Ik zag op Sky News dat het zeer waarschijnlijk binnen nu en twee weken veel moeilijker zal worden om wapens via Polen het land in te krijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Met 77 ton laadvermogen schiet dat aardig op.
Hadden ze het gisteren bij M ook al over ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zag op Sky News dat het zeer waarschijnlijk binnen nu en twee weken veel moeilijker zal worden om wapens via Polen het land in te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Wat een kutleven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:59 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Niet gestemd op partijen die deze afhankelijkheid blijven faciliteren.
Tevens woning geïsoleerd naar de meest recente normen, weinig autorijden, geen vliegreizen maken, niet voortplanten
Je bent als EU een natie en wanneer “the shit hits the fan”dus verbonden aan elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja en straks doen we het in Frankrijk, heeft Frankrijk een slechte oogst en dan is het probleem opeens dat we niet genoeg graan in de benelux maakten, en daarna niet in Nederland en uiteindelijk dat niet iedereen een graanplant in zijn achtertuin heeft.
Plus dat je het daar over Europa had, niet de EU.
Goh, onbetrouwbare Russen is al een poosje een pleonasme.quote:
*warenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Slaaf is wel een beetje gechargeerd. Ben je al wel eens in Rusland geweest? De omstandigheden qua democratie zijn er beter dan in China of bijv Turkije, toch zijn we daar minder kritisch op. Dat vind ik vreemd.
De afgelopen jaren onder een steen geleefd?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Slaaf is wel een beetje gechargeerd. Ben je al wel eens in Rusland geweest? De omstandigheden qua democratie zijn er beter dan in China of bijv Turkije, toch zijn we daar minder kritisch op. Dat vind ik vreemd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Turkije heeft iedere oppositie gelinkt aan Gulen kalltgestellt. In Rusland gebeurt dat vnl bij de gezichten van oppositiebeweging, niet iedere vorm van oppositie.quote:
Idd . ik snap die emotionele chantage van zelensky ook niet zo goed.maar reeel is het niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het echt bizar dat mensen zo makkelijk pleiten voor militair ingrijpen van de Navo. Of ze hebben geen benul van de gigantische risico's, of ze vinden het Oekraine waard om heel de wereld in oorlog en zak en as te storen en een kernwapenoorlog uit te lokken.
En ja, de dreiging van kernwapens mag ons er niet van weerhouden om weerstand te bieden aan Poetin. Maar de grens waarbij we oorlog gaan voeren met Rusland ligt bij een aanval op Navo grondgebied. Daar hebben we ons als Westen aan verbonden.
Ja, als een aantal landen zelf officieel de oorlog verklaren aan ukraine, kunnen ze daar gewoon binnenvallen en het land innemen. Dat er dan toevallig een paar Russen in de weg staan, staat er los van.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet per se toch? Bij een aanval van Rusland slaat de Navo terug. Maar als ze willen kunnen ze toch ook zelf beginnen?
Nieuwe theorie is dat hij een Russische dubbelspion is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Idd . ik snap die emotionele chantage van zelensky ook niet zo goed.maar reeel is het niet.
Het is zeker interessant. Ik vraag mij wel af of het niet de argumenten bij de verklaring zoeken is. Maar het is wel een denklijn die zomaar waar zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:09 schreef zoost het volgende:
[..]
Omdat het een (voor mij onbekend) beeld geeft van zijn motieven en gedachtewereld. Een nieuwe / eeuwenoude invalshoek op de clash tussen Oost en West.
Kwartje van Kok?? Gr gr, Markquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:01 schreef hoechst het volgende:
Hoe laat komt t kwartje van de kok te vervallen?
Je vindt dat de dreiging van kernwapens ons niet mag weerhouden om weerstand te bieden, maar dat de dreiging van kernwapens ons ervan zou moeten weerhouden om weerstand te bieden. Helder!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het echt bizar dat mensen zo makkelijk pleiten voor militair ingrijpen van de Navo. Of ze hebben geen benul van de gigantische risico's, of ze vinden het Oekraine waard om heel de wereld in oorlog en zak en as te storen en een kernwapenoorlog uit te lokken.
En ja, de dreiging van kernwapens mag ons er niet van weerhouden om weerstand te bieden aan Poetin. Maar de grens waarbij we oorlog gaan voeren met Rusland ligt bij een aanval op Navo grondgebied. Daar hebben we ons als Westen aan verbonden.
Ik hoor dit al zo vaak. Het onderschatten van Rusland en China. Als je het mij vraagt is juist die onderschatting een deel van het probleem waar we nu mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze oorlog juist heel kort gaat worden. Het onderhoud van hun leger materieel is niet in orde waardoor alle voertuigen mankementen vertonen. Logistiek is niet in orde, de troepen hebben geen brandstof en voedsel. Motivatie is niet in orde, de troepen willen daar helemaal niet zijn en ze zijn ongetrainde dienstplichtigen. Ze komen mankracht tekort en halen nu diverse troepen van andere terug locaties terug (Wagner uit Syrie, mariniers uit Kalingrad). Ze worden geboycot dus krijgen ook geen grondstoffen meer om wapens te maken. De economie staat op instorten.
Ik ook, EU en NATO laten oren hangen naar Oekraine en brengen rest van Europa volledig onnodig in gevaar. Houd je gvd aan de afspraken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Van zijn kant snap ik het wel, maar dat NAVO niet ingrijpt snap ik ook heel goed. Indirect moeten landen natuurlijk wel wel door sancties, wapens,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Idd . ik snap die emotionele chantage van zelensky ook niet zo goed.maar reeel is het niet.
pas in 2014, oh, ja 2004 heeft Poetin nog een president laten vergiftigen die pro europa was. Viktor Yushchenko, daarna kwam die mol, Zei ook net als het volk voor Europa integratie te zijn, maar bleek dus een poppetje van Poetin te zijn, en toen kwam dus 2014.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk jij dat ik niet wist dat Oekraïne in Europa ligt?
Nu is dat een moeilijke geschiedenis, heel lang was Oekraïne gewoon onderdeel van de USSR.
Pas in 2014 is daar een beetje een democratische regering gekomen waarbij ook nog veel pro Russische inwoners allerlei protesten begonnen in de Donetsk regio.
Nee Oekraïne is lang geen EU en Europees tja wat is Europees? Ik zie het als een gefaald ussr land.
het verbaasd mij nog steeds dat er geen false flag is uitgevoerd door Oekraine om de NAVO uit de tent te lokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:57 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Nee die was er ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
pas in 2014, oh, ja 2004 heeft Poetin nog een president laten vergiftigen die pro europa was. Viktor Yushchenko, daarna kwam die mol, Zei ook net als het volk voor Europa integratie te zijn, maar bleek dus een poppetje van Poetin te zijn, en toen kwam dus 2014.
Maar de oranje revolutie in 2004 negeren jullie rusland trollen altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |