SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 1% gewijzigd door Strani op 05-07-2020 19:35:08 ]
quote:
Haha dat is living on the edge inderdaadquote:Op zondag 5 juli 2020 19:28 schreef Em31 het volgende:
Toch altijd een beetje risky als je niet de OP wil en op verzenden klikt met nog 2 posts te gaan.
Mja, ze was in de race natuurlijk al de outsider die voor het rechtse geluid moest staan voordat Omtzigt deelnam. Daar had ze misschien een klein kansje voor winst gehad, maar De Jonge is gewoon een stuk populairder.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mona Keijzer lijkt wel van haar voetstuk gevallen te zijn.
Ja die hebben het sowieso het zwaarst, kan niet anders!quote:Op zondag 5 juli 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Het zullen dan ook wel geen échte Friezen zijn, maar meer mensen wiens familie minder dan drie generaties in Friesland woont.
Voor mij zou het ook al zwaar zijn in Friesland want mijn familie woont er immers al een paar generaties buiten, dus ik ga ongetwijfeld gebukt onder gevoelensquote:Op zondag 5 juli 2020 19:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die hebben het sowieso het zwaarst, kan niet anders!
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:33 schreef Meke het volgende:
Waarom staat die sushi er nog steeds in trouwens?
Is dan juist niet altlinks getriggerd? Ik weet het ook niet meer.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik zie dat #NietKnielenVoorDebielen trending is, boosrechts is weer TRIGGERED zo te zien.
Als ik de tweets zo zie, gaat het erom dat je niet mag gaan knielen voor debielen. Oftewel, dat Lewis Hamilton (gebruik maar even de voornaam met al die Hamiltons) wilde knielen is een SCHANDUH en hij zou daarom volledig geboycot moeten worden. Dat lijkt mij dan boosrechts te zijnquote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dan juist niet altlinks getriggerd? Ik weet het ook niet meer.
Voor mij is booslinks en boosrechts langzaam aan één pot nat.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dan juist niet altlinks getriggerd? Ik weet het ook niet meer.
Dan zal booslinks de hashtag zo wel gaan afpakken door het te zien als 'alleen debielen knielen niet'.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik de tweets zo zie, gaat het erom dat je niet mag gaan knielen voor debielen. Oftewel, dat Lewis Hamilton (gebruik maar even de voornaam met al die Hamiltons) wilde knielen is een SCHANDUH en hij zou daarom volledig geboycot moeten worden. Dat lijkt mij dan boosrechts te zijn
Oh, Leuke tweets inderdaad. Ik zag ook Rutte met een Hitlersnor voorbij komen.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ik de tweets zo zie, gaat het erom dat je niet mag gaan knielen voor debielen. Oftewel, dat Lewis Hamilton (gebruik maar even de voornaam met al die Hamiltons) wilde knielen is een SCHANDUH en hij zou daarom volledig geboycot moeten worden. Dat lijkt mij dan boosrechts te zijn
Grapjequote:
En zo blijkt het hoefijzermodel toch weer te kloppen!quote:Op zondag 5 juli 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mij is booslinks en boosrechts langzaam aan één pot nat.
Ah okéquote:Op zondag 5 juli 2020 19:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Grapje
Maar in mijn opvoeding wel heel vaak gehoord dat het niet hoort (nu nog steeds wel, maar het boeit me nu al helemaaaal niet meer).
Bij ons was zondag juist de dag voor frietquote:Op zondag 5 juli 2020 19:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Grapje
Maar in mijn opvoeding wel heel vaak gehoord dat het niet hoort (nu nog steeds wel, maar het boeit me nu al helemaaaal niet meer).
Precies, dan moet je rusten, dus niet kokenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij ons was zondag juist de dag voor friet
Geen idee of de snackbar om de hoek open isquote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah okéja ik dacht wie weet echt, misschien sowieso niet open dacht ik even
![]()
Dus jullie kregen frrrr... frrrr.... patat op maandag, of hoe moet ik dit lezen?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij ons was zondag juist de dag voor friet
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Oh we krijgen blijkbaar ook een Islampartij zie ik.
Misschien kunnen wij ook nog een partij oprichten, kan er nog wel eentje bij!
Steun voor deze motie!quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Em31 het volgende:
Oh we krijgen blijkbaar ook een Islampartij zie ik.
Misschien kunnen wij ook nog een partij oprichten, kan er nog wel eentje bij!
ESF-partij natuurlijkquote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]Wat voor partij zullen wij eens opzetten?
Dat is wel héél autoritairquote:Op zondag 5 juli 2020 19:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Iedereen is verplicht het ESF te kijken én leuk te vinden!
We staan voor (kleine) vrouwen, zodat ze niets kunnen zien tijdens het optreden. Wij kunnen er ook niets aan doen dat we gemiddeld best lang zijnquote:
Kan ik me prima in vindenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We staan voor (kleine) vrouwen, zodat ze niets kunnen zien tijdens het optreden. Wij kunnen er ook niets aan doen dat we gemiddeld best lang zijn
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maakt niets uit joh, we zeggen gewoon alles wat men wil horen en het komt helemaal goed
Daar heb je het al.quote:
Mensen moeten gewoon even op hun plek gezet worden!quote:
Ik zou nog zeggen het tegenovergestelde van wat Rutte doet, dus dan is die naam ook wel toepasselijk.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou nog zeggen het tegenovergestelde van wat Rutte doet, dus dan is die naam ook wel toepasselijk.
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Gecombineerd: Eckte Seks Fractie, dan komt het helemaal goed.
Dit klinkt een beetje als die ene Black Mirror aflevering.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
Goed, potje FIFA spelen met schoolvriend en daarna duik ik voor het eerst dit jaar het zwembad in
Niet op Twitter kijken.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef Dave het volgende:
Oh, omdat Max niet knielt zijn alle Nederlanders racisten.
Daar heb je booslinks al..
Zwembadquote:Op zondag 5 juli 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
Goed, potje FIFA spelen met schoolvriend en daarna duik ik voor het eerst dit jaar het zwembad in
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zwembad van Strani heeft helaas geen livestream.
Goed dat Christiano Ronaldo daar niet meer voetbalt dan.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
En daarna De Beste Naaiers van Groot-Brittannië.
Oh ja die naaiers!quote:Op zondag 5 juli 2020 20:17 schreef Dave het volgende:
[..]
En daarna De Beste Naaiers van Groot-Brittannië.
Dave is vast al alle webcams in de omgeving van Benidorm aan het afspeurenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nou pfff ik ben er weer
Maar eh... livestream zwembad Strani? Waar?
Davequote:Op zondag 5 juli 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dave is vast al alle webcams in de omgeving van Benidorm aan het afspeuren
Eensquote:Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dave
Echt zo gemist die gezelligerd![]()
@:Dave blijven jij nu!
Goedenavondquote:Op zondag 5 juli 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
Dit lijkt trouwens erg op mijn vaders naam, dus denk dat ik vroeger sowieso gelooft had dat het naar hem genoemd wasquote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik wil graag nog wat aandragen voor het ESF-partijprogramma! Ik vind dat we in Nederland een experimentele stad moeten bouwen, zoals EPCOT ooit bedoeld was:
Vanaf ongeveer 6 minuten begint Walt met college geven en vanaf ongeveer 13 minuten wordt het plan uitgelegd!
Heb dit altijd intrigerend gevonden. Het basisconcept is best gaaf en denk dat je er best iets moois van zou kunnen maken als je het moderniseert naar de wereld van 2020
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit lijkt trouwens erg op mijn vaders naam, dus denk dat ik vroeger sowieso gelooft had dat het naar hem genoemd was![]()
Er is ook een liedje dat lijkt op de naam van mijn moeder, dat geloofde ik ook altijd
Dat klinkt echt liefquote:Op zondag 5 juli 2020 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit lijkt trouwens erg op mijn vaders naam, dus denk dat ik vroeger sowieso gelooft had dat het naar hem genoemd was![]()
Er is ook een liedje dat lijkt op de naam van mijn moeder, dat geloofde ik ook altijd
Ons partijlied wordt het Te Deum natuurlijk.quote:
Ik denk dat als het aan dit topic ligt dat het optie 1 of 4 wordt. Of tegelijkertijd, dat schijnen veel mensen ook te kunnenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:44 schreef F1gamer het volgende:
Kunnen jullie me helpen welke ontspanning nu kan doen:\
- Sims 4 spelen
- Final Fantasy spel spelen
- Netflix kijken.
- Of in deze SC blijven hangen
Uiteraard!quote:Op zondag 5 juli 2020 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ons partijlied wordt het Te Deum natuurlijk.
De SC komt vaak later vooral tot leven, dus ik zou voor een van de eerste opties gaanquote:Op zondag 5 juli 2020 20:44 schreef F1gamer het volgende:
Kunnen jullie me helpen welke ontspanning nu kan doen:\
- Sims 4 spelen
- Final Fantasy spel spelen
- Netflix kijken.
- Of in deze SC blijven hangen
Jullie eerder tot leven komenquote:Op zondag 5 juli 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De SC komt vaak later vooral tot leven, dus ik zou voor een van de eerste opties gaan
Ik probeer wel het nachtbraken wat in te dammenquote:Op zondag 5 juli 2020 21:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jullie eerder tot leven komen(ben zelf de laatste paar dagen hier ook amper geweest
)
Het is precies zoals die afleveringquote:Op zondag 5 juli 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als die ene Black Mirror aflevering.
Ik zal zo ff een periscope opzetten, komt goed!quote:Op zondag 5 juli 2020 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Het zwembad van Strani heeft helaas geen livestream.
Oei! En hoe ging het?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goedenavond
Dat heb ik vanochtend gedaan, zwemmen dan. Ik heb 2 weken niet gezwommen, omdat ik zo'n beetje 1,5 weken niet goed kon lopen/bewegen.
Nouuu ik dus ook niet, maar alleen dingen die er op lijkenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ken helemaal geen liedjes of dingen met de namen van mijn ouders eigenlijk
quote:Op zondag 5 juli 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal zo ff een periscope opzetten, komt goed!
Ah okéquote:Op zondag 5 juli 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouuu ik dus ook niet, maar alleen dingen die er op lijken![]()
![]()
En ze hebben ook niet echt veelvoorkomende namen dus ga ze niet openbaar posten
Goedenavond!quote:
Oh ja lijkt me ook heel apart! Mijn moeder wordt in augustus 50, maar hoe en wat we gaan doen zijn we dankzij Corona ook nog niet zo heel erg goed uit.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Krijg net van Geni (waar ik een stamboom bijhoud) een mailtje met een reminder dat mijn vader over vier dagen 60 wordt.
Best een gek idee dat hij ineens de 60 aantikt
Mijn moeder wordt dit jaar 63. Toen zij 60 werd vond ik dat ook echt heel apart ineens. Dan zijn je ouders ineens zestigers.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja lijkt me ook heel apart! Mijn moeder wordt in augustus 50, maar hoe en wat we gaan doen zijn we dankzij Corona ook nog niet zo heel erg goed uit.
Haha nou ik zou het niet zo erg vinden als jullie ze kunnen Googlen hoor, eerder dat ze dan mijn FOK! vinden als ze zichzelf Googlenquote:Op zondag 5 juli 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah okéNee dat moet je niet doen dan! Zeker aangezien een paar van ons je achternaam ook weten.
Mijn ouders hebben wel veel voorkomende namen. Of althans, de roepnaam van mijn moeder is niet eens zo mainstream, maar haar officiële naam wel.
Hoi!quote:
Ja is toch wel een leeftijdquote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt dit jaar 63. Toen zij 60 werd vond ik dat ook echt heel apart ineens. Dan zijn je ouders ineens zestigers.
Snap dat dat apart is jaquote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef molloot200 het volgende:
Ondertussen ben ik even in het bevestigde landen & artiesten topic een vernieuwd uptodate overzicht aan het maken. Laatste post tot nu toe is van ato. Blijft toch apart
quote:Op zondag 5 juli 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou ik zou het niet zo erg vinden als jullie ze kunnen Googlen hoor, eerder dat ze dan mijn FOK! vinden als ze zichzelf Googlen![]()
Ja en het verandert verder niks, maar gewoon zo'n besef dat ze straks allebei 60+ zijnquote:Op zondag 5 juli 2020 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is toch wel een leeftijdMijn ouders hebben nog tweeënhalf jaar
Nou ja waarschijnlijk als ze mee zou gaan lezen kan ze het wel herkennen aan de dingen die je zegtquote:Op zondag 5 juli 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ach ja, mijn ouders weten wel dat ik hier heel actief ben. Mams gaat ook mee naar EIC en was naar de halve-finale-meet bij Henk geweest.
Maar zij weet ook mijn username niet, en dat hou ik graag ook zo.
Ik vind vijftigers al heel wat voor mijn oudersquote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt dit jaar 63. Toen zij 60 werd vond ik dat ook echt heel apart ineens. Dan zijn je ouders ineens zestigers.
Haha nee preciesquote:Op zondag 5 juli 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ach ja, mijn ouders weten wel dat ik hier heel actief ben. Mams gaat ook mee naar EIC en was naar de halve-finale-meet bij Henk geweest.
Maar zij weet ook mijn username niet, en dat hou ik graag ook zo.
Truequote:Op zondag 5 juli 2020 21:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk als ze mee zou gaan lezen kan ze het wel herkennen aan de dingen die je zegt
Mijn ouders waren 35 en nét 33 toen ik werd geboren. Dus het had er al heel anders uitgezien als mijn ouders me hadden gekregen toen ze twintigers warenquote:Op zondag 5 juli 2020 21:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind vijftigers al heel wat voor mijn ouders
Briljant plan!quote:Op zondag 5 juli 2020 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Te leuk om te laten liggen:
Als ESF een politieke partij wordt, vind ik wel dat we ter verbetering van Nederland een 12 punten-plan moeten opstellen.
Ja en een beetje open over dagelijkse bezigheden is iedereen hier ook wel denk ik. Maar ik hoef ook niet met naam en toenaam hier voorbij te komen. Dus die voornaam is voorlopig even genoegquote:Op zondag 5 juli 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TrueIk ben ook echt heel open hier
Maar mams zou dat ook echt nooit doen hoor. Die heeft wel betere dingen te doen dan mij spioneren
Die van mij 67 terwijl ik 3000 jaar ouder ben.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 5 juli 2020 21:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en een beetje open over dagelijkse bezigheden is iedereen hier ook wel denk ik. Maar ik hoef ook niet met naam en toenaam hier voorbij te komen. Dus die voornaam is voorlopig even genoeg
Ja, een goede vriend van me heeft het ook weer heel anders. Hij komt uit 2001 en zijn ouders waren 18 en 20 toen ze hem kregen. In eerste instantie een "foutje". Zijn broertje en zusje zijn ook veel jonger dan hij. Nu is één van zijn ouders dus 37 jaar, terwijl mijn moeder dus bijna 50 wordt.quote:Op zondag 5 juli 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 35 en nét 33 toen ik werd geboren. Dus het had er al heel anders uitgezien als mijn ouders me hadden gekregen toen ze twintigers warenEn jij bent ook weer iets jonger dan ik
Ja, zie jequote:Op zondag 5 juli 2020 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van mij 67 terwijl ik 3000 jaar ouder ben.
Nee, en als je een beetje een vaker voorkomende voornaam hebt maakt het ook niet uit als je het ergens vermeldt denk ik. Voor je mij vindt moet je honderden Facebookpagina's door denk ikquote:Op zondag 5 juli 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaTja, ik heb ook inmiddels wel zo vaak gemeet hier dat de meesten hier mijn echte naam wel weten. En wat mijn voornaam betreft ben ik ook niet al te geheim meer. Mijn achternaam is een ander verhaal.
Ah echt bizar ook dan ja, die verschillen onderling, terwijl je van dezelfde generatie bentquote:Op zondag 5 juli 2020 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, een goede vriend van me heeft het ook weer heel anders. Hij komt uit 2001 en zijn ouders waren 18 en 20 toen ze hem kregen. In eerste instantie een "foutje". Zijn broertje en zusje zijn ook veel jonger dan hij. Nu is één van zijn ouders dus 37 jaar, terwijl mijn moeder dus bijna 50 wordt.
Ging op zich wel goedquote:
Dat scheelt!quote:Op zondag 5 juli 2020 21:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, en als je een beetje een vaker voorkomende voornaam hebt maakt het ook niet uit als je het ergens vermeldt denk ik. Voor je mij vindt moet je honderden Facebookpagina's door denk ik
Damn, dan heb ik een vrij jonge moeder vergeleken met jouquote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijnquote:
Alleen met mijn voornaam wel jaquote:Op zondag 5 juli 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat scheelt!![]()
Ik ben op Google ook niet de eerste hit trouwens. Maar op zich vind je me wel snel
Ah wel bijzonder om zo'n zeldzame achternaam te hebben!quote:Op zondag 5 juli 2020 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen met mijn voornaam wel ja
Mijn achternaam komt echt bijna niet voor, en ik kan ook via Google geen andere persoon vinden met exact dezelfde achternaam + voornaam combinatie als ik
Ik vrees dat Dave de boel privé heeft gezet voor hemquote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Is het nog gelukt met de periscope? Konden jullie het zien?
Nee tochquote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Dave de boel privé heeft gezet voor hem
Ja dat moet dan maar de volgende Jitsi he?quote:
Ik heb wel wat beters te doen. Ken je de kwaliteit van die dingen?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dave is vast al alle webcams in de omgeving van Benidorm aan het afspeuren
Oh, was dat het waar hij het had over iemand die in het zwembad aan het plassen wasquote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Dave de boel privé heeft gezet voor hem
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wel bijzonder om zo'n zeldzame achternaam te hebben!
Mijn achternaam is vooral in België heel veel voorkomend. In Nederland ook niet meteen heel zeldzaam, maar ook niet zoiets dat je hebt "he, wéér iemand met die achternaam".
Vroeger woonde er wel een paar straten verderop een meisje met precies dezelfde voor- en achternaam combinatie (geen familie ook) en we waren nog ongeveer dezelfde leeftijd ook. We kregen wel eens post van elkaar
Nee, misschien dat het met een microscoop wel was gelukt?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Is het nog gelukt met de periscope? Konden jullie het zien?
Ohhh ik ben echt geen sportfan maar vind dat ZO leukquote:Op zondag 5 juli 2020 21:50 schreef sportfreak het volgende:
Makkelijk Scoren is weer begonnen
Vooral bovenstaande fragment, met ook nog een rolletje voor Cornald Maas over het ESF van 1996.
Ja kan ook, neem ik jullie gewoon mee naar het zwembad!quote:Op zondag 5 juli 2020 22:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat moet dan maar de volgende Jitsi he?
Nou jij hebt dus duidelijk niet gekekenquote:Op zondag 5 juli 2020 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het met een microscoop wel was gelukt?
Dit heb ik ook nog nooit gehad. Maar mijn naam was vroeger populairder dan nu. Dat zorgde er wel voor dat in de schoolboeken uit het jaar nul (“Nederland heeft momenteel zo’n 12 miljoen inwoners”) er zeer regelmatig iemand met mijn naam meespeelde in het verhaal. Lang niet altijd met wenselijke eigenschappenquote:Op zondag 5 juli 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ook vervelend
Het is wel zo dat ik, ondanks dat mijn voornaam redelijk veel voorkomt bij mensen van mijn leeftijd, ik nog nooit in de klas oid. heb gezeten bij iemand met dezelfde voornaam.
Nederland heeft 12 miljoen inwonersquote:Op zondag 5 juli 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nog nooit gehad. Maar mijn naam was vroeger populairder dan nu. Dat zorgde er wel voor dat in de schoolboeken uit het jaar nul (“Nederland heeft momenteel zo’n 12 miljoen inwoners”) er zeer regelmatig iemand met mijn naam meespeelde in het verhaal. Lang niet altijd met wenselijke eigenschappen
Ik snap dat je liever niet naar Benidorm kijkt, maar in de omgeving van Strani wil je toch wel even een wat beter exemplaar neerzetten?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Ken je de kwaliteit van die dingen?
Vast daar inderdaadquote:Op zondag 5 juli 2020 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, was dat het waar hij het had over iemand die in het zwembad aan het plassen was
Dank jequote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk hem nu voor de tweede keer vandaag![]()
Have fun
Ja, dat was zeker bij aardrijkskunde wel gênant. Dat boek was nog zonder Flevoland, en nee zo oud ben ik ook weer nietquote:
Avondquote:
Haha ja elke keer als hij isquote:Op zondag 5 juli 2020 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank jeWat is die koning toch heerlak!
En in een close-up inderdaad een keer flink fluimend te zien
Ja jouw naam is echt een tijd vrij populair geweest inderdaad!quote:Op zondag 5 juli 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ook vervelend
Het is wel zo dat ik, ondanks dat mijn voornaam redelijk veel voorkomt bij mensen van mijn leeftijd, ik nog nooit in de klas oid. heb gezeten bij iemand met dezelfde voornaam.
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, misschien dat het met een microscoop wel was gelukt?
Waarom wordt er geknield voor een dorpje in Duitsland? #slechtegrapquote:
JAAAAquote:Op zondag 5 juli 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kan ook, neem ik jullie gewoon mee naar het zwembad!
Dat lijkt me ook niet heel fijn nee, om je naam telkens daar in terug te zien komen. Dan word je daar weer aan herinnerd enzoquote:Op zondag 5 juli 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit heb ik ook nog nooit gehad. Maar mijn naam was vroeger populairder dan nu. Dat zorgde er wel voor dat in de schoolboeken uit het jaar nul (“Nederland heeft momenteel zo’n 12 miljoen inwoners”) er zeer regelmatig iemand met mijn naam meespeelde in het verhaal. Lang niet altijd met wenselijke eigenschappen
Kloptquote:
Ik denk niet dat het expres was, maar wel apart dat ze dan voor dat shot hebben gekozen. Ze hebben volgens mij drie shows opgenomen en die gecombineerd.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja elke keer als hij is
Ik dacht dus serieus dat dat erbij hoorde
Op de basisschool had ik nog wel boeken met Oost- en West-Duitsland erin en Tsjechoslowakije. Beide waren al een paar jaar niet meer in die hoedanigheid in de echte wereld te vindenquote:Op zondag 5 juli 2020 22:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker bij aardrijkskunde wel gênant. Dat boek was nog zonder Flevoland, en nee zo oud ben ik ook weer niet
Oh, hij is nu ineens terug. Hoe kan dat nu weer.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom wordt er geknield voor een dorpje in Duitsland? #slechtegrap
Ik ook, maar toen bestonden beide ook nog, dat was dus niet zo vreemd.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de basisschool had ik nog wel boeken met Oost- en West-Duitsland erin en Tsjechoslowakije. Beide waren al een paar jaar niet meer in die hoedanigheid in de echte wereld te vinden
Jaa wij hadden wel nog Servië en Montenegro als één land soms in de boeken. Dat is volgens mij ook het laatste wat er in Europa aan nieuwe landen ook is gebeurd, de splitsing van Servië en Montenegroquote:Op zondag 5 juli 2020 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de basisschool had ik nog wel boeken met Oost- en West-Duitsland erin en Tsjechoslowakije. Beide waren al een paar jaar niet meer in die hoedanigheid in de echte wereld te vinden
twitter:StephenBLowe twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 23:10:12Soho in London is jammers, mask on and home time for me. Absolute madness https://t.co/5lkkCK3zRa reageer retweet
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen bestonden beide ook nog, dat was dus niet zo vreemd.
Speciaal voor jou!quote:Op zondag 5 juli 2020 22:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, hij is nu ineens terug. Hoe kan dat nu weer.
Wtfquote:Op zondag 5 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
In Londen is Corona ook voorbij zo te zien.twitter:StephenBLowe twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 23:10:12Soho in London is jammers, mask on and home time for me. Absolute madness https://t.co/5lkkCK3zRa reageer retweet
Ok wtf waar slaat dit opquote:Op zondag 5 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
In Londen is Corona ook voorbij zo te zien.twitter:StephenBLowe twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 23:10:12Soho in London is jammers, mask on and home time for me. Absolute madness https://t.co/5lkkCK3zRa reageer retweet
In Soho wijken ze voor niemandquote:Op zondag 5 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
Misschien was het in de andere opnames nóg ergerquote:Op zondag 5 juli 2020 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het expres was, maar wel apart dat ze dan voor dat shot hebben gekozen. Ze hebben volgens mij drie shows opgenomen en die gecombineerd.
Kwijlen?quote:Op zondag 5 juli 2020 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Het is nu mijn nieuwe obesessie komende tijd.
twitter:akkitwts twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 17:04:32A deer entered a Colorado store. The store owner gave him some chocolate chip cookies. The deer left the store and returned after half an hour with all his family members 😍
https://t.co/Ak1boMoEmG reageer retweet
Jezusquote:Op zondag 5 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
SoWow.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
Dat dacht ik ook na de protesten op de Dam maar dat lijkt toch best mee te vallen gelukkig. Hopelijk valt het dus de goede kant opquote:Op zondag 5 juli 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
JezusDie zitten binnenkort dus weer binnen.
quote:Op zondag 5 juli 2020 22:55 schreef Dave het volgende:
Gelukkig ook nog leuks op Twitter.twitter:akkitwts twitterde op zaterdag 04-07-2020 om 17:04:32A deer entered a Colorado store. The store owner gave him some chocolate chip cookies. The deer left the store and returned after half an hour with all his family members 😍
https://t.co/Ak1boMoEmG reageer retweet
quote:
Ik ga het morgen denk ik weer kijken.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Dat nummer van George Washington ook, over One Last Time, hoe hij zingt
Ja maar dit is nog wel een ander verhaal, zo allemaal bij elkaar staan en met elkaar praten voor langere tijd. En vaak ook luid praten vanwege muziek en andere geluiden. En corona is nog steeds best actief daar.quote:Op zondag 5 juli 2020 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook na de protesten op de Dam maar dat lijkt toch best mee te vallen gelukkig. Hopelijk valt het dus de goede kant op
Ik heb 'm vandaag twee keer gekeken, want ik keek de tweede keer met mijn vriend meequote:
Ahh wat tof dat je haar gelijk even kon onderwijzen eroverquote:Op zondag 5 juli 2020 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga het morgen denk ik weer kijken.
Overigens ook begonnen met Crash Course US history op YouTube.
Ik heb vandaag via Zoom met m’n VS vriendin de Eurovision-film gekeken, was erg leuk! Mocht allemaal commentaar geven over wat niet klopte en wie de cameos waren.
Ik weet hetquote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Dus iedereen die nu stil is en super/care heeft, je mist iets JOH.
Ik zit nog even in The Handmaid's Tale en m'n gedachte daar-zitten-we-dus-met-nog-4-jaar-Trump.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
Is die een beetje goed, die serie?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit nog even in The Handmaid's Tale en m'n gedachte daar-zitten-we-dus-met-nog-4-jaar-Trump.
Gewoon een fully armed batallion heen sturenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
twitter:qikipedia twitterde op zondag 05-07-2020 om 23:00:01The city motto of Weed, California is "Weed like to welcome you". The slogan of Gas, Kansas is "Don't Pass Gas, Stop and Enjoy It". reageer retweet
Die wil ik ook graag nog zienquote:
Hmm okay interessant, want ik heb een nieuwe serie nodig.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit na een dag of 5 aan het eind van seizoen 2.
Maar goed, ik zie net dat er een seizoen 4 in aantocht is, dus ik ben wel benieuwd waar het heen gaat.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
twitter:qikipedia twitterde op zondag 05-07-2020 om 23:00:01The city motto of Weed, California is "Weed like to welcome you". The slogan of Gas, Kansas is "Don't Pass Gas, Stop and Enjoy It". reageer retweet
Serie staat hier ook op, creepy welquote:Op zondag 5 juli 2020 23:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit nog even in The Handmaid's Tale en m'n gedachte daar-zitten-we-dus-met-nog-4-jaar-Trump.
Wat tof! Vind het leuk om te zien hoe mensen die niet veel met het genre hebben dit toch waarderen. Het is ook echt een volledig doorgecomponeerde musical, dus extra knap dat het dan zo’n impact kan hebben op mensen die normaal gesproken musicals mijden.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag twee keer gekeken, want ik keek de tweede keer met mijn vriend mee![]()
Zelfs hij vond hem supergoed, hij geeft een 9/10 en hij is normaal niet zo van de musicals per se.
Dat duurt nog wel ff dankzij coronaquote:Op zondag 5 juli 2020 23:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie net dat er een seizoen 4 in aantocht is, dus ik ben wel benieuwd waar het heen gaat.
Ze vond het leuk! En ze vond het extra tof om een soort realtime commentaar van me te krijgen. Vroeg na afloop allemaal dingen nog over ESF, ze wist er wel wát van (ik dwong haar per slot van rekening om 2014 te kijken toen ze hier was) maar lang niet alles. En ze vindt de nummers in de film ook leuk.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ahh wat tof dat je haar gelijk even kon onderwijzen erover![]()
Wat vond zij ervan?
Ik geloof dat ik tot in het jaar 2873 nog geen nieuwe serie nodig heb, zoveel moet ik er nog kijkenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm okay interessant, want ik heb een nieuwe serie nodig.
Burgeroorlog waarbij extreem-gelovig de macht grijpt. Vrij creepy inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Samequote:Op zondag 5 juli 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik tot in het jaar 2873 nog geen nieuwe serie nodig heb, zoveel moet ik er nog kijken
Het continue in de tijdslijn rondspringen is af en toe een beetje vermoeiend, verder een top seriequote:Op zondag 5 juli 2020 23:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Burgeroorlog waarbij extreem-gelovig de macht grijpt. Vrij creepy inderdaad.
Ah, ja, daar werd onlangs op Facebook voor geadverteerd met "de enige film waarin vals gezongen mag worden".quote:Op zondag 5 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Voor de liefhebber lees ik net dat Grease nu ook op Netflix staat, nadat hij er een tijdje van af is geweest
Ahh wel tof hoor!quote:Op zondag 5 juli 2020 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze vond het leuk! En ze vond het extra tof om een soort realtime commentaar van me te krijgen. Vroeg na afloop allemaal dingen nog over ESF, ze wist er wel wát van (ik dwong haar per slot van rekening om 2014 te kijken toen ze hier was) maar lang niet alles. En ze vindt de nummers in de film ook leuk.
Dit jaquote:Op zondag 5 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameDie Netflix "Mijn Lijst" puilt bij mij al uit, en vaak begin ik dan alsnog aan iets wat ik niet eens op die lijst heb staan
Ja, gebeurt wel wat vaak inderdaad, maar ik vind het hier juist wel goed werken, zodat je continue herinnerd wordt aan hoe het was.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Het continue in de tijdslijn rondspringen is af en toe een beetje vermoeiend, verder een top serie
Oehquote:Op zondag 5 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Voor de liefhebber lees ik net dat Grease nu ook op Netflix staat, nadat hij er een tijdje van af is geweest
Ja ik nu ook. Al heel lang niet gekeken. Zit ook in een periode waarin ik niet echt een serie kijk en zoquote:Op zondag 5 juli 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit jaPrecies dit
![]()
En dan kan er ook wel eens gewoon een hele maand voorbij gaan waarin ik niet eens Netflix gebruik, omdat ik dan gewoon veel Youtube kijk enzo.
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ja, daar werd onlangs op Facebook voor geadverteerd met "de enige film waarin vals gezongen mag worden".
Klopt wel eigenlijkquote:Op zondag 5 juli 2020 23:17 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, gebeurt wel wat vaak inderdaad, maar ik vind het hier juist wel goed werken, zodat je continue herinnerd wordt aan hoe het was.
Misschien geluk bij een ongeluk dan dat ik het nu pas kijk.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt wel eigenlijk
Maar een serie als deze waarin persoonlijke vrijheden afgenomen zijn is in onze huidige tijd een stuk aansprekender dan in de tijd dat het werd opgenomen
Ja of dat ik juist even een tijdje alleen af en toe een film wil zien en geen zin heb om midden in een serie te zitten.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik nu ook. Al heel lang niet gekeken. Zit ook in een periode waarin ik niet echt een serie kijk en zo
1e dubbele aflevering op Fox gekeken en er toen achter gekomen dat Ziggo het ook heeft. Videoland had /heb ik nietquote:Op zondag 5 juli 2020 23:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien geluk bij een ongeluk dan dat ik het nu pas kijk.
Greasequote:Op zondag 5 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameDie Netflix "Mijn Lijst" puilt bij mij al uit, en vaak begin ik dan alsnog aan iets wat ik niet eens op die lijst heb staan
Ik heb op kosten van de baas ook een wat betere verbinding naar zolder geregeld, op zolder was Wifi ruk hierquote:Op zondag 5 juli 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
AvondVan mijn werk een mail gekregen dat i.v.m. structureel thuiswerken in de toekomst (2/3 dagen per week), er gaat worden gezorgd dat je een goede thuiswerkplek krijgt. Dus dan wordt voor iedereen die het nodig heeft een 27" scherm, draadloze muis en toetsenbord geleverd
Heb er zelf niet zoveel aan, want heb net in mei mijn scherm geüpgrade naar 27" en een nieuwe muis gekochtAl is het voor mij dan wel het voordeel dat ik deze nooit hoef in te leveren en dat ik zelf mocht kiezen i.p.v. dat je het mee moet doen. Zodat ik er ook wat aan heb buiten werk om.
Ga wel vragen of ik op kantoor een betere muis kan krijgen, want dat ding wat er nu ligt is een stuk slechter dan ik thuis heb.
Klinkt interessantquote:Op zondag 5 juli 2020 23:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Burgeroorlog waarbij extreem-gelovig de macht grijpt. Vrij creepy inderdaad.
Dat scheelt ook wel een stuk inderdaad. Mijn verbinding thuis is bekabeld (haal dan de kabel uit mijn privé desktop en stop die in de laptop van mijn werk), dus dat is prima. Als het draadloos had gemoeten had ik makkelijk via mijn werk wel een upgrade kunnen krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb op kosten van de baas ook een wat betere verbinding naar zolder geregeld, op zolder was Wifi ruk hier
Hahaquote:Op zondag 5 juli 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik tot in het jaar 2873 nog geen nieuwe serie nodig heb, zoveel moet ik er nog kijken
Och, mwah...quote:Op zondag 5 juli 2020 23:21 schreef Dave het volgende:
@:Strani - misschien is the floor is lava op netflix wel iets voor jou?
Ik met series als Family Guy dat ik die ook veel kijk in de vooravond (samen met diverse andere comedyseries), terwijl ik dan eigenlijk ook wat nieuws kan kijken. Maar ja.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIk zit nu al een paar dagen tussen twee series in, en dan is het meestal een kwestie van iets als Family Guy kijken in bed voordat ik weer iets beters heb.
Ach ja, het blijft grappig hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik met series als Family Guy dat ik die ook veel kijk in de vooravond (samen met diverse andere comedyseries), terwijl ik dan eigenlijk ook wat nieuws kan kijken. Maar ja.
Ja, maar meestal heb ik wel al gezien of half gezien.quote:
Ja hij had zich een klein beetje ingelezen, en we hebben een paar jaar terug alweer, een miniserie over John Adams en the founding fathers gekeken, dat was stevige kostquote:Op zondag 5 juli 2020 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat tof! Vind het leuk om te zien hoe mensen die niet veel met het genre hebben dit toch waarderen. Het is ook echt een volledig doorgecomponeerde musical, dus extra knap dat het dan zo’n impact kan hebben op mensen die normaal gesproken musicals mijden.
Wist je vriend iets van Hamilton af? Ik bedoel, het verhaal, zijn geschiedenis? Want ik weet van mezelf dat ik echt heel blij was dat ik voordat ik het in Londen zag wel wat dingen had opgezocht en een docu op YouTube had gekeken, anders was driekwart van alles volledig langs me heen gegaan vrees ik.En nu ik het dus op tv zie merk ik dat er nog van alles te ontdekken valt. Zo veel details in de dans, de tekst, boh.
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik moet echt minder vaak die stomme tongsmiley gebruiken.
Huh jij kijkt Family Guy?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaIk zit nu al een paar dagen tussen twee series in, en dan is het meestal een kwestie van iets als Family Guy kijken in bed voordat ik weer iets beters heb.
Die ene zeker nog steeds niet gedaan he?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel fijn dan inderdaad dat je alles al had en niet meteen zoiets hebt van "oh dat is dan eigenlijk niet van mij" en je zelf hebt mogen kiezenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
AvondVan mijn werk een mail gekregen dat i.v.m. structureel thuiswerken in de toekomst (2/3 dagen per week), er gaat worden gezorgd dat je een goede thuiswerkplek krijgt. Dus dan wordt voor iedereen die het nodig heeft een 27" scherm, draadloze muis en toetsenbord geleverd
Heb er zelf niet zoveel aan, want heb net in mei mijn scherm geüpgrade naar 27" en een nieuwe muis gekochtAl is het voor mij dan wel het voordeel dat ik deze nooit hoef in te leveren en dat ik zelf mocht kiezen i.p.v. dat je het mee moet doen. Zodat ik er ook wat aan heb buiten werk om.
Ga wel vragen of ik op kantoor een betere muis kan krijgen, want dat ding wat er nu ligt is een stuk slechter dan ik thuis heb.
Dat was inderdaad ook wel de overweging die ik in mei heb gemaakt. Ik wil gewoon een goede muis en scherm (toetsenbord had ik al). Dat het dan mijn eigen geld was prima.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel fijn dan inderdaad dat je alles al had en niet meteen zoiets hebt van "oh dat is dan eigenlijk niet van mij" en je zelf hebt mogen kiezen
quote:Op zondag 5 juli 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik deze stiekem gebruik:quote:Op zondag 5 juli 2020 23:40 schreef Guanabana het volgende:
Oke ik moet echt minder vaak die stomme tongsmiley gebruiken.
Ja, ik kijk zelf ook meestal een sitcom of zo (luchtig) met daarnaast een iets zwaardere/serieuzere serie. Werkt prima, voor elke situatie wel wat wilsquote:Op zondag 5 juli 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik zit nu met HIMYM en ben daar nog wel even zoet meeAl heb ik soms ook wel zin in drama ofzo, maar daar moet ik nog iets voor uitkiezen.
Ja ik heb de eerste twee of drie afleveringen gekeken, maar het boeit me niet genoeg om nog verder te kijkenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
ben wel erg teleurgesteld in die snowpiercer serie op netflix, tering wat is dat slecht
Fijn wel dat je dan blij bent met die keuzequote:Op zondag 5 juli 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook wel de overweging die ik in mei heb gemaakt. Ik wil gewoon een goede muis en scherm (toetsenbord had ik al). Dat het dan mijn eigen geld was prima.
Sowieso vind ik een goede muis heel belangrijk.
Ja die wisseling is wel heel fijnquote:Op zondag 5 juli 2020 23:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik kijk zelf ook meestal een sitcom of zo (luchtig) met daarnaast een iets zwaardere/serieuzere serie. Werkt prima, voor elke situatie wel wat wils
De film zelf zat natuurlijk al op het randje en sloeg dan eigenlijk net door naar juist wel een goede film. Maar als er dan net even wat minder getalenteerde mensen met het bronmateriaal aan de slag gaan, dan gaat dat al snel mis.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
ben wel erg teleurgesteld in die snowpiercer serie op netflix, tering wat is dat slecht
Het kan gewoon zijn dat The Wire niks voor jou is. Enige is wel dat het begin even doorbijten kan zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:56 schreef skysherrif het volgende:
Ik zoek wel weer een goede gewone serie.
Misschien maar the wire nog eens een kans geven aangezien iedereen daar altijd zo over kwijlt
Ja die was van the director van parasite toch ook?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De film zelf zat natuurlijk al op het randje en sloeg dan eigenlijk net door naar juist wel een goede film. Maar als er dan net even wat minder getalenteerde mensen met het bronmateriaal aan de slag gaan, dan gaat dat al snel mis.
2 ofzo, maar al echt weer lang geleden, als een serie me niet gelijk pakt stop ik er al snel meequote:Op zondag 5 juli 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het kan gewoon zijn dat The Wire niks voor jou is. Enige is wel dat het begin even doorbijten kan zijn.
Hoeveel afleveringen heb je gezien?
Je muis raak je heel vaak aan en een goede gaat jaren mee, dus dan kan je daar best iets extra in investerenquote:Op zondag 5 juli 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was inderdaad ook wel de overweging die ik in mei heb gemaakt. Ik wil gewoon een goede muis en scherm (toetsenbord had ik al). Dat het dan mijn eigen geld was prima.
Sowieso vind ik een goede muis heel belangrijk.
quote:
Ja dat is dezelfde regisseur. Parasite moet ik nog steeds zien.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja die was van the director van parasite toch ook?
Vond die film ook niet geweldig, maar had zo zijn lekkere scenes en je was echt steeds benieuwd wat er in de volgende ruimte te zien was. Bij die serie haalden ze dat verrassingseffect meteen weg.
Ah doenquote:Op maandag 6 juli 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is dezelfde regisseur. Parasite moet ik nog steeds zien.
Welke was het ook al weer?quote:Op zondag 5 juli 2020 23:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die ene zeker nog steeds niet gedaan he?
Ik vond 'm wel leuk hoor. Geen meesterwerk hoor, daar is het ook het genre niet naar. Maar Steve Carell doet het leuk.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:50 schreef molloot200 het volgende:
@:Strani jij had Space Force toch gezien? Is dat een beetje iets?
Is dat die Koreaanse (?) film? Staat die op Netflix?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is dezelfde regisseur. Parasite moet ik nog steeds zien.
Na een halve aflevering had ik het wel zo'n beetje gezien eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:52 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:
Bij twee afleveringen is de kans nog wel zeer aanwezig dat je het nog wel interessant gaat vinden. En soms kan het wel helpen om een serie toch nog eens een keer op te pakken, dan kan het zomaar anders zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2 ofzo, maar al echt weer lang geleden, als een serie me niet gelijk pakt stop ik er al snel mee
Ik ben nog niet stukquote:
Een slecht toetsenbord kan gaan irriteren ja. Dan wordt het letterlijk een ramplank. Vind het altijd wel typerend hoe op de meeste kantoren er heel veel aandacht is op ergonomie als het gaat om de stoelen en bureaus. Dan wordt er bijna koste noch moeite gespaard om een goede voor je te regelen. Maar ondertussen werkt 99% wel een muis die heel slecht is voor je is...quote:Op zondag 5 juli 2020 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je muis raak je heel vaak aan en een goede gaat jaren mee, dus dan kan je daar best iets extra in investeren
Ik heb op kantoor (waar ik al maanden niet geweest ben) een zelfgekocht toetsenbord liggen, want ik ergerde me wild aan het toetsenbord dat zij geleverd hadden
Die serie heb ik nog nooit van gehoord, maar ziet er superhelden achtig uit. Niet zo mijn dingquote:
Maar dan moeten we dus extra voorzichtig zijn om je heel te laten!quote:Op maandag 6 juli 2020 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet stuk
De garantie is wel al lang voorbij
Das die verzameling van alle DC superhelden toch? Vond het lastig met die 83 crossover afleveringen terwijl ik nog niet met alle series bij was.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij twee afleveringen is de kans nog wel zeer aanwezig dat je het nog wel interessant gaat vinden. En soms kan het wel helpen om een serie toch nog eens een keer op te pakken, dan kan het zomaar anders zijn.
Heb het zelf gehad met Legends of Tomorrow (qua genre en qua kwaliteit niet te vergelijken met The Wire maar toch), daar vond ik in het begin de eerste vier afleveringen echt helemaal niks. Toen ik er later aan begonnen was vond ik het erg leuk.
Nou noem je ook wel drie totaal uiteenlopende filmsquote:Op maandag 6 juli 2020 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah doen
Ik vond hem niet beter dan the joker of 1917 maar wel erg vermakelijk
Mweh, anders gewoon game overquote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dan moeten we dus extra voorzichtig zijn om je heel te laten!
Uit hetzelfde jaar, maar parasite won de oscarquote:Op maandag 6 juli 2020 00:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou noem je ook wel drie totaal uiteenlopende films
Oh jaquote:Op maandag 6 juli 2020 00:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Years and Years, had ik pas 20x gezegd.
Ze hebben juist stervensdure Apple-toetsenborden bij de Macs die ze daar hebben. Maar door dat leuke ontwerp met die metalen onderkant kreeg ik daar een paar keer per dag een statische schok van. En als dat niet gebeurde vond ik de toetsen niet fijn of zaten er toetsen niet op het toetsenbord die ik wel wilde gebruiken. Dus kocht ik voor 15 euro de goedkoopste Logitech die ik kon vinden (die Apple-dingen zijn tien keer zo duur) en ik vind het een heel stuk fijnerquote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een slecht toetsenbord kan gaan irriteren ja. Dan wordt het letterlijk een ramplank. Vind het altijd wel typerend hoe op de meeste kantoren er heel veel aandacht is op ergonomie als het gaat om de stoelen en bureaus. Dan wordt er bijna koste noch moeite gespaard om een goede voor je te regelen. Maar ondertussen werkt 99% wel een muis die heel slecht is voor je is...
Ja dat is die Koreaanse film. De Oscar winnaar van afgelopen jaar. Staat volgens mij niet op Netflix.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dat die Koreaanse (?) film? Staat die op Netflix?
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, vind ik niet direct iets voor jou.
Ja dat is die met de verzameling DC superhelden. Met de crossovers is het inderdaad lastig. Al heb ik alle vier de series wel gevolgd. Best vermakelijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Das die verzameling van alle DC superhelden toch? Vond het lastig met die 83 crossover afleveringen terwijl ik nog niet met alle series bij was.
De serie of de film?quote:
Ja, die vond/vind ik ook wel leuk.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is die met de verzameling DC superhelden. Met de crossovers is het inderdaad lastig. Al heb ik alle vier de series wel gevolgd. Best vermakelijk.
Dat komt ook wel omdat Logitech superieur is aan de meeste andere merken wat computer randapparatuur betreft.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben juist stervensdure Apple-toetsenborden bij de Macs die ze daar hebben. Maar door dat leuke ontwerp met die metalen onderkant kreeg ik daar een paar keer per dag een statische schok van. En als dat niet gebeurde vond ik de toetsen niet fijn of zaten er toetsen niet op het toetsenbord die ik wel wilde gebruiken. Dus kocht ik voor 15 euro de goedkoopste Logitech die ik kon vinden (die Apple-dingen zijn tien keer zo duur) en ik vind het een heel stuk fijner
Maar dan hebben we geen Koen meerquote:
Serie op ziggo - da’s met die blauwe piemels toch, @Hawaii_Timquote:Op maandag 6 juli 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Film
wist niet dat er ook ee nserie was.
De serie heb ik niet gezien, maar voor de film gaven ze miljoenen extra uit voor correcte blauwe schwanz-fysicaquote:Op maandag 6 juli 2020 00:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Serie op ziggo - da’s met die blauwe piemels toch, @:hawaii_tim
Die vond ik wel tofquote:Op maandag 6 juli 2020 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is die Koreaanse film. De Oscar winnaar van afgelopen jaar. Staat volgens mij niet op Netflix.
Onze beer in een serie?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:14 schreef Dave het volgende:
Oh en als je een serie met een @:ijs_beer wilt zien: his dark materials op hbo/ziggo.
Ik zie dit nu pasquote:Op zondag 5 juli 2020 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon een fully armed batallion heen sturen
+ditquote:Op maandag 6 juli 2020 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dave ik vind het fijn dat je er weer bent
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze beer in een serie?![]()
Waarom heb ik nou geen HBO
Ik sluit me hier ook bij aanquote:Op maandag 6 juli 2020 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De film vond ik echt heel slecht. Daar heb ik toen een vernietigende recensie over geschreven. En ik kende toen wel degelijk het bronmateriaal en vond niet dat het gebrek aan actiescènes een probleem was.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Film
wist niet dat er ook ee nserie was.
quote:Op maandag 6 juli 2020 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thanks, ook leuk om er weer even te zijn.quote:
Waar schrijf je die rencensies voor?quote:Op maandag 6 juli 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
De film vond ik echt heel slecht. Daar heb ik toen een vernietigende recensie over geschreven. En ik kende toen wel degelijk het bronmateriaal en vond niet dat het gebrek aan actiescènes een probleem was.
Er zaten meerdere zeer zwakke acteurs tussen, de film was heel pretentieus, maar was inhoudelijk zo dun als het maar kon zijn (dat deed het bronwerk toch wat beter). Vooral ook heel onevenwichtig. Het is vooral zo dat Zack Snyder hier zich enorm aan vertild had. Die kon leuk flitsende en inhoudsloze actiefilms maken, maar dit was wat teveel van het goede voor hem.
Los van dat alles vond ik toen al dat het ook veel meer geschikt was voor een serie, niet voor een film. En dat is dan recent ook gebeurd. Heb de serie nog niet gezien. Maar die wordt wel erg goed gewaardeerd.
Het geld was dan ook op toen ze ze scènes op Mars wilden weergeven en dat er vervolgens belachelijk uitzag. Al hielpen de dialogen en en acteerwerk ook niet mee natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De serie heb ik niet gezien, maar voor de film gaven ze miljoenen extra uit voor correcte blauwe schwanz-fysica
Hmmmm, het was ook niet geweldig, maar aangezien ik normaal echt neits met superhelden films had vond ik dit nog wel oké. Maar dat kwam ook wel vooral en bovendien door Rorscharch (of hoe spel je dat ook alweer)quote:Op maandag 6 juli 2020 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
De film vond ik echt heel slecht. Daar heb ik toen een vernietigende recensie over geschreven. En ik kende toen wel degelijk het bronmateriaal en vond niet dat het gebrek aan actiescènes een probleem was.
Er zaten meerdere zeer zwakke acteurs tussen, de film was heel pretentieus, maar was inhoudelijk zo dun als het maar kon zijn (dat deed het bronwerk toch wat beter). Vooral ook heel onevenwichtig. Het is vooral zo dat Zack Snyder hier zich enorm aan vertild had. Die kon leuk flitsende en inhoudsloze actiefilms maken, maar dit was wat teveel van het goede voor hem.
Los van dat alles vond ik toen al dat het ook veel meer geschikt was voor een serie, niet voor een film. En dat is dan recent ook gebeurd. Heb de serie nog niet gezien. Maar die wordt wel erg goed gewaardeerd.
Voor het blad van mijn opleiding.quote:Op maandag 6 juli 2020 00:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waar schrijf je die rencensies voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |