SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wuppertal MonorailmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perky Pasen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Miauw- op 18-02-2018 20:25:56 ]With the stars as her umbrella![]()
Omdat het in de vertrekhal anders zo'n zooitje wordt.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je waarom ze de as van overleden stewardessen altijd uitstrooien op de start- en landingsbaan?🐙![]()
Die is wel heel slechtquote:Op zondag 18 februari 2018 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan de hele bemanning er nog een keer overheen
With the stars as her umbrella![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Nu snel volposten voor Koen het merkt.![]()
Dan heeft hij in ieder geval de TT nog![]()
Sorry voor gebrek aan creativiteit maar is wel een naamtopic voor degene die er zo naar toe heeft geleefd
With the stars as her umbrella![]()
Ga je meedoen om de honkbal te winnen??quote:Op zondag 18 februari 2018 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
1 negermeisje, 1299 dollar. Is dat veel?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Bijna te laat
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Zolang je donderdag maar op tijd bentquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik was jaloers op die honkbalquote:Op zondag 18 februari 2018 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga je meedoen om de honkbal te winnen??
stupidity has become as common as common sense was before![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang je donderdag maar op tijd bentAfkloppen BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
10.000
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Donaldquote:Op zondag 18 februari 2018 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Fake, hoax, nep![]()
Waar is DaMart als je hem nodig hebt
sinds Mart er over begon was het al niet echt meerquote:Op zondag 18 februari 2018 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Dan heeft hij in ieder geval de TT nog![]()
Sorry voor gebrek aan creativiteit maar is wel een naamtopic voor degene die er zo naar toe heeft geleefd
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, kan niet vanaf een bootquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In de auto. FOK! en rijden gaan niet samen.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar was je nu om de boel recht te trekken![]()
Noem de volgende topics gewoon 10.000/0.1
10.000/0.2
Etc!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dan wordt het hierna tijd voor #123. Ben dan wel officieel geen autist, maar zo klopt het nietquote:Op zondag 18 februari 2018 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de auto. FOK! en rijden gaan niet samen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koen is nu een beetje alsof hij jarenlang een prachtige vrouw in bed heeft proberen te versieren en dan eindelijk ligt ze daar met haar benen wijd voor zijn neus en dan laat zijn piel het afweten![]()
10000/123 kanookquote:Op zondag 18 februari 2018 20:24 schreef Voxs het volgende:
10.000/0.2
Etc!
Foxy
Same shit, different day
SC hopper present![]()
132quote:Op zondag 18 februari 2018 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan wordt het hierna tijd voor #123. Ben dan wel officieel geen autist, maar zo klopt het niet.
Nu even seksuele voorlichting van juf Ank.![]()
Goed idee!quote:Op zondag 18 februari 2018 20:24 schreef Voxs het volgende:
10.000/0.2
Etc!With the stars as her umbrella![]()
of zij ligt een paar huizen verderop en hier ligt d'r lelijke zusjequote:Op zondag 18 februari 2018 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Koen is nu een beetje alsof hij jarenlang een prachtige vrouw in bed heeft proberen te versieren en dan eindelijk ligt ze daar met haar benen wijd voor zijn neus en dan laat zijn piel het afweten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
paar jaar dan krijg je ook een juffrouw Ankquote:Op zondag 18 februari 2018 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
132.
Nu even seksuele voorlichting van juf Ank.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, waarom niet! Koenquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Foto's van juffrouw Ank?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
132.
Nu even seksuele voorlichting van juf Ank.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Inclusief welkomstlied?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar dan krijg je ook een juffrouw Ank.
![]()
Is dat hoe heet ze?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nederland 3 komt ze zo wel weer voorbij.
Wat is dat, zo'n envelop?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Echte handgeschreven in een envelop? Succes iig
Papier is toch dat spul waar ze ooit geld van maakten?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Eehhh iets van papier... Ik moet nog ergens 1 hebben liggen
Waar je je kont mee afveegtquote:Op zondag 18 februari 2018 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Papier is toch dat spul waar ze ooit geld van maakten?
Mensen die geen spoel föhn toilet hebben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Jaja, vul jij je bad maar weer met wijnquote:
Bad.
Geen bad voor IJs.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb er van 4 tot half 6 ingelegen vanmiddag.quote:
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....Bis vincit qui se vincit!![]()
Ben je dan niet half bevroren?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er van 4 tot half 6 ingelegen vanmiddag.
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....
Nee, het was nog iets van 37 graden of zo het water? begon op 42 of zo.quote:Bis vincit qui se vincit!![]()
Geslapen zelfs, heerlijk! Is me in bad nog nooit gelukt helaasquote:Op zondag 18 februari 2018 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik had gelukkig wel de iPad al weggelegd...quote:Op zondag 18 februari 2018 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Geslapen zelfs, heerlijk! Is me in bad nog nooit gelukt helaasBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 20:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
30 minuten geslapen, en helemaal suf en rimpelig eruit gestapt....
Gelukkig mag het nu toch niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb vanavond bloemkool geroosterd, voor morgenmiddag en -avond.
Heeft Koos het net weggegooid, 'want het was toch aangebrand?'_________
Ik heb het weleens geprobeerd, maar toch te bang dat ik verzuip ofzoquote:Op zondag 18 februari 2018 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig wel de iPad al weggelegd...
Ja godverdomme man, asshole soms...quote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Niet?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bis vincit qui se vincit!![]()
Terecht,quote:Op zondag 18 februari 2018 20:56 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe kan je zoiets verzinnen zelfs al maar
Vrouwen blijven makkelijker drijven dan mannen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het weleens geprobeerd, maar toch te bang dat ik verzuip ofzoBis vincit qui se vincit!![]()
Yesssquote:
Ik zit nu metsmoelwerk op de bank te sachrijnen
Ja tetten en buik wel, maar dan gaat mijn hoofd dus júist onderquote:Op zondag 18 februari 2018 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrouwen blijven makkelijker drijven dan mannen hoor.
En dan?quote:Op zondag 18 februari 2018 20:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tetten en buik wel, maar dan gaat mijn hoofd dus júist onder
Dan slik je een keer, kokhals je een keer en ben je weer wakker.Bis vincit qui se vincit!![]()
Mij kennende word ik drie dagen later gevonden omdat er zo'n stank uit de badkamer komtquote:Op zondag 18 februari 2018 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan?
Dan slik je een keer, kokhals je een keer en ben je weer wakker.
Als je hier 1 dag niet post wordt er al alarm geslagen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mij kennende word ik drie dagen later gevonden omdat er zo'n stank uit de badkamer komtBis vincit qui se vincit!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je hier 1 dag niet post wordt er al alarm geslagen hoor.
Je kan ook met een snorkel op in bad gaan....quote:
Of een drijfkussentje onder je hoofd.Bis vincit qui se vincit!![]()
Je overschat mijn levenskwaliteitenquote:Op zondag 18 februari 2018 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan ook met een snorkel op in bad gaan....
Of een drijfkussentje onder je hoofd.
Even Larf naar bed brengen en mijn jas in de was doen
Wat een smerige lucht hangt daar in zeg, net of ik in een frituurpan gedompeld ven geweest
lolquote:Op zondag 18 februari 2018 21:05 schreef Molo het volgende:
Even Larf naar bed brengen en mijn jas in de was doen
Wat een smerige lucht hangt daar in zeg, net of ik in een frituurpan gedompeld ven geweestZonder wrijving geen glans![]()
Zeau. NS logica ten top.
Als je een hoge ass tweedelige trein hebt, een hoop vrouwen die zwaarbeladen van de huishoudbeurs komen en een stelletje studenten die weer naar hun kot gaan (en ikke!) dan is het logisch om het stuk van zo’n 2958583 meter achter te laten in Eindhoven en het stuk van zo ongeveer 10 meter door te laten rijden en vol te proppen met volk.
![]()
En ik was net zo blij dat ze de splitsing in Utrecht al op de borden hadden gezetTot ik de trein zag aankomen....
Wat is een hoge ass?quote:Op zondag 18 februari 2018 21:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zeau. NS logica ten top.
Als je een hoge ass tweedelige trein hebt, een hoop vrouwen die zwaarbeladen van de huishoudbeurs komen en een stelletje studenten die weer naar hun kot gaan (en ikke!) dan is het logisch om het stuk van zo’n 2958583 meter achter te laten in Eindhoven en het stuk van zo ongeveer 10 meter door te laten rijden en vol te proppen met volk.
![]()
En ik was net zo blij dat ze de splitsing in Utrecht al op de borden hadden gezetTot ik de trein zag aankomen....
Autocorrect aidsquote:
Is dat de enige reactie die je op mijn lijdensverhaal kunt geven?
Je hoopt op een:quote:Op zondag 18 februari 2018 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dat de enige reactie die je op mijn lijdensverhaal kunt geven?
Nahnahnahnah?stupidity has become as common as common sense was before![]()
Je wilt vast niet horen dat ik zit te lachen om jouw ellende?quote:Op zondag 18 februari 2018 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dat de enige reactie die je op mijn lijdensverhaal kunt geven?Bis vincit qui se vincit!![]()
Bruutquote:Op zondag 18 februari 2018 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je wilt vast niet horen dat ik zit te lachen om jouw ellende?![]()
Moet ik weer boos op je worden?
Inmiddels zit ik op bank en onder kat, all is well
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak toch?quote:Op zondag 18 februari 2018 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bruut![]()
Moet ik weer boos op je worden?
Owh, zie je wel, alles is weer goed.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Inmiddels zit ik op bank en onder kat, all is well
Gemiep om niks.Bis vincit qui se vincit!![]()
Dat is waarquote:Op zondag 18 februari 2018 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak toch?
![]()
De shufflefunctie op mijn telefoon schotelde me in de auto naar huis net wel een heerlijk stukje nostalgie voor om lekker wakker te blijven.
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:25 schreef DaMart het volgende:
De shufflefunctie op mijn telefoon schotelde me in de auto naar huis net wel een heerlijk stukje nostalgie voor om lekker wakker te blijven.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik wilde mijn haar vroeger zoals hem, met van die blonde plukken erin.. Al was dat een andere nummer.quote:Op zondag 18 februari 2018 21:25 schreef DaMart het volgende:
Het was echt wel HEUL ERGquote:Op zondag 18 februari 2018 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, zie je wel, alles is weer goed.
Gemiep om niks.
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:25 schreef DaMart het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh wow... Ik word een plantenvrouwtje![]()
Na het redden van de orchidee van mijn moeder (ze haaaaat) ze, kreeg het ding nog twee extra takken en heb ik extra stokjes moeten plaatsen om te zorgen dat de plant niet knakt onder alle bloemen![]()
Blijkbaar is dat blijven hangen en heb ik na afgelopen week ineens 7 orchideeën en een vetplantje in huis![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 21:48 schreef Muck het volgende:
Na het redden van de orchidee van mijn moeder (ze haaaaat) ze, kreeg het ding nog twee extra takken en heb ik extra stokjes moeten plaatsen om te zorgen dat de plant niet knakt onder alle bloemen![]()
Blijkbaar is dat blijven hangen en heb ik na afgelopen week ineens 7 orchideeën en een vetplantje in huis![]()
tof
Alles OK?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het gaat verrassend goedquote:
Hoe is het met jou?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
🍷quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Klinkt als een fleurige bedoeningquote:Op zondag 18 februari 2018 21:48 schreef Muck het volgende:
.
![]()
weekend voorbijquote:Op zondag 18 februari 2018 22:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Het gaat verrassend goed
Hoe is het met jou?verkoudheid vrijwel weg
Maar belangrijker is jouw gezondheid
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2018 22:08 schreef Koen66 het volgende:
Ik had wel wat extra oude bekenden verwacht in dit topic![]()
Waar is eer-ik? MPG? Houniet? Fruts? OA? Etc. Etc. Etc.
Ik zit mobiel, dus ik kan geen lokquotes plaatsen
We dachten al dat je opgesloten zat in de kelder van mevr Crv
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hondaquote:![]()
Ik maakte me al een beetje zorgen
was jij hier vanaf het begin al?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik zit mobiel, dus ik kan geen lokquotes plaatsen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kloptquote:Op zondag 18 februari 2018 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een fleurige bedoening.
![]()
Nou ja, je weet wat een enorme ramen ik hier heb, dus dat kan prima
niet geheel onterechtquote:Op zondag 18 februari 2018 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Honda![]()
Ik maakte me al een beetje zorgen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:
Hoera en Meh!quote:Op zondag 18 februari 2018 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weekend voorbijverkoudheid vrijwel weg
Maar belangrijker is jouw gezondheid
En ja joh, het is nog heel erg zoeken naar wat kan en wat niet, maar dat komt goed
Marijkezwolle, Friemelaar, Symphonic, Stuart, Dr_Flashquote:Op zondag 18 februari 2018 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik zit mobiel, dus ik kan geen lokquotes plaatsenSame shit, different day
SC hopper present![]()
je bent eindelijk aan de alcohol?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo'n beetje de kleur van mijn limonade.
Vrijwel vanaf het begin ja. Zie ook mijn sigquote:
dan had jij dit topic moeten openenquote:Op zondag 18 februari 2018 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Vrijwel vanaf het begin ja. Zie ook mijn sig
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was te laatquote:Op zondag 18 februari 2018 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had jij dit topic moeten openen
Ze kan ook wachten tot het 10.000e topic natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2018 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had jij dit topic moeten openen.
![]()
met het gaan van MPG ben jij de enige uit die generatiequote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ja, het echtequote:Op zondag 18 februari 2018 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze kan ook wachten tot het 10.000e topic natuurlijk.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met het gaan van MPG ben jij de enige uit die generatie
quote:Op zondag 18 februari 2018 22:11 schreef Koen66 het volgende:
We dachten al dat je opgesloten zat in de kelder van mevr Crv
Muck is sowieso de enige dame die er al was toen ik kwam binnenvallen, rest is hem gepeerdSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, klopt.quote:
Ik zat net even terug te zoeken vanaf welk topic ik meepostte. Deel 507 was dat... toen OA nog de daglijstjes postte.![]()
je bent dus van voor GFquote:Op zondag 18 februari 2018 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik zat net even terug te zoeken vanaf welk topic ik meepostte. Deel 507 was dat... toen OA nog de daglijstjes postte.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hoezo verdwaald?quote:
Ben eerder verkniptThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
niet hierquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
hangt er nog aanquote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ja, die kwam later pasquote:.
Pheno en Memento-Mori postten toen wel mee en ook Frutsel. Die heeft me toen naar de KSC gelokt.
![]()
Thx.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat lijkt op die rijst eerder deze week.. Eet smakelijk"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ik ben hier komen kijken omdat Stuart het over KSC had in GRTDOJWquote:Op zondag 18 februari 2018 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die kwam later pas.
Pheno en Memento-Mori postten toen wel mee en ook Frutsel. Die heeft me toen naar de KSC gelokt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geheel in stijl gingen veel mensen slapen rond de tijd dat jij kwam binnenvallenquote:Op zondag 18 februari 2018 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Ahja #2237 kwam ik binnenvallen
GC / [KSC #2.237] Afschaffen die handel!.
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 22:35 schreef DaMart het volgende:
Pheno heeft ooit nog een introfilmpje gemaakt voor in de OP.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In die periode zak ik wel veel te fokken op mn werk.. Werkend bij een internet provider moest je natuurlijk wel constant de verbinding blijven testen.....quote:![]()
natuurlijkquote:Op zondag 18 februari 2018 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geheel in stijl gingen veel mensen slapen rond de tijd dat jij kwam binnenvallen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, dat deed ik in die tijd ook wel regelmatig. Af en toe even op FOK! kijken tussen de werkzaamheden door. Tegenwoordig doe ik dat nog sporadisch.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
In die periode zak ik wel veel te fokken op mn werk.. Werkend bij een internet provider moest je natuurlijk wel constant de verbinding blijven testen.....![]()
Bij mij was dat ST.quote:Op zondag 18 februari 2018 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Muck was de eerste vrouw die hier tegen me sprak"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
die is ook al een dik jaar pleite en zowat aan het bevallenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik weet niet eens hoe ik in deze put beland benquote:Op zondag 18 februari 2018 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben hier komen kijken omdat Stuart het over KSC had in GRTDOJWThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
ik soms veel en soms nauwelijks, afhankelijk van werkdruk en werkzinquote:Op zondag 18 februari 2018 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik in die tijd ook wel regelmatig. Af en toe even op FOK! kijken tussen de werkzaamheden door. Tegenwoordig doe ik dat nog sporadisch.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ST drachtig ?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die is ook al een dik jaar pleite en zowat aan het bevallenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
jou kende ik net als Miauw al van TALquote:Op zondag 18 februari 2018 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe ik in deze put beland benSame shit, different day
SC hopper present![]()
Je liet er een kwartje in vallen en terwijl je voorovergebogen stond om te horen hoe diep de put was, gaf iemand je een zetje zodat je over de rand viel?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe ik in deze put beland ben![]()
ben ik achter jouw aangeschokt dan?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jou kende ik net als Miauw al van TALThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Bevallen?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die is ook al een dik jaar pleite en zowat aan het bevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Mensen van andere SC's kwamen vaak wel met meerdere. Een paar van die groep bleven dan hangen en de rest verdween na verloop van tijd weer.quote:![]()
weet ff niet meer wie hier eerder kwam. Bos kwam ook uit TAL en GRTDOJWquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
hoe weet jij datquote:Op zondag 18 februari 2018 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je liet er een kwartje in vallen en terwijl je voorovergebogen stond om te horen hoe diep de put was, gaf iemand je een zetje zodat je over de rand viel?
Ja, 2017 was een vruchtbaar jaar en dit jaar komen de aapjes uit... nou ja, niet uit de mouwquote:.
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bevallen?yep, maar sommige dingen gaan hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik heb nooit in grtxxxxx gezetenquote:Op zondag 18 februari 2018 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ff niet meer wie hier eerder kwam. Bos kwam ook uit TAL en GRTDOJWThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik zag hoe Koen tegen je opbotste. Maar hij kon er niets aan doen hoor, hij was aan het slaapwandelenquote:.
![]()
jij hangt overal wel rond tochquote:
slaapwandelen of gewoon dronken ?quote:Op zondag 18 februari 2018 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag hoe Koen tegen je opbotste. Maar hij kon er niets aan doen hoor, hij was aan het slaapwandelen.
Ik denk een combinatie van die tweequote:.
Overigens heb ik een keer een oud-collega uit een fontein gevist nadat hij ladderzat zijn veters wilde gaan strikken op de rand van die fontein.
![]()
Zoiets jaquote:Op zondag 18 februari 2018 22:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe ik in deze put beland ben![]()
Hotel ziet man met dochter (14) aan voor pedofiel en belt politie.Jeumig zeg.quote:,,Het ene moment stond ik mijn tanden te poetsen, de volgende minuut zeiden ze dat ik een pedofiel was.''
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Lekker doorgeslagen.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hotel ziet man met dochter (14) aan voor pedofiel en belt politie.
[..]
Jeumig zeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oehhhquote:Op zondag 18 februari 2018 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Muck was de eerste vrouw die hier tegen me sprak
Still special
WTF is Friemelaar voor naam danquote:Op zondag 18 februari 2018 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marijkezwolle, Friemelaar, Symphonic, Stuart, Dr_Flash
Ja echt je kunt geen kant meer opquote:Op zondag 18 februari 2018 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hotel ziet man met dochter (14) aan voor pedofiel en belt politie.
[..]
Jeumig zeg.![]()
Alleen de ziekenhuistas nog inpakken en kijken hoe de maxi cosi in de auto proppen werktquote:Op zondag 18 februari 2018 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miniem.
Al klaar voor de kleine?.
![]()
![]()
was een kerel destijds in KSC. Heb hem 1x gemeet, bij de beruchte GF BBQ in 2014quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nice!quote:Op zondag 18 februari 2018 23:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Alleen de ziekenhuistas nog inpakken en kijken hoe de maxi cosi in de auto proppen werkt
Nog wat wijzer kunnen worden van juridisch loket?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ligt al vier jaar dood in de greppelquote:Op zondag 18 februari 2018 23:13 schreef Koen66 het volgende:
daarna is ie volgens mij niet meer opgedoken, Friemelaar
Met Isofix of zonder?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
Alleen de ziekenhuistas nog inpakken en kijken hoe de maxi cosi in de auto proppen werkt![]()
Mn vriendin is heen geweest want telefonisch is niet te doen. Nu een advocaat ingeschakeld.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nice!
Nog wat wijzer kunnen worden van juridisch loket?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 23:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mn vriendin is heen geweest want telefonisch is niet te doen. Nu een advocaat ingeschakeld.
Oke. Wij moeten ook nog gaan uitvogelen hoe dat te installeren... nadat we het gekocht hebben. Ik heb wel al ontdekt dat het kan in mijn autoquote:.
![]()
Dat is gewoon klikken, komt goedquote:![]()
Isofix is relaxxxxt
Geen idee, vroeger hadden we dat soort dingen niet...quote:Op zondag 18 februari 2018 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is gewoon klikken, komt goed![]()
Isofix is relaxxxxt![]()
bestond dat 15 jaar terug ook al? kan me niet meer herinnerenquote:Op zondag 18 februari 2018 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Isofix is relaxxxxtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Isofix is toch niet klikken?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Isofix is relaxxxxt
Die easybase oid is klikken dacht ik.![]()
Hoef jij ook niet te weten, tenzij opa binnenkortquote:Op zondag 18 februari 2018 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, vroeger hadden we dat soort dingen niet...
Geen ideequote:Op zondag 18 februari 2018 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestond dat 15 jaar terug ook al? kan me niet meer herinneren
Uhmmm, zit nu te bedenken dat wij zo'n basis hadden, daar klik je dan de autostoel gewoon op, heel easy. Zelfs een retarded als ik lukte dat.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Isofix is toch niet klikken?
Die easybase oid is klikken dacht ik.
Ligt dus beetje aan het merk denk ikOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Niet dat ik weet .. Dochter is hard bezig met dr carričre, dinsdag op gesprek in Madridquote:Op zondag 18 februari 2018 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoef jij ook niet te weten, tenzij opa binnenkort![]()
Als je neukt kun je zwanger worden, tenzij alles dichtgetimmerdquote:Op zondag 18 februari 2018 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet .. Dochter is hard bezig met dr carričre, dinsdag op gesprek in Madrid
Ik heb een isofix label op de achterbank van mijn auto uit 2001 gezien. Zou er dus in moeten zitten. Verder weet ik er niks vanquote:Op zondag 18 februari 2018 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oke. Wij moeten ook nog gaan uitvogelen hoe dat te installeren... nadat we het gekocht hebben. Ik heb wel al ontdekt dat het kan in mijn auto.
![]()
![]()
Oh ... je vader was geen timmerman?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je neukt kun je zwanger worden, tenzij alles dichtgetimmerd![]()
Zon basis is een easybase.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhmmm, zit nu te bedenken dat wij zo'n basis hadden, daar klik je dan de autostoel gewoon op, heel easy. Zelfs een retarded als ik lukte dat.
Ligt dus beetje aan het merk denk ik
Heeft niks met isofix te maken![]()
![]()
ik heb me daar nooit in verdiept destijdsquote:Op zondag 18 februari 2018 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zon basis is een easybase.
Heeft niks met isofix te maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee niet echtquote:
Hij heeft tegenwoordig een zandwinkel trouwensOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
verkoopt ie zand aan de Sahara?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee niet echt
Hij heeft tegenwoordig een zandwinkel trouwensSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zat vast aan de isofix, hoefde niet met riemen iig.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zon basis is een easybase.
Heeft niks met isofix te maken
Zijn inmiddels een stukje verder hier, maar chickie is ook al ruim anderhalf hierOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En die druppen dan in die lade ofzo?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:29 schreef Miniem het volgende:
[..]iets met een stoel en lichaamssappen.
Aan het strand?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee niet echt
Hij heeft tegenwoordig een zandwinkel trouwens![]()
Scrotum erin hangen en de la dicht gooien.quote:
Ohzo, easybase aan de isofix.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat vast aan de isofix, hoefde niet met riemen iig.
Zijn inmiddels een stukje verder hier, maar chickie is ook al ruim anderhalf hier
Easybase is wel handig ja. Maar duur zon ding![]()
![]()
Daar was ik niet bijquote:Op zondag 18 februari 2018 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was een kerel destijds in KSC. Heb hem 1x gemeet, bij de beruchte GF BBQ in 2014
Kan je kink maar zijnquote:Op zondag 18 februari 2018 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scrotum erin hangen en de la dicht gooien.
Dat is best makkelijkquote:Op zondag 18 februari 2018 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oke. Wij moeten ook nog gaan uitvogelen hoe dat te installeren... nadat we het gekocht hebben. Ik heb wel al ontdekt dat het kan in mijn auto.
Alles rondom kinderen is duur johquote:Op zondag 18 februari 2018 23:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohzo, easybase aan de isofix.
Easybase is wel handig ja. Maar duur zon ding![]()
Maar ik klikte dat ding weleens twintig keer in en uit op een dag, dus vond het wel chillOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
was een van de hoogtepunten in de KSC meet geschiedenisquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hij runt het dit jaar 13 jaar dus ik denk dat hij er wel al isquote:Op zondag 18 februari 2018 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK dat kan nog wel even duren of is ie er al bijna?
Kloptquote:Op zondag 18 februari 2018 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was een van de hoogtepunten in de KSC meet geschiedenis
Muck ís eigenlijk GFquote:Op zondag 18 februari 2018 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl je er niet bij was... Van horen zeggen dus..
Poes keek heel sachrijnig toen ik het zeiquote:
Dat welquote:Op zondag 18 februari 2018 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar heb wel veel andere toffe KSC-meets meegemaakt.
Al heb ik een tijd bewust de meets overgeslagen.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ik zit niet in de buurt, dat maakt het meteen een stuk lastiger."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Cat ook niet, maar die regelt soms zelfs hotelovernachtingen voor meets. De heldquote:Op zondag 18 februari 2018 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit niet in de buurt, dat maakt het meteen een stuk lastiger.
ach zo ver is het allemaal niet, of het nu in Ham, Zandvoort of Zwolle was, best te doen allemaalquote:Op zondag 18 februari 2018 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit niet in de buurt, dat maakt het meteen een stuk lastiger.Same shit, different day
SC hopper present![]()
GF woont vlak bij jouw over de grens dacht ikquote:Op zondag 18 februari 2018 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit niet in de buurt, dat maakt het meteen een stuk lastiger.![]()
Zandvoort was prima te doen voor mijquote:Op zondag 18 februari 2018 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach zo ver is het allemaal niet, of het nu in Ham, Zandvoort of Zwolle was, best te doen allemaal![]()
![]()
Zeker! Liep laatst in de kringloop en ik kwam voor ¤1,50 dat ene kaartspel tegen wat we speelden bij jou thuis. Heb het gelijk gekocht. Ben ff de naam kwijt, niet weerwolvenquote:Op zondag 18 februari 2018 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mogen we op kraamvisite komen?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort was prima te doen voor mijOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik ben geen held, nooit geweest ook.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Cat ook niet, maar die regelt soms zelfs hotelovernachtingen voor meets. De held
Dat is geen reden. Ben zo vaak uit het verre zuiden naar Zwolle en Zandvoort gegaan etcquote:Op zondag 18 februari 2018 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zit niet in de buurt, dat maakt het meteen een stuk lastiger.![]()
![]()
Munchkin?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zeker! Liep laatst in de kringloop en ik kwam voor ¤1,50 dat ene kaartspel tegen wat we speelden bij jou thuis. Heb het gelijk gekocht. Ben ff de naam kwijt, niet weerwolven
Heb hier deel 1 t/m 4 ook nog liggen. Buiten KSC nog 1 keer geprobeerd te spelen, maar gezelschap wilde het spel niet snappen.
![]()
Ja, da's maar een stukkie, ik was wel eens daar in de buurt, mijn katten komen uit Maasbree.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
GF woont vlak bij jouw over de grens dacht ik
En daarbij zit ik veel lager dan Cat..."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Heb dat al jaren liggen maar bij feestjes vaak te moe of aangeschoten om het te snappenquote:Op zondag 18 februari 2018 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Munchkin?
Heb hier deel 1 t/m 4 ook nog liggen. Buiten KSC nog 1 keer geprobeerd te spelen, maar gezelschap wilde het spel niet snappen.
Er was altijd wel een plek voor je luchtbed. Of op de voor MPG veel te smalle bank.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Ben zo vaak uit het verre zuiden naar Zwolle en Zandvoort gegaan etc![]()
Ja OK, maar wat zou je er ook te zoeken hebben .. Heb je een leren broek?quote:Op zondag 18 februari 2018 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, da's maar een stukkie, ik was wel eens daar in de buurt, mijn katten komen uit Maasbree.
En daarbij zit ik veel lager dan Cat...![]()
Je wil dat helemaal niet, maar hoeft ook niet johquote:Op zondag 18 februari 2018 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, da's maar een stukkie, ik was wel eens daar in de buurt, mijn katten komen uit Maasbree.
En daarbij zit ik veel lager dan Cat...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Nee, daar ga ik al...quote:Op zondag 18 februari 2018 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK, maar wat zou je er ook te zoeken hebben .. Heb je een leren broek?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ja die! Vond het zon tof spel toen. Heb nu de Engelse versie. Best lastig om te begrijpenquote:Op zondag 18 februari 2018 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Munchkin?
Moet heel de handleiding doorspitten om te kunnen beginnen
![]()
![]()
Dat is niet geheel waar, als ik in de buurt zou zitten dan was het gewoon veel makkelijker, nu is het echt teveel gedoe...quote:Op zondag 18 februari 2018 23:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je wil dat helemaal niet, maar hoeft ook niet joh
Daar hadden die vrienden ook last vanquote:Op zondag 18 februari 2018 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb dat al jaren liggen maar bij feestjes vaak te moe of aangeschoten om het te snappen.
Weet nog wel dat er een meet bij mij thuis was waarbij het laat werd en we de volgende ochtend verder zijn gegaan.
![]()
Jaquote:Op zondag 18 februari 2018 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was altijd wel een plek voor je luchtbed. Of op de voor MPG veel te smalle bank.![]()
Denk er wel regelmatige aan terug zulke meets. Echt geniaalgoeie tijden toen.
Heb de Star Wars versie van Stef Stuntpiloot trouwens![]()
![]()
Ja ik denk ook wel terug aan die tijd. Dat soort meets worden nu alleen een stuk lastiger te realiseren denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2018 00:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja![]()
Denk er wel regelmatige aan terug zulke meets. Echt geniaalgoeie tijden toen.
Heb de Star Wars versie van Stef Stuntpiloot trouwens![]()
Dan verplaatsen we de meest naar wijk bij duurstede joh. Plek zat hier
Baby ksc oud meetquote:Op maandag 19 februari 2018 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat soort meets worden nu alleen een stuk lastiger te realiseren denk ik.![]()
![]()
En lekker centraalquote:Op maandag 19 februari 2018 00:04 schreef Muck het volgende:
Dan verplaatsen we de meest naar wijk bij duurstede joh. Plek zat hier.
![]()
Heerlijkquote:Op maandag 19 februari 2018 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hadden die vrienden ook last van.
Weet nog wel dat er een meet bij mij thuis was waarbij het laat werd en we de volgende ochtend verder zijn gegaan.
Wij zijn ooit om één uur 's nachts gestart met Railroads/Railways of the world. Topspel, maar duurt een uur of vier vijf soms wel
Kan wel hoor, als je beetje over de eerste schrik heen bent, je ergens nog wat energie hebt en beetje chill met je kroost om gaatquote:Op maandag 19 februari 2018 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel terug aan die tijd. Dat soort meets worden nu alleen een stuk lastiger te realiseren denk ik.
Ik heb een paar jaar geleden met oud-reisgenoten een escape room bezocht. Dat was ook erg leuk. Misschien is dat ook iets voor een toekomstige meet?quote:.
![]()
Ik ook een. Was knalfeest joh.quote:Op zondag 18 februari 2018 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Niet met kinderen lijkt mequote:Op maandag 19 februari 2018 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden met oud-reisgenoten een escape room bezocht. Dat was ook erg leuk. Misschien is dat ook iets voor een toekomstige meet?.
Klinkt als spel met treinen en dus bij voorbaat al leukquote:Op maandag 19 februari 2018 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk
Wij zijn ooit om één uur 's nachts gestart met Railroads/Railways of the world. Topspel, maar duurt een uur of vier vijf soms wel.
![]()
Ik zat net te denken... Dat is een spel voor jouquote:Op maandag 19 februari 2018 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als spel met treinen en dus bij voorbaat al leuk.
Of juist in de escape room, terwijl we wat gaan drinken. Hangen camera's genoeg voor het toezichtquote:
Ticket to Ride is ook een tof spel waarbij je treinroutes moet realiserenquote:Op maandag 19 februari 2018 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zat net te denken... Dat is een spel voor jou.
![]()
Ik sla en bijt welquote:Op maandag 19 februari 2018 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden met oud-reisgenoten een escape room bezocht. Dat was ook erg leuk. Misschien is dat ook iets voor een toekomstige meet?.
Yes is hetquote:Op maandag 19 februari 2018 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als spel met treinen en dus bij voorbaat al leuk.
Soort van Risk achtig iets maar dan met treinrails
Wel tof
Pit ze.quote:Op maandag 19 februari 2018 00:14 schreef DaMart het volgende:
Het is hier trouwens bedtijd. Gaat een korte nachtrust worden geloof ik.
Dat heb ik volgens mij weleens gedaan...quote:Op maandag 19 februari 2018 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ticket to Ride is ook een tof spel waarbij je treinroutes moet realiseren.
Klinkt tofquote:Op maandag 19 februari 2018 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes is het
Soort van Risk achtig iets maar dan met treinrails
Wel tof
Misschien wordt het weer eens tijd voor een spelletjesmeet
Maar laten we eerst dit topic volspelenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: