Was mij ook al opgevallen. Wij hebben ook doosje paracetamol en ibuprofen in huis (van Kruidvat nederland, want daar zonder zeiken te krijgen), maar daar komen wij 2 jaar mee toe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:35 schreef Silves het volgende:
ze heeft weer hoofdpijn..denk zelf dat ze zeer verslaafd is aan paracetamol, vanaf dag 1 heeft ze kwaaltjes, en slik ze strips aan pijnstillers..
dat weet je nooit bij noesjequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu sprak ze in ieder geval de waarheid.
Ik denk dat ik heel goed moet zoeken in huis waar dat kan liggenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Wij hebben ook doosje paracetamol en ibuprofen in huis (van Kruidvat nederland, want daar zonder zeiken te krijgen), maar daar komen wij 2 jaar mee toe.
Nous is aan ronddwarrelen, waar ze de meeste kansen krijgt. Ligt goed bij Nawel en aanhang, maar ook bij Salar en aanhang. Ernstig gezakt in mijn ranking.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:38 schreef Silves het volgende:
Ik snap gewoon niet wat die nous van plan is, Kris gisteren helemaal kapot gemaakt, vandaag weer de hele dag rond salar en Kris, nu weer met Nawel...vind haar nu erg gevaarlijk en hoop dat Salar en Kris, maar ook nawel haar in de gaten gaat krijgen.
De waarheid? belgen staan bekend om te schijheilig te doen, nederlanders om de directheid...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?
weer na complimentjes aan het vissenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?
Zucht...quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
lief en mooi en knap zegt Nouch nadat Nawel vraagt wat ze van haar vind
of niet je weet het niet he snapte?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu sprak ze in ieder geval de waarheid.
bij mij ligt iedereen op de bodem op 2 naquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nous is aan ronddwarrelen, waar ze de meeste kansen krijgt. Ligt goed bij Nawel en aanhang, maar ook bij Salar en aanhang. Ernstig gezakt in mijn ranking.
Moeilijke. Vind Goelie niks, maar Nawel oo niet. Terwijl Nawel nog voor stream-ergernis kan zorgen hoop ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
hoe zit het hier op de cos? Julio of nawel...
Ze kan daar gewoon met iedereen opschieten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nous is aan ronddwarrelen, waar ze de meeste kansen krijgt. Ligt goed bij Nawel en aanhang, maar ook bij Salar en aanhang. Ernstig gezakt in mijn ranking.
Hij zit toch aan de gezellige tafel, verhalen over en weer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zal het niet leuk vinden dat die 2 weer niet meedoen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Thorelf het volgende:
[..]
bij mij ligt iedereen op de bodem op 2 na
Ps ik ben geboren in belgie, heb een joodse naam, opgevoed in nederland..50% italiaans en 50% nederlands...een vriend uit de usa//hmmm wie ben ik nu?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:20 schreef Silves het volgende:
[..]
De waarheid? belgen staan bekend om te schijheilig te doen, nederlanders om de directheid...
gewoon jijquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ps ik ben geboren in belgie, heb een joodse naam, opgevoed in nederland..50% italiaans en 50% nederlands...een vriend uit de usa//hmmm wie ben ik nu?
In het hokje "niet in te delen"quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Ps ik ben geboren in belgie, heb een joodse naam, opgevoed in nederland..50% italiaans en 50% nederlands...een vriend uit de usa//hmmm wie ben ik nu?
wereldburgerquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Thanks..ben een naweltje aan het doen, complimentjes vangen![]()
![]()
De eerste zal niet gemakkelijk zijn om mee te leven.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Julio eruit. Om vervolgens toeterend naar Rotterdam te rijden en aldaar in de vijver aan de Coolsingel te duiken. Gewoon om het te vieren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
hoe zit het hier op de cos? Julio of nawel...
ik ben niet van de hokjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
![]()
Tot zaterdag!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Julio eruit. Om vervolgens toeterend naar Rotterdam te rijden en aldaar in de vijver aan de Coolsingel te duiken. Gewoon om het te vieren.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
goed bezig
gaat ff nieuws kijken tot zo
Jij of Julio ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Julio eruit. Om vervolgens toeterend naar Rotterdam te rijden en aldaar in de vijver aan de Coolsingel te duiken. Gewoon om het te vieren.
Als Julio ook komt blijf ik thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou dan kom ik ook niet kijkenquote:
Wees daar blij mee !!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Wij hebben ook doosje paracetamol en ibuprofen in huis (van Kruidvat nederland, want daar zonder zeiken te krijgen), maar daar komen wij 2 jaar mee toe.
Oow ! Ik dacht in bed liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
![]()
Objectief gezien dan.quote:
niet te geloven naar 3a4 dagen carnaval in het zuiden, ben ik voor het eerst in jaren om 14.00 wakker geworden,ja in mijn bed..love it.quote:
Tuttifruttiquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:23 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef Jockari het volgende:
Russische roulettezo een goede film deer hunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is echt mega awkward ja. En als ze geen reactie krijgt, gaat ze gewoon nog stug 10 min doorquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
Grace slaat echt de sfeer kapot met haar verhalen. Ze lacht er zelf het hardst om, maar is gewoon helemaal niet grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |