lijer!
Ik dacht dat we nu al in 999 zaten
Je ziet het topic-nummer toch gek!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo lijer!
Dat hoeft inderdaad niks uit te maken. En kan zelfs nog iemand zijn die het niet weet of vergeten is. Dan kan een Mod de TT ook nog gewoon aanpassen.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar, zonder ongevoelig te willen overkomen, wat heeft dat met #1000 te maken dan?
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo lijer!
Ja maar daar trapte niemand van hier dan ook inquote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was het slappe en laffe excuus wat de laatste lapo hunter van buiten de SC had
Kijk eens achter jequote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, ik zou niet weeeeeeeeten wat.
Ik kijk zelden naar het topic nummerquote:
Ik keek ook echt achter mequote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk eens achter je![]()
Ik zag een vrouw in een gewaad
Ja maar als een of andere mafklapper opent blijft diens naam er altijd bijstaanquote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad niks uit te maken. En kan zelfs nog iemand zijn die het niet weet of vergeten is. Dan kan een Mod de TT ook nog gewoon aanpassen.
Nee natuurlijk trapte niemand er ook in. Maar ik vond het vooral heel erg laf. Als je ergens anders komt posten puur om een TT aan te kunnen maken. Geef dat dan gewoon toe. Niet van dat slappe gelul eromheen.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar daar trapte niemand van hier dan ook in![]()
Dat zijn ook van die rare excuses: een excuus waarom je iets doet, maar dat is dan ook gelijk iets wat alleen een heel dom persoon zou doen![]()
Nee oké jij bent geen lijer!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ziet het topic-nummer toch gek!
En ik was niet de gene die over #1000 begon hoor
We waarderen hetquote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was gewoon op tijd met het onderwerp benoemen
Hebben we wel alle tussenliggende nummers gehad?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ziet het topic-nummer toch gek!
En ik was niet de gene die over #1000 begon hoor
Ik zou al tevreden zijn met een slotgracht met water.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nuttige informatie voor wie een slotgracht met lava om zijn/haar huis wil hebben:
Goed dat je het post. Staat nog op mijn to do list.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nuttige informatie voor wie een slotgracht met lava om zijn/haar huis wil hebben:
Nou vooruit. Goed compromis wel.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee oké jij bent geen lijer!
Maar ik ben ook geen gek!
Oh ja sorry, nu zag je die spin die achter haar aan kroopquote:
De wattesquote:Op maandag 6 juli 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hey AMa![]()
Daar is de eerste #1000 hunter al
Die tussen #1 en #993 welquote:Op maandag 6 juli 2020 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben we wel alle tussenliggende nummers gehad?
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar als een of andere mafklapper opent blijft diens naam er altijd bijstaan
Preciesquote:Op maandag 6 juli 2020 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee natuurlijk trapte niemand er ook in. Maar ik vond het vooral heel erg laf. Als je ergens anders komt posten puur om een TT aan te kunnen maken. Geef dat dan gewoon toe. Niet van dat slappe gelul eromheen.
Oooh hahaquote:Op maandag 6 juli 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
we zitten bijna op topic 1000 van de sc, groot moment wie de TT pakt enzo
quote:
ik trap niet meer in die geintjes van jouquote:Op maandag 6 juli 2020 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja sorry, nu zag je die spin die achter haar aan kroop
KSC heeft de 10000 al gehad. Maar dat creëerde allerlei gezeur over de telling etc of die wel klopte, vergeten nummers etc etcquote:Op maandag 6 juli 2020 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
we zitten bijna op topic 1000 van de sc, groot moment wie de TT pakt enzo
Trusten Guaan!quote:
Dat is dan erg jammer, maar we moeten het ook weer niet groter maken dan het is. Dat iemand het doet zou ik sowieso heel erg kwalijk vinden. Maar dat dan iemands naam erbij staat vind ik nou niet zo heel erg schokkend.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar als een of andere mafklapper opent blijft diens naam er altijd bijstaan
Waar mensen zich druk om maken hèquote:Op maandag 6 juli 2020 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heeft de 10000 al gehad. Maar dat creëerde allerlei gezeur over de telling etc of die wel klopte, vergeten nummers etc etc
Graaf een gat en wacht tot het ergens deze maand weer begint met stortregenen, dan heb je je slotgracht.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zou al tevreden zijn met een slotgracht met water.
Dit is voor mij dan weer jeugdsentiment #omaverteltquote:Op maandag 6 juli 2020 00:48 schreef molloot200 het volgende:
TT
Morgen is vandaag, later is allang begonnen![]()
Voor de wat oudere kijkers, Morgen is vandaag was het gezamenlijke nummer van de NF van het Junior Songfestival in 2009Voor mij heel erg jeugdsentiment hahaha. Gelijk weer het deuntje in m’n hoofd
Bleek uiteindelijk dat er iets van 17 topics naast zaten geloof ikquote:
Trustenquote:
Oeh nieuwe geintjes incomingquote:Op maandag 6 juli 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik trap niet meer in die geintjes van jou
9 sept trouwens conjuring 3 in de bios
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is voor mij dan weer jeugdsentiment #omavertelt
Ik bedoel om mijn huis. Zullen de buren niet zo leuk vinden denk ik, moet ik door hun woonkamer.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Graaf een gat en wacht tot het ergens deze maand weer begint met stortregenen, dan heb je je slotgracht.
Met Jezus weten we niet eens zeker of hij bestaat maar er is toch een enorme religie omheen gebouwd.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bleek uiteindelijk dat er iets van 17 topics naast zaten geloof ik
Ik wilde in eerste instantie zeggen dat dit belachelijk overdreven was. Maar toen realiseerde ik mij dat je eigenlijk gewoon een feitelijke constatering plaatste.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
Van mij mag Jobi deel #1000 wel hebben trouwens. Zij heeft immers een kleine 600 topics in haar eentje volgeschreven.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie zeggen dat dit belachelijk overdreven was. Maar toen realiseerde ik mij dat je eigenlijk gewoon een feitelijke constatering plaatste.
Die kans is hier ook wel aanwezig. Een topic ophoging kan altijd gebeuren. Dat gebeurde van de week nog, maar die was gecorrigeerd.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heeft de 10000 al gehad. Maar dat creëerde allerlei gezeur over de telling etc of die wel klopte, vergeten nummers etc etc
Bleek uiteindelijk dat er iets van 17 topics naast zaten geloof ikquote:
Uiteindelijk kwam dit als de TTquote:Op maandag 6 juli 2020 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Met Jezus weten we niet eens zeker of hij bestaat maar er is toch een enorme religie omheen gebouwd.
Dan moeten die 17 topics voor de KSC ook wel te handelen zijn hoor.
Gheghequote:Op maandag 6 juli 2020 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie zeggen dat dit belachelijk overdreven was. Maar toen realiseerde ik mij dat je eigenlijk gewoon een feitelijke constatering plaatste.
Het is een belangrijke mijlpaal Straan!quote:
KSC had je eerste tig duizend topics dat je het nummer zelf moest ophogenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kans is hier ook wel aanwezig. Een topic ophoging kan altijd gebeuren. Dat gebeurde van de week nog, maar die was gecorrigeerd.
Verdomd handig als je wil barbecueen en je hebt geen houtskoolquote:Op maandag 6 juli 2020 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed dat je het post. Staat nog op mijn to do list.
Hou ooooppppquote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
Van mij mag Jobi deel #1000 wel hebben trouwens. Zij heeft immers een kleine 600 topics in haar eentje volgeschreven.
Hey die ken ik ook!!! Wij hadden een dvd van 5 jaar JSF en daarop stonden alle finalisten en hun gezamenlijke nummers van de eerste jaren. Ik zit het nu zo terug te lezen even maar de jaren 2007-2009 waren toch echt de shit voor mijquote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat gecheckt hebtquote:
Kende nie lezen joh?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo lijer!
quote:
En Tess 2005 met Stupid? Die hoor je nu nog steeds regelmatig in het uitgaanslevenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee da's waarquote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat gecheckt hebt
Juist fijn voor je buren!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik bedoel om mijn huis. Zullen de buren niet zo leuk vinden denk ik, moet ik door hun woonkamer.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dit kon zeggen maar de dichtstbijzijnde Mc hier is 20 minuten met de autoquote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
ik ga naar de mc denk ik, ik hebh onger
Neem voor mij even McKroket mee dan.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
Fixed, dan hebben we die TT gelijk voor de derde keer.quote:
En terechtquote:Op maandag 6 juli 2020 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bleek uiteindelijk dat er iets van 17 topics naast zaten geloof ik
[..]
Uiteindelijk kwam dit als de TT![]()
GC / [KSC #10000]10.000 Koen!
Doe ik, ook voor mezelfquote:Op maandag 6 juli 2020 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem voor mij even McKroket mee dan.
Monsieur Cannibale tudududuuuuuquote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
2003 - 2007 is voor mij het grootste jeugdsentiment. Daarna haakte ik enigszins afquote:Op maandag 6 juli 2020 00:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey die ken ik ook!!! Wij hadden een dvd van 5 jaar JSF en daarop stonden alle finalisten en hun gezamenlijke nummers van de eerste jaren. Ik zit het nu zo terug te lezen even maar de jaren 2007-2009 waren toch echt de shit voor mij
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
Ah merci.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Monsieur Cannibale tudududuuuuu
Je ne veux pas mourir
Nachtbrakertjequote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef skysherrif het volgende:
Oeh ja en kipnuggets please.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Doe mij even een paar mcnuggets. Thanks.
Ja ik vind het ook tegenvallenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
Volgens de stats heeft Jobi tot nu toe 41513 posts in the SC. Dat zijn dus slechts 138 topics vol. Valt me alleszins mee
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef Redefine het volgende:
Topic 1815 hoort uiteraard wel Waterloo te zijn.
In het uitgaansleven echt joh?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En Tess 2005 met Stupid? Die hoor je nu nog steeds regelmatig in het uitgaansleven
quote:
jaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Doe mij even een paar mcnuggets. Thanks.
[..]
Ah merci.
Jezus wat een kliek, je kan nog beter in het hardlooptopic zitten.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
De 7 top-posters zijn samen goed voor 497 topics, dus ongeveer de helft van wat we nu hebben:
Aoibhin
Strani
Guanabana
Greys
Redefine
Hawaii_Tim
Roger_Epiales
Het is dus echt the rich few and the poor many hier.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
De 7 top-posters zijn samen goed voor 497 topics, dus ongeveer de helft van wat we nu hebben:
Aoibhin
Strani
Guanabana
Greys
Redefine
Hawaii_Tim
Roger_Epiales
Ook jeugdsentimentquote:
Dat is een goed stel zou Theo Reitsma zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
Aoibhin
Strani
Guanabana
Greys
Redefine
Hawaii_Tim
Roger_Epiales
ja ik was om half 8 wakker al vanochtend, dus zo rond 18:30 net kreeg ik toch even het gevoe ldat ik wou liggen en voor ik het wist werd ik om 23:00 wakkerquote:
Wanneer wordt die aangepast eigenlijk?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Monsieur Cannibale tudududuuuuu
Je ne veux pas mourir
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Jezus wat een kliek, je kan nog beter in het hardlooptopic zitten.
Zie ons met onze knietjes stampen op dat bankjequote:Op maandag 6 juli 2020 00:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een goed stel zou Theo Reitsma zeggen.
Ben ik nu een of andere bourgeoisie figuur?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
Aoibhin
Strani
Guanabana
Greys
Redefine
Hawaii_Tim
Roger_Epiales
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:57 schreef Redefine het volgende:
Topic 1815 hoort uiteraard wel Waterloo te zijn.
Hier moest ik stiekem heel hard om lachenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Jezus wat een kliek, je kan nog beter in het hardlooptopic zitten.
Ja in Nijmegen vooral heel veel. Maar volgens mij daarbuiten ook hoor. Blijft een lekker meelalnummer, ook juist na wat biertjesquote:Op maandag 6 juli 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In het uitgaansleven echt joh?![]()
Ik was wel echt fan van dat nummer toen
Keizerin, zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik nu een of andere bourgeoisie figuur?
Ja je hebt mij niet meer om je wakker te blijven appen!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja ik was om half 8 wakker al vanochtend, dus zo rond 18:30 net kreeg ik toch even het gevoe ldat ik wou liggen en voor ik het wist werd ik om 23:00 wakker
*Fax stuurt naar Noord-Korea met aanvraag voor omscholingsprogramma.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik nu een of andere bourgeoisie figuur?
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie ons met onze knietjes stampen op dat bankje
Daarna een boottocht door de Amsterdamse grachten. Is later toch wel bewezen dat je daarvoor niet noodzakelijk iets voor gewonnen te hoeven hebben.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie ons met onze knietjes stampen op dat bankje
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
En nu echt weg anders word ik ongeloofwaardig![]()
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna een boottocht door de Amsterdamse grachten. Is later toch wel bewezen dat je daarvoor niet noodzakelijk iets voor gewonnen te hoeven hebben.
Truste!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna een boottocht door de Amsterdamse grachten. Is later toch wel bewezen dat je daarvoor niet noodzakelijk iets voor gewonnen te hoeven hebben.
Ik ben nu ook ongeloofwaardig.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
'Dingen' te doen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je hebt mij niet meer om je wakker te blijven appen!
Ik heb dingen te doen
Ja ook gewoon een goed meelalnummer jaquote:Op maandag 6 juli 2020 01:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja in Nijmegen vooral heel veel. Maar volgens mij daarbuiten ook hoor. Blijft een lekker meelalnummer, ook juist na wat biertjes
Ik zou er nog een nachtje over slapenquote:
Oehquote:
quote:
quote:
*faxflop*quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*Fax stuurt naar Noord-Korea met aanvraag voor omscholingsprogramma.
quote:
Geniet nog van de McKroketquote:
Trusten!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:01 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dus ijs_beer hoe was je dag;
Nou, de wc-bril brak af () dus vanmiddag een nieuwe gemonteerd. Verder een pak knäckebröd bovenop het hoofd van de hond laten vallen (
)
Kortom een uitermate levendige zondag.
Ja hallooooo ik was onschuldig weet je nog?quote:
Oh ja goeiequote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Kijk The Handmaid’s Tale anders eerst effe.
Trusten Timmieee!quote:
Ik ga er de klok op gelijk zetten!quote:
alsnog meen ik hetquote:
Dat weet ik nog wel ja, dat je dat ooit was.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hallooooo ik was onschuldig weet je nog?
Verder vanochtend nog wat meer geklust en vanavond visite gehad. Dus opzich was de dag w boeiender dan ik hier nu veronderstel.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, de wc-bril brak af () dus vanmiddag een nieuwe gemonteerd. Verder een pak knäckebröd bovenop het hoofd van de hond laten vallen (
)
Sorry moest lachen om dat van de hondquote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef ijs_beer het volgende:
)
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef ijs_beer het volgende:
)
Nog steeds!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel ja, dat je dat ooit was.
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry moest lachen om dat van de hond
Hond ligt in coma in het dierenziekenhuis en hier iedereen lachenquote:
andere keerquote:
Dat jij er gelijk iets dubbelzinnigs ervan maakt, ligt eerder aan jouquote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hallooooo ik was onschuldig weet je nog?
Ja. Krijg nu telkens meldingen dat dog.exe has stopped functioning.quote:
En waarom luister je wel naar Dave?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja goeie
Ik begin er vandaag meteen mee trouwens.
Ja, maar dan had onze beer dat er ook gewoon bij moeten vertellen!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:07 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hond ligt in coma in het dierenziekenhuis en hier iedereen lachen
Heb je 'm wel eerst uit- en aangezet?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Krijg nu telkens meldingen dat dog.exe has stopped functioning.Duur grapje weer.
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ook gewoon een goed meelalnummer jaIk en mijn vriendinnen toen waren er echt gek van. Waren ook heel erg voor Tess toen.
Wel leuk voor haar dat het dan nog steeds wel leeft
Heb je m al uit en weer aan gezet? Dat wil nog weleens helpen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Krijg nu telkens meldingen dat dog.exe has stopped functioning.Duur grapje weer.
Jij weet niet waar ik mee bezig ben!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij er gelijk iets dubbelzinnigs ervan maakt, ligt eerder aan jou![]()
Ik doelde op beweren dat je iets te doen hebt, wat natuurlijk niet kan.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dave en ik zijn... nou ja, ik weet niet of Dave er klaar voor is dat iedereen dit weet.
Broersquote:Op maandag 6 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dave en ik zijn... nou ja, ik weet niet of Dave er klaar voor is dat iedereen dit weet.
quote:
Ik ken wel sheep.exe en dat was leuk.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kwispel driver al geüpdatet?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]en gecheked of de bark-timer nog functioneel is, en dat is dus zo dus waar het nu aan ligt.
Such sheep. So wool.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ken wel sheep.exe en dat was leuk.
Soms kreeg je een zwart schaap, maar dat kan nu niet meer denk ik.
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]en gecheked of de bark-timer nog functioneel is, en dat is dus zo dus waar het nu aan ligt.
quote:
quote:
Netjesquote:Op maandag 6 juli 2020 01:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Misschien de CAT-scanner software herinstalleren.
Och hemel, dat heb ik live gekeken.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel altijd af hoe dit ooit een nationale voorronde kon winnenDit doet mijn oren nog veel meer pijn dan Go A
VERTELquote:Op maandag 6 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dave, Strani is your father?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dankuwel. Ik was er ook wel tevreden over.quote:
Niet vergeten de bug te apporteren nog!quote:Op maandag 6 juli 2020 01:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
Misschien de CAT-scanner software herinstalleren.
Volendammers?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dave, Strani is your father?
Of: He's my brother, he's my son, he's my brother, he's my son.
Wowquote:Op maandag 6 juli 2020 01:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet vergeten de bug te apporteren nog!
Watjequote:
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:12 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet vergeten de bug te apporteren nog!
Die sympathy votes gaan we volgend jaar ook krijgenquote:Op maandag 6 juli 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Och hemel, dat heb ik live gekeken.
Je had toen dus twee voorrondes en 1 finale. Van elke halve finale kwalificeerde de top 2 zich voor de finale, en later werd dan door de jury een wildcard bepaald, wat dus een finale van 5 deelnemers opleverde.
Angela Groothuizen was toen presentatrice en kondigde bij een van de halve finales Klaartje & Nicky aan als een van de finalisten. Maar ze bleken helemaal niet bij de top 2 te horen; het was een fout. Die meisjes helemaal verdrietig (snap ik ook wel).
Toen was er zo'n push om Klaartje & Nicky de wildcard te laten geven. Die kregen ze ook (al dan niet onder druk, we zullen het nooit weten). Uiteindelijk wonnen ze de finale, al dan niet met sympathy votes.
Chinatown ligt niet in Volendam. Noch ligt Volendam in a galaxy far far away.quote:
Ik deel dit sentiment.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die sympathy votes gaan we volgend jaar ook krijgenNog een jaar Uku
Nou over dat laatste zijn de meningen verdeeld.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chinatown ligt niet in Volendam. Noch ligt Volendam in a galaxy far far away.
Het gebeurd wel vaker dat paspoorten vervalst worden.quote:
Tja, ik denk inderdaad wel dat het bij nationale finales wel mee gaat spelen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die sympathy votes gaan we volgend jaar ook krijgenNog een jaar Uku
Purmerend is inderdaad verschrikkelijk. Dat accent is ook nog eens Amsterdams in het kwadraat, klinkt echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:15 schreef ijs_beer het volgende:
Iedereen wel haten op Volendam. Maar Purmerend jongens, dat is pas niks.
Waarom zou iemand er dan in vredesnaam op de step naartoe willen?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:15 schreef ijs_beer het volgende:
Zou die computer maar eens gebruiken om een goede grap te verzinnen, want dit was niet best.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb een supercomputer dé ideale Volendamse achternaam laten berekenen door alle Volendamse achternamen (vier stuks) te combineren.
Dit is het resultaat:
Smildzerman
Het was ook helemaal geen grap! Er stond toch geen grappige PI bij!?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou die computer maar eens gebruiken om een goede grap te verzinnen, want dit was niet best.
Kom er nooit, ken er niemand, WEGquote:Op maandag 6 juli 2020 01:15 schreef ijs_beer het volgende:
De kennis dat het geen grap is, maakt het eigenlijk nog erger.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was ook helemaal geen grap! Er stond toch geen grappige PI bij!?
Helemaal WEGquote:
Ach, we lachen hier ook om Sieneke.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:19 schreef ijs_beer het volgende:
En ik maar lachen om wat dus nu geen grap blijkt te zijn.![]()
Sta ik even voor paal.
inb4 iets met palingsoundquote:Op maandag 6 juli 2020 01:19 schreef ijs_beer het volgende:
Sta ik even voor paal.
En de 3J's.quote:
Iets voor Greda?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb een supercomputer dé ideale Volendamse achternaam laten berekenen door alle Volendamse achternamen (vier stuks) te combineren.
Dit is het resultaat:
Smildzerman
Dat je liefhebber bleek van de broekpalingsound?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:20 schreef Dave het volgende:
Achteraf gezien het eerste teken dat ik op jongens zou gaan vallen denk ik.
quote:Op maandag 6 juli 2020 01:19 schreef ijs_beer het volgende:
Sta ik even voor paal.
Volgens een andere Volendammer stonden die eigenlijk al met één been in de finale. Bleek toch anders te zijn. Gelachen.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En de 3J's.
Shit, toch weer terug bij Volendam.
NU ja! Je had ons moeten zien huilen joh in 2010quote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 6 juli 2020 01:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En de 3J's.
Shit, toch weer terug bij Volendam.
quote:
Toen je voor paal stond?quote:Op maandag 6 juli 2020 01:20 schreef Dave het volgende:
Achteraf gezien het eerste teken dat ik op jongens zou gaan vallen denk ik.
“You are standing for pole”.quote:Op maandag 6 juli 2020 01:19 schreef ijs_beer het volgende:
Sta ik even voor paal.
Dat is GERDAquote:Op maandag 6 juli 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, Volendam heeft aan één Gerda wel genoeg.
Pole position?quote:
SUBLIEMquote:Op maandag 6 juli 2020 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens een andere Volendammer stonden die eigenlijk al met één been in de finale. Bleek toch anders te zijn. Gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |