Hm?quote:
Je zit een beetje terug te lezen?quote:
quote:
Op mijn verjaardag ook nog, een gotspe is het!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zit een beetje terug te lezen?
[..]
Ik vind het nu nog wel prettig en meevallenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De zonAl dagen die helbal, ik wil rust.
Ik vind dat dus echt zo’n zondagavond programmaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint ook weer Heel Holland BaktHet kan dus zijn dat ik wat later bij de voorronde(s) ben
Hij heeft wel lef, dat mag gezegd worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag ook nog, een gotspe is het!
Ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt zo’n zondagavond programma
Drie finales, Zweden heb ik een recap van gezien en daar zit niet echt iets tussen imo, dus die sla ik over.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint ook weer Heel Holland BaktHet kan dus zijn dat ik wat later bij de voorronde(s) ben
Portugal is altijd genietenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Drie finales, Zweden heb ik een recap van gezien en daar zit niet echt iets tussen imo, dus die sla ik over.
Kiezen tussen IJsland en Portugal, gelukkig zijn ze niet helemaal tegelijk zo te zien.
Ja dat is wel waar, maar IJsland vind ik toch ook wel eens interessant.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Portugal is altijd genieten(vind ik dan)
IJsland heeft maar 5 liedjes dus die zullen wel afgelopen zijn voor Portugal begint. Alleen de uitslag zal (deels) overlappen waarschijnlijk met FdC.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar IJsland vind ik toch ook wel eens interessant.
Een van de twee begint geloof ik wel veel eerder, dus ik kan gewoon kijken of het wat is en dan tijdens de show besluiten of ik blijf of toch naar de ander overloop.
Vijf liedjes maar?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
IJsland heeft maar 5 liedjes dus die zullen wel afgelopen zijn voor Portugal begint. Alleen de uitslag zal (deels) overlappen waarschijnlijk met FdC.
Ik had gisteren een Kriebelhoest Des Doods. En gezien mam en tante corona hebben dacht ik, nou, daar ga ik ook. Ook twee negatieve zelftests. Corona wil mij nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef Guanabana het volgende:
Werd vanochtend vroeg wakker met kriebelhoest en mwe voelen. Zelftest gedaan maar was negatief. Maar ik geloofde het niet, dus net nog een gedaan (met dit keer ook keelswab), weer negatief.
Snap niet waarom ik ineens hoest, het kan dan voor mijn gevoel alleen maar corona zijn.
Nu vind ik de zon ook echt heerlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog wel prettig en meevallenHet is nog lang niet wegsmelten bij 30 graden waar je niets tegen kan doen
Wacht, er op uit? Als in naar buiten? In de zomer?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Kriebelhoest Des Doods. En gezien mam en tante corona hebben dacht ik, nou, daar ga ik ook. Ook twee negatieve zelftests. Corona wil mij nog steeds niet
[..]
Nu vind ik de zon ook echt heerlijkWij hebben net ook gewandeld, maar ik vond de jas nog wel prettig, wij liepen op een vrij winderige vlakte.
Straks in de zomer ben ik weer te bang voor huidkanker. Maar dan nog hou ik wel van zon en warmte, alleen dan zit ik structureel in de schaduw en smeer ik me flink in als ik er op uit trek.
Ah ja, dat vroeg ik me al af bij jou! Aangezien je moeder en tante inderdaad wel positief hadden getest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Arizona het volgende:
Ik had gisteren een Kriebelhoest Des Doods. En gezien mam en tante corona hebben dacht ik, nou, daar ga ik ook. Ook twee negatieve zelftests. Corona wil mij nog steeds niet
Sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Hoezo heeft Fresh prince of bel-air geen Nederlandse ondertiteling op hbomax.
![]()
Kijkend naar de titel gaat dat boek over mij als ik op een ladder sta, of als ik oog in oog kom te staan met een spin.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:37 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, ik heb een leestip voor je
https://www.bol.com/nl/nl/f/de-bange-mens/9300000016762141/
Ik vind het zelf een superinteressant en leuk boek.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De zonAl dagen die helbal, ik wil rust.
Je ergste nachtmerrie is dus op een ladder oog in oog met een spin komen te staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijkend naar de titel gaat dat boek over mij als ik op een ladder sta, of als ik oog in oog kom te staan met een spin.
Dat is gewoon meteenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ergste nachtmerrie is dus op een ladder oog in oog met een spin komen te staan.
Hopelijk kom je snel van die kriebelhoest af.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Nu vind ik de zon ook echt heerlijkWij hebben net ook gewandeld, maar ik vond de jas nog wel prettig, wij liepen op een vrij winderige vlakte.
Straks in de zomer ben ik weer te bang voor huidkanker. Maar dan nog hou ik wel van zon en warmte, alleen dan zit ik structureel in de schaduw en smeer ik me flink in als ik er op uit trek.
Ja, zonde! Ik weet niet of ik dit seizoen wel ga volgen, want het is zo'n fijn programma om het weekend mee af te sluiten. Terugkijken is dan weer een stuk minder.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:01 schreef H_T het volgende:
Dit klinkt als bijna elke afspraak ooit, zeker afspraken in de stad en zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond een afspraak waarvan ik weet dat het écht leuk is als ik er ben, maar waar ik nu echt weinig zin in heb en zelfs tegenop zie. Waarom ben ik zo
Je bent niet de enige. Dat heb ik ook weleens en hoor ik van anderen ook wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Meke het volgende:
Ik heb vanavond een afspraak waarvan ik weet dat het écht leuk is als ik er ben, maar waar ik nu echt weinig zin in heb en zelfs tegenop zie. Waarom ben ik zo
Ik vind het ook wel wat beter passen bij de zondag. Zaterdag past toch iets meer voor programma's waar wat meer gebeurd. Voor de zondag zijn HHB en ook BzV juist wel ideaal en goed passend.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zonde! Ik weet niet of ik dit seizoen wel ga volgen, want het is zo'n fijn programma om het weekend mee af te sluiten. Terugkijken is dan weer een stuk minder.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:04 schreef Meke het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit klinkt als bijna elke afspraak ooit, zeker afspraken in de stad en zo.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Dat heb ik ook weleens en hoor ik van anderen ook wel.
quote:
Niet afzeggen. Want dan mis je het juist wel weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]Blij dat ik niet de enige ben
Maar nog steeds wel stom. Ik zit nu ook te twijfelen om af te zeggen, maar dan blijkt het toch weer heel leuk te zijn geweest waarschijnlijk
Nee niet afzeggen joh!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]Blij dat ik niet de enige ben
Maar nog steeds wel stom. Ik zit nu ook te twijfelen om af te zeggen, maar dan blijkt het toch weer heel leuk te zijn geweest waarschijnlijk
Ligt eraan.quote:
Dat kan op een tegeltjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:31 schreef ijs_beer het volgende:
Sociaal contact komt ook gewoon met ongemak. Part of the game.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet afzeggen. Want dan mis je het juist wel weer.
Ja weet ik ook welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee niet afzeggen joh!wat je zegt wordt vast leuk.
Volgens mij klopt dat gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vijf liedjes maar?
En daar gaan ze 2,5 uur over doen, of klopt de info in dat rode boxje niet meer voor vanavond?
Geen oven? Onacceptabel.quote:
8uur melodifestivalen? Check. ✅quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Het programma van vanavond, de laatste voorrondes
Volgens mij heeft @Cyan9 daar al een andere effectieve oplossing voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Slim, dat voorkomt de bekende "bun in the oven".
Ja, volgens mij staat het niet hebben van een oven daar symbool voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:cyan9 daar al een andere effectieve oplossing voor
De laatste SuperSaturday alweer. Hopelijk wordt het beter dan vorig week.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had het nog nooit gehoord. Het klinkt logisch maar zouden er echt mensen zijn die dit zo gebruiken ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Slim, dat voorkomt de bekende "bun in the oven".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehoord. Het klinkt logisch maar zouden er echt mensen zijn die dit zo gebruiken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dear, dat belooft wat.quote:
Overshamen of ovenshamen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:15 schreef ijs_beer het volgende:
Oh @:cyan9 ik ben je niet aan het overshamen hoor.![]()
(Maar het lijkt me verdraaid jammer om niet zo'n ding te hebben.![]()
)
Ik heb een jaar zonder gedaan en ben nu ZO blij dat ik er weer een hebquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:15 schreef ijs_beer het volgende:
Oh @:cyan9 ik ben je niet aan het overshamen hoor.![]()
(Maar het lijkt me verdraaid jammer om niet zo'n ding te hebben.![]()
)
OVENquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Overshamen of ovenshamen?
Misschien heeft hij er nooit zo oven nagedacht en bestelt hij er morgen één op bøl.com, al weet ik niet of hij oven één nacht ijs gaat.
Ja! Afbakbroodjes, lasagne, traybake, en sowieso voor bakken. . etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb een jaar zonder gedaan en ben nu ZO blij dat ik er weer een heb
Precies! Ovenschotels, afbakpizza's, zoetigheidquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Afbakbroodjes, lasagne, traybake. etc.
Bedankt voor de heads-upquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb juist gezocht naar een aparte oven en magnetron.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is mij op één of andere manier gelukt om een oven zonder magnetron te bestellen.
Dit was niet de bedoeling maar na het uren vergelijken van diverse apparaten is het me gelukt om het verkeerde product te bestellen, scheelde 2 letters in de productcode
Is inmiddels 4 jaar terug en heb me er bij neergelegd.
Heb nog wel een oude magnetron ergens in een hoek staan dus kan nog magnetronpopcorn maken
Thanks, ben ook nooit echt weg geweest, had alleen ietwat een pauzequote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mag ik zeggen dat ik gezellig vind dat je weer 'ns komt meekletsen @:TheFreshPrince ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Thanks, ben ook nooit echt weg geweest, had alleen ietwat een pauze
Maar vind het hier meestal ook berengezellig!
Dat is ook wel weer een punt...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb juist gezocht naar een aparte oven en magnetron.
Over het algemeen vind ik die combi apparaten net niet goed genoeg in beide functies.
Wat klote dat je nog steeds de gevolgen ondervind.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Heb vandaag een grote schoonmaak gehouden, want heb ondertussen ook al geen internet meer![]()
Zijn problemen met de stroom toch nog ergens goed voor
Heb je geen stroomquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Heb vandaag een grote schoonmaak gehouden, want heb ondertussen ook al geen internet meer![]()
Bedankt! Dit lijkt me inderdaad een boek voor mij, ik wil hem zeker lezen! Twijfel nog even of ik hem als e-pub of als papieren boek zal bestellen...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:37 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, ik heb een leestip voor je
https://www.bol.com/nl/nl/f/de-bange-mens/9300000016762141/
Ik vind het zelf een superinteressant en leuk boek.
Die is inmiddels weer voorbij. Had er alleen gisteren last van, toen ik buiten wandelde (dus misschien een hooikoortsje ofzo) .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk kom je snel van die kriebelhoest af.
En qua weer is het deze maand heerlijk ja
Mag ik mij hierbij aansluiten?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:27 schreef ijs_beer het volgende:
Mag ik zeggen dat ik gezellig vind dat je weer 'ns komt meekletsen @:TheFreshPrince ?
Gelukkig had je dus nog wel waterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Em31 het volgende:
Daarom heet je natuurlijk ook Arizona.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt! Dit lijkt me inderdaad een boek voor mij, ik wil hem zeker lezen! Twijfel nog even of ik hem als e-pub of als papieren boek zal bestellen...
Ben ook samen met dochter aan je andere tip begonnen: Euphoria. Wat heftigmaar ook heel indrukwekkend.
[..]
Die is inmiddels weer voorbij. Had er alleen gisteren last van, toen ik buiten wandelde (dus misschien een hooikoortsje ofzo) .
@:Meke veel plezier vanavond! Ook ik herken dit heel erg. Het állermooiste is als het door de ander afgezegd wordtwant dat hoef je niet weg én je mist niets leuks
[..]
Mag ik mij hierbij aansluiten?Gezellig @:Thefreshprince ! Hoe is het met de beestenboel?
[..]
Gelukkig had je dus nog wel water(ik zie écht áltijd álles van de zonnige kant, zo ben ik he, jullie kennen me
![]()
)
Goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mag ik mij hierbij aansluiten?Gezellig @:Thefreshprince ! Hoe is het met de beestenboel?
[..]
Mooi zo!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
GoedFretsels zijn alive & kicking!
Bij jou ook met de kat?
Ga eind deze maand naar een nestje puppy's kijken... ja echt, kijken hè... dus alleen kijken...
Oei weet niet of ik die serie op die leeftijd met mijn moeder had willen kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt! Dit lijkt me inderdaad een boek voor mij, ik wil hem zeker lezen! Twijfel nog even of ik hem als e-pub of als papieren boek zal bestellen...
Ben ook samen met dochter aan je andere tip begonnen: Euphoria. Wat heftigmaar ook heel indrukwekkend.
Het lijkt me ook gevaarlijk, dat "kijken" maar heb al een paar jaar nagedacht over een hond.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja, de kat is even ziek geweest maar is gelukkig weer helemaal de oude![]()
Wat leuk dat je naar puppy's gaat "kijken". Haha, dat is precies de reden waarom ik niet naar puppy's ga kijken. Dan word ik week en neem ik er eentje mee, terwijl ik eigenlijk geen hond wil. Vriend en dochter zouden het wel heel graag willen, maar per saldo ben ik het meest thuis en zal ik dus het meest met die hond moeten doen.
Een kat past nog wel in ons leven, maar een hond wordt gewoon écht te lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt als koorts. Op bed jongedame.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Hier inmiddels 38,1 en 38,2 in het ene en andere oor
Ze stelde het zelf voorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oei weet niet of ik die serie op die leeftijd met mijn moeder had willen kijken![]()
Maar leuk!
Wat heb je gespeeld?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bijna de hele dag zitten te gamen op de xbox
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gevaarlijk, dat "kijken" maar heb al een paar jaar nagedacht over een hond.
Dat lukt het beste bij windkracht 10 terwijl de takken en regendruppels om je oren waaien. Als je dan nog steeds een hond wil dan ben je er denk ik klaar voor.Dan heb je er inderdaad lang genoeg over nagedacht om een weloverwogen keuze te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehoord. Het klinkt logisch maar zouden er echt mensen zijn die dit zo gebruiken ?Oud-Nederlands gebruik: een borrel serverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ah neequote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:29 schreef Guanabana het volgende:
weltrusten en beterschapquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ga maar eens naar mijn verse bed, had gelukkig nog kracht om nieuw beddengoed erop te doen.
Beterschap en hopelijk voel je morgen iets beterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik ga maar eens naar mijn verse bed, had gelukkig nog kracht om nieuw beddengoed erop te doen.
Hopelijk welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan heb je er inderdaad lang genoeg over nagedacht om een weloverwogen keuze te maken![]()
Ik was na mijn wandeling even gaan liggen (iets voor half zes) en opeens was het helemaal donker buiten en kwart over achtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap
Lekker met een paracetamol onder de wol?
Ik ga zo ook vast in bed liggen. Ik ben weer eens alleen thuis en dan lig ik net zo lief in bed als dat ik in mijn uppie beneden zit. Ga ik nog mooi een aflevering van The Gilded Age kijken. Is van dezelfde maker als Downton Abbey en kijkt ook prima weg
Ben jij al zo oudquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was na mijn wandeling even gaan liggen (iets voor half zes) en opeens was het helemaal donker buiten en kwart over acht
Het was best prettig, alleen niet de bedoelingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben jij al zo oudDat heb zelfs ik nog nooit gehad.
SuperPower napquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Het was best prettig, alleen niet de bedoeling
Ik hoop wel dat ik vanavond gewoon normaal in slaap val en niet extra wakker lig door dat dutjequote:
Bijna drie uur...zou kunnen inderdaad. Wakker liggen is niet fijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik vanavond gewoon normaal in slaap val en niet extra wakker lig door dat dutje
Heerlijk. Zalig weer, veel gehiked. Op dat eiland is bijna geen vlak stuk te vinden, wel mooie klimmetjes gedaan. Echt genieten.quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag drukke dag met klusjes doen (lees Ikea spul in elkaar zetten) en daarna uit eten geweest.
Dus ik taai hem zo af
hoiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Vandaag drukke dag met klusjes doen (lees Ikea spul in elkaar zetten) en daarna uit eten geweest.
Dus ik taai hem zo af
Klinkt heerlijk! Fijn dat je ervan genoten hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heerlijk. Zalig weer, veel gehiked. Op dat eiland is bijna geen vlak stuk te vinden, wel mooie klimmetjes gedaan. Echt genieten.
Dat rare moe suf gevoel in mijn hoofd is helemaal weg nu. En S10 heb ik meegekregen op de tablet op mijn balkonnetje daar.
Ik moet morgen eigenlijk ook écht wat klusjes gaan doenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Dus ik taai hem zo af
vertelquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook nog iets wat ik binnenkort echt moet gaan doen, maar geen zin in.![]()
financiën van de sportclub van afgelopen jaar, zodat de kascommissie de kascontrole kan doen voordat de ALV is.quote:
Ben je er lang mee bezig dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
financiën van de sportclub van afgelopen jaar, zodat de kascommissie de kascontrole kan doen voordat de ALV is.
success er dan maar mee...je kan het! (kunt?)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar uurtjes duurt het meestal wel.
Mag allebei, en waarom zou ik je niet kunnen uitleggenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
success er dan maar mee...je kan het! (kunt?)
Mag allebeiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
success er dan maar mee...je kan het! (kunt?)
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Mag allebei, en waarom zou ik je niet kunnen uitleggen
kan klinkt nog net iets beter maar kunt klinkt ook niet echt verkeerd.quote:
quote:Het is allebei goed. Je kunt is ouder en daardoor voor sommige mensen beter. Je kan is voor anderen juist weer wat moderner en aansprekender.
Vaak krijgt ‘Je kunt je nu inschrijven’ in Nederland de voorkeur. Dat komt doordat veel mensen je kunt en kun je geschikter vinden voor de schrijftaal. Anderen vinden je kan en kan je juist beter, omdat het vlotter en wat informeler overkomt. In België zijn je kunt en je kan helemaal gelijkwaardig.
Je kan is weliswaar jonger dan je kunt, maar het is zeker geen nieuwe vorm. Al in teksten uit einde van de zeventiende eeuw komt je kan voor.
Bij sommige dingen is het maar net wat je gewend bentquote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
kan klinkt nog net iets beter maar kunt klinkt ook niet echt verkeerd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik vanavond gewoon normaal in slaap val en niet extra wakker lig door dat dutje
Nu nog nietquote:
Haha thanks, ja dit was een georganiseerde borrel, dus dat ging niet gebeurenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:10 schreef Arizona het volgende:
@Meke veel plezier vanavond! Ook ik herken dit heel erg. Het állermooiste is als het door de ander afgezegd wordt want dat hoef je niet weg én je mist niets leuks
Dit heb ik dus ook, maar ik woon alleenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap
Lekker met een paracetamol onder de wol?
Ik ga zo ook vast in bed liggen. Ik ben weer eens alleen thuis en dan lig ik net zo lief in bed als dat ik in mijn uppie beneden zit. Ga ik nog mooi een aflevering van The Gilded Age kijken. Is van dezelfde maker als Downton Abbey en kijkt ook prima weg
quote:
Je hebt niet iets wat weg gesloopt kan worden?quote:
In een huurhuis?quote:Op zondag 13 maart 2022 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt niet iets wat weg gesloopt kan worden?
Daar kan het wel, het mag alleen nietquote:
Ik denk dat ik dan eerst ruimte moet maken door wat andere apparatuur te vervangen, en dat kost ook weer geld.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar kan het wel, het mag alleen nietMaar een kleine elektrische oven kan je misschien wel ergens kwijt
Zoals H_T ook al zegt, het kán wel.quote:
Heb ik in mijn huurhuis ook nietquote:Op zondag 13 maart 2022 00:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je geen magnetron/oven in de keuken standaard?
Ok, dan heb ik geluk gehad dat in de laatste 2 woningen wel in een ingebouwde oven, inductie kookplaat en koelkast heb.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik in mijn huurhuis ook nietAlle apparatuur moest ik zelf aanleveren, met uitzondering van de afzuigkap
Je betaalt er ook zat voor als ik het goed inschatquote:Op zondag 13 maart 2022 00:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik geluk gehad dat in de laatste 2 woningen wel in een ingebouwde oven, inductie kookplaat en koelkast heb.
Ja dat dan wel weer.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Je betaalt er ook zat voor als ik het goed inschat
Once Upon A Time staat tegenwoordig op Disney+. Als je dat hebt kan je dat gewoon kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 01:02 schreef NailQueen het volgende:
Voor wie nog op is, weet iemand nog een goede netflix-serie? Volgens mij heb ik het al eerder gevraagd maar toen ben ik How To Get Away With Murder gaan kijken, maar die vind ik wat minder worden.
Ik zoek beetje een serie die niet te moeilijk is en wat goed meeslepend is. Beetje fantasy of misdaad vind ik wel leuk. Once Upon A Time vond ik erg tof, maar die is niet meer beschikbaar. Of iets als Criminal Minds of Grey's Anatomy
Ik heb geen Disney+quote:Op zondag 13 maart 2022 01:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Once Upon A Time staat tegenwoordig op Disney+. Als je dat hebt kan je dat gewoon kijkenVerder ben ik niet heel erg van de series en heb ik geen tips voor je
Nop, alle apparatuur is van mezelf.quote:Op zondag 13 maart 2022 00:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je geen magnetron/oven in de keuken standaard?
Laat je morgen even weten wat je ervan vind ?quote:
https://www.nsf.org/quote:
Wordt ook wel tijd dat er een Nederlandse ESF ijsberg komt hè. Of is die er al?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:41 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat was het NSF seizoen, hier de NSF 2022 Iceberg
Nee.quote:Op zondag 13 maart 2022 02:01 schreef NailQueen het volgende:
Oke, het is genoeg voor vandaagDoen jullie het licht uit?
Ik zit hier even doorheen te klikken maar Cornald geeft hier als jurylid niet eens de volle punten aan Edsiliaquote:Op zondag 13 maart 2022 01:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Laat je morgen even weten wat je ervan vind ?
De Nederlandse ijsberg zou waarschijnlijk zoiets zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 01:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wordt ook wel tijd dat er een Nederlandse ESF ijsberg komt hè. Of is die er al?
Pff, come and get it.quote:
Ja zitten kan prima in het donkerquote:Op zondag 13 maart 2022 02:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Doet het licht weer aan
Kom op zeg, er zitten hier nog mensen!
Niet als je zit te lezen.quote:
De leeslamp zit hier gekoppeld aan de schakelaar die jij net uitdeed.quote:
Welterusten.quote:
Oh, als je dat geregeld wil hebben kan ik je mij aanraden. Ik trek die kabels zo dat alleen mods nog toegang hebben tot de schakelaars, helemaal zonder eventuele extra schakelaar voor mijzelf oid. En voor een zeer zacht prijsje ook nog.quote:Op zondag 13 maart 2022 02:55 schreef Cyan9 het volgende:
Het wordt tijd dat het licht alleen door mods kan worden geregeld, totale chaos en anarchie hier.
Dit klinkt bijzonder schimmig.quote:Op zondag 13 maart 2022 03:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, als je dat geregeld wil hebben kan ik je mij aanraden. Ik trek die kabels zo dat alleen mods nog toegang hebben tot de schakelaars, helemaal zonder eventuele extra schakelaar voor mijzelf oid. En voor een zeer zacht prijsje ook nog.
Ik kan het ook laten doen door een neef van mij, bijna net zo snel en belastingvrij.quote:
De rijm in de zin zorgt er al helemaal voor dat ik me hier niet mee in ga laten. No sir, no.quote:Op zondag 13 maart 2022 03:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan het ook laten doen door een neef van mij, bijna net zo snel en belastingvrij.
Gelukkig ben ik al bijna klaar, een klein extra kabeltje van hier naar daar, voor een eigen persoonlijke schakelaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 03:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De rijm in de zin zorgt er al helemaal voor dat ik me hier niet mee in ga laten. No sir, no.
Misschien moet je de SC niet willen redden, maar moet je de SC gewoon laten zijn wat het wil zijn.quote:
One of us is lying of Mindhunterquote:Op zondag 13 maart 2022 01:02 schreef NailQueen het volgende:
Voor wie nog op is, weet iemand nog een goede netflix-serie? Volgens mij heb ik het al eerder gevraagd maar toen ben ik How To Get Away With Murder gaan kijken, maar die vind ik wat minder worden.
Ik zoek beetje een serie die niet te moeilijk is en wat goed meeslepend is. Beetje fantasy of misdaad vind ik wel leuk. Once Upon A Time vond ik erg tof, maar die is niet meer beschikbaar. Of iets als Criminal Minds of Grey's Anatomy
Kingdom Hearts 1.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Gotham?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:02 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kingdom Hearts 1.5
Vandaag weer verder gamenSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kingdom Hearts 1.5
Vandaag weer verder gamenSterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
Heb zelfs geen zin om de inzendingen van Zweden en zo te gaan luisterenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:25 schreef H_T het volgende:
[..]Kan je nog wel iets doen dat een beetje leuke afleiding geeft van het ziek zijn?
Het zou wel fijn zijn als je nog iets kan doen, zelfs al is het iets simpels al een podcast luisteren, een beetje in een boek bladeren of een film 'kijken' die je al bijna uit je hoofd kent. Niet te veel inspanning, maar wel wat anders om je op te richten dan alleen maar ziek zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 11:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb zelfs geen zin om de inzendingen van Zweden en zo te gaan luisteren![]()
Dus weet nog niet. Beetje op telefoon, misschien podcast.
Bohquote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zit een beetje terug te lezen?
[..]
quote:
Het is inderdaad heerlijk weer!quote:Op zondag 13 maart 2022 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer schitterend weer
Ik denk dat ik vanmiddag wel een rondje ga wandelen.
Ik wil best met jou wandelen hoor, maar volgens mij ligt jouw wandelgebied wel een tikje buiten mijn gewone wandelroute.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is inderdaad heerlijk weer!
Ik heb alleen geen zin om te wandelen. Ik heb geen zin om alleen te wandelen. er is momenteel niemand die met mij wil ́/ kan wandelen
![]()
)
Meestal vind ik het wel prima om alleen te wandelen, maar nu trekt het me gewoon niet
Podcastje op, dan heb je ook wat gepraat tijdens je wandelingquote:Op zondag 13 maart 2022 12:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zin om te wandelen. Ik heb geen zin om alleen te wandelen. er is momenteel niemand die met mij wil ́/ kan wandelen
![]()
)
Meestal vind ik het wel prima om alleen te wandelen, maar nu trekt het me gewoon niet
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 13 maart 2022 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wil best met jou wandelen hoor, maar volgens mij ligt jouw wandelgebied wel een tikje buiten mijn gewone wandelroute.
Zal ik eens wat verklappen... ik heb dus niets met podcastsquote:Op zondag 13 maart 2022 12:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Podcastje op, dan heb je ook wat gepraat tijdens je wandelingIk had gisteren nog een oude Ding-a-dong (want ik loop achter) aan, dat klonk weer heel gezellig
Ik heb eigenlijk ook geen zin om alleen te gaan wandelen. En nee, ik ga die ene meid niet appen of ze mee wil gaan wandelen.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
)
Ik heb ook niet zo veel met podcasts, maar tijdens het wandelen vind ik het wel fijnquote:Op zondag 13 maart 2022 12:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal ik eens wat verklappen... ik heb dus niets met podcastsen al helemaal niet tijdens het wandelen. Ik heb nooit oortjes in tijdens het wandelen. Dan wil ik juist mijn aandacht met al mijn zintuigen op de omgeving en de natuur kunnen richten. Of ik wil samen met iemand wandelen en dan hebben we vaak fijne gesprekken, tussen het genieten van de omgeving door
![]()
Maar ik ben nu gewoon niet echt in de stemming om alleen te zijn. Terwijl ik me op zich, zeker voor mijn doen, prima voel. Raar wezen ben ik af en toe
.
Goed idee, ga ik ook zo doen.quote:
Doe je er ook een broodje ei bij? Ik was net een eitje aan het bakken toen André daar in de introductie over begon.quote:
Ik heb ook graag wat aan staan, maar ga dan vaker voor muziek dan voor een podcastquote:Op zondag 13 maart 2022 12:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe echt alles met podcastsIk kan pas de motivatie vinden om te koken, schoonmaken of wandelen als ik iets heb om te luisteren.
Ja ik ookquote:Op zondag 13 maart 2022 12:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik doe echt alles met podcastsIk kan pas de motivatie vinden om te koken, schoonmaken of wandelen als ik iets heb om te luisteren.
Nee, dat doe ik dan weer niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je er ook een broodje ei bij? Ik was net een eitje aan het bakken toen André daar in de introductie over begon.
Ik heb dan net weer brood gegeten maar geen ei. Samen komen we er wel!quote:Op zondag 13 maart 2022 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dan weer niet.
Wel net gewoon een ei gegeten, maar zonder broodje.
Dat heb ik ook. Voor mij maakt het wandelen erg prettig, beter dan naar mijn ademhaling te luisteren. Ziet er vast suf uit dat ik soms hardop moet lachen, maar soit.quote:Op zondag 13 maart 2022 12:35 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:40 schreef NailQueen het volgende:
Wat een lichtknopje hier allemaal niet kan veroorzaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen of met je ouders?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gewandeld in het bos bij Fort Rammekens.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de hele dag een oorworm in mijn hoofd die er niet meer uit wil![]()
(Niet eens ESF gerelateerd)Oh dat vind ik zo’n rotnummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Met mijn ouders.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen of met je ouders?
Ik heb ook nog een kleine wandeling gemaakt. Mét New Mexico en zónder jas
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de hele dag een oorworm in mijn hoofd die er niet meer uit wil![]()
(Niet eens ESF gerelateerd)Wat bij mij nog wel eens helpt is het nummer van begin tot eind afluisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
A Bug's Life gekeken, natuurlijk wel de Nederlandse versie zoals ik 'm ken.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn als je nog iets kan doen, zelfs al is het iets simpels al een podcast luisteren, een beetje in een boek bladeren of een film 'kijken' die je al bijna uit je hoofd kent. Niet te veel inspanning, maar wel wat anders om je op te richten dan alleen maar ziek zijn
Rust maar goed uitquote:Op zondag 13 maart 2022 17:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
A Bug's Life gekeken, natuurlijk wel de Nederlandse versie zoals ik 'm ken.![]()
Ik redde het maar net, nu lig ik weer op bed.
Nog steeds koorts waar ik me vooral zwak door voel, overige klachten vallen nu wel mee, beetje hoesten.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rust maar goed uit![]()
Hoe is het met je koorts en je overige klachten?
Zolang je niet aan vreemde dingen gaat ruiken, of opeens aan voorbijgangers gaat ruiken, zal het wel meevallen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ruik soms aan dingen om te checken of ik nog reuk heb, ben echt bang dat eeuwen kwijt te zijn.
owj joh, het is dus niet echt veel beter geworden, dat is naarquote:Op zondag 13 maart 2022 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog steeds koorts waar ik me vooral zwak door voel, overige klachten vallen nu wel mee, beetje hoesten.
Ga morgen nog een keer zelftesten (lees heel veel dat mensen pas na een paar dagen positief testen) en me beraden op een echte test.
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je niet aan vreemde dingen gaat ruiken, of opeens aan voorbijgangers gaat ruiken, zal het wel meevallen.
Gewoon maar uitzieken danquote:Op zondag 13 maart 2022 17:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog steeds koorts waar ik me vooral zwak door voel, overige klachten vallen nu wel mee, beetje hoesten.
Ga morgen nog een keer zelftesten (lees heel veel dat mensen pas na een paar dagen positief testen) en me beraden op een echte test.
Dit was ook mijn angst, zeker in combinatie met proevenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ruik soms aan dingen om te checken of ik nog reuk heb, ben echt bang dat eeuwen kwijt te zijn.
@Strani gaat fluiten?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dinsdag een Spaanse scheids bij Ajax - Benfica. Nou dan hoef ik niet te kijken.
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dinsdag een Spaanse scheids bij Ajax - Benfica. Nou dan hoef ik niet te kijken.
En steeds vrije trappen geven voor iedere duikeling van een Portugees.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
enz. zal dat helaas wel worden ja
![]()
Spaanse scheidsrechters zijn de slechtste van de grotere competities.
Of die van Tadic. Die is nog erger dan de Portugezen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En steeds vrije trappen geven voor iedere duikeling van een Portugees.
Ik heb me sinds corona ook vaak zat afgevraagd of ik wel goed genoeg proefde wat ik aan het eten wasquote:Op zondag 13 maart 2022 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit was ook mijn angst, zeker in combinatie met proevenLijkt me echt verschrikkelijk.
Heb je nog lang wakker gelegen afgelopen nacht door die power nap of toch wel goed kunnen slapen?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me sinds corona ook vaak zat afgevraagd of ik wel goed genoeg proefde wat ik aan het eten was
Ging primaquote:Op zondag 13 maart 2022 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je nog lang wakker gelegen afgelopen nacht door die power nap of toch wel goed kunnen slapen?
quote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef Meke het volgende:
Volgens mijn LastFM van vorige week heb ik de volgende categorieën muziek geluisterd: Pop, Eurovision, Eurovision Song Contest, ESC, Eurovision 2022, ESC 2022![]()
Hij zou niet optreden in de finale. Alsof hij die ooit zou halen.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:06 schreef sportfreak het volgende:
SHO / Gordon boycot Russen..........
Dreigde hij in 2008 niet ook al met zoiets?
Lekker divers, je bent van alle markten thuisquote:Op zondag 13 maart 2022 19:10 schreef Meke het volgende:
Volgens mijn LastFM van vorige week heb ik de volgende categorieën muziek geluisterd: Pop, Eurovision, Eurovision Song Contest, ESC, Eurovision 2022, ESC 2022![]()
Ja ik vind het echt stomquote:Op zondag 13 maart 2022 19:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook redelijk wat geluisterd (mijn toptrack is het nummer van Duitsland) maar mijn categorieën zijn rock, indie, folk, alternative rock en pop.
Ja tochquote:Op zondag 13 maart 2022 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker divers, je bent van alle markten thuis
Alle liedjes op repeat is wel fijn. Kan je precies horen wat er lekker uitspringt, vooral als je alles gewoon op random hebt staan.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt stomIk heb wel redelijk vaak alle liedjes op repeat gehad
En denk dat de rest van m'n muziek als pop classificeert, maar dit slaat echt nergens op zo
dat hielp vast welquote:Op zondag 13 maart 2022 19:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ging primaIk zat ook nog tot na half twee de Portugese stream te kijken, dat kan ook wel eens geholpen hebben
Ja dat deed ikquote:Op zondag 13 maart 2022 19:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alle liedjes op repeat is wel fijn. Kan je precies horen wat er lekker uitspringt, vooral als je alles gewoon op random hebt staan.
In 2009 toen ze met de Toppers in Moskou waren voor het ESF. Ik kan het topic niet openen (voor dat forum is privétoegang vereistquote:Op zondag 13 maart 2022 19:06 schreef sportfreak het volgende:
SHO / Gordon boycot Russen..........
Dreigde hij in 2008 niet ook al met zoiets?
En zo ongeveer denk ik er nu weer over waarschijnlijk.quote:Op zich is het best een aardig statement. Maar omdat Nederland toch amper kans maakt op de finale, is het net zo overtuigend als wanneer Fortuna Sittard zou dreigen met een boycot van de Champions League![]()
Mijn persoonlijke nummer 1 (Sloveniëquote:Op zondag 13 maart 2022 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat deed ik![]()
En alsnog het gevoel hebben dat je sommige liedjes nog nooit gehoord hebtMaar die worden gewoon écht ondergesneeuwd
MED / Eurovisie Songfestivalforum 2009 geopendquote:Op zondag 13 maart 2022 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In 2009 toen ze met de Toppers in Moskou waren voor het ESF. Ik kan het topic niet openen (voor dat forum is privétoegang vereist), maar dit was destijds blijkbaar mijn reactie toen het hier werd besproken op 10 mei 2009
[..]
En zo ongeveer denk ik er nu weer over waarschijnlijk.
Ugh dat is stomquote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke nummer 1 (Sloveniëen ja ik weet dat die over het algemeen niet wordt gewaardeerd en waarschijnlijk kansloos is) staat nog niet op Spotify en daar irriteer ik me mateloos aan
Slovenië zijn wel de jongste kandidaten toch? Dus ook wel logischquote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef molloot200 het volgende:
Jeugdjournaal benoemde Noorwegen, Zweden, Italië en Oekraïne als favorieten. Ook Oostenrijk, België en Slovenië kregen wat aandacht. En S10 natuurlijk.
Kijk, die hebben zich ingelezenquote:Op zondag 13 maart 2022 19:21 schreef molloot200 het volgende:
Jeugdjournaal benoemde Noorwegen, Zweden, Italië en Oekraïne als favorieten. Ook Oostenrijk, België en Slovenië kregen wat aandacht. En S10 natuurlijk.
Hier heb ik me inmiddels bij neergelegdquote:Op zondag 13 maart 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stefan is gewoon jonger dan mij. Die zag ik niet aankomen![]()
Nu voel ik me oud (ik ben 27)
Gisteren bij Melfest zat er een jongen tussen uit 2005. Dan krijg ik het gevoel dat hij gewoon meedoet met het junior songfestivalquote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier heb ik me inmiddels bij neergelegdMensen die meer kunnen dan ik zijn inmiddels soms bijna tien jaar jonger
Ja dat vind ik wel echt HEEL jongquote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren bij Melfest zat er een jongen tussen uit 2005. Dan krijg ik het gevoel dat hij gewoon meedoet met het junior songfestival
Dit is echt m'n favoriete filmpje van het seizoen altijdquote:
Ik vond dat best wel een leuk liedjequote:Op zondag 13 maart 2022 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteren bij Melfest zat er een jongen tussen uit 2005. Dan krijg ik het gevoel dat hij gewoon meedoet met het junior songfestival
Echt? Ik dacht dat hij juist een jaar of 28 was ofzo.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is echt m'n favoriete filmpje van het seizoen altijd
Ochman uit Polen ziet er echt een stuk jonger uit dan hij isEn zo zitten er wel meer verrassingen in qua leeftijd.
Ouder bedoelde ik ookquote:Op zondag 13 maart 2022 21:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat hij juist een jaar of 28 was ofzo.
De eerste keer dat ik dat heel erg had was bij Sebastian Vettels wereldtitel in 2010, en dat ie een paar maanden jonger bleek te zijn dan ikquote:Op zondag 13 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier heb ik me inmiddels bij neergelegdMensen die meer kunnen dan ik zijn inmiddels soms bijna tien jaar jonger
Die laatstequote:Op zondag 13 maart 2022 21:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is echt m'n favoriete filmpje van het seizoen altijd
Ochman uit Polen ziet er echt een stuk ouder uit dan hij isEn zo zitten er wel meer verrassingen in qua leeftijd.
Slovenië wordt zó onderschat, staat gewoon keihard onderaan bij de odds maar het is toch een lekker nummer!quote:Op zondag 13 maart 2022 19:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke nummer 1 (Sloveniëen ja ik weet dat die over het algemeen niet wordt gewaardeerd en waarschijnlijk kansloos is) staat nog niet op Spotify en daar irriteer ik me mateloos aan
Inmiddels is zo'n beetje iedereen die relevant is of iets voorstelt qua prestaties jonger dan ik en dat wordt natuurlijk alleen maar erger.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dat heel erg had was bij Sebastian Vettels wereldtitel in 2010, en dat ie een paar maanden jonger bleek te zijn dan ikSindsdien ben ik er wel wat meer aan gewend geraakt
Ik heb al jaren een tandarts die nooit veel ouder kan zijn dan ikquote:Op zondag 13 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inmiddels is zo'n beetje iedereen die relevant is of iets voorstelt qua prestaties jonger dan ik en dat wordt natuurlijk alleen maar erger.ook bijvoorbeeld met huisartsen e.d. die dan je eigen leeftijd zijn.
Vandaag weer grijsquote:Op maandag 14 maart 2022 08:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ontwenningsverschijnselen van het mooie weer
Het zonnetje was wel lekker in de pauzesquote:Op maandag 14 maart 2022 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag weer grijsPerfect weer om te werken.
Succes vandaag met je onderzoek!quote:
Dat wel, maar het is nog geen pauze-tijd.quote:Op maandag 14 maart 2022 08:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het zonnetje was wel lekker in de pauzes
Heb je het meeste al overgedragen?quote:Op maandag 14 maart 2022 07:37 schreef Redefine het volgende:
Goedemorgen. Vandaag beginnen aan de laatste week bij mijn huidige werkgeverEn daarna twee weken vrij voordat ik aan mijn nieuwe baan begin.
En tussendoor (volgende week) nog even een paar dagen naar Barcelona.
Ja ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 08:30 schreef Yesse het volgende:
Ik heb ontwenningsverschijnselen van het mooie weer
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op maandag 14 maart 2022 09:30 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |