abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:30:40 #251
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203951588
Hmm sommigen hier noemen zich rationele personen. Persoonlijk denk ik dat wanneer je zoiets over jezelf roept dat de kans groter is dat je vooral te dom bent om te poepen. Of gewoon nog een kuiken waar de eierschalen nog aan kleven.

Dat rationeel dan hetzelfde is als volstrekt egoïstisch of laf is dan een beetje pijnlijk.

Verzet, geweld tegen de fascistische legers van Putin is volkomen rationeel voor de gemiddelde Oekraïner. Zeker wanneer je familie en vrienden hebt in Oekraïne. Het is alleen niet zonder behoorlijke risico’s.

Echt Rationeel gaat namelijk over het afwegen van keuzes op basis van objectieve feiten. En die feiten zijn uiterst eenvoudig. Leven onder de bezetter, de verkrachter van vrouw en dochter, de onderdrukker, de uitbuiter. Of leven in een vluchtelingenkamp, met alles war eventueel daarna komt. Of je doet mee aan het verzet, de oorlog. Moeilijker is het niet.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:30:42 #252
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203951589
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Zou hij zo zijn instrcuties krijgen? Handgeschreven op een klein papiertje? Lijkt me ook sterk hoor :D
Lijkt me ook sterk, staat voorgeprogrammeerd in de boordcomputer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:31:38 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Lijkt me ook sterk, staat voorgeprogrammeerd in de boordcomputer.
"Laat ik tijdens het vliegen eens even mijn aanvalscoordinaten uit het borstzakje pakken om te kijken waar ik heen moet"
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203951599
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Eigenlijk lees je dat slecht onderhoud niet goed werkt als aanvalsmiddel.
@AchJa gaf al eerder aan dat hij dat niet aannemelijk vind. Dat ding in die Tweet kost iets van 15 miljoen, dat lijkt me best stug dat niemand even wat olie ververst ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:32:05 #255
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203951604
quote:

[..]
Zou hij zo zijn instrcuties krijgen? Handgeschreven op een klein papiertje? Lijkt me ook sterk hoor :D
Wellicht aantekeningen gemaakt na een briefing? Heb niet het idee dat deze oorlog zo goed georganiseerd is.
pi_203951605
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:29 schreef raptorix het volgende:
Blubber is best handig als verdediging :)

[ twitter ]
Oekraïens grond is wel erg vruchtbaar waarschijnlijk. Slecht begaanbaar voor voertuigen. Vandaar dat ze zoveel mogelijk geharde wegen willen gebruiken. Maar dan zijn ze kwetsbaar voor boobytraps en vallen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:32:16 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951610
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
@:achja gaf al eerder aan dat hij dat niet aannemelijk vind. Dat ding in die Tweet kost iets van 15 miljoen, dat lijkt me best stug dat niemand even wat olie ververst ;)
Lijkt me ook stuf dat 15 miljoen aan oorlogsmaateriaal vast loopt op een onverharde weg. Mijn auto komt nog over die weg heen :P
pi_203951611
Erdogan belt morgen met Poetin en wil bemiddelen
https://nos.nl/l/2419880#UPDATE-container-59884801
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203951612
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:23 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hoe schat jij dat Russisch leger in. Er word wat lachwekkend naar gekeken maar ik ben er niet gerust op. Denkend aan hun filosofie dat het verliezen van enorne troepen ze geen fuck uitmaakt en alleen het doel van belang is.

Ik hoop dat het verzet in de Oekraïne het lang genoeg kan volhouden en er in Rusland zelf een machtswisseling gaat plaats vinden. Meer opties zie ik niet.
Het was beter geweest als Rusland binnen paar dagen Oekraïne over had kunnen nemen, en daar een marionet neer gezet had. Dan waren er nu veel minder spanningen geweest. Het zijn de spanningen die tot escalatie kunnen gaan leiden.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_203951615
Rusland verbreekt de wapenstilstand , dat verwacht je ook niet zeg.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:33:07 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951616
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wellicht aantekeningen gemaakt na een briefing? Heb niet het idee dat deze oorlog zo goed georganiseerd is.
Zou kunnen. Ik ben in ieder geval sceptisch tot er wat meer duidelijk is. Net als bij die zogenaamde vacuumbom die het toch niet bleek te zijn.
pi_203951618
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
@:achja gaf al eerder aan dat hij dat niet aannemelijk vind. Dat ding in die Tweet kost iets van 15 miljoen, dat lijkt me best stug dat niemand even wat olie ververst ;)
Is die olie überhaupt ververst of heeft daar een of andere Beppo Schmid tussen gezeten die gewoon glashard gelogen heeft dat het allemaal in orde is?
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:34:02 #263
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951627
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:32 schreef Galvez het volgende:

[..]
Het was beter geweest als Rusland binnen paar dagen Oekraïne over had kunnen nemen, en daar een marionet neer gezet had. Dan waren er nu veel minder spanningen geweest. Het zijn de spanningen die tot escalatie kunnen gaan leiden.
Natuurlijk.

Mag ik trouwens je autosleutels? Nee? Dan neem ik ze met geweld. Verzet je nou maar niet, daar krijgen we spanningen van die tot escalatie lijden. :)
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:34:16 #264
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203951628
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:23 schreef Cherni het volgende:

[..]
Hoe schat jij dat Russisch leger in. Er word wat lachwekkend naar gekeken maar ik ben er niet gerust op. Denkend aan hun filosofie dat het verliezen van enorne troepen ze geen fuck uitmaakt en alleen het doel van belang is.

Ik hoop dat het verzet in de Oekraïne het lang genoeg kan volhouden en er in Rusland zelf een machtswisseling gaat plaats vinden. Meer opties zie ik niet.
Ik ben er ook nog lang niet van overtuigd dat het een gelopen race is. Het wil er bij mij gewoon niet in dat de Russen zo'n stel beunhazen zijn.
pi_203951629
quote:

[..]
Mag de Oekraïne zelf nog wat bepalen. Je gaat geen soeverein land binnenvallen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:35:00 #266
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203951633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:33 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Zou kunnen. Ik ben in ieder geval sceptisch tot er wat meer duidelijk is. Net als bij die zogenaamde vacuumbom die het toch niet bleek te zijn.
Ben ik met je eens komt een hoop propaganda van beide kanten in het nieuws.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:35:40 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951639
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ben ik met je eens komt een hoop propaganda van beide kanten in het nieuws.
Hoeft geeneens propaganda te zijn (al is dat hier wel het geval als dat briefje nep is) maar ook veel mensen die maar wat roepen.
pi_203951640
De Russen geven de mensen nu nog een kans of te vertrekken , en voor Rusland blijven dan de bandieten over tegen wie men dan gaan vechten en dan gaat alles plat.
pi_203951641
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:11 schreef Lospedrosa hetd volgende:

[..]
Nee die was er ook.
En toen?
Oekraïne wil al heel lang van rusland af dus 2014 is ene non issue en onderdeel van een hele lange wens van een soeverein volk.,
pi_203951642
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Turkije heeft iedere oppositie gelinkt aan Gulen kalltgestellt. In Rusland gebeurt dat vnl bij de gezichten van oppositiebeweging, niet iedere vorm van oppositie.

https://nos.nl/l/2378282

https://nos.nl/l/2170231

https://www.ad.nl/buitenl(...)in-turkije~a24b0e0e/

Sinds de staatsgreep zijn 40.000 vermeende Gülen-aanhangers gearresteerd. Daarnaast zijn 120.000 mensen ontslagen of geschorst, waaronder rechters, politieagenten en leraren

Ben je weer lekker aan het trollen ouwe Putin fanboy
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:36:14 #271
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203951644
quote:

[..]
Wat lul jij nou. Jou Opa stond zeker ook te wuiven met een Duits vlaggetje :')
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:36:27 #272
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951647
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:34 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ben er ook nog lang niet van overtuigd dat het een gelopen race is. Het wil er bij mij gewoon niet in dat de Russen zo'n stel beunhazen zijn.
Eens.
pi_203951649
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Natuurlijk.

Mag ik trouwens je autosleutels? Nee? Dan neem ik ze met geweld. Verzet je nou maar niet, daar krijgen we spanningen van die tot escalatie lijden. :)
Haha ja dat dus. Er zijn een aantal hier waar we de oorlog zeker niet mee gaan winnen.
pi_203951651
quote:

[..]
Natuurlijk.

Als iemand in Amerika een pakje sigaretten jat dan heb je kans dat tijdens de achtervolging door twintig politiewagens zes kinderwagens overreden worden, soms is het beter om dat pakje sigaretten en de dief maar te laten schieten dan.
pi_203951656
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:18 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Maar dat ligt niet enkel door de sancties dat Rusland de afgelopen jaren is verarmd. Ook de economische besluiten van Poetin waren dramatisch, zo zijn er amper bedrijven met dienstverlening, geen sociale zekerheid, invoering van dubieuze wetten die de rijken alsmaar rijker maakten en armen enkel armer, noem het allemaal maar op, alles wat hij had moeten doen heeft hij niet gedaan. Naar mijn mening is Poetin dan ook de grootste kwelgeest van de economie, en niet die sancties.
Tja, het ligt ook aan Poetin, maar we zien duidelijk dat de Russische economie geschaad is door eerdere sancties. Na, de sancties werd verdere economische groei gewoon een stuk lastiger.

Overigens heeft corona er ook echt hard ingeslagen economisch gezien, hier in het westen ook, maar er is hier veel meer gedaan met steunpakketten vanuit de overheid.

quote:
Ja, als de Russische burger daar lucht van zal krijgen, zal deze ook achter diens oren krabben en zich afvragen waar ze allemaal mee bezig zijn in het Kremlin. Maar het gegeven dat Poetin, in plaats van de penibele economische situatie aan te pakken, het land eerder wil invallen, want 'broeders', dan hun eigen maatschappij renoveren, zegt alles over de bereidheid van Poetin om de economie te verbeteren.
De Russische burger ziet natuurlijk vooral propaganda. Maar uiteindelijk gaan er natuurlijk wel lichtjes branden.

quote:
Ik weet dat het niet volgens de klassieke Sovjet-richtlijnen is, maar waarom teren ze enkel op grondstoffen? Het lijkt mij zeer onverstandig om maar op een enkel paard te wedden. Investeren, investeren, investeren - dat doet hun grote broer China toch ook?
De winst wordt vooral gehaald uit grondstoffen. Waarschijnlijk omdat het 't makkelijkst is. Je haalt iets uit de grond en verkoopt het. Om producten te maken, zal je direct moeten concurreren met andere leveranciers.

quote:
Waarom hebben de inlichtingendiensten Poetin niet duidelijk gemaakt dat de situatie toch wat anders ligt dan hij dacht? Want als hij niet eens meer naar de FSB-topman luistert, krijg ik het gevoel dat het een persoon betreft die het contact met de buitenwereld heeft verloren; beetje zoals Hitler en Rommel
Ik denk dat Poetin alleen nog maar ja-knikkers en mensen met dezelfde ideologie om zich heen heeft. Niemand durft zijn mond open te doen, iedereen wil wel profiteren van het geld dat verdeeld wordt, maar niemand wil veiligheidsrisico's lopen door Poetin tegen te spreken.

quote:
Het was meer een vergelijking over de statuur van de militaire blunder dan de veldslag op zich. De aangehaalde voorbeelden van jou zijn uiteraard treffender.
Ik vind de winteroorlog ook nog wel treffend. De Russen hadden ook uitermate veel moeite in Finland.

quote:
Ik wilde er enkel en alleen mee aangeven dat een megalomane gek besluit om halsoverdekop een land binnen te vallen zonder een vooruitziende blik, dat indirect ook het sluitstuk vormde voor deze beide dictatoren. Althans, ik hoop van harte dat dit 'huzarenstukje' van Poetin enorm wordt afgestraft.
Ik denk dat Poetin zijn Waterloo gevonden heeft. Uiteindelijk zal Rusland steeds armer worden en kan het leger niet meer betaald worden. Maar het zal, naar mijn verwachting, nog een hele tijd duren voordat het klimaat zo is dat Poetin wel moet vertrekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 05-03-2022 12:42:26 ]
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:37:57 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951664
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:36 schreef Dr88 het volgende:

[..]
Haha ja dat dus. Er zijn een aantal hier waar we de oorlog zeker niet mee gaan winnen.
Met mij ook niet hoor :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als iemand in Amerika een pakje sigaretten jat dan heb je kans dat tijdens de achtervolging door twintig politiewagens zes kinderwagens overreden worden, soms is het beter om dat pakje sigaretten en de dief maar te laten schieten dan.
Soms wel. Soms niet.
pi_203951665
Ik vraag mij alleen af tot welk punt Oekraïne zich blijft verzetten. Bij hoeveel doden/aanslagen leg je de grens. Hulp komt er toch niet en je kunt het uiteindelijk nooit winnen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:38:08 #278
403588 mcmlxiv
pi_203951666
quote:

[..]
Je begrijpt het nog steeds niet hè. Hoe makkelijker Putin over Oekraïne heen walst hoe meer risico’s de andere landen die ooit bij het “groot Russische rijk” hebben gehoord lopen.

Oekraïne voorkomt op dit moment WO3, niet andersom
pi_203951674
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Met mij ook niet hoor :D
[..]
Soms wel. Soms niet.
De baby's en de moeders van die baby's vinden van wel.
pi_203951676
quote:

[..]
Natuurlijk.

Als jij de boel hier gegijzeld hebt en je draagt een bomgordel, die tientallen mensen mee de dood in zal sleuren als je deze af laat gaan, ja dan geef ik jou mijn autosleutels zonder verzet.
pi_203951677
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
"Laat ik tijdens het vliegen eens even mijn aanvalscoordinaten uit het borstzakje pakken om te kijken waar ik heen moet"
Misschien heeft hij de coördinaten uit de boordcomputer gehaald en opgeschreven.

De piloot ontkent het niet.

Of misschien heeft hij de coördinaten op een blaadje gekregen en heeft hij ze in de computer ingevoerd.

Dit kunnen jullie zelf ook bedenken.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:39:29 #282
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203951679
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vraag mij alleen af tot welk punt Oekraïne zich blijft verzetten. Bij hoeveel doden/aanslagen leg je de grens. Hulp komt er toch niet en je kunt het uiteindelijk nooit winnen.
Tot de laatste stad met de grond is gelijkgemaakt en de laatste partizaan is leeggebloed?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203951683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Je begrijpt het nog steeds niet hè. Hoe makkelijker Putin over Oekraïne heen walst hoe meer risico’s de andere landen die ooit bij het “groot Russische rijk” hebben gehoord lopen.

Oekraïne voorkomt op dit moment WO3, niet andersom
:') 8)7
pi_203951686
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]
Er hebben hele shady aandelentransfers plaatsgevonden en er wordt geen antwoord gegeven op vragen van journalisten. Dat stinkt.
En dat allemaal terwijl hij acteerde op tv en campagne liep?
.
  One tough cookie zaterdag 5 maart 2022 @ 12:40:15 #285
169210 liesje1979
pi_203951689
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dus dan moet je maar accepteren dat je in Amerika pakjes sigaretten mag stelen? Want met zo'n vrijbrief blijft het natuurlijk niet bij de ene pakje. Of moet je dan wat doen aan de opleidingen van de politie en ze leren dat ze niet over kinderwagens heen moeten rijden? Dat laatste lijkt me handiger en wenselijker.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2022 @ 12:40:16 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203951690
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:32 schreef Aether het volgende:
Erdogan belt morgen met Poetin en wil bemiddelen
https://nos.nl/l/2419880#UPDATE-container-59884801
Als Erdogan de grote bemiddelaar moet worden zijn wij sowieso fucked. Zal wat zijn dat hij het voor elkaar weet te krijgen en zijn grote ego nog groter wordt.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:40:26 #287
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203951692
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Last man standing, liever dood dan slaaf.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_203951694
quote:

[..]
De dingen die mis gaan halen het nieuws. Maar een tank die wél rijdt, is natuurlijk niet nieuwswaardig.

Uiteindelijk hebben de Russen een overmacht in de lucht en zo'n grote hoeveelheid tanks, kanonnen en raketten, dat Oekraïne militair gezien toch wel zal vallen.
pi_203951701
quote:

[..]
Misschien heeft degene met het papiertje in de hand de coördinaten uit de boordcomputer gehaald en opgeschreven.

Of misschien heeft de piloot de coördinaten op een blaadje gekregen en heeft hij ze in de computer ingevoerd.

zaterdag 5 maart 2022 @ 12:41:32 #290
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203951702
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:39 schreef polderturk het volgende:

[..]
Misschien heeft hij de coördinaten uit de boordcomputer gehaald en opgeschreven.

Of misschien heeft hij de coördinaten op een blaadje gekregen en heeft hij ze in de computer ingevoerd.

Want een gewonde gevangen genomen soldaat zou noooooooit liegen
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:41:37 #291
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203951704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De dingen die mis gaan halen het nieuws. Maar een tank die wél rijdt, is natuurlijk niet nieuwswaardig.

Uiteindelijk hebben de Russen een overmacht in de lucht en zo'n grote hoeveelheid tanks, kanonnen en raketten, dat Oekraïne militair gezien toch wel zal vallen.
Het is maar de vraag wat de Russen kunnen produceren aan wapens en munitie om de oorlog vol te houden.
pi_203951705
quote:

[..]
Bij mij ook niet. De berichten zijn wat eenzijdig. Nergens is te achterhalen hoe het leger van de Oekraïne er voor staat. Als je alle berichten moet geloven zijn er nauwelijks verliezen. Maar ik ga ervan uit dat ook daar de verliezen groot zijn. Het is geen vredesmissie maar een full contact oorlog waar beide legers aan elkander gewaagd zijn. De Oekraïne bezit dezelfde tanks als de Russen. Het lijkt mij sowieso ontzettend moeilijk om te achterhalen of het een tank van de Russen of de Oekraïne is. En een Z of V is er makkelijk op te schilderen.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:41:58 #293
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951706
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:39 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ja of misschien niet. Ik ben gewoon sceptisch. En ik laat me graag ongelijk bewijzen door je.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:42:06 #294
403588 mcmlxiv
pi_203951708
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:39 schreef Galvez het volgende:

[..]
Tja lees je eens in zou ik zeggen.
pi_203951709
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:39 schreef Fer het volgende:

[..]
En dat allemaal terwijl hij acteerde op tv en campagne liep?
Als jij je bezig houdt met offshore constructies, parapluen aan bvs en het verdoezelen van eigendomsverhoudingen, waarbij je ook nog eens geen openheid van zaken wilt geven, dan is er duidelijk iets niet in de haak. Of vind jij dit binnen normale werkzaamheden van acteur passen?
pi_203951713
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]
Dus dan moet je maar accepteren dat je in Amerika pakjes sigaretten mag stelen? Want met zo'n vrijbrief blijft het natuurlijk niet bij de ene pakje. Of moet je dan wat doen aan de opleidingen van de politie en ze leren dat ze niet over kinderwagens heen moeten rijden? Dat laatste lijkt me handiger en wenselijker.
Klopt en dit is een wijsheid van Bureau Haaglanden trouwens, die dief van dat pakje sigaretten krijgen we toch wel vroeg of laat maar die zes dode baby's is een ander verhaal.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:42:27 #297
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951715
quote:

[..]
Als jij de boel hier gegijzeld hebt en je draagt een bomgordel, die tientallen mensen mee de dood in zal sleuren als je deze af laat gaan, ja dan geef ik jou mijn autosleutels zonder verzet.
Ik voel spanning opkomen. Dit gaat escaleren. Geef je sleutels nou maar gewoon.
pi_203951719
Wel bijzonder dat mensen die ageren tegen nationalisme, wel willen dat mensen in Oekraïne zich doodvechten voor hun land.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:42:52 #299
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203951720
quote:

[..]
Waar woon jij? Dan haal ik vannacht je huis leeg, ik hoef geen verzet te verwachten.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 12:43:06 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203951724
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 12:40 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Als Erdogan de grote bemiddelaar moet worden zijn wij sowieso fucked. Zal wat zijn dat hij het voor elkaar weet te krijgen en zijn grote ego nog groter wordt.
Als dat de prijs is, prima toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')