abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:46:08 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203951759

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War
https://militaryland.net/

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews

LIVE | Weer tientallen burgerdoden gemeld in Charkov
https://www.telegraaf.nl/(...)en-gemeld-in-charkov
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203951767
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja lees je eens in zou ik zeggen.
Mag ik alleen westerse bronnen tot mij nemen, of ook wat meer objectievere?

https://www.aljazeera.com(...)a-invasion-criticism
- Souvern ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_203951781
De gevangen piloot heeft ook voor Assad gebombardeerd. In Syri zal hij dus ook wel civiele doelen gebombardeerd hebben. En sommigen op fok waren hem aan het verdedigen.

twitter
pi_203951784
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef theunderdog het volgende:
Wel bijzonder dat mensen die ageren tegen nationalisme, wel willen dat mensen in Oekrane zich doodvechten voor hun land.
Dat willen de mensen in Oekrane toch echt zelf hoor, het enige dat hier een discussiepunt is is of we ze (en zo ja in wat voor mate) daarin willen ondersteunen.
pi_203951786
quote:
Als jij je bezig houdt met offshore constructies, parapluen aan bvs en het verdoezelen van eigendomsverhoudingen, waarbij je ook nog eens geen openheid van zaken wilt geven, dan is er duidelijk iets niet in de haak. Of vind jij dit binnen normale werkzaamheden van acteur passen?
Hij maakte films en series, lijkt mij een gebruikelijke constructie met licenties en uitzendrechten. Dat doen alle mediabedrijven ter wereld. Je kan er wat van vinden, maar dat nu eenmaal hoe de wereld draait.
.
  One tough cookie zaterdag 5 maart 2022 @ 12:49:12 #6
169210 liesje1979
pi_203951799
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik voel spanning opkomen. Dit gaat escaleren. Geef je sleutels nou maar gewoon.
Jij wil zeker gewoon over kinderwagens heenrijden met die auto?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:49:28 #7
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203951801
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:47 schreef polderturk het volgende:
De gevangen piloot heeft ook voor Assad gebombardeerd. In Syri zal hij dus ook wel civiele doelen gebombardeerd hebben. En sommigen op fok waren hem aan het verdedigen.

[ twitter ]
Dit is wel gigantisch ver gezocht aan de hand van wat foto's.
pi_203951808
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Dat willen de mensen in Oekrane toch echt zelf hoor, het enige dat hier een discussiepunt is is of we ze (en zo ja in wat voor mate) daarin willen ondersteunen.
Ik zag anders in het vorige topic mensen die stellen dat het misschien verstandiger is als ze de strijd opgeven flink aangevallen worden.

'MAG IK DAN OOK JE HUIS INVALLEN !!'.. nee, dat 'mag' je niet. Maar als jij met paar man + wapens mijn huis komt binnen stormen, kies ik eieren voor mijn geld. Ik geef je alles.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:50:27 #9
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203951813
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:46 schreef Galvez het volgende:

[..]
“objectievere”…… jaja. Die dekselse MSM ook h?

Natuurlijk, hier mag jij dat. In Rusland mag je dat niet. Of geloof je dat ook niet? Is er eigenlijk wel een oorlog in Oekrane?

Laat me raden, Corona was ook maar een griepje?
pi_203951817
Piloot is #viesdik

Hebben ze geen fitte piloten meer
pi_203951853
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
Piloot is #viesdik

Hebben ze geen fitte piloten meer
Als Piloot hoef je niet zoveel te lopen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203951854
Als je alles tot een simpele vraag terugbrengt; Zelinsky vraagt of we een mensheiduitroeiende kernoorlog willen beginnen om de vrijheid van zijn land te waarborgen, zijn we dat van plan als Westerse wereld?

pi_203951857
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Piloot hoef je niet zoveel te lopen :)
Moet je wel in je vliegtuig passen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:54:36 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951862
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dit is wel gigantisch ver gezocht aan de hand van wat foto's.
Ze zijn allebei dik en blank d us dan zal het wel kloppen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:54:53 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203951867
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik zag anders in het vorige topic mensen die stellen dat het misschien verstandiger is als ze de strijd opgeven flink aangevallen worden.

'MAG IK DAN OOK JE HUIS INVALLEN !!'.. nee, dat 'mag' je niet. Maar als jij met paar man + wapens mijn huis komt binnen stormen, kies ik eieren voor mijn geld. Ik geef je alles.
Met de kanttekening dat je weet dat er geld wordt uitgekeerd door de verzekering en je er op kan hopen dat die overvallers worden opgepakt en veroordeeld. In het geval van Oekrane raak je alles kwijt, gaan ze nooit meer weg en worden de straffen na verloop van tijd vanzelf weer afgezwakt.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:56:14 #16
403588 mcmlxiv
pi_203951882
quote:

[..]

Klopt, want nazi-Rusland en Adolf Putin bestrijden heeft in principe niets met nationalisme te maken. Ongetwijfeld zitten er heel veel nationalisten onder de Oekranse strijders, ongetwijfeld zal deze situatie nationalistische gevoelens aanwakkeren, maar het bestrijden van fascistische moordenaars, uitbuiters en verkrachters gaat ook prima vanuit niet nationalistische gevoelens.

En dat je met een geweer op jezelf of je gezin gericht anders reageert dan wanneer dat niet het geval is is best logisch.

Verzet is juist bedoeld om dergelijke situaties proberen te voorkomen lijkt mij
pi_203951896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Met de kanttekening dat je weet dat er geld wordt uitgekeerd door de verzekering en je er op kan hopen dat die overvallers worden opgepakt en veroordeeld. In het geval van Oekrane raak je alles kwijt, gaan ze nooit meer weg en worden de straffen na verloop van tijd vanzelf weer afgezwakt.
Dat is niet waar ik aan denk als die lui mijn huis binnen komen vallen. Dat denk ik vooral: hoe kom ik met mijn dierbare hier het meest ongeschonden uit.
pi_203951898
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
“objectievere”…… jaja. Die dekselse MSM ook h?

Natuurlijk, hier mag jij dat. In Rusland mag je dat niet. Of geloof je dat ook niet? Is er eigenlijk wel een oorlog in Oekrane?

Laat me raden, Corona was ook maar een griepje?
Mag dat ja? En ik maar denken dat RT in de EU ook niet meer uitgezonden mag worden. Censuur in de EU, maar dat geeft niets hoor.

De relevantie m.b.t. vraag omtrent Corona ontgaat me, maar fyi tot aan de omicron-variant ben ik altijd voorstander geweest van stevige maatregelen omdat het allerminst een griepje was.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:57:37 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_203951903
quote:

[..]

het land verdedigen tegen de NAZI Duitsland was ok naionalisme he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:57:37 #20
262211 hhh38
pi_203951904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Als je alles tot een simpele vraag terugbrengt; Zelinsky vraagt of we een mensheiduitroeiende kernoorlog willen beginnen om de vrijheid van zijn land te waarborgen, zijn we dat van plan als Westerse wereld?

* De kans op een mensheiduitroeiende kernoorlog willen riskeren.

Die kans is echt een stuk kleiner dan veel mensen hier denken. Poetin is onberekenbaar, maar het voortbestaan van Rusland is niet in gevaar als we Oekrane helpen.
pi_203951906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:46 schreef Galvez het volgende:

[..]

https://www.aljazeera.com(...)a-invasion-criticism

Dat mag maar in je bewoording bevestig je al dat je op zoek bent naar nieuws wat jouw eigen mening bevestigd. Het mag overduidelijk zijn dat er propaganda aan beide kant zit (goh wat schokkend tijdens een oorlog).

Datzelfde zag je met de oorlog in Irak en Syri. Ook gevoerd onder valse voorwendselen. Het is alleen jammer dat sommige mensen die zo kritisch op die oorlogen waren nu ineens iedere vorm van een kritische blik jegens Rusland verloren zijn.
pi_203951911
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Klopt, want nazi-Rusland en Adolf Putin bestrijden heeft in principe niets met nationalisme te maken. Ongetwijfeld zitten er heel veel nationalisten onder de Oekranse strijders, ongetwijfeld zal deze situatie nationalistische gevoelens aanwakkeren, maar het bestrijden van fascistische moordenaars, uitbuiters en verkrachters gaat ook prima vanuit niet nationalistische gevoelens.
Het gehele conflict is nationalistisch.
pi_203951915
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
*De kans op een mensheiduitroeiende kernoorlog willen riskeren.

Die kans is echt een stuk kleiner dan veel mensen hier denken. Poetin is onberekenbaar, maar het voortbestaan van Rusland is niet in gevaar als we Oekrane helpen.
Volgens mij denken sommigen echt dat Putin de he wereld direct opblaast en dat niemand ingrijpt. Koekoek.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:59:15 #24
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203951921
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
*De kans op een mensheiduitroeiende kernoorlog willen riskeren.

jA maar PuTIn heEFt NUkEs
pi_203951922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het land verdedigen tegen de NAZI Duitsland was ok naionalisme he
Dat klopt toch ook?
pi_203951925
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:

Nee. Hij vraagt of wij militair willen ingrijpen in Oekraine. Hij vraagt niet om Rusland naar de tyfus te nuken. Het westen is alleen bang dat Rusland naar de Nukes grijpt bij een eventuele militaire interventie.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:59:56 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203951928
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:41 schreef polderturk het volgende:

Misschien heeft degene met het papiertje in de hand de cordinaten uit de boordcomputer gehaald en opgeschreven.

De piloot ontkent het niet.

Of misschien heeft de piloot de cordinaten op een blaadje gekregen en heeft hij ze in de computer ingevoerd.

Dit kunnen jullie zelf ook bedenken.
Of toch pure propaganda?

Dat zou je zelf ook kunnen bedenken...
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:00:00 #28
262211 hhh38
pi_203951931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is niet waar ik aan denk als die lui mijn huis binnen komen vallen. Dat denk ik vooral: hoe kom ik met mijn dierbare hier het meest ongeschonden uit.
Omdat je weet dat de gevolgen dan minimaal zijn.

Redeneer nu eens alsof je na de overval je huis en geld kwijt bent en dus dakloos. En je bent in dat huis opgegroeid. Zou je je dan ook niet verdedigen?
pi_203951941
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef Tukker87 het volgende:

[..]
Dat mag maar in je bewoording bevestig je al dat je op zoek bent naar nieuws wat jouw eigen mening bevestigd. Het mag overduidelijk zijn dat er propaganda aan beide kant zit (goh wat schokkend tijdens een oorlog).
Met die constatering neem ik al genoegen hoor. Maar genoeg mensen die zelfs dat bestrijden. Dat de propaganda in Rusland nog een stuk erger is dan hier staat buiten kijf wat mij betreft, maar de persvrijheid en objectiviteit qua verslaggeving in de EU is in een paar maanden ook wel zorgwekkend hard achteruit gegaan.
pi_203951942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Omdat je weet dat de gevolgen dan minimaal zijn.

Redeneer nu eens alsof je na de overval je huis en geld kwijt bent en dus dakloos. En je bent in dat huis opgegroeid. Zou je je dan ook niet verdedigen?
Tegen paar lui met wapens? nee, natuurlijk niet. Als zij zeggen: op je knien en verroer je niet, dan luister ik braaf. Jij gaat superheld spelen?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:02:26 #31
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_203951956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Tegen paar lui met wapens? nee, natuurlijk niet. Als zij zeggen: op je knien en vervoer je niet, dan luister ik braaf. Jij gaat superheld spelen?
Je doet nu net alsof 'jij' geen wapens hebt.

Bovendien ben je als verdediger in zo'n oorlog volgens mij redelijk in het voordeel.

De vergelijking is gewoon een beetje raar.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:02:53 #32
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203951961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:47 schreef polderturk het volgende:
Het gaat weer de Armenie/Azerdeidjan kant op met je he?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:02:54 #33
323876 michaelmoore
pi_203951962
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Deze oorlog gaat Rusland 50.000 doden opleveren en volledige isolatie van Rusland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:03:24 #34
262211 hhh38
pi_203951969
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Tegen paar lui met wapens? nee, natuurlijk niet. Als zij zeggen: op je knien en verroer je niet, dan luister ik braaf. Jij gaat superheld spelen?
Oekrane heeft voorbereidingstijd gehad en betere wapens met hulp van de buren ^O^
pi_203951971
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bovendien ben je als verdediger in zo'n oorlog volgens mij redelijk in het voordeel.

Nee, de vergelijking is niet raar. Oekrane houdt dapper stand, maar hoe langer dit nog aanhoudt hoe afhankelijker ze worden van internationale steun.
pi_203951977
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het gaat weer de Armenie/Azerdeidjan kant op met je he?
Is op zich niet zo vergezocht dat de Russen burgerdoelen bombarderen toch? Is min of meer hun gebruikelijke manier van werken.
pi_203951978
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oekrane heeft voorbereidingstijd gehad en betere wapens met hulp van de buren ^O^
Afhankelijk zijn van de buren. Nee, echt een stabiele factor.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:04:18 #38
323876 michaelmoore
pi_203951982
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, de vergelijking is niet raar. Oekrane houdt dapper stand, maar hoe langer dit nog aanhoudt hoe afhankelijker ze worden van internationale steun.
Ja en hoe meer doden aan Russische zijde, een stadsguerilla kan de invaller nooit winnen

Oekarine gheeft nog 1000 javelins en 10.000 mitraileurs nodig
pi_203951994
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja en hoe meer doden aan Russische zijde, een stadsguerilla kan de invaller nooit winnen
We gaan het allemaal meemaken. Ik denk dat Putin het gewoon voor elkaar gaat krijgen er een marionettenregering neer te zetten.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:05:47 #40
262211 hhh38
pi_203952000
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Rusland gaat gebukt onder zware sancties, de tijd lijkt me eerder in het voordeel van Oekrane
pi_203952001
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

En het voortbestaan van Europa?
Die kernkoppen kunnen wel eens werken, niets te maken met angst maar realisme.
5000 kernkoppen staan gereed in en buiten Rusland.
Zou zo een salvo vanaf ze gedaan kunnen worden op Brussel, rotterdam, Parijs, Madrid, Mnchen en Berlijn. Na de eerste navo aanval.
Is dat heel terecht te denken? Misschien niet misschien wel.
Vakman pur sang
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:06:02 #42
323876 michaelmoore
pi_203952004
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We gaan het allemaal meemaken. Ik denk dat Putin het gewoon voor elkaar gaat krijgen er een marionettenregering neer te zetten.
hij kan neer zetten wat ie wil , gaat hem niet helpen
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:06:38 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203952007
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zou zo een salvo vanaf ze gedaan kunnen worden op Brussel, rotterdam, Parijs, Madrid, Mnchen en Berlijn. Na de eerste navo aanval.
Dan komen er kernkoppen richting St. Petersburg, Moskou, Sochi, Vladivostok enz enz
pi_203952008
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
hij kan neer zetten wat ie wil , gaat hem niet helpen
Als jij het zegt.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:06:57 #45
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_203952009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dan komen er kernkoppen richting St. Petersburg, Moskou, Sochi, Vladivostok enz enz
En dan is het WWIII.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met n letter.
pi_203952011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:04 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Is op zich niet zo vergezocht dat de Russen burgerdoelen bombarderen toch? Is min of meer hun gebruikelijke manier van werken.
Dat hangt er natuurlijk van af of je hebt weggekeken bij Grozny, Syri etc.
pi_203952013
quote:

[..]
Ja dat weten zij ook.
Zitten toch ook niet voor niks in een bunker?
Vakman pur sang
pi_203952016
quote:

[..]
Maar niemand valt Rusland aan. Ze verdedigen alleen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:07:48 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203952017
quote:

[..]
Je kan je wel afvragen hoeveel van die 5000 er nog werken als je ziet hoe het in Oekrane gaat :D
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:07:55 #50
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203952019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
En dan is het WWIII.
Joh, dat is al als hun koppen naar ons toe komen...
pi_203952020
quote:

[..]
En dan is het WWIII.
Nou dan is het wel binnen een paar uur opgelost. :)
Denk dat de VS preventief Azi en noord Korea nog weg nuked om er zeker van te zijn dat de vijanden van die kant weg zijn.
Als er dan nog wat over is.
Vakman pur sang
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:08:21 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203952023
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat weten zij ook.
Ja daar blijft het dan bij zeker?

Alsof ze dan hem niet gaan zoeken.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:08:30 #53
403588 mcmlxiv
pi_203952024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:57 schreef Galvez het volgende:

[..]
Mag dat ja? En ik maar denken dat RT in de EU ook niet meer uitgezonden mag worden. Censuur in de EU, maar dat geeft niets hoor.

Tja propaganda van de vijand weren, het is een keuze. Ik zou het niet doen, maar begrijp het wel. Teveel mensen die te simpel zijn om propaganda niet te herkennen als propaganda.
- Of denk jij dat Rusland Oekrane niet is binnen gevallen?
- denk jij dat wat Putin doet deugt?
- denk je dat het de schuld is van Oekrane dat de veel sterkere buurman een oorlog is begonnen?
- denk je dat Putin de Russische bevolking van eerlijke informatie voorziet?

Met verraders en fascisten als Thierry Baudet in het parlement zijn maatregelen helaas nodig. De paradox van tolerantie is helaas weer eens uitgekomen. Smerige ratten zijn uit hun holen gekomen en vreten de fundamenten van ons systeem aan.
pi_203952025
Mooi scenario, na drie maanden strijd is het Russische leger bijna compleet verslagen door de NAVO, zes "geallieerde" tankbrigades staan zegevierende in Kharkov, de vrije wereld viert de overwinning ook al was hij bloedig en kostbaar, Vladimir Poetin zit verslagen in zijn Oeral bunker en weet dat zijn dagen geteld zijn, starende naar de militaire kaart van Kharkov en de rode knop op zijn bureau denkt hij nog eenmaal aan zijn danseresje en zijn pasgeboren tweeling.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:09:00 #55
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_203952028
:')
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_203952030
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja dat weten zij ook.
Die bunker is meer omdat Poetin extreem paranode is en niemand vertrouwt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203952033
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:09 schreef Aether het volgende:

[..]
Die bunker is meer omdat Poetin extreem paranode is en niemand vertrouwt.
Dat zegt men ja.
Vakman pur sang
pi_203952038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De vergelijking is niet raar.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:10:27 #59
498282 Scrummie
pi_203952042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
De vergelijking is niet raar.
Wel.
pi_203952044
quote:

[..]
Als er niets meer op je wacht, de gouden brug van de terugtrekking achter je moet harder blinken dan het metaal van de overwinning recht voor je.

Adolfje had er wel zestig gegooid als hij de kans had gehad.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:10:45 #61
498282 Scrummie
pi_203952045
Sterker nog, hij slaat eigenlijk helemaal nergens op.
pi_203952051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja daar blijft het dan bij zeker?

Alsof ze dan hem niet gaan zoeken.
Als die nukes eenmaal zijn gestuurd zal het wel een zelfmoord voor vaderland gevalletje worden.

De wet van de verschroeide aarde.
Geen Rusland, geen wereld. Is al eerder geroepen.
Vakman pur sang
pi_203952053
quote:

[..]
En dan is het WWIII.
ehh nee, dan is er weinig europa nog over voor wereld oorlog.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:11:32 #64
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203952056
quote:

[..]

en daarna schiet ik ze in de rug, als ze weglopen
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:11:32 #65
262211 hhh38
pi_203952057
quote:

[..]
Het is een riskante gok. Maar dat geldt ook als Rusland een NAVO land aanvalt. Als je denkt dat Rusland dan een kernoorlog ontketent als we daar ter verdediging schieten dan is het het toch ook niet waard?

Rusland heeft de dreiging alleen als ze hem nog niet gebruikt hebben en dat kan maar 1x. Doe je dat dan als een aanval op Oekrane wordt afgeslagen of bewaar je hem voor een situatie waar je je echt in het nauw gedrongen voelt?
pi_203952058
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Mooi scenario, na drie maanden strijd is het Russische leger bijna compleet verslagen door de NAVO, zes "geallieerde" tankbrigades staan zegevierende in Kharkov, de vrije wereld viert de overwinning ook al was hij bloedig en kostbaar, Vladimir Poetin zit verslagen in zijn Oeral bunker en weet dat zijn dagen geteld zijn, starende naar de militaire kaart van Kharkov en de rode knop op zijn bureau denkt hij nog eenmaal aan zijn danseresje en zijn pasgeboren tweeling.
....en hoe heet die serie dan op Netflix?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:11:41 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203952059
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als er niets meer op je wacht, de gouden brug van de terugtrekking achter je moet harder blinken dan het metaal van de overwinning recht voor je.

Adolfje had er wel zestig gegooid als hij de kans had gehad.
Juist.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:11:41 #68
403588 mcmlxiv
pi_203952060
quote:
Dat kan ja en nu? Ik zou maar vast een grote pot vaseline kopen….
pi_203952064
Wel echte strijders hier. Gewoon tank tegenhouden met pinkie.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:12:03 #70
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203952065
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als die nukes eenmaal zijn gestuurd zal het wel een zelfmoord voor vaderland gevalletje worden.

De wet van de verschroeide aarde.
Geen Rusland, geen wereld. Is al eerder geroepen.
Je hebt te veel films gekeken
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:12:06 #71
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203952066
quote:

Nou nee... Althans ik heb nog nergens gelezen dat dat de standaard Russisch militaire doctrine zou zijn. Vergeet niet dat elk gebouw waaruit geschoten wordt of voor militaire doeleinden gebruikt wordt direct een legitiem militair doel wordt. Ongeacht of het gebouw initieel een beschermde status had.
pi_203952073
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Tja propaganda van de vijand weren, het is een keuze. Ik zou het niet doen, maar begrijp het wel. Teveel mensen die te simpel zijn om propaganda niet te herkennen als propaganda.
- denk je dat het de schuld is van Oekrane dat de veel sterkere buurman een oorlog is begonnen?

Met verraders en fascisten als Thierry Baudet in het parlement zijn maatregelen helaas nodig. De paradox van tolerantie is helaas weer eens uitgekomen. Smerige ratten zijn uit hun holen gekomen en vreten de fundamenten van ons systeem aan.
Propaganda van de vijand weren. LOL
Met dat credo kan je letterlijk elke vorm van censuur wel verdedigen. Dit is precies wat Poetin doet.
Wie je vijand is, is nogal arbitrair, en daarmee begeef je je echt op een hellend vlak.

Wat betreft je vragen

- nee
- nee
- ja (van de regering althans)
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:12:52 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952074
twitter

Het is stiekem jammer dat de beurs nog tot zeker woensdag gesloten blijft want de crash moet echt van epische proporties worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203952075
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is een riskante gok. Maar dat geldt ook als Rusland een NAVO land aanvalt. Als je denkt dat Rusland dan een kernoorlog ontketent als we daar ter verdediging schieten dan is het het toch ook niet waard?

Rusland heeft de dreiging alleen als ze hem nog niet gebruikt hebben en dat kan maar 1x. Doe je dat dan als een aanval op Oekrane wordt afgeslagen of bewaar je hem voor een situatie waar je je echt in het nauw gedrongen voelt?
Hij doet precies wat hij zegt.
Hij gebruikt ze als de navo zich bemoeit in Oekrane.
Vakman pur sang
pi_203952081
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:11 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Dat kan ja en nu? Ik zou maar vast een grote pot vaseline kopen….
Je kunt je gewoon aanmelden voor het vreemdelingenlegioen hoor, we hebben er al 750.
pi_203952090
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je hebt te veel films gekeken
Films hebben vaak een winnaar een held die alles redde.
Dit scenario is te saai voor een film.
Maar goed, zover is het niet. :)
Vakman pur sang
pi_203952091
quote:

[..]
Rusland heeft zich op het gebied van oorlogsrecht niet misdragen en laten we hopem dat dat zo blijft. Dat van die raketten op kerncentrale bleek achteraf ook pure propaganda. We moeten daar wel alert op blijven, die Zelensky/Oekrainse media heeft een achterliggende agenda en motieven, wat je ze niet kwalijk kunt nemen, maar waar je je wel bewust van moet blijven.
pi_203952096
quote:
Ik zie hem meer als een eng figuur die denkt: "Als ik Ukrane niet krijg, dan de EU ook niet", en drukt op de rode knop om nog even een kernraket richting EU te lanceren.

Zo'n psychopaat is hij. Je ziet nu al hoe roekeloos hij bezig is, net een pitbull met een rode waas voor zijn ogen, met maar 1 doel waar hij niet vanaf te brengen is.
Ik ben niet bang ofzo, maar ik ben ook niet geheel naef, hij kan de EU gaan aanvallen...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_203952098
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]

Het is stiekem jammer dat de beurs nog tot zeker woensdag gesloten blijft want de crash moet echt van epische proporties worden.
Waarom stoppen ze met alle internationale vluchten? Ze kunnen toch nog prima vliegen naar landen die geen sancties hebben ingesteld?
pi_203952099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Deze oorlog gaat Rusland 50.000 doden opleveren en volledige isolatie van Rusland
Een herrezen NAVO, de EU eensgezinder dan ooit en de Russische economie gedecimeerd.

Poetin heeft al verloren op dag 1.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:15:19 #81
498282 Scrummie
pi_203952101
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Rusland heeft zich op het gebied van oorlogsrecht niet misdragen en laten we hopem dat dat zo blijft.
Je bent ver heen, of je bent heel erg ver heen.
pi_203952102
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De Russische militaire doctrine aangaande kernwapens is zo ook gewoon.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:16:21 #83
403588 mcmlxiv
pi_203952110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef Galvez het volgende:

[..]
Aha het is de schuld van de Oekranse regering! Zeg dat dan!

Jij gelooft niet in het concept van autonome landen die het recht op zelfbeschikking hebben. Elke democratie moet bukken voor de grotere dictatoriaal bestuurde buurman! Heel logisch man!

Wacht wacht, nu gaat het stukje over de VS die ook niet deugt komen?

Schaamlap! Ben je terug?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:16:57 #84
262211 hhh38
pi_203952118
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik ze niet zou gebruiken als de NAVO zich bemoeit in Oekrane.

Hij wil niet dat de NAVO zich bemoeit en hij heeft een (blijkt maar weer) goed werkende afschriktactiek. Tuurlijk gebruikt hij die.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:18:02 #85
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:15 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Waarom stoppen ze met alle internationale vluchten? Ze kunnen toch nog prima vliegen naar landen die geen sancties hebben ingesteld?
Vliegtuigen worden geleased door Rusland van andere landen. Dus ze zijn bang dat ze in beslag worden genomen.

twitter
pi_203952145
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik ze niet zou gebruiken als de NAVO zich bemoeit in Oekrane
Hij lijkt me niet het type wat dan denkt, nou doe ik het toch maar niet. :')
Vakman pur sang
pi_203952146
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:08 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

In Rusland wordt al het westerse geluid geblokkeerd. Sterker nog, voor het verspreiden van westerse informatie, daar zogenaamd nepnieuws, kan je een straf van 15 jaar krijgen.

Ik zou het dan zelfs behoorlijk dom vinden om onder het mom van persvrijheid hun oorlogsretoriek in het westen wl vrij baan te geven.
pi_203952147
twitter
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Een herrezen NAVO, de EU eensgezinder dan ooit en de Russische economie gedecimeerd.

pi_203952153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:14 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Ik zie hem meer als een eng figuur die denkt: "Als ik Ukrane niet krijg, dan de EU ook niet", en drukt op de rode knop om nog even een kernraket richting EU te lanceren.

Zo'n psychopaat is hij. Je ziet nu al hoe roekeloos hij bezig is, net een pitbull met een rode waas voor zijn ogen, met maar 1 doel waar hij niet vanaf te brengen is.
Ik ben niet bang ofzo, maar ik ben ook niet geheel naef, hij kan de EU gaan aanvallen...
Ik denk eerder dat hij ze tactisch vrij snel in gaat zetten tegen NAVO legers die Oekrane binnen trekken, maar dan krijg je na wat toch weer wat gezonde twijfels een nucleaire tegenreactie van de NAVO op Russische militaire doelen en voordat je het weet is een weekje later de mensheid gesmolten.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:19:10 #90
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952154
Treintickets naar finland gaan nu in de range van 6000 tot 9000 euro :')
pi_203952160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je bent ver heen, of je bent heel erg ver heen.
Jij moet je inlezen in oorlogsrecht of je afzijdig houden, leek.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)asie-oekraine-poetin
pi_203952166
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarom dat dan weer....
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 maart 2022 @ 13:20:20 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203952173
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vanaf Vladivostok eerste klas of wat? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:20:48 #94
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203952182
kunnen we deze niet geven ipv het dure spul??
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:21:01 #95
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:21:39 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952190
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom dat dan weer....
Omdat heel rijk rusland weg probeert te komen door oa geruchten van de staat van beleg.

Ook via de kleine corridor waar nog weg gevlogen wordt is het opeens super druk

twitter
pi_203952192
-

[ Bericht 100% gewijzigd door nostra op 05-03-2022 13:22:40 ]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_203952194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Navo is een speeltje van de VS. EU gaat nog verder verrechtsen. Russisch gas zal duurder worden.
pi_203952195
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:20 schreef THEFXR het volgende:
kunnen we deze niet geven ipv het dure spul??
[ afbeelding ]
Dat hele wapens geven is puur symbolisch.
Dat wordt nauwlijks gebruikt.
Vakman pur sang
pi_203952198
-
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_203952208
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Hieraldo het volgende:

[..]
Navo is een speeltje van de VS. EU gaat nog verder verrechtsen. Russisch gas zal duurder worden.
Fijn zo’n glazen bol. Wat zijn je resultaten bij de lotto en de toto?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:23:58 #102
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952211
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vanaf Vladivostok eerste klas of wat? :o
St Petersburg > Helsinki (3u)

Het dringt nog niet door he, bij sommige mensen, maar rusland loopt nu gewoon in gigantisch tempo leeg. Iedereen met enige skills en/of geld pakt de biezen.
pi_203952217
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Hieraldo het volgende:

[..]
Mooi scenario dat de EU helemaal doorschiet en een enorme legermacht crert.
Rusland helemaal wegblaast en kernwapens op Cuba gaat plaatsen en die grote VS is eens onder de duim krijgt.
Vakman pur sang
pi_203952223
De Oekraeners geloven in de overwinning.

twitter
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:25:24 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203952224
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe weet jij dit dan weer? Heb je een bron
pi_203952234
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mooi scenario dat de EU helemaal doorschiet en een enorme legermacht crert.
Rusland helemaal wegblaast en kernwapens op Cuba gaat plaatsen en die grote VS is eens onder de duim krijgt.
liefst klimaatneutraal dan toch
pi_203952239
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die wapens die ze geven aan die vrijwilligers die voor de Oekraine gaan vechten?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:27:13 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203952241
quote:
We see dead СОБР in Ukraine, that's like special border guards. If they sent border guards they have to be desperate.
Kwam dit tegen als comment op Reddit, Rusland stuurt nu zelfs hun grenswachters? Dat is wel heel desperate.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:27:25 #109
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_203952243
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, die dagelijks kogels kan gaan koppen. Want een of andere marionet in Kiev neerzetten betekent niet dat iedereen naar hem gaat luisteren he.

Misschien een nieuwe account aanmaken, "SterkeMan" ofzo? Da's wat meer in lijn met de verhaaltjes die je hier afdraait.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:28:36 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_203952252
twitter

Nichts neues op het western front. Tories nog steeds compleet corrupt. Thank God dat de Brexit heeft plaatsgevonden, want zeker weten dat Londongrad de respons van de EU had gesaboteerd. Wat ik niet snap is, nu allang duidelijk is dat de Brexit (en ons associatieverdrag referendum) door Rusland gefinancierd is om deze inval mogelijk te maken, waarom zijn de Tories nog steeds aan de macht en worden ze niet over de keien gesleurd. Dat land is echt verloren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 maart 2022 @ 13:28:40 #111
284411 crew  heywoodu
pi_203952253
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Omdat heel rijk rusland weg probeert te komen door oa geruchten van de staat van beleg.

[ twitter ]
Lekker naar Beslan en Makhachkala enzo, zo te zien. Gezellig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_203952267
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[ twitter ]
Maar waarom dan de prijsverhoging? je hebt het over miljardairs.. lmao
pi_203952275
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Vraag en aanbod.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:31:26 #114
6484 ExTec
pi_203952290
quote:

[..]
Moet jij niet gewoon met een dekentje onder je bed gaan liggen ofzo?

Dat je alle kleuren van de regenboog schijt weten we nu wel.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 maart 2022 @ 13:31:29 #115
284411 crew  heywoodu
pi_203952292
160 euro nog gewoon :P

zaterdag 5 maart 2022 @ 13:32:20 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gewoon vraag en aanbod. Waarschijnlijk door algoritmes. Dan krijg je soms van die gekke uitschieters.

Het zal wel komen door die sterke geruchten van een staat van beleg (lijkt erop dat dat niet gebeurd is).
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:32:42 #117
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203952310
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Tja, het ligt ook aan Poetin, maar we zien duidelijk dat de Russische economie geschaad is door eerdere sancties. Na, de sancties werd verdere economische groei gewoon een stuk lastiger.

Overigens heeft corona er ook echt hard ingeslagen economisch gezien, hier in het westen ook, maar er is hier veel meer gedaan met steunpakketten vanuit de overheid.
De sancties zijn dan ook een directe straf voor het gedrag van Poetin. ;)
quote:
De Russische burger ziet natuurlijk vooral propaganda. Maar uiteindelijk gaan er natuurlijk wel lichtjes branden.
Alleen moeten wij in acht nemen dat het Russische volk inmiddels niet meer beter weet dan onderdrukt te worden. Als men in ogenschouw neemt welke leiders de touwtjes in handen hadden, komt men tot de conclusie dat het land niet verder is opgeschoten dan tsaren en dictators. De laatste keer dat het Russische volk in opstand was gekomen tijdens de Februari Revolutie in 1917 en we hebben allemaal kunnen zien hoe dat was afgelopen. Daarna heeft de Russische burger tot aan 1989 enkel relatieve armoede en onderdrukking gekend door de Sovjet leiders, waarvan Stalin uiteindelijk het langst aan het roer stond.

De vooravond van deze opstand werd gekenmerkt door een gigantische socialistische stroming die iedere arbeider en eventueel boer (relatief minder dan China, maar dat is ook het verschil van communistisch uitgangspunt tussen de twee grootmachten) met elkaar verbond, maar dat ontbreekt nu totaal. Dat komt omdat iedere vorm van oppositie en andersoortige ideen wordt gesnoerd, waardoor er niets onderhuids kan gaan jeuken; en zo een opstand, althans door Sovjet-ogen, kan worden vermeden.

In dat licht concludeer ik dat een opstand of afzettingsprocedure helemaal geen uitgemaakte zaak is. Zolang er een kleine meerderheid, of grote minderheid, voor dat mannetje in het Kremlin blijft steunen, dan zal hij nog steeds ontspannen op dat troontje blijven zitten. Tenzij, hopelijk, de oligarchen er zich mogelijk mee gaan bemoeien.
quote:
De winst wordt vooral gehaald uit grondstoffen. Waarschijnlijk omdat het 't makkelijkst is. Je haalt iets uit de grond en verkoopt het. Om producten te maken, zal je direct moeten concurreren met andere leveranciers.
Het klopt als je stelt dat het makkelijk is om grondstoffen te delven en door te verkopen aan de hoogste bieder. Maar dat hoeft hun niet te stoppen in hun strijd om diens economie op te krikken. Binnenlandse concurrentie zal een helende werking blijken; de grond is groot genoeg om er heel veel fabrieken te kunnen bouwen. Wellicht kunnen ze een bepaald Chinees model inbrengen van goedkope arbeiders en massa-export. Kunnen ze het alsnog verkopen als zijnde communistisch, als ze in dat sprookje blijven geloven dan.
quote:
Ik denk dat Poetin alleen nog maar ja-knikkers en mensen met dezelfde ideologie om zich heen heeft. Niemand durft zijn mond open te doen, iedereen wil wel profiteren van het geld dat verdeeld wordt, maar men wil natuurlijk geen veiligheidsrisico's lopen door Poetin tegen te spreken.
Dat is het grote gevaar van een dictator die te lang aan de macht is gebleven. Dan treed decadentie op en raakte het hele systeem en logistiek in verval.
quote:
Ik vind de winteroorlog ook nog wel treffend. De Russen hadden ook uitermate veel moeite in Finland.
Poetin zal ongetwijfeld fantaseren over wraak.
quote:
Ik denk dat Poetin zijn Waterloo gevonden heeft. Uiteindelijk zal Rusland steeds armer worden en kan het leger niet meer betaald worden. Maar het zal, naar mijn verwachting, nog een hele tijd duren voordat het klimaat zo is dat Poetin wel moet vertrekken.
Maar hij zal niet uit zichzelf de scepter overdragen, dat zou met geweld moeten gebeuren f hij moet zelf plotsklaps zien te overlijden. En dan nog, hoe kunnen wij zo zeker weten dat zijn opvolger het karweitje niet wil afmaken?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 maart 2022 @ 13:32:58 #118
284411 crew  heywoodu
pi_203952312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:

[ afbeelding ]
Vergelijkbare prijzen via de Russische NS, zo te zien.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:33:21 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952319
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef heywoodu het volgende:

[ afbeelding ]
Klik er eens op.

Ik krijg namelijk overal not available meldingen
pi_203952324
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Moet jij niet gewoon met een dekentje onder je bed gaan liggen ofzo?

Dat je alle kleuren van de regenboog schijt weten we nu wel.
Nogmaals ik ben niet bang, alleen sommigen denken dat die nucleaire dreiging er niet is.
Voor de rest mag alles ingezet worden.
Vakman pur sang
pi_203952328
twitter

Hopelijk kijkt de EU mee. Servi toelaten tot de EU is het paard van Troje binnenhalen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:34:08 #122
6484 ExTec
pi_203952330
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]

Ik ben daar ook enorm benieuwd naar, idd.
pi_203952338
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Gewoon vraag en aanbod. Waarschijnlijk door algoritmes. Dan krijg je soms van die gekke uitschieters.

Het zal wel komen door die sterke geruchten van een staat van beleg (lijkt erop dat dat niet gebeurd is).
Ik begrijp niet goed waarom ze nog voet aan grond kunnen/mogen zetten in het westen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:35:56 #124
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik begrijp niet goed waarom ze nog voet aan grond kunnen/mogen zetten in het westen.
Niet in het westen. Andere landen. Azie bv. Of Afrika. Maatschappijen zijn bang dat ze hun vliegtuigen niet terug kunnen krijgen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:36:11 #125
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203952360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:12 schreef Galvez het volgende:

[..]
Propaganda van de vijand weren. LOL
Met dat credo kan je letterlijk elke vorm van censuur wel verdedigen. Dit is precies wat Poetin doet.
Wie je vijand is, is nogal arbitrair, en daarmee begeef je je echt op een hellend vlak.

Wat betreft je vragen

- nee
- nee
Eens dat censuur een hellend vlak is.

Maar wie de vijand is, is helemaal niet arbitrair in deze situatie. Je slaat door met relativeren. De vijand is de staat die een soevereine Europese staat voor de 2e keer in korte tijd is binnengevallen. En dit keer grootschalig.

Rusland (de staat, niet de Russische burger) is de vijand. Het heeft geen zin daarom heen te draaien.
Krekker is de bom!
pi_203952363
Rusland verliest 6 luchtvoertuigen in 24 uur.

Ongelofelijk.

twitter
pi_203952369
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Niet in het westen. Andere landen. Azie bv. Of Afrika. Maatschappijen zijn bang dat ze hun vliegtuigen niet terug kunnen krijgen.
En die maatschappijen hebben geen invloed om het gewoon te stoppen??
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:37:01 #128
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Vergelijkbare prijzen via de Russische NS, zo te zien.
Doe eens linkje
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:37:40 #129
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203952377
Een atoombom hebben, is om deze niet te hoeven gebruiken.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203952382
Hopelijk komt het Russische leger in opstand tegen Poetin.
pi_203952384
Russia-Ukraine war: Syrian rebels seek passage to Europe for revenge against Putin
https://www.middleeasteye(...)revenge-seek-passage
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:38:38 #132
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En die maatschappijen hebben geen invloed om het gewoon te stoppen??
Lease betekend toch dat Areoflot in dit geval de vliegtuigen als het ware leent van een andere maatschappij? (weet ik niet zeker hoor)

Maar als Aeroflot door het putje gaat dan is er wellicht een kans dat die vliegtuigen nooit meer naar de eigenaar gaan nadat de lease is afgelopen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:38:45 #133
6484 ExTec
pi_203952391
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:15 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Geen spare parts meer. Vrijwel alles is of Boeing of Airbus, en je gaat niet vliegen als je niet kan garanderen dat eventuele defecten gerepareerd kunnen worden.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:39:17 #134
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203952396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:38 schreef Rambolin het volgende:
Russia-Ukraine war: Syrian rebels seek passage to Europe for revenge against Putin
Dit lijkt me niet zo'n goed idee.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 maart 2022 @ 13:39:18 #135
284411 crew  heywoodu
pi_203952397
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Doe eens linkje
https://eng.rzd.ru/

Wel retetraag en die tickets zullen vast ook wel op sold out staan :+
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:39:27 #136
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203952400
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:36 schreef polderturk het volgende:
Rusland verliest 6 luchtvoertuigen in 24 uur.

Ongelofelijk.

[ twitter ]
Ik geloof het wel hoor met die duizenden stingers en Javalins (kan je ook tegen helicopters gebruiken) die ze nu hebben
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:40:03 #137
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
https://eng.rzd.ru/

Wel retetraag en die tickets zullen vast ook wel op sold out staan :+
Ja volgens mij is alles sold out.

Dit was op 3 maart het geval:

zaterdag 5 maart 2022 @ 13:40:39 #138
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203952410
De Russen gebruiken nog steeds dezelfde smerige tactieken als vroeger. Aanval als zelf verdediging en een of andere kromme redenatie dat de Oekranse staat eigenlijk niet bestaat.

Goh, waar ken ik dat nou weer van?

quote:
Na de Duitse aanval begonnen ook de Sovjet-strijdkrachten met de voorbereiding op de aanval. Deze liet echter enige tijd op zich wachten. In Moskou kreeg de Poolse ambassadeur van de Sovjet-minister van Buitenlandse zaken Molotov een notitie overhandigd waarin alle bestaande verdragen met Polen werden opgezegd in verband met het verdwijnen van de Poolse staat. Enige uren later begon de Sovjet-aanval.

Bij de aanval werden ca. 620.000 soldaten met circa 4700 tanks en 3300 vliegtuigen ingezet (dus met een grotere inzet dan de Duitsers), terwijl de Poolse troepen in het midden en westen van Polen in gevecht waren met de Duitsers. In het noorden werden Wilno, Grodno en Brest-Litovsk tussen 20 en 22 september veroverd en Suwałki op 24 september. In het zuiden werd Lemberg op 19 september en Lublin op 28 september veroverd. De laatste gevechten vonden in oktober 1939 plaats.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sovjet-aanval_op_Polen

Krekker is de bom!
pi_203952412
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Lease betekend toch dat Areoflot in dit geval de vliegtuigen als het ware leent van een andere maatschappij? (weet ik niet zeker hoor)

Maar als Aeroflot door het putje gaat dan is er wellicht een kans dat die vliegtuigen nooit meer naar de eigenaar gaan nadat de lease is afgelopen.
Aeroflot least die vliegtuigen inderdaad. Zijn ze niet uniek in trouwens, iedereen en zijn moeder least die dingen tegenwoordig van Ierse maatschappijen: https://www.ftm.nl/artikelen/vliegtuiglease-ierland
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:40:52 #140
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203952414
quote:
Jezus, dit wordt echt een internationaal feestje met Putin als gemeenschappelijke vijand die alle volkeren verbroedert.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 maart 2022 @ 13:40:55 #141
284411 crew  heywoodu
pi_203952417
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja volgens mij is alles sold out.

Dit was op 3 maart het geval:

[ afbeelding ]
Dan zou ik toch maar de wekker op tijd zetten, heb je nog een schappelijke prijs!
pi_203952433
quote:
Je moet ermee oppassen dat ze na de oorlog niet in Europa terecht komen.

Zijn wel goede geharde vechters met veel ervaring.

Laat ze tekenen dat ze na de oorlog terugkeren naar Syri.

Dat zullen ze ook wel willen omdat ze door willen vechten tegen Assad.
pi_203952434
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:40 schreef KreKkeR het volgende:
De Russen gebruiken nog steeds dezelfde smerige tactieken als vroeger. Aanval als zelf verdediging en een of andere kromme redenatie dat de Oekranse staat eigenlijk niet bestaat.

Goh, waar ken ik dat nou weer van?
[..]

En ook daar was, een deel van het verhaal, weer dat ze wel moesten om Russische en Wit-Russische minderheden te beschermen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:42:09 #144
6484 ExTec
pi_203952438
quote:

[..]

Maar als Aeroflot door het putje gaat dan is er wellicht een kans dat die vliegtuigen nog meer naar de eigenaar gaan nadat de lease is afgelopen.
Ja, ongeveer de helft is lease. Moeten voor het eind van de maand terug.

En Aeoroflot zit niet te wachten op acties zoals de toestellen dan maar jatten. Dan kan je vergeten dat je in de toekomst ooit nog wat kan leasen.

Over 1,5 maand is luchtvaart over voor Rusland.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:42:11 #145
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203952439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:38 schreef polderturk het volgende:
Dat is eigenlijk de enige realistische uitweg hier denk ik.
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:42:11 #146
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203952440
twitter

pi_203952442
quote:

[..]

Het komt op mij gewoon allemaal zo onrechtvaardig over. Kan het helemaal mis hebben. Maar het komt op mij over alsof veel van die Russische Oliearchen gewoon weg gaan komen met alles.
pi_203952454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Gewoon terug trollen door als aanspreektitel der fhrer te gebruiken.
pi_203952456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:33 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

Hopelijk kijkt de EU mee. Servi toelaten tot de EU is het paard van Troje binnenhalen.
Waarom dan? Heb je dit geverifieerd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:43:54 #150
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203952463
quote:
[ twitter ]

Is ook totaal niet aan de orde.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:43:58 #151
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203952467
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Gewoon terug trollen door als aanspreektitel der fhrer te gebruiken.
Ik wou het net terug tweeten :)
pi_203952480
Ik zie een EU vlag in die menigte..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203952484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
In Rusland wordt al het westerse geluid geblokkeerd. Sterker nog, voor het verspreiden van westerse informatie, daar zogenaamd nepnieuws, kan je een straf van 15 jaar krijgen.

Ik zou het dan zelfs behoorlijk dom vinden om onder het mom van persvrijheid hun oorlogsretoriek in het westen wl vrij baan te geven.
Aanvullend:
Er is maar een select groep mensen in Europa die Russische media serieus nemen. Dat is een groep die we toch al niet serieus kunnen nemen en die groep zal deze blokkade uitleggen zoals zij willen. Oftewel wordt er met die blokkade wat dat betreft weinig bereikt

Aan de andere kant. Diverse westerse media waren vanuit rusland nog bereikbaar, zo werd (geloof ik) CNN nog best goed bekeken, door een veel groter aandeel mensen dan een RT in West Europa). Door Russische media te blokkeren, gaat Rusland westerse media blokkeren en wordt net het tegendeel van het gestelde doel bereikt

Praat ik natuurlijk een Derk Sauer na

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 13:46:16 ]
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:45:36 #154
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952489
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het komt op mij gewoon allemaal zo onrechtvaardig over. Kan het helemaal mis hebben. Maar het komt op mij over alsof veel van die Russische Oliearchen gewoon weg gaan komen met alles.
Snap niet precies wat die ermee te maken hebben?

Zoals hierboven iemand zei, zijn de vliegtuigen dus eigenlijk van de Ieren. Areoflot leent ze. Nu is Areoflot denk ik bang dat de Ieren zeggen, eh lever dat vliegtuig maar vast in anders krijgen we het waarschijnlijk nooit terug.

Ik denk dat veel Oliarchen ook niet hadden verwacht dat Poetin heel Oekraine zou binnenvallen. Zo te horen was bijna daar niemand van op de hoogte. Dus die zullen wel balen nu dat hun vermogen verdampt op de beurs en door de roebel.
pi_203952490
quote:
[ twitter ]

Hij had hem Putler moeten noemen.
pi_203952494
quote:
[ twitter ]

Zijn ook echt de meest asociale diplomaten in ons land. Al jaren fout parkeren enz.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:46:19 #157
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:47:23 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203952500
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zijn ook echt de meest asociale diplomaten in ons land. Al jaren fout parkeren enz.
Jaren terug was er toch die Russische diplomaat die vrouw en kind mishandelde en toen opgepakt was? En toen moest Rutte zijn excuses aanbieden van Putin
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:47:26 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203952501
quote:
[ twitter ]

Ook niet heel gek dat een gedeelte het in Belgrado niet zo op de NATO/het westen heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203952503
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Snap niet precies wat die ermee te maken hebben?

Zoals hierboven iemand zei, zijn de vliegtuigen dus eigenlijk van de Ieren. Areoflot leent ze. Nu is Areoflot denk ik bang dat de Ieren zeggen, eh lever dat vliegtuig maar vast in anders krijgen we het waarschijnlijk nooit terug.

Ik denk dat veel Oliarchen ook niet hadden verwacht dat Poetin heel Oekraine zou binnenvallen. Zo te horen was bijna daar niemand van op de hoogte. Dus die zullen wel balen nu dat hun vermogen verdampt op de beurs en door de roebel.
Nou, de 'normale' Rus kan niet even een vliegtuig pakken om weg te vluchten. De Oliarchen wel, terwijl ze al die jaren ervoor hebben gezorgd dat Putin in het zadel konden blijven.
pi_203952504
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Aanvullend:
Er is maar een select groep mensen in Europa die Russische media serieus nemen. Dat is een groep die we toch al niet serieus kunnen nemen en die groep zal deze blokkade uitleggen zoals zij willen. Oftewel wordt er met die blokkade wat dat betreft weinig bereikt

Aan de andere kant. Diverse westerse media waren vanuit rusland nog bereikbaar, zo werd (geloof ik) CNN nog best goed bekeken, door een veel groter aandeel mensen dan een RT in West Europa). Door Russische media te blokkeren, gaat Rusland westerse media blokkeren en wordt net het tegendeel van het gestelde doel bereikt

Ook zonder die blokkade van RT hadden ze echt wel een ander excuus gevonden om CNN en de BBC te blokkeren in Rusland.
pi_203952508
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Jaren terug was er toch die diplomaat die vrouw en kind mishandelde en toen opgepakt was? En toen moest Rutte zijn excuses aanbieden van Putin
Haha ja.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:48:32 #163
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203952514
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Iemand van het Ukrainse onderhandelingsteam blijkt een doubleagent voor Rusland te zijn
[ twitter ]
Doodgeschoten tijdens arrestatie... Net zoals ze met de leider van Right Sektor deden in 2014.
are we infinite or am I alone
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:48:45 #164
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_203952518
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:41 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En ook daar was, een deel van het verhaal, weer dat ze wel moesten om Russische en Wit-Russische minderheden te beschermen.
Ze hebben gewoon een duidelijk draaiboek dat ze al jaren gebruiken.

Schandalig dat smerige verraders als Baudet zo'n nog smerigere dictator steunen.

Voorheen moest ik vooral om die Baudet idioot lachen, als in: wat een achterlijke clown (en ja tuurlijk had hij wel eens een punt voor hij volledig doorsloeg), maar hij was niet serieus te nemen.

Nu begint hij m.i. wel een gevaar te worden. In oorlogstijd kunnen dit soort lui info doorspelen, etc.
Krekker is de bom!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:49:01 #165
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:49:16 #166
262211 hhh38
pi_203952522
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Iemand van het Ukrainse onderhandelingsteam blijkt een doubleagent voor Rusland te zijn
[ twitter ]
:o

Ik ben wel bang dat je dit soort verhalen ook krijgt als iemand gewoon oprecht denkt dat het beter is om bepaalde dingen in de onderhandeling te accepteren. Interne dialoog moet in Oekrane wel mogelijk blijven. Maar in oorlogstijd wordt dat vrij snel aan de kant gezet.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:50:33 #167
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203952535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:48 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Doodgeschoten tijdens arrestatie... Net zoals ze met de leider van Right Sektor deden in 2014.
Er is sowieso martial law in Oekrane, dus ik vind het al heel wat dat ze hem nog zijn gaan arresteren. Als ze dat dus al gedaan hebben.
pi_203952547

Haha deze is ook mooi. omtrent een onderzoek over newnieuws omtrent mh17. In het begin verwijst hij naar de octopus cartoons jegens Joden in nazi-Duitsland. De 'we vechten tegen nazi's' retoriek is er niet enkel omdat ze het zelf geloven, maar ook omdat ze weten dat het hier nog steeds gevoelig ligt.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:52:23 #169
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952549
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nou, de 'normale' Rus kan niet even een vliegtuig pakken om weg te vluchten. De Oliarchen wel, terwijl ze al die jaren ervoor hebben gezorgd dat Putin in het zadel konden blijven.
Dat tweede is zo, maar op een populatie van 140 miljoen zijn ook gewoon best veel rijke middenklassers hoor. Die kunnen vast wel een paar duizend euro extra betalen als ze echt weg willen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:53:42 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203952560
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:38 schreef polderturk het volgende:
Heeft Rusland net zoals Iran ook een 2e leger puur bedoeld om tegen een coup van het normale leger te beschermen?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:54:17 #171
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203952565
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:50 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Er is sowieso martial law in Oekrane, dus ik vind het al heel wat dat ze hem nog zijn gaan arresteren. Als ze dat dus al gedaan hebben.
Drie maanden geleden beschuldigden ze ook Poroshenko van verraad. Het is enkel wegens Westerse druk dat ze hem niet gearresteerd hebben.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:55:53 #172
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203952578
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:54 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Drie maanden geleden beschuldigden ze ook Poroshenko van verraad. Het is enkel wegens Westerse druk dat ze hem niet gearresteerd hebben.
Poroshenko zou sowieso wel een arrestatie kunnen gebruiken omdat ie door en door corrupt was natuurlijk.
pi_203952586
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat tweede is zo, maar op een populatie van 140 miljoen zijn ook gewoon best veel rijke middenklassers hoor. Die kunnen vast wel een paar duizend euro extra betalen als ze echt weg willen.
Ja oke, natuurlijk. Het hangt nogal af van je definitie 'rijk'.. :)
pi_203952597
quote:
[ twitter ]

Servi, daar verkopen ze serieus Putin merchandise op de markt. Shirts, petten, speel poppen, niks is te gek.
.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 13:59:05 #175
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203952607
Ik bedenk me net dat die vluchtelingen (veelal Koerden uit Irak) in Belarus aan de grens met Polen, als zij zich aanmelden voor het vreemdelingenlegioen en het overleven dat ze na 3 jaar een Ukrains paspoort krijgen en als Ukraine uiteindelijk lid wordt van de EU dat ze daarna vrij kunnen reizen/vestigen in heel Europa.

Kan aantrekkelijk zijn deze route, beter dan het onzekere bestaan in Belarus.
pi_203952618
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:28 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Nichts neues op het western front. Tories nog steeds compleet corrupt. Thank God dat de Brexit heeft plaatsgevonden, want zeker weten dat Londongrad de respons van de EU had gesaboteerd. Wat ik niet snap is, nu allang duidelijk is dat de Brexit (en ons associatieverdrag referendum) door Rusland gefinancierd is om deze inval mogelijk te maken, waarom zijn de Tories nog steeds aan de macht en worden ze niet over de keien gesleurd. Dat land is echt verloren.
Dit was al heel lang bekend, maar het sentiment was er wel.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:00:18 #177
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203952621
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Poroshenko zou sowieso wel een arrestatie kunnen gebruiken omdat ie door en door corrupt was natuurlijk.
Zelensky verbergt z'n geld in offshore accounts (Pandora papers).
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:01:24 #178
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203952636
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Goed argument waarom Porosjenko niet door en door corrupt was?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:01:55 #179
323876 michaelmoore
pi_203952647
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als jij het zegt.
De strategie is allen di eweg willen unnen weg en de rest van de stad gaat ie leeghongeren en afsnijden van water en electra

Maar bij Kiev gaat dat niet lukken die stad is te groot
pi_203952670
Mannen in Ukraine worden op de Russische TV neergezet als beulen, bandieten en barbaren

pi_203952695
In 43 minuten zijn er 12 extra Russische verliezen van militair materieel op de lijst gezet. Al deze verliezen zijn visueel bevestigd. Er wordt met 5 man aan gewerkt.

Stand is nu;
Rusland: 650 verliezen
Oekraene: 204 verliezen

twitter
pi_203952698
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Van Zelensky zou het nog eerlijk verdient geld zijn van ze tv series. Maar mooie Timosjenko verdiende altijd al een werkzaamheden voor de gasindustrie van de Oekraense overheid.
.
pi_203952715
quote:

[..]
Aanvullend:

Ken jij het gestelde doel dan?
pi_203952753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:06 schreef polderturk het volgende:
In 43 minuten zijn er 12 extra Russische verliezen van militair materieel op de lijst gezet. Al deze verliezen zijn visueel bevestigd. Er wordt met 5 man aan gewerkt.

Stand is nu;
Rusland: 650 verliezen
Oekraene: 204 verliezen

[ twitter ]
Er komen weer een hoop Russische verliezen op de lijst.

Rusland is nu de grootste leverancier van militair materieel aan Oekraene.

twitter
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:11:12 #185
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203952757
Poetin gaat even uitleggen waar deze dames opeens allemaal geen baan meer hebben.

twitter
pi_203952758
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:47 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ook zonder die blokkade van RT hadden ze echt wel een ander excuus gevonden om CNN en de BBC te blokkeren in Rusland.
Zeker. Alleen nu is het op ons initiatief en daar maken wij een fout. Door informatie te verbieden wordt het tegendeel bereikt.
pi_203952764
Oekraene heeft een Su-34 uit de lucht geschoten _O-
pi_203952766
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ken jij het gestelde doel dan?
Blijkbaar niet. :)
Wat is het gestelde doel? :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 14:13:27 ]
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:12:01 #189
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203952767
quote:
Ook die moeten het begrijpen toch? Man van het volk die Poetin _O_

Biden doet zoiets niet.
pi_203952773
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Poetin gaat even uitleggen waar deze dames opeens allemaal geen baan meer hebben.

[ twitter ]
Bij die chicks geen 15 meter vergadertafel? :7 Zou het stiekem geen Covid angst zijn maar is hij bang dat zijn generaals hem omleggen :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Redactie Frontpage zaterdag 5 maart 2022 @ 14:12:53 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203952774
quote:

[ twitter ]
Wat zit die dichtbij :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203952778
quote:

[ twitter ]
Na het tv optreden zijn ze aan de beurt voor een vette orgie met ome Poetin.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:14:31 #193
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203952786
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:11 schreef polderturk het volgende:
Oekraene heeft een Su-34 uit de lucht geschoten _O-
Oud nieuws of hebben ze er weer een te pakken?
  Redactie Frontpage zaterdag 5 maart 2022 @ 14:15:20 #194
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203952799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Nee is dezelfde maar nu bevestigd door Oekraense ministerie van Defensie
twitter
_____
pi_203952802
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Oud nieuws waarschijnlijk, maar toch geweldig.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:15:30 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:16:08 #197
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203952808
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee is dezelfde maar nu bevestigd door Oekraense ministerie van Defensie
[ twitter ]
Dat is een helicopter geen straaljager
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:16:20 #198
13456 AchJa
Shut up!!!
  Redactie Frontpage zaterdag 5 maart 2022 @ 14:16:56 #199
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203952822
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dat is een helicopter geen straaljager
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:16 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dat is een MI-24...
Ja ik ken toch al die typenummers niet :+
_____
pi_203952830
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Blijkbaar niet. :)
Wat is het gestelde doel? :)
Goede vraag! Geen idee.

Ik denk niet dat iemand het een serieuze mogelijkheid acht(e) dat Oekrane dit zal winnen.
Of mijn perceptie daaromtrent is helemaal fout.

Dan is de reactie wapens sturen een vreemde, dat is effectief zorgen voor meer pijn aan beide zijden (maar vooral Oekraine).
pi_203952841
Heeft iemand nog een kamer over voor een Nikita?

twitter
pi_203952844
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Goede vraag! Geen idee.

Ik denk niet dat iemand het een serieuze mogelijkheid acht(e) dat Oekrane dit zal winnen.
Je hebt toch wel een vermoeden waarom hier bepaalde Russische media verboden wordt? :)
pi_203952849
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Ze moeten Rusland niet ontvluchten, ze moeten verandering teweeg brengen.
pi_203952852
quote:
Zelensky boos na besluit NAVO tegen no-flyzone: ‘Alle mensen die vanaf nu sterven, sterven ook door jullie’

Het besluit tegen de no-flyzone werd genomen tijdens een spoedbijeenkomst van de dertig NAVO-ministers van Buitenlandse Zaken over de oorlog in Oekrane. Zelensky omschreef die bijeenkomst in zijn toespraak als een "zwakke, verwarde NAVO-top. Een top waarbij het duidelijk was dat niet iedereen de strijd voor Europa's vrijheid als de grootste prioriteit ziet.”
stoere taal
pi_203952862
quote:

[..]
Als je al je hoger opgeleiden kwijtraakt, dan valt zo'n land uit elkaar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203952864
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Je hebt toch wel een vermoeden waarom hier bepaalde Russische media verboden wordt? :)
"sancties"
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:20:52 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203952887
quote:

[ twitter ]
Die dames hebben allemaal de kans laten liggen om een premie van minimaal 1 miljoen dollar te pakken :')
Dit was een uitgelegen kans om iets door zn drankje te doen :')
  Miss 200.000.000! zaterdag 5 maart 2022 @ 14:22:44 #209
367000 roos94
pi_203952900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:19 schreef Hieraldo het volgende:

[..]
stoere taal
Ziedend
pi_203952916
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Staatsmedia om precies te zijn.
pi_203952924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:22 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ziedend
Zou ik zijn positie ook zijn. Jij ook, denk ik.
pi_203952933
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:19 schreef Hieraldo het volgende:

[..]
stoere taal
Ik snap dat Zelensky in een emotionele rollercoaster zit. Maar hij moet toch wel even beseffen wie zijn bondgenoten zijn en wie hij te vriend moet houden.
pi_203952965
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:25 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik snap dat Zelensky in een emotionele rollercoaster zit. Maar hij moet toch wel even beseffen wie zijn bondgenoten zijn en wie hij te vriend moet houden.
roekeloos mannetje idd
pi_203952984
quote:

[..]
zijn bondgenoten snappen het ook als het goed is. en dan is er echt niks aan de hand
pi_203952986
quote:

[..]
Aanvullend:
Ben ik niet met je eens, Russische propaganda komt echt onze samenleving binnen, kijk als voorbeeld maar op de frontpage.

quote:
Rusland heeft CNN en BBC al geblokkeerd, het is via internet niet te bekijken. Als het dus goed bekeken wordt, gebeurd dat via VPN's of schotelantennes. In ieder geval niet via de normale/officile manier.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:30:47 #216
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_203952993
quote:

[..]
Je reageert op jezelf?
pi_203953000
quote:

[..]
Hij heeft ergens een punt natuurlijk, want het westen neemt nu een gok uit angst dat Poetin nucleaire raketten gaat afvuren op ons. Met deze mentaliteit kunnen we beter vandaag dan morgen alle oost Europese landen uit de NATO en EU zetten. Want Poetin is duidelijk (geweest) in zijn doel. En als je dat niet zint moeten we blijkbaar die nucleaire dreiging maar slikken. :)
  Redactie Frontpage zaterdag 5 maart 2022 @ 14:32:00 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203953002
Ze hebben daar echt niks te doen op die Russische ambassade he, eerst gisteren al Rutte een nazi noemen en nu janken op Hoekstra :')
quote:
Minister van Buitenlandse Zaken Wopke Hoekstra moet in zijn tweets de juiste aanspreektitel voor de Russische president Vladimir Poetin gebruiken, vindt de Russische ambassade in Den Haag. ,,Het is niet het beste instrument om tot een beter wederzijds begrip te komen als je in de diplomatie de leiders van andere landen zo noemt."

De ambassade reageert daarmee op een tweet die Hoekstra gisteren plaatste. 'Na het NAVO overleg sprak ik met de EU ministers van Buitenlandse Zaken over de situatie in Oekrane. Het bieden van financile, militaire & humanitaire hulp is nu prioriteit. Poetin en zij die deze oorlog faciliteren zullen merken dat hun daden niet zonder gevolgen blijven', schreef Hoekstra.

Hoekstra gebruikt in zijn tweet niet de volledige aanspreektitel voor president Poetin. De Russische ambassade vindt dat niet kunnen en vraagt de minister om verbetering. Hoekstra heeft nog niet gereageerd.
twitter
_____
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:32:03 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203953003
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203953020
twitter

No-Fly Zone = WW3
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:33:54 #221
22565 asco
Los in deze tent
pi_203953023
Ik zag vanmorgen iets langskomen van het vliegtuig van Poetin wat op weg was naar Washington.
Iemand een update?
pi_203953026
quote:

[..]
Hij wil meer van zijn bondgenoten en dat lijkt mij heel begrijpelijk, of niet? En als onze gevoelens zo teer zijn dat we boos worden of weggelopen omdat hij boos en teleurgesteld is dan zijn we het woord bondgenoten niet waard, lijkt mij.
pi_203953027
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben daar echt niks te doen op die Russische ambassade he, eerst gisteren al Rutte een nazi noemen en nu janken op Hoekstra :')
[..]
[ twitter ]
waar ze zich druk om maken die idioten
pi_203953037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]
waar ze zich druk om maken die idioten
Tja, de verveling slaat mischien toe, het is niet alsof ze nog veel visa's hoeven te behandelen :+

Mischien hopen ze dat Nederland ze deporteert?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 14:35:49 ]
  Miss 200.000.000! zaterdag 5 maart 2022 @ 14:36:10 #225
367000 roos94
pi_203953047
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zou ik zijn positie ook zijn. Jij ook, denk ik.
Ik vind zelensky niet echt sympathiek dat hij europa wil meetrekken in deze oorlog
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:36:24 #226
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203953051
quote:

[..]
Maar in de praktijk zullen ze worden opgesloten zoals dat nu al met 8000+ mensen is gebeurd.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:36:29 #227
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203953052
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:33 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

No-Fly Zone = WW3
OMG dat meen je niet
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:36:36 #228
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203953055
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
:o

Ik ben wel bang dat je dit soort verhalen ook krijgt als iemand gewoon oprecht denkt dat het beter is om bepaalde dingen in de onderhandeling te accepteren. Interne dialoog moet in Oekrane wel mogelijk blijven. Maar in oorlogstijd wordt dat vrij snel aan de kant gezet.
Aangezien de Russen zo duidelijk Oekrane de schuld geven van zijn dood weet je ieder geval zeker dat dit niet het geval is.

Of hij leeft nog, niet corrupt, gedood door Rusland etc. Alles kan waar zijn behalve het Russische, dat weet je bijna zeker.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:38:30 #229
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_203953069
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Jij moet je inlezen in oorlogsrecht of je afzijdig houden, leek.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)asie-oekraine-poetin
Ik moet @Scrummie gelijk geven dat jij te dom bent om vrij rond te lopen.
Eerst stel je "Rusland heeft zich op het gebied van oorlogsrecht niet misdragen"
Vervolgens noem je @Scrummie _O_ een leek en kom je als bewijs met een RTL artikel _O- waarin te lezen staat.
quote:
Maar het lijkt erop dat Rusland wel andere oorlogsmisdaden heeft gepleegd. Zo werden de afgelopen dagen ook woontorens vernietigd, terwijl volgens het oorlogsrecht alleen militaire doelen onder vuur mogen worden genomen.

En het opblazen van de zendmast in Kiev is volgens hoogleraar Zwanenburg een twijfelgeval. "Als de toren alleen werd gebruikt voor televisie en radio, wordt het verdrag geschonden. Maar als de Oekraense krijgsmacht hem ook gebruikte om te communiceren, kan het worden uitgelegd als een militair doelwit.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_203953099
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:30 schreef luxerobots het volgende:
Ben ik niet met je eens, Russische propaganda komt echt onze samenleving binnen, kijk als voorbeeld maar op de frontpage.
So what?
pi_203953112
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tis Twitter, je hebt maar zoveel karakters die je mag gebruiken, dure letters dat "president" in je tweet.
pi_203953113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik vind zelensky niet echt sympathiek dat hij europa wil meetrekken in deze oorlog
Dat hoeft ook niet, hij vecht voor zijn land met alles wat hij heeft. Hij is hun President, niet de jouw of de onze.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:43:59 #233
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_203953125
quote:
[ twitter ]

No-Fly Zone = WW3
De vraag is wanneer wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:44:49 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203953136
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hij wil meer van zijn bondgenoten en dat lijkt mij heel begrijpelijk, of niet? En als onze gevoelens zo teer zijn dat we boos worden of weggelopen omdat hij boos en teleurgesteld is dan zijn we het woord bondgenoten niet waard, lijkt mij.
We zijn het woord bondgenoten sowieso niet waard, want jarenlang hebben we hem opgestookt dat hij een grote bek tegen Rusland kon hebben en dat wij achter hrr er m zouden staan, en nu puntje bij paaltje komt staat hij er praktisch alleen voor.
The End Times are wild
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:45:00 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_203953141
quote:

[ twitter ]
Hij gaat maar op het dak zitten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203953147
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
We zijn het woord bondgenoten sowieso niet waard, want jarenlang hebben we hem opgestookt dat hij een grote bek tegen Rusland kon hebben en dat wij achter hrr er m zouden staan, en nu puntje bij paaltje komt staat hij er praktisch alleen voor.
Dit slaat nergens op. We hebben niemand opgestookt, dat is kleutertaal.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:46:03 #237
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203953151
twitter
pi_203953161
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Met een GDP per capita van 10.000 dollar(in 2020), zal die grote midden klasse wel meevallen. Aangezien het besteedbaar modaal inkomen lager is als het inkomen per capita. dus een middenklasse die ver onder ons bijstands niveau zit, stelt gewoon niks voor.
pi_203953162
quote:
[ twitter ]

No-Fly Zone = WW3
Self defence = WW3,

Landsgrenzen beschermen van aanvallen = WW3.
Jezelf niet gelijk overgeven = WW3.

Putin niet afzuigen = WW3.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 maart 2022 @ 14:47:24 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203953167
WW3 is al begonnen. We zitten hier in het westen in een phoney-war fase.
Maar als de sodemieter herbewapenen is nu wel verstandig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:47:34 #241
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203953172
De leven = ww3
pi_203953183
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:47 schreef Ulx het volgende:
WW3 is al begonnen. We zitten hier in het westen in een phoney-war fase.
Maar als de sodemieter herbewapenen is nu wel verstandig.
Welneej, ze blijven liever praten, dagenlang, met thee en koekjes erbij... :N
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:49:31 #243
117098 Hathor
Effe niet
pi_203953190
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Self defence = WW3,

Stuur Gordon maar, die zuigt hem wel af.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_203953193
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik bedenk het me nu pas, maar ben jij soms Jan Paternotte? :D
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:52:04 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203953205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
We hebben Oekrane jarenlang wijsgemaakt dat het op ons kon rekenen. Door die gevoelde ruggensteun zijn ze hardline tegenover Rusland gaan staat tov donbass. Maar nu het serieus wordt geven we niet thuis.
The End Times are wild
pi_203953218
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
We hebben Oekrane jarenlang wijsgemaakt dat het op ons kon rekenen. Door die gevoelde ruggensteun zijn ze hardline tegenover Rusland gaan staat tov donbass. Maar nu het serieus wordt geven we niet thuis.
Beetje voorbarige conclusie om te trekken, het is toch niet zo dat er helemaal niets gebeurd louter en alleen omdat we niet na een week ons al in een potentile derde wereldoorlog storten?
pi_203953219
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Met een GDP per capita van 10.000 dollar(in 2020), zal die grote midden klasse wel meevallen. Aangezien het besteedbaar modaal inkomen lager is als het inkomen per capita. dus een middenklasse die ver onder ons bijstands niveau zit, stelt gewoon niks voor.
Uhm het leven in Rusland is veel, veel goedkoper. Mensen die altijd zo blind op inkomen kijken en niet naar uitgaven :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 maart 2022 @ 14:54:04 #248
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203953222
quote:

[..]
Gelul.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203953223
quote:

[..]
Nou nee, we steunen Oekraine al jaren lang tegen Russische agressie, je was de Krim al vergeten of zo? Dit is gewoon een escalatie door Poetin van een al bestaand conflict.
En we hebben nooit thuis gegeven in de vorm van de inzet van troepen en dat ook nooit beloofd, we hebben niets opgestookt maar wel dezelfde steun gegeven die we nu in grotere hoeveelheid geven.
pi_203953226
quote:

[..]
Er wordt gedaan door Rusland alsof het om Ukrane bij Navo verhaal gaat.

Zou Zelensky dan niet gewoon getekend kunnen hebben bij het kruisje "niet bij NATO" en klaar?
pi_203953235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gelul.
Waarom zou Oekrane een oorlog riskeren als ze weten dat ze zonder ruggesteun afgeranseld zouden worden?
pi_203953236
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou Zelensky dan niet gewoon getekend kunnen hebben bij het kruisje "niet bij NATO" en klaar?
Zelensky wilde bij de NAVO, de NAVO was daar niet echt voorstander van juist vanwege de situatie met Rusland waarin al een deel van Oekraine bezet word door Rusland. Dus natuurlijk is Poetins bewering een lulverhaal maar wel een die het bij zijn aanhang en volk goed doet.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:56:12 #253
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203953239
Welk nummer doet jou denken aan deze oorlog? Bij mij is het From Zero To Hero.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203953244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zelensky doet alles om te voorkomen dat zijn land ingenomen en gesloopt wordt. Hij wil hulp van de VN, de VN weigert vanwege de angst dat ze een grote oorlog ingesleurd worden.

Dat is iets anders dat Zelensky wil dat Europa deze oorlog ingesleurd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 05-03-2022 15:10:12 ]
pi_203953250
Ik denk dat 4d chess van poetin erop gericht is te laten zien dat rusland zwak is, zodat alle andere oost blok landen denken van fuck nato hebben we niet meer nodig. Zodoende bereikt poetin zijn doel van geen nato aan de grenzen.
pi_203953253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

En dan komt er een volgende president en die gumt de boel weer uit. Daar hebbense Iraniers ervaring mee. Presidenten die zich ee zijdig terugtrekken uit gesloten verdragen omdat ze het werk van hun voorganger ongedaan willen maken.
pi_203953255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zelensky wilde bij de NAVO, de NAVO was daar niet echt voorstander van juist vanwege de situatie met Rusland waarin al een deel van Oekraine bezet word door Rusland. Dus natuurlijk is Poetins bewering een lulverhaal maar wel een die het bij zijn aanhang en volk goed doet.
Het gebrek aan opties vanuit Putin onder welke voorwaarden die de oorlog zou stoppen.......

Neutraal en gedemilitariseerd zeggen ze. Tjah dan kan je je eigen volk praktisch ook niet beschermen. Tzijn rare eisen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 14:58:31 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203953256
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:56 schreef damsco het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203953260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:58 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
En dan komt er een volgende president en die gumt de boel weer uit. Daar hebbense Iraniers ervaring mee. Presidenten die zich ee zijdig terugtrekken uit gesloten verdragen omdat ze het werk van hun voorganger ongedaan willen maken.
Yes, so?

Wij hebben sowieso echt 0.0 meegekregen van de oorsprong van deze oorlog maar Poetin heeft sowieso al 10 jaar zitten dreigen.
pi_203953266
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het gebrek aan opties vanuit Putin onder welke voorwaarden die de oorlog zou stoppen.......

Neutraal en gedemilitariseerd zeggen ze. Tjah dan kan je je eigen volk praktisch ook niet beschermen. Tzijn rare eisen.
Hij is een soort kruistocht door Oekraine aan het houden dus demilitariseren gaat het Oekraiense volk nooit accepteren.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:00:41 #261
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203953272
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:57 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat 4d chess van poetin erop gericht is te laten zien dat rusland zwak is, zodat alle andere oost blok landen denken van fuck nato hebben we niet meer nodig. Zodoende bereikt poetin zijn doel van geen nato aan de grenzen.
koekoek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203953280
Inkijkje in wat de VS naar Oekraine gestuurt heeft in het recente verleden, let wel, dit is niet al het materiaal wat momenteel arrvieert, deels wel, maar ook materiaal geleverd voordat de oorlog echt begon, aantallen wil het Pentagon begrijpelijk niet geven:

quote:
Those shipments are in addition to about $200 million in military assistance approved for Ukraine in late December that included M141 single-shot shoulder-launched rocket launchers, M500 shotguns, Mk-19 grenade launchers, M134 mini guns typically used for firing from helicopters, and protective suits for explosive ordnance disposal.

https://www.washingtonpos(...)/us-weapons-ukraine/

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 15:03:10 ]
pi_203953282
quote:
[ twitter ]

No-Fly Zone = WW3
WW3 gaat toch wel komen. Beter nu dan later als we geleerd hebben van het verleden.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:02:29 #264
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203953286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
WW3 gaat toch wel komen. Beter nu dan later als we geleerd hebben van het verleden.
Mwah, laten we eerst eens kijken hoe Rusland er economisch voorstaat over een maandje.
pi_203953296
Ik vind een oorlog vanuit lijfbehoud wl te rechtvaardigen, een oorlog vanuit aanval eigenlijk bijna nooit.
pi_203953298
Lavrov is boos.

Nou nou.

Want Zelensky is heel erg kwaad op Poetin.

Nou nou.

En Zelensky wil ook nog eens dat de Oekraense bevolking zich blijft weren.

Nou nou.

Verder volg ik het niet meer zo intensief.
Ik raak er flink gedeprimeerd van.
Klotezooi.
Fuck Putin.
Fuck Lavrov.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203953310
quote:
Friedman on Donahue
pi_203953315
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:03 schreef Toby56 het volgende:
Lavrov is boos.

Nou nou.

Nou nou.

Nou nou.

Klotezooi.
Fuck Putin.
Fuck Lavrov.
Lavrov is niks zonder Poetin. Een marionettepop, dat is wat hij is.
pi_203953320
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Lavrov is niks zonder Poetin. Een marionettepop, dat is wat hij is.
Fuck Lavrov dus.
pi_203953326
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:03 schreef ludovico het volgende:
Ik vind een oorlog vanuit lijfbehoud wl te rechtvaardigen, een oorlog vanuit aanval eigenlijk bijna nooit.
Ik snap ook wel dat het westen geen militaire aanval gaat uitvoeren op het Russisch leger. Wat ik hoop is dat het westen zo lang als nodig probeert Rusland economisch kapot te maken zolang alle partijen niet tot een oplossing gekomen zijn.
pi_203953328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Yes, so?

Wij hebben sowieso echt 0.0 meegekregen van de oorsprong van deze oorlog maar Poetin heeft sowieso al 10 jaar zitten dreigen.
Ik denk niet dat een overeenkomst met wij gaan niet bij de navo voldoende garanties bied voor het kremlin.
pi_203953337
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:53 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Uhm het leven in Rusland is veel, veel goedkoper. Mensen die altijd zo blind op inkomen kijken en niet naar uitgaven :')
mensen die niet naar de grondstof prijzen kijken. wat kost een iPhone in Rusland?
pi_203953351
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:08 schreef Korenfok het volgende:

[..]
mensen die niet naar de grondstof prijzen kijken. wat kost een iPhone in Rusland?
Zal ondertussen ook wel flink opgelopen zijn marktplaats.ru, want nieuw kun je ze daar niet meer krijgen.
pi_203953352
quote:

SPOILER
quote:
When I go driving I stay in my lane
But getting cut off makes me insane
pi_203953356
quote:

[..]
Waarschijnlijk heel veel momenteel want Apple verkoopt niet meer in Rusland :+

Google geeft wat info, in january was dat 80K roebels, vandaag 120K roebels :D

Omgerekend rond de 670 euro voor een Iphone 13 128Gb

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 15:11:38 ]
pi_203953359
quote:

[ twitter ]
Die zijn daar natuurlijk voor de bunga bunga party ;( arme vrouwen

Wat een troosteloos hok trouwens. Allemaal beton, en wat planten om nog iets van cachet te hebben _O-
pi_203953363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En zonder het bestaan van een RT zouden die mensen de westerse MSM ineens wel geloven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2022 15:11:32 ]
pi_203953364
quote:

SPOILER
pi_203953369
quote:

[..]
Westerse producten worden daar heel duur idd, maar dan gaan ze gewoon iets Chinees of Indisch gebruiken. Of ze ontwikkelen iets inhouse. No problemo.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:11:59 #280
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203953376
quote:

[..]
die zullen een beetje rond de 66.00 / 120.000roebel liggen
mits je niet de nieuwe versie neemt
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203953379
quote:

SPOILER
Dit nummer voor mij:

Verder commentaar overbodig.
pi_203953380
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:07 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik snap ook wel dat het westen geen militaire aanval gaat uitvoeren op het Russisch leger. Wat ik hoop is dat het westen zo lang als nodig probeert Rusland economisch kapot te maken zolang alle partijen niet tot een oplossing gekomen zijn.
Als je militair superieur bent kun je best militaire middelen inzetten uit defensieve overwegingen om middels diplomatie tot een eind te komen.

Nooit wat tegen Rusland doen als ze vervelend doen geeft een verkeerd signaal af ook.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:12:39 #283
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203953382
Geen evacuaties vandaag dus...

Rode Kruis: vandaag geen evacuaties uit Marioepoel en Volnovacha
Het internationale Rode Kruis zegt nu ook dat het vandaag geen mensen uit Marioepoel en Volnovacha zullen worden gevacueerd. Hulpverleners en vrijwilligers stonden klaar om zoveel mogelijk mensen uit de steden in het zuiden van Oekrane te halen. Maar er is nog geen sprake van de eerder aangekondigde "veilige doorgang", waar eerder vandaag sprake van was.
pi_203953392
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat een troosteloos hok trouwens. Allemaal beton, en wat planten om nog iets van cachet te hebben _O-
Is dit actueel? Ik mis namelijk de 15 meter afstand tussen herr Putin en de rest
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:14:23 #285
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203953397
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:03 schreef Toby56 het volgende:
Lavrov is boos.

Nou nou.

Nou nou.

Nou nou.

Klotezooi.
Fuck Putin.
Fuck Lavrov.
Hopelijk doen ze bij de EU en andere organisaties iedere keer dat Lavrov spreekt hetzelfde als de laatste keer. Weglopen. Er komt toch alleen maar stront uit zijn mond
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:14:47 #286
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203953402
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:13 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Is dit actueel? Ik mis namelijk de 15 meter afstand tussen herr Putin en de rest
Dit was zojuist ja :P Maar idd, lekkere dames zijn geen probleem dichtbij
pi_203953406
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_203953408
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je militair superieur bent kun je best militaire middelen inzetten uit defensieve overwegingen om middels diplomatie tot een eind te komen.

Nooit wat tegen Rusland doen als ze vervelend doen geeft een verkeerd signaal af ook.
Kunnen ze beter per direct Zweden en Finland NATO lid maken. Dan heb je Rusland een tegenreactie gegeven zonder Poetins zieltje te krenken.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:15:34 #289
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203953414
Ik dacht dat Shell geen handel meer deed met rusland

https://www.nu.nl/economi(...)-voor-spotprijs.html

:@

en wij mogen straks zeker weer 2.50 euro gaan betalen aan de pomp
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203953417
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:13 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Dat is inderdaad het meest opmerkelijke. _O-
Misschien maakt Putin een uitzondering voor jonge en vitale chicks. :')
pi_203953427
quote:
Waaruit blijkt eigenlijk dat de russen 'zwak' zouden zijn?
pi_203953428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:15 schreef RAVW het volgende:

Altijd wat met die Britse bedrijven :{w

Nu.nl faalt trouwens wel met de vertaling. Russisch olie is geen brent olie.

Brent is in dit geval alleen de benchmark prijs. En Ural crude is altijd wat goedkoper geweest dan Brent (maar niet zoveel)
pi_203953431
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Westerse producten worden daar heel duur idd, maar dan gaan ze gewoon iets Chinees of Indisch gebruiken. Of ze ontwikkelen iets inhouse. No problemo.
En de Chinezen/Indirs gaan die telefoons gratis leveren (geen toegang tot SWIFT =/= geen betaling)?
pi_203953436
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:11 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Tuurlijk, no probleem en daarom hebben ze nu deze problemen. Misschien wat minder propaganda geloven?
pi_203953439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat is inderdaad het meest opmerkelijke. _O-
Misschien maakt Putin een uitzondering voor jonge en vitale chicks. :')
Niets menselijks is hem vreemd. Ehm..
pi_203953452
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 14:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Self defence = WW3,

^O^
pi_203953462
quote:

[ twitter ]
Opvallend dat die dames wel dichtbij hem mogen zitten. Alle heren moeten op 15 meter blijven, want corona.
Vieze smeerlap.
pi_203953464
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:16 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Waaruit blijkt eigenlijk dat de russen 'zwak' zouden zijn?
Zwakker dan verwacht is een betere omschrijving, denk ik.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:20:08 #299
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_203953466
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 15:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dit is gewoon opgenomen in Putin's bunker natuurlijk.
Flesje bier
pi_203953467
quote:

Het zoveelste bewijs dat Shell een smerig bedrijf is. Je zit qua aandelen bij een wapenhandelaar onderhand ethisch gezien beter dan bij Shell
  zaterdag 5 maart 2022 @ 15:21:13 #301
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203953476
quote:

dat is nu al, denk maar aan 3 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo