Is toch al wat met sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud! Bovendien kende ik die groep niet. Heb wel heel gezellig zitten kletsen in het bubbelbad en later op de bank bij de open haard met twee leuke mensen en nieuwe kennissen opgedaan dus
.
En ik heb me wel afgewreven met sneeuw na de opgietsessie. Geldt dat ook?
Jij was ook altijd wel actief in GCSCquote:
heel mooi nummer iddquote:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was ook altijd wel actief in GCSC
Sweet dreams taartjequote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met zo leuk zijn, dan kan ik tenminste weer op tijd naar bed![]()
Slaap lekker skatjes![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met zo leuk zijn, dan kan ik tenminste weer op tijd naar bed![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Truste Estéquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
naar bed trutquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren, en daarna slapen
Trusten y'all
Ik was best goed met die haiku's jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was ook altijd wel actief in GCSC
Veel luisterplezier en alvast welterustenquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Slaap lekker Roosquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Ja echt welquote:Op zondag 5 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was best goed met die haiku's ja
Gek eigenlijk hoe zoiets is weggevallenquote:Op zondag 5 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was best goed met die haiku's ja
Neequote:Op zondag 5 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
kut schijt fuk neuk Opera
Kan er dan na 3 jaar ontwikkelen niet eens EEN fatsoenlijke browser bestaan?
Truste d.quote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Nou je het zegt, Ja, voor mij ben je geen onbekend gezicht natuurlijk maar dat komt door die andere SCquote:Op zondag 5 december 2010 01:04 schreef Koen66 het volgende:
Is de eerste keer dar ik hier eens langswip
ik zocht een chat waar nog leven in zatquote:Op zondag 5 december 2010 01:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou je het zegt, Ja, voor mij ben je geen onbekend gezicht natuurlijk maar dat komt door die andere SC
Dan zit je hier nog wel even goedquote:Op zondag 5 december 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zocht een chat waar nog leven in zat
Hoiquote:
Wat is er nu dan mis?quote:Op zondag 5 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
kut schijt fuk neuk Opera
Kan er dan na 30 jaar ontwikkelen niet eens EEN fatsoenlijke browser bestaan?
Klinkt positiefquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef DR34M3R het volgende:
Wat zijn jullie nog actief zo laat!
Ik ga mijn bedje opzoeken hoor, nagenieten van een heelrijke dag
Doe dat, Slaap Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef DR34M3R het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef DR34M3R het volgende:
Haaajquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hallo Muck, ik ben Koen66, eerste keer hier
tnx, gaat vast lukkenquote:
Maar je hebt het niet in huis zekerquote:
Gaat zo ook wel lukkenquote:Op zondag 5 december 2010 01:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx, gaat vast lukken
Jij ook straks!
fetisj strikes againquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |