Hij heeft alleen zijn bovenlichaam getraind, net als Ruud toen in BB.quote:
Oke wist niet dat hij zulke grote voeten had maar idd de verhoudingen kloppen nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft alleen zijn bovenlichaam getraind, net als Ruud toen in BB.
Benen en kuiten vergeten te trainen en op te bouwen, dus dat lijken nu beentjes van een klein jongetje in vergelijking met de rest.
En hij heeft ook nog eens grote voeten .
Zonnebloemolie?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd een klein beetje.
de kolen doen het pas als ze zijn uitgebrand, en grijs gloeienquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:27 schreef Hendrik83 het volgende:
Straks de kolen al opgebrand voor er wat op gaat.
Toch niet dat hele doosje?quote:
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers zijn in het perfecte outfitje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef spapaars het volgende:
Zie hem staan met die outfit, de klungel.
Ja ik ben zijn vader.quote:
Onder de onderste rooster.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat staat hij nou te roeren in die bbq?
Als je geen starter hebt maak dan gebruik van de roosters die erin zitten. De aanmaakblokjes op het onderste rooster, de kolen op het bovenste rooster.
En niet zoveel kolen gebruiken. Je wil ook een koudere plek als je geen crematie vlees wil.
Dat mannen bbq ‘stoer’ vinden ofzo vind ik prima, maar als je de man maakt vuur uit wil hangen maak dan ook vuur.
Je hoeft toch geen chef kok te zijn om een bbq aan te steken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers zijn in het perfecte outfitje.
Bij deze ga ik lekker stoppen en mijn tijd beter besteden dan te lezen hoe iedereen afgekraakt wordt.
Behalve Salar die al twee dagen met oortjes op loopt en met zijn vingers in zijn neus zit.
Heel veel plezier met jullie hero......
Ah ja, faal ik lekker zelfquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onder de onderste rooster.
Die ander is er om het vlees erop te leggen.
Heb werkelijk nog nooit eerder iemand zo zien rotzooien met aansteken als hij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat de cos hier allemaal super bbq-ers zijn in het perfecte outfitje.
Bij deze ga ik lekker stoppen en mijn tijd beter besteden dan te lezen hoe iedereen afgekraakt wordt.
Behalve Salar die al twee dagen met oortjes op loopt en met zijn vingers in zijn neus zit.
Heel veel plezier met jullie hero......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |