quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.
Het moet natuurlijk wel de grote Nawelshow blijven hèquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:56 schreef humpty het volgende:
Nouch wilde graag even over haar gevoelens praten maar nee hoor
Nawel heeft weer het hoogste woord en Nouch maar zeggen
je doet het zo goed he
wat has happened?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
Heb het lef Nawel, om nu je frustratie te uiten tegen Kris, niet normaal tegen over Nous ook niet salar te benoemen als kutvent..dit durft ze niet.
nawel naar huisquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
hoe zit het hier op de cos? Julio of nawel...
nawel nokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
Ben toch wel blij dat ik jullie niet in het echte leven ken, ik zou bang zijn om aan mijn neus te krabbelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
link of rechts kijken is ook een teken van liegen
dat betekent dat mensen iets gaan verzinnen
net in de tuin, Nawel weer volop kris..Kris komt ff iets vragen en net doen alsof het gesprek niet plaats vond..quote:
echt he, met een zoet stemmetje en een neplach op hem reagerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
Heb het lef Nawel, om nu je frustratie te uiten tegen Kris, niet normaal tegen over Nous ook niet salar te benoemen als kutvent..dit durft ze niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik jullie niet in het echte leven ken, ik zou bang zijn om aan mijn neus te krabbelen
oja bah veel last ervan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er nog.Schoot ff verkeerd, ...niet helemaal mezelf met corona.....
Weg met dat vieze gewrijf en gezemel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
komt het er wel in haha?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:09 schreef Ireth het volgende:
Koffie drinken met een nog half verdoofde mond is trouwens ook een uitdaging![]()
![]()
maar ze is eerlijk hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef Silves het volgende:
[..]
net in de tuin, Nawel weer volop kris..Kris komt ff iets vragen en net doen alsof het gesprek niet plaats vond..
Echt hoor, maar ook Nous die heimelijk alles zit aan te horen, en het lef ook niet heeft om een discussie aan te gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
[..]
echt he, met een zoet stemmetje en een neplach op hem reageren
Dat stond ook in al haar brieven : Jij bent zo oprecht...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze is eerlijk he
\in your face he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |