Hier ook zo hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, ik ook altijd, plus een bak knoflookboter en alle pindasaus.
nah doe niet zo ongezellig gewoon meedoenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers zijn in het perfecte outfitje.
Bij deze ga ik lekker stoppen en mijn tijd beter besteden dan te lezen hoe iedereen afgekraakt wordt.
Behalve Salar die al twee dagen met oortjes op loopt en met zijn vingers in zijn neus zit.
Heel veel plezier met jullie hero......
Mijn BBQ is alweer de schuur uit en klaar voor alle ribeyes die erop gaan deze zomerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet bbq-en![]()
Eer me stuk vlees gaar is heb ik al 3 stokbroden achter mijn kiezen
en die worstjes zijn zo dun, straks vallen ze door het rooster heenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:03 schreef Ireth het volgende:
Toop staat met die handschoenen in zo'n idiote houding die worstjes te draaien alsof ie bang is dat ie er door aangevallen wordt
Die van mij staat ergens achteraan onderop onder minimaal 8 jaar stof weg te kwijnen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mijn BBQ is alweer de schuur uit en klaar voor alle ribeyes die erop gaan deze zomer, ik hou ervan !
Zeker nu we weer volop mensen mogen uitnodigen
Ben er nog.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah doe niet zo ongezellig gewoon meedoen![]()
Goed zo, traantjes weg en door !quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er nog.Schoot ff verkeerd, ...niet helemaal mezelf met corona.....
Ooo jeee beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
BB ???quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toob is een Sukkel
Krissie is een Clown/Gluiperd
Hoelieooww is een Dooie Lamlul
Salar is een Egotripper lul
Grees is een over het paard geilde Geilkut met fake verhalen
Nawee is een Luie TikTok Kut met personality issues
Noes is een stierlijk vervelende Giebelkut
Nog iemand vergeten?
Beterschap,quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik het niet over gehad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat heeft dat met kleding te maken.?
Was ook niet persoonlijk tegen je hoor,quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik het niet over gehad.
Wel over in de kolen roeren.
En salade en andere side dishes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet bbq-en![]()
Eer me stuk vlees gaar is heb ik al 3 stokbroden achter mijn kiezen
Als je maar gewoon lekker blijft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk tegen je hoor,
Juist, al dat gehaast hoort niet bij BBQ, net als al die bakken (bbq pakketten) vlees uit de supermarkt waar vaak de helft van over blijft, koop een aantal mooie stukken vlees, goed snijden en verdelen. Verschil tussen een vette bek en heerlijk eten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
En salade en andere side dishes.
Dan eet ik nog een half stukje vlees en zit vol
Soms hang ik de keuken prinses uit. Dan duurt het vlees van de bbq wat langer en stem ik de rest erop af. Dan werk het wel.
en ze hadden niet eens hamburgers volgens mij, alleen Nawel had twee halal hamburgers en nog iets anders van vleesquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:14 schreef Ireth het volgende:
Hele zak kolen, doosje aanmaakblokjes voor die paar stukkies verkoold vlees...![]()
En daar staat de bbq... langer bezig met afkoelen dan dat ie nut heeft gehad...
Vers wit brood met hagelslag. Soms heb je daar gewoon echt zin in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:15 schreef Ireth het volgende:
Ze zitten te eten en nawel begint over een boterham met hagelslag![]()
Die had ik persoonlijk op die bbq gegooid
Kan ook niet genieten, gewoon volproppen en weer verder...de meest vieze eter van BB( zeg niet de vieze speler van 2022)quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie het ja die kauwt helemaal niet
oh, toch welquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:18 schreef Ireth het volgende:
Ow er komen zo nog hamburgers volgens de bbq-king.
Ik hoor toop net zeggen dat ie nog uuuuuren warm blijft...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:19 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, toch wel
het is te hopen dat de bbq nog warm is dan
Of met speculaas en dik roomboter hmmm nu heb ik daar trek in...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Vers wit brood met hagelslag. Soms heb je daar gewoon echt zin in.
Ok, het wordt tijd dat ik ga zorgen dat het eten op tafel komt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Of met speculaas en dik roomboter hmmm nu heb ik daar trek in...
Verschrikkelijk volkquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Idioten... ga naar huis![]()
[ afbeelding ]
they follow their natural leader!quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
Over de broodjes..
Kristof: op de bbq kan ook!
Salar: op de bbq kan ook!
Goeliejooh: op de bbq kan ook!
en dan goelio als laatste, doe maar op de bbqquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:25 schreef Ireth het volgende:
Over de broodjes..
Kristof: op de bbq kan ook!
Salar: op de bbq kan ook!
Goeliejooh: op de bbq kan ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |