SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wuppertal MonorailmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perky Pasen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Miauw- op 18-02-2018 20:25:56 ]With the stars as her umbrella![]()
Omdat het in de vertrekhal anders zo'n zooitje wordt.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waarom ze de as van overleden stewardessen altijd uitstrooien op de start- en landingsbaan?🐙![]()
Die is wel heel slechtquote:Op zondag 18 februari 2018 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan de hele bemanning er nog een keer overheen
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Nu snel volposten voor Koen het merkt.![]()
Dan heeft hij in ieder geval de TT nog![]()
Sorry voor gebrek aan creativiteit maar is wel een naamtopic voor degene die er zo naar toe heeft geleefd
With the stars as her umbrella![]()
Ga je meedoen om de honkbal te winnen??quote:Op zondag 18 februari 2018 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
1 negermeisje, 1299 dollar. Is dat veel?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bijna te laat
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Zolang je donderdag maar op tijd bentquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik was jaloers op die honkbalquote:Op zondag 18 februari 2018 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je meedoen om de honkbal te winnen??
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je donderdag maar op tijd bentAfkloppen BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
10.000
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: