Wie weet wat er onder die tandjes zit. Lijkt me niet gezond.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is geen gezond iemand....dat schrapen in die keel ook....dat is zo hard en lijkt of ze boordevol zit.
en daar de verkeerde interpretatie aan gegevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kristof ook. Tobias heeft een hoop gezien.
Hij heeft helemaal niets bijzonders gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
en daar de verkeerde interpretatie aan gegeven
Wat ik wel komisch vond dat hij precies kan zien als Kristof nerveus is en dan met over zijn hoofd aan het wrijven is en over zijn hele gezicht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat heeft Tobi gezien? dat hij kritiek kreeg over zijn humeur? dat is al 1 ding waar tobi niet tegen kan, iedereen die aan Tobi twijfelt is een motherfucker, nu schijnt duidelijk te zie op tv..quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ja, dat deed hij gisteren voor, Maar dat is geen slechte eigenschap natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik wel komisch vond dat hij precies kan zien als Kristof nerveus is en dan met over zijn hoofd aan het wrijven is en over zijn hele gezicht.
Hij heeft meer gezien dan in de uitzending zat. Ook de hele hottub roddel sessie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft niks gezien maar doet er heel gewichtig over.
Wat begrijp je hem toch goed......quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft meer gezien dan in de uitzending zat. Ook de hele hottub roddel sessie.
Maar hoeveel minuten hebben wij gezien in de uitzending.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
tjonge, hij heeft gezien dat kris vertelde dat tobi soms vreemd reageert, als hij verliest ofzoiets.
Meer niet, Kris is niet van het liegen en bedriegen
absoluut,maar minder dan de rest.....mijn meningquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoeveel minuten hebben wij gezien in de uitzending.
En ook Kristof is een mens en kan ook wel eens wat zeggen wat niet geheel de waarheid is.
Nee, zeker niet maar dacht wel ja inderdaad....quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat deed hij gisteren voor, Maar dat is geen slechte eigenschap natuurlijk
raar dat hij niet zeg, dat Kris nooit op hem gaat stemmen, dat heeft hij toch echt gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar hoeveel minuten hebben wij gezien in de uitzending.
En ook Kristof is een mens en kan ook wel eens wat zeggen wat niet geheel de waarheid is.
Hij staat voor wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
absoluut,maar minder dan de rest.....mijn mening
Alles is al op geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten ze niet samen aan tafel??
Wil steeds door haar domheid, er achter komen wat iedereen over haar denkt..ze aast 24/7 op haar complimenten..en steeds over Kris, en niet haar rivaal salaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:50 schreef humpty het volgende:
Nouch had vorige week een hele moeilijke week gehad
Nawel helemaal verbaasd ...o echt waarom
echte vriendin is die Nawel
kunnen ze niet over kris roddelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
waarom zitten ze niet samen aan tafel??
Dat klopt wat hij zegt, als je een cursus lichaamstaal volgt dan zal je dat ook zien, de meeste mensen weten ook dat als je langs je neus wrijft, dat je liegt, en als je in een gesprek je vinger voor je mond legt, je iets niet wilt zeggen, en bovenstaand is er ook 1 vanquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat ik wel komisch vond dat hij precies kan zien als Kristof nerveus is en dan met over zijn hoofd aan het wrijven is en over zijn hele gezicht.
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.quote:
tja, 1 stokje sate, 1 worstje en 1 hamburger, plus wat salade, twee stokbroden en wat pastaquote:
link of rechts kijken is ook een teken van liegenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt wat hij zegt, als je een cursus lichaamstaal volgt dan zal je dat ook zien, de meeste mensen weten ook dat als je langs je neus wrijft, dat je liegt, en als je in een gesprek je vinger voor je mond legt, je iets niet wilt zeggen, en bovenstaand is er ook 1 van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |