SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Pindasaus en sate.... mits ze de sate gaar krijgen op hun BBQquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef Was-beer het volgende:
Ook niks op het stokbrood? Behalve saus dan
Ik heb nog nooit iemand shoarma op de bbq zien makenquote:
In een speciale adapter/rooster of zoquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand shoarma op de bbq zien maken
Al zal het best kunnen.
Ja je hebt van die aluminium bakjes met kleine openingen onderin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
In een speciale adapter/rooster of zo
Dit is toch geen pan !!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Grees Gaat voor Geil weer..![]()
Het is uit met ToobLul ?
[ afbeelding ]
Dat is toch geen gezicht, dat badpak aan de achterkant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Grees Gaat voor Geil weer..![]()
Het is uit met ToobLul ?
[ afbeelding ]
Haar beste kant denk ik...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch geen gezicht, dat badpak aan de achterkant.
aan de voorkant is het nog ergerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
soms moeten mensen even in de spiegel kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vindt het zelf blijkbaar heel goed staan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
soms moeten mensen even in de spiegel kijken
ze had vast geen geld om een heel badpak te kopenquote:
To heeft de bandana zelfs al omquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wordt het toch nog een soort van ER, zelf vuur maken voor je BBQ
Ze doet haar best met in de aanbieding te gooien wat ze heeft.. het helpt alleen niet echtquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
ze had vast geen geld om een heel badpak te kopen
jaaa kloptquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef Verida het volgende:
wat is dat toch met mannen en BBQ, ze gaan gelijk heel interessant kijken en lopen zelfs breeduit.
soort caveman houding en dat allemaal voor 1 hamburgertje en 1 stokje sate pp
Nouch heeft er ook zo één afschuwelijk dingquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doet haar best met in de aanbieding te gooien wat ze heeft.. het helpt alleen niet echt
Als dressing? HAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:17 schreef rinardo het volgende:
Salar zegt in de keuken, klein hamburgertje, klein worstje en een klein sate stokje, en wat sla, dus moeten we de pasta ook wel koken, Kristof gooit de sla in een bak en gooit er zonnebloemolie over
Mannen Stoer Vuur Makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef Verida het volgende:
wat is dat toch met mannen en BBQ, ze gaan gelijk heel interessant kijken en lopen zelfs breeduit.
soort caveman houding en dat allemaal voor 1 hamburgertje en 1 stokje sate pp
Maar wel met een toffe Rambo bandanaquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:19 schreef Verida het volgende:
En dan ook nog zo'n skinny broek aan met die schoenen maat roeiboot eronder en dan met een stoere houding een slokje uit je flaske nemen
stoere toob![]()
Zit ook al steeds naar die grote schoenen te kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:19 schreef Verida het volgende:
En dan ook nog zo'n skinny broek aan met die schoenen maat roeiboot eronder en dan met een stoere houding een slokje uit je flaske nemen
stoere toob![]()
its patheticquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar wel met een toffe Rambo bandana![]()
Tis eigenlijk best zielig![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat doe ik ook altijd een klein beetje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:17 schreef rinardo het volgende:
Salar zegt in de keuken, klein hamburgertje, klein worstje en een klein sate stokje, en wat sla, dus moeten we de pasta ook wel koken, Kristof gooit de sla in een bak en gooit er zonnebloemolie over
Hij heeft alleen zijn bovenlichaam getraind, net als Ruud toen in BB.quote:
Oke wist niet dat hij zulke grote voeten had maar idd de verhoudingen kloppen nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zijn bovenlichaam getraind, net als Ruud toen in BB.
Benen en kuiten vergeten te trainen en op te bouwen, dus dat lijken nu beentjes van een klein jongetje in vergelijking met de rest.
En hij heeft ook nog eens grote voeten .
Zonnebloemolie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd een klein beetje.
de kolen doen het pas als ze zijn uitgebrand, en grijs gloeienquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:27 schreef Hendrik83 het volgende:
Straks de kolen al opgebrand voor er wat op gaat.
Toch niet dat hele doosje?quote:
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers zijn in het perfecte outfitje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef spapaars het volgende:
Zie hem staan met die outfit, de klungel.
Ja ik ben zijn vader.quote:
Onder de onderste rooster.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat staat hij nou te roeren in die bbq?
Als je geen starter hebt maak dan gebruik van de roosters die erin zitten. De aanmaakblokjes op het onderste rooster, de kolen op het bovenste rooster.
En niet zoveel kolen gebruiken. Je wil ook een koudere plek als je geen crematie vlees wil.
Dat mannen bbq ‘stoer’ vinden ofzo vind ik prima, maar als je de man maakt vuur uit wil hangen maak dan ook vuur.
Je hoeft toch geen chef kok te zijn om een bbq aan te steken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers zijn in het perfecte outfitje.
Bij deze ga ik lekker stoppen en mijn tijd beter besteden dan te lezen hoe iedereen afgekraakt wordt.
Behalve Salar die al twee dagen met oortjes op loopt en met zijn vingers in zijn neus zit.
Heel veel plezier met jullie hero......
Ah ja, faal ik lekker zelfquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onder de onderste rooster.
Die ander is er om het vlees erop te leggen.
Heb werkelijk nog nooit eerder iemand zo zien rotzooien met aansteken als hij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij deze ga ik lekker stoppen en mijn tijd beter besteden dan te lezen hoe iedereen afgekraakt wordt.
Behalve Salar die al twee dagen met oortjes op loopt en met zijn vingers in zijn neus zit.
nee dat ga je niet menen ???quote:
Nope. Maar wel 1 zo'n blok zeg maar. De helft van het doosje denk ik.quote:
Dat bedoel ik ook,quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zonnebloemolie?
Ik gebruik wel olijfolie in de sla
En de rest waagt zich er niet aan daar........quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb werkelijk nog nooit eerder iemand zo zien rotzooien met aansteken als hij.
En wat heeft dat met kleding te maken.?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen chef kok te zijn om een bbq aan te steken?
Toob is een Sukkelquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet bbq-enquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers z
Ja echt hequote:
Gelukkig heeft ze wel het meeste gekregenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Who cares, straks toch weer oliebrood
Tja, niemand die dat niet had verwachtquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze wel het meeste gekregen
Ik wil helemaal niet bbq-enquote:
haha, ik ook altijd, plus een bak knoflookboter en alle pindasaus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet bbq-en![]()
Eer me stuk vlees gaar is heb ik al 3 stokbroden achter mijn kiezen
Ja dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, ik ook altijd, plus een bak knoflookboter en alle pindasaus.
Hier ook zo hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, ik ook altijd, plus een bak knoflookboter en alle pindasaus.
nah doe niet zo ongezellig gewoon meedoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn BBQ is alweer de schuur uit en klaar voor alle ribeyes die erop gaan deze zomerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
en die worstjes zijn zo dun, straks vallen ze door het rooster heenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:03 schreef Ireth het volgende:
Toop staat met die handschoenen in zo'n idiote houding die worstjes te draaien alsof ie bang is dat ie er door aangevallen wordt
Die van mij staat ergens achteraan onderop onder minimaal 8 jaar stof weg te kwijnen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mijn BBQ is alweer de schuur uit en klaar voor alle ribeyes die erop gaan deze zomer, ik hou ervan !
Zeker nu we weer volop mensen mogen uitnodigen
Ben er nog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah doe niet zo ongezellig gewoon meedoen![]()
Goed zo, traantjes weg en door !quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er nog.Schoot ff verkeerd, ...niet helemaal mezelf met corona.....
Ooo jeee beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
BB ???quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toob is een Sukkel
Krissie is een Clown/Gluiperd
Hoelieooww is een Dooie Lamlul
Salar is een Egotripper lul
Grees is een over het paard geilde Geilkut met fake verhalen
Nawee is een Luie TikTok Kut met personality issues
Noes is een stierlijk vervelende Giebelkut
Nog iemand vergeten?
Beterschap,quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik het niet over gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat heeft dat met kleding te maken.?
Was ook niet persoonlijk tegen je hoor,quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik het niet over gehad.
Wel over in de kolen roeren.
En salade en andere side dishes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als je maar gewoon lekker blijft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk tegen je hoor,
Juist, al dat gehaast hoort niet bij BBQ, net als al die bakken (bbq pakketten) vlees uit de supermarkt waar vaak de helft van over blijft, koop een aantal mooie stukken vlees, goed snijden en verdelen. Verschil tussen een vette bek en heerlijk eten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En salade en andere side dishes.
Dan eet ik nog een half stukje vlees en zit vol
Soms hang ik de keuken prinses uit. Dan duurt het vlees van de bbq wat langer en stem ik de rest erop af. Dan werk het wel.
en ze hadden niet eens hamburgers volgens mij, alleen Nawel had twee halal hamburgers en nog iets anders van vleesquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:14 schreef Ireth het volgende:
Hele zak kolen, doosje aanmaakblokjes voor die paar stukkies verkoold vlees...![]()
En daar staat de bbq... langer bezig met afkoelen dan dat ie nut heeft gehad...
Vers wit brood met hagelslag. Soms heb je daar gewoon echt zin in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:15 schreef Ireth het volgende:
Ze zitten te eten en nawel begint over een boterham met hagelslag![]()
Die had ik persoonlijk op die bbq gegooid
Kan ook niet genieten, gewoon volproppen en weer verder...de meest vieze eter van BB( zeg niet de vieze speler van 2022)quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie het ja die kauwt helemaal niet
oh, toch welquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:18 schreef Ireth het volgende:
Ow er komen zo nog hamburgers volgens de bbq-king.
Ik hoor toop net zeggen dat ie nog uuuuuren warm blijft...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, toch wel
het is te hopen dat de bbq nog warm is dan
Of met speculaas en dik roomboter hmmm nu heb ik daar trek in...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vers wit brood met hagelslag. Soms heb je daar gewoon echt zin in.
Ok, het wordt tijd dat ik ga zorgen dat het eten op tafel komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Of met speculaas en dik roomboter hmmm nu heb ik daar trek in...
Verschrikkelijk volkquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Idioten... ga naar huis![]()
[ afbeelding ]
they follow their natural leader!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
Over de broodjes..
Kristof: op de bbq kan ook!
Salar: op de bbq kan ook!
Goeliejooh: op de bbq kan ook!
en dan goelio als laatste, doe maar op de bbqquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
Over de broodjes..
Kristof: op de bbq kan ook!
Salar: op de bbq kan ook!
Goeliejooh: op de bbq kan ook!
grees eet helemaal niet zo veel, is me al vaker opgevallen, ze vindt ook veel dingen niet lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
julio en Grace doen lekker langzaam, is het dan toch de afkomst om te genieten van eten?....
dan toch Tobi en julio ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:27 schreef Jockari het volgende:
Gepoept (op zijn belgisch) gaat er niet gedaan worden met dat beetje bier (of wat het ook is).
Er zijn trouwens geen kandidaten meer in het huis die met elkar in bed gaan duiken. Of er moet nog een verrasing komen.
nee ze heeft het ook heel arm gehad vroeger.......quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
grees eet helemaal niet zo veel, is me al vaker opgevallen, ze vindt ook veel dingen niet lekker
De nederland indonesie kolonie..en hier hebben we de satesaus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp dat pindasaus van de nederlanders echt niet. Zie je in België amper als saus.
Puur cultuurverschil.
komt door de vele indonesische mensenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp dat pindasaus van de nederlanders echt niet. Zie je in België amper als saus.
Puur cultuurverschil.
Ik hoorde het. Kris zal zich toch achter de oren krabben als hij eruit is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:32 schreef humpty het volgende:
Kristoff over het stemmen tegen Tobias dat ze echt dachten he dat ik op U zou gaan
Ja hun gedachtengang zegt Tobias en begint maar gauw over de barbecue
Ja klopt en hij zal zich ook afvragen wat de kijkers hier van vindenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Kris zal zich toch achter de oren krabben als hij eruit is.
Tobi zakt zo door het ijs elke keer weer.
Hoe kan dat he, terwijl jullie het wel kennen en waarschijnlijk niet zo lekker vinden als wij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Jockari het volgende:
Puur cultuurverschil.
Azijn bij de boontjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan dat he, terwijl jullie het wel kennen en waarschijnlijk niet zo lekker vinden als wij.
Maar wat deed Nick ook altijd door het eten.....iets wat wij haast nooit zouden doen....was dat niet azijn of zo
ik heb dit even gemist, heb je het nu over Grace of over Nawel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
ze heeft weer hoofdpijn..denk zelf dat ze zeer verslaafd is aan paracetamol, vanaf dag 1 heeft ze kwaaltjes, en slik ze strips aan pijnstillers..
Nawel..dag 1 heeft ze een doosje pillen geslikt, haar maanstonde, week erop nog steeds aan de pillen, elke dag heeft ze een kwaal..quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb dit even gemist, heb je het nu over Grace of over Nawel.
Want Grees had het van de week ook al over ibuprofen, dat is pas echte troep
Het is geen gezond iemand....dat schrapen in die keel ook....dat is zo hard en lijkt of ze boordevol zit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
ze heeft weer hoofdpijn..denk zelf dat ze zeer verslaafd is aan paracetamol, vanaf dag 1 heeft ze kwaaltjes, en slik ze strips aan pijnstillers..
oh, zou goed kunnen danquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel..dag 1 heeft ze een doosje pillen geslikt, haar maanstonde, week erop nog steeds aan de pillen, elke dag heeft ze een kwaal..
hoe nerveuser ze is , hoe meer ze het doet, weer iemand met een tic..quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen gezond iemand....dat schrapen in die keel ook....dat is zo hard en lijkt of ze boordevol zit.
Tenslotte is zij het ook geweest die haar vermoedens bij Nawel kenbaar maakte als een soort van waarheid....smiddags.....toen zijn ze op hol geslagen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
Ik snap gewoon niet wat die nous van plan is, Kris gisteren helemaal kapot gemaakt, vandaag weer de hele dag rond salar en Kris, nu weer met Nawel...vind haar nu erg gevaarlijk en hoop dat Salar en Kris, maar ook nawel haar in de gaten gaat krijgen.
Kristof ook. Tobias heeft een hoop gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Kris zal zich toch achter de oren krabben als hij eruit is.
Tobi zakt zo door het ijs elke keer weer.
Tobias heeft niks gezien maar doet er heel gewichtig over.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kristof ook. Tobias heeft een hoop gezien.
tjonge, hij heeft gezien dat kris vertelde dat tobi soms vreemd reageert, als hij verliest ofzoiets.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wie weet wat er onder die tandjes zit. Lijkt me niet gezond.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen gezond iemand....dat schrapen in die keel ook....dat is zo hard en lijkt of ze boordevol zit.
en daar de verkeerde interpretatie aan gegevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal niets bijzonders gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
en daar de verkeerde interpretatie aan gegeven
Wat ik wel komisch vond dat hij precies kan zien als Kristof nerveus is en dan met over zijn hoofd aan het wrijven is en over zijn hele gezicht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat heeft Tobi gezien? dat hij kritiek kreeg over zijn humeur? dat is al 1 ding waar tobi niet tegen kan, iedereen die aan Tobi twijfelt is een motherfucker, nu schijnt duidelijk te zie op tv..quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ja, dat deed hij gisteren voor, Maar dat is geen slechte eigenschap natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik wel komisch vond dat hij precies kan zien als Kristof nerveus is en dan met over zijn hoofd aan het wrijven is en over zijn hele gezicht.
Hij heeft meer gezien dan in de uitzending zat. Ook de hele hottub roddel sessie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft niks gezien maar doet er heel gewichtig over.
Wat begrijp je hem toch goed......quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft meer gezien dan in de uitzending zat. Ook de hele hottub roddel sessie.
Maar hoeveel minuten hebben wij gezien in de uitzending.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, hij heeft gezien dat kris vertelde dat tobi soms vreemd reageert, als hij verliest ofzoiets.
Meer niet, Kris is niet van het liegen en bedriegen
absoluut,maar minder dan de rest.....mijn meningquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoeveel minuten hebben wij gezien in de uitzending.
En ook Kristof is een mens en kan ook wel eens wat zeggen wat niet geheel de waarheid is.
Nee, zeker niet maar dacht wel ja inderdaad....quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat deed hij gisteren voor, Maar dat is geen slechte eigenschap natuurlijk
raar dat hij niet zeg, dat Kris nooit op hem gaat stemmen, dat heeft hij toch echt gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoeveel minuten hebben wij gezien in de uitzending.
En ook Kristof is een mens en kan ook wel eens wat zeggen wat niet geheel de waarheid is.
Hij staat voor wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
absoluut,maar minder dan de rest.....mijn mening
Alles is al op geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten ze niet samen aan tafel??
Wil steeds door haar domheid, er achter komen wat iedereen over haar denkt..ze aast 24/7 op haar complimenten..en steeds over Kris, en niet haar rivaal salaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef humpty het volgende:
Nouch had vorige week een hele moeilijke week gehad
Nawel helemaal verbaasd ...o echt waarom
echte vriendin is die Nawel
kunnen ze niet over kris roddelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten ze niet samen aan tafel??
Dat klopt wat hij zegt, als je een cursus lichaamstaal volgt dan zal je dat ook zien, de meeste mensen weten ook dat als je langs je neus wrijft, dat je liegt, en als je in een gesprek je vinger voor je mond legt, je iets niet wilt zeggen, en bovenstaand is er ook 1 vanquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik wel komisch vond dat hij precies kan zien als Kristof nerveus is en dan met over zijn hoofd aan het wrijven is en over zijn hele gezicht.
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.quote:
tja, 1 stokje sate, 1 worstje en 1 hamburger, plus wat salade, twee stokbroden en wat pastaquote:
link of rechts kijken is ook een teken van liegenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt wat hij zegt, als je een cursus lichaamstaal volgt dan zal je dat ook zien, de meeste mensen weten ook dat als je langs je neus wrijft, dat je liegt, en als je in een gesprek je vinger voor je mond legt, je iets niet wilt zeggen, en bovenstaand is er ook 1 van
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.
Het moet natuurlijk wel de grote Nawelshow blijven hčquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:56 schreef humpty het volgende:
Nouch wilde graag even over haar gevoelens praten maar nee hoor
Nawel heeft weer het hoogste woord en Nouch maar zeggen
je doet het zo goed he
wat has happened?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
Heb het lef Nawel, om nu je frustratie te uiten tegen Kris, niet normaal tegen over Nous ook niet salar te benoemen als kutvent..dit durft ze niet.
nawel naar huisquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
hoe zit het hier op de cos? Julio of nawel...
nawel nokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
Ben toch wel blij dat ik jullie niet in het echte leven ken, ik zou bang zijn om aan mijn neus te krabbelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
link of rechts kijken is ook een teken van liegen
dat betekent dat mensen iets gaan verzinnen
net in de tuin, Nawel weer volop kris..Kris komt ff iets vragen en net doen alsof het gesprek niet plaats vond..quote:
echt he, met een zoet stemmetje en een neplach op hem reagerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
Heb het lef Nawel, om nu je frustratie te uiten tegen Kris, niet normaal tegen over Nous ook niet salar te benoemen als kutvent..dit durft ze niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik jullie niet in het echte leven ken, ik zou bang zijn om aan mijn neus te krabbelen
oja bah veel last ervan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weg met dat vieze gewrijf en gezemel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
komt het er wel in haha?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:09 schreef Ireth het volgende:
Koffie drinken met een nog half verdoofde mond is trouwens ook een uitdaging![]()
![]()
maar ze is eerlijk hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef Silves het volgende:
[..]
net in de tuin, Nawel weer volop kris..Kris komt ff iets vragen en net doen alsof het gesprek niet plaats vond..
Echt hoor, maar ook Nous die heimelijk alles zit aan te horen, en het lef ook niet heeft om een discussie aan te gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
[..]
echt he, met een zoet stemmetje en een neplach op hem reageren
Dat stond ook in al haar brieven : Jij bent zo oprecht...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze is eerlijk he
\in your face he
Voelde me net een bouvier die een bak vanillevla leeglebbertquote:
Toch fijn dat je Corona de schuld kunt geven maar fijn dat je er gewoon bentquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Noush is een hielenlikker en ja-knikker... alles wat Nawel zegt hoort ze aan met adoratie...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Echt hoor, maar ook Nous die heimelijk alles zit aan te horen, en het lef ook niet heeft om een discussie aan te gaan.
Je bedoelde waarschijnlijk Duindorp? Wij woonden daar in de buurt. Op de Nieboerweg, bij de Bosjes van Poot, zo'n beetje op de grens van de vogelwijk en Duindorp.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Pearlbitch heeft 10 jaar in Tuindorp gewoont, zou die het herkennen of ook zo lopen?
Zo niet is ze op weg naar de volgende camera, meestal in de gang bij de spiegel, dan gaat ze rustig een uur spiegelen voor de camera.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef humpty het volgende:
en Nawel ook even kijken of de camera wel op haar staat
ik ben ongesteldquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen, ging er altijd prat op dat ik nooit van mijn leven griep heb gehad alleen af en toe een beetje verkouden. Neem ook geen griepprik. Ook geen booster genomen en nu dus corona dacht dat ik daar ook wel doorheen zou komen zonder klachten....maar niet dus. Spierpijn hoofdpijn moe en nu vastzittende hoest waar ik best wel een beetje benauwd bij ben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oja bah veel last ervan?
mijn dochter is ook positief heeft alleen pijn in der keel die word gek van binnen zitten, normaal is ze reuze druk haha
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voelde me net een bouvier die een bak vanillevla leeglebbert
ik zou zeggen neem een pilletjequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ongesteld
das ook gezellig![]()
![]()
Tuurlijk niet.quote:
Nog altijd makkelijk om een booster te nemen..quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen, ging er altijd prat op dat ik nooit van mijn leven griep heb gehad alleen af en toe een beetje verkouden. Neem ook geen griepprik. Ook geen booster genomen en nu dus corona dacht dat ik daar ook wel doorheen zou komen zonder klachten....maar niet dus. Spierpijn hoofdpijn moe en nu vastzittende hoest waar ik best wel een beetje benauwd bij ben.
Beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen, ging er altijd prat op dat ik nooit van mijn leven griep heb gehad alleen af en toe een beetje verkouden. Neem ook geen griepprik. Ook geen booster genomen en nu dus corona dacht dat ik daar ook wel doorheen zou komen zonder klachten....maar niet dus. Spierpijn hoofdpijn moe en nu vastzittende hoest waar ik best wel een beetje benauwd bij ben.
De vlag hangt dus uit en is altijd gezellig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ongesteld
das ook gezellig![]()
![]()
voorheen deden ze nog spelletjes, lama's ofzo en van die andere lachdingen maar die doen ze ook niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:21 schreef Silves het volgende:
Nu hebben ze de tijd om de hele avond te tafelen..leuke gesprekken of eens alles uit te spreken over de nominaties, mss een goeie ruzie en de waarheid, gemiste kans, die zijn alweer klaar om 19.00 u..
hoop dat je snel opknaptquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
De vlag hangt dus uit en is altijd gezellig.
Het eerste wat onze Vlaamse vrienden doen als ze bij ons op bezoek zijn is naar de snackbar vliegen voor een grote puntzak friet-oorlog. (satésaus, mayonaise en rauwe ajuin) Dat kennen ze in Vlaanderen inderdaad niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Jockari het volgende:
Puur cultuurverschil.
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
lief en mooi en knap zegt Nouch nadat Nawel vraagt wat ze van haar vind
doet ze veelvuldig dus waarom nu nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?
kan ze heel goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Wij hebben ook doosje paracetamol en ibuprofen in huis (van Kruidvat nederland, want daar zonder zeiken te krijgen), maar daar komen wij 2 jaar mee toe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
dat weet je nooit bij noesjequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu sprak ze in ieder geval de waarheid.
Ik denk dat ik heel goed moet zoeken in huis waar dat kan liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Wij hebben ook doosje paracetamol en ibuprofen in huis (van Kruidvat nederland, want daar zonder zeiken te krijgen), maar daar komen wij 2 jaar mee toe.
Nous is aan ronddwarrelen, waar ze de meeste kansen krijgt. Ligt goed bij Nawel en aanhang, maar ook bij Salar en aanhang. Ernstig gezakt in mijn ranking.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
Ik snap gewoon niet wat die nous van plan is, Kris gisteren helemaal kapot gemaakt, vandaag weer de hele dag rond salar en Kris, nu weer met Nawel...vind haar nu erg gevaarlijk en hoop dat Salar en Kris, maar ook nawel haar in de gaten gaat krijgen.
De waarheid? belgen staan bekend om te schijheilig te doen, nederlanders om de directheid...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
weer na complimentjes aan het vissenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
lief en mooi en knap zegt Nouch nadat Nawel vraagt wat ze van haar vind
of niet je weet het niet he snapte?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu sprak ze in ieder geval de waarheid.
bij mij ligt iedereen op de bodem op 2 naquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nous is aan ronddwarrelen, waar ze de meeste kansen krijgt. Ligt goed bij Nawel en aanhang, maar ook bij Salar en aanhang. Ernstig gezakt in mijn ranking.
Moeilijke. Vind Goelie niks, maar Nawel oo niet. Terwijl Nawel nog voor stream-ergernis kan zorgen hoop ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
Ze kan daar gewoon met iedereen opschieten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nous is aan ronddwarrelen, waar ze de meeste kansen krijgt. Ligt goed bij Nawel en aanhang, maar ook bij Salar en aanhang. Ernstig gezakt in mijn ranking.
Hij zit toch aan de gezellige tafel, verhalen over en weer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zal het niet leuk vinden dat die 2 weer niet meedoen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
bij mij ligt iedereen op de bodem op 2 na
Ps ik ben geboren in belgie, heb een joodse naam, opgevoed in nederland..50% italiaans en 50% nederlands...een vriend uit de usa//hmmm wie ben ik nu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
De waarheid? belgen staan bekend om te schijheilig te doen, nederlanders om de directheid...
gewoon jijquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ps ik ben geboren in belgie, heb een joodse naam, opgevoed in nederland..50% italiaans en 50% nederlands...een vriend uit de usa//hmmm wie ben ik nu?
In het hokje "niet in te delen"quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ps ik ben geboren in belgie, heb een joodse naam, opgevoed in nederland..50% italiaans en 50% nederlands...een vriend uit de usa//hmmm wie ben ik nu?
wereldburgerquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Thanks..ben een naweltje aan het doen, complimentjes vangen![]()
![]()
De eerste zal niet gemakkelijk zijn om mee te leven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Julio eruit. Om vervolgens toeterend naar Rotterdam te rijden en aldaar in de vijver aan de Coolsingel te duiken. Gewoon om het te vieren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
ik ben niet van de hokjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
![]()
Tot zaterdag!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Julio eruit. Om vervolgens toeterend naar Rotterdam te rijden en aldaar in de vijver aan de Coolsingel te duiken. Gewoon om het te vieren.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
goed bezig
gaat ff nieuws kijken tot zo
Jij of Julio ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Julio eruit. Om vervolgens toeterend naar Rotterdam te rijden en aldaar in de vijver aan de Coolsingel te duiken. Gewoon om het te vieren.
Als Julio ook komt blijf ik thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dan kom ik ook niet kijkenquote:
Wees daar blij mee !!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Wij hebben ook doosje paracetamol en ibuprofen in huis (van Kruidvat nederland, want daar zonder zeiken te krijgen), maar daar komen wij 2 jaar mee toe.
Oow ! Ik dacht in bed liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
![]()
Objectief gezien dan.quote:
niet te geloven naar 3a4 dagen carnaval in het zuiden, ben ik voor het eerst in jaren om 14.00 wakker geworden,ja in mijn bed..love it.quote:
Tuttifruttiquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef Jockari het volgende:
Russische roulettezo een goede film deer hunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt mega awkward ja. En als ze geen reactie krijgt, gaat ze gewoon nog stug 10 min doorquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
Grace slaat echt de sfeer kapot met haar verhalen. Ze lacht er zelf het hardst om, maar is gewoon helemaal niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |