SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wuppertal MonorailmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perky Pasen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Miauw- op 18-02-2018 20:25:56 ]With the stars as her umbrella![]()
Omdat het in de vertrekhal anders zo'n zooitje wordt.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waarom ze de as van overleden stewardessen altijd uitstrooien op de start- en landingsbaan?🐙![]()
Die is wel heel slechtquote:Op zondag 18 februari 2018 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan de hele bemanning er nog een keer overheen
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Nu snel volposten voor Koen het merkt.![]()
Dan heeft hij in ieder geval de TT nog![]()
Sorry voor gebrek aan creativiteit maar is wel een naamtopic voor degene die er zo naar toe heeft geleefd
With the stars as her umbrella![]()
Ga je meedoen om de honkbal te winnen??quote:Op zondag 18 februari 2018 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
1 negermeisje, 1299 dollar. Is dat veel?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bijna te laat
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Zolang je donderdag maar op tijd bentquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik was jaloers op die honkbalquote:Op zondag 18 februari 2018 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je meedoen om de honkbal te winnen??
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je donderdag maar op tijd bentAfkloppen BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
10.000
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Donaldquote:Op zondag 18 februari 2018 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Fake, hoax, nep![]()
Waar is DaMart als je hem nodig hebt
sinds Mart er over begon was het al niet echt meerquote:Op zondag 18 februari 2018 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dan heeft hij in ieder geval de TT nog![]()
Sorry voor gebrek aan creativiteit maar is wel een naamtopic voor degene die er zo naar toe heeft geleefd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, kan niet vanaf een bootquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In de auto. FOK! en rijden gaan niet samen.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar was je nu om de boel recht te trekken![]()
Noem de volgende topics gewoon 10.000/0.1
10.000/0.2
Etc!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dan wordt het hierna tijd voor #123. Ben dan wel officieel geen autist, maar zo klopt het nietquote:Op zondag 18 februari 2018 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de auto. FOK! en rijden gaan niet samen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koen is nu een beetje alsof hij jarenlang een prachtige vrouw in bed heeft proberen te versieren en dan eindelijk ligt ze daar met haar benen wijd voor zijn neus en dan laat zijn piel het afweten![]()
10000/123 kanookquote:Op zondag 18 februari 2018 20:24 schreef Voxs het volgende:
10.000/0.2
Etc!
Foxy
Same shit, different day
SC hopper present![]()
132quote:Op zondag 18 februari 2018 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan wordt het hierna tijd voor #123. Ben dan wel officieel geen autist, maar zo klopt het niet.
Nu even seksuele voorlichting van juf Ank.![]()
Goed idee!quote:Op zondag 18 februari 2018 20:24 schreef Voxs het volgende:
10.000/0.2
Etc!With the stars as her umbrella![]()
of zij ligt een paar huizen verderop en hier ligt d'r lelijke zusjequote:Op zondag 18 februari 2018 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Koen is nu een beetje alsof hij jarenlang een prachtige vrouw in bed heeft proberen te versieren en dan eindelijk ligt ze daar met haar benen wijd voor zijn neus en dan laat zijn piel het afweten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
paar jaar dan krijg je ook een juffrouw Ankquote:Op zondag 18 februari 2018 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
132.
Nu even seksuele voorlichting van juf Ank.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, waarom niet! Koenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Foto's van juffrouw Ank?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
132.
Nu even seksuele voorlichting van juf Ank.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Inclusief welkomstlied?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar dan krijg je ook een juffrouw Ank.
![]()
Is dat hoe heet ze?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nederland 3 komt ze zo wel weer voorbij.
Wat is dat, zo'n envelop?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte handgeschreven in een envelop? Succes iig
Papier is toch dat spul waar ze ooit geld van maakten?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eehhh iets van papier... Ik moet nog ergens 1 hebben liggen
Waar je je kont mee afveegtquote:Op zondag 18 februari 2018 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Papier is toch dat spul waar ze ooit geld van maakten?
Mensen die geen spoel föhn toilet hebben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jaja, vul jij je bad maar weer met wijnquote:
Bad.
Geen bad voor IJs.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb er van 4 tot half 6 ingelegen vanmiddag.quote:
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....Bis vincit qui se vincit!![]()
Ben je dan niet half bevroren?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er van 4 tot half 6 ingelegen vanmiddag.
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....
Nee, het was nog iets van 37 graden of zo het water? begon op 42 of zo.quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
Geslapen zelfs, heerlijk! Is me in bad nog nooit gelukt helaasquote:Op zondag 18 februari 2018 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik had gelukkig wel de iPad al weggelegd...quote:Op zondag 18 februari 2018 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Geslapen zelfs, heerlijk! Is me in bad nog nooit gelukt helaasBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....
Gelukkig mag het nu toch niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb vanavond bloemkool geroosterd, voor morgenmiddag en -avond.
Heeft Koos het net weggegooid, 'want het was toch aangebrand?'_________
Ik heb het weleens geprobeerd, maar toch te bang dat ik verzuip ofzoquote:Op zondag 18 februari 2018 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig wel de iPad al weggelegd...
Ja godverdomme man, asshole soms...quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Niet?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bis vincit qui se vincit!![]()
Terecht,quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe kan je zoiets verzinnen zelfs al maar
Vrouwen blijven makkelijker drijven dan mannen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd, maar toch te bang dat ik verzuip ofzoBis vincit qui se vincit!![]()
Yesssquote:
Ik zit nu metsmoelwerk op de bank te sachrijnen
Ja tetten en buik wel, maar dan gaat mijn hoofd dus júist onderquote:Op zondag 18 februari 2018 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrouwen blijven makkelijker drijven dan mannen hoor.
En dan?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tetten en buik wel, maar dan gaat mijn hoofd dus júist onder
Dan slik je een keer, kokhals je een keer en ben je weer wakker.Bis vincit qui se vincit!![]()
Mij kennende word ik drie dagen later gevonden omdat er zo'n stank uit de badkamer komtquote:Op zondag 18 februari 2018 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan?
Dan slik je een keer, kokhals je een keer en ben je weer wakker.
Als je hier 1 dag niet post wordt er al alarm geslagen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mij kennende word ik drie dagen later gevonden omdat er zo'n stank uit de badkamer komtBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je hier 1 dag niet post wordt er al alarm geslagen hoor.
Je kan ook met een snorkel op in bad gaan....quote:
Of een drijfkussentje onder je hoofd.Bis vincit qui se vincit!![]()
Je overschat mijn levenskwaliteitenquote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan ook met een snorkel op in bad gaan....
Of een drijfkussentje onder je hoofd.
Even Larf naar bed brengen en mijn jas in de was doen
Wat een smerige lucht hangt daar in zeg, net of ik in een frituurpan gedompeld ven geweest
lolquote:Op zondag 18 februari 2018 21:05 schreef Molo het volgende:
Even Larf naar bed brengen en mijn jas in de was doen
Wat een smerige lucht hangt daar in zeg, net of ik in een frituurpan gedompeld ven geweestZonder wrijving geen glans![]()
Zeau. NS logica ten top.
Als je een hoge ass tweedelige trein hebt, een hoop vrouwen die zwaarbeladen van de huishoudbeurs komen en een stelletje studenten die weer naar hun kot gaan (en ikke!) dan is het logisch om het stuk van zo’n 2958583 meter achter te laten in Eindhoven en het stuk van zo ongeveer 10 meter door te laten rijden en vol te proppen met volk.
![]()
En ik was net zo blij dat ze de splitsing in Utrecht al op de borden hadden gezetTot ik de trein zag aankomen....
Wat is een hoge ass?quote:Op zondag 18 februari 2018 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeau. NS logica ten top.
Als je een hoge ass tweedelige trein hebt, een hoop vrouwen die zwaarbeladen van de huishoudbeurs komen en een stelletje studenten die weer naar hun kot gaan (en ikke!) dan is het logisch om het stuk van zo’n 2958583 meter achter te laten in Eindhoven en het stuk van zo ongeveer 10 meter door te laten rijden en vol te proppen met volk.
![]()
En ik was net zo blij dat ze de splitsing in Utrecht al op de borden hadden gezetTot ik de trein zag aankomen....
Bis vincit qui se vincit!![]()
Autocorrect aidsquote:
Is dat de enige reactie die je op mijn lijdensverhaal kunt geven?
Je hoopt op een:quote:Op zondag 18 februari 2018 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dat de enige reactie die je op mijn lijdensverhaal kunt geven?
Nahnahnahnah?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Je wilt vast niet horen dat ik zit te lachen om jouw ellende?quote:Op zondag 18 februari 2018 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dat de enige reactie die je op mijn lijdensverhaal kunt geven?Bis vincit qui se vincit!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: