quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
De barbecue was dan ook ontzettend goed aangestoken.
Het moet natuurlijk wel de grote Nawelshow blijven hèquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:56 schreef humpty het volgende:
Nouch wilde graag even over haar gevoelens praten maar nee hoor
Nawel heeft weer het hoogste woord en Nouch maar zeggen
je doet het zo goed he
wat has happened?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
Heb het lef Nawel, om nu je frustratie te uiten tegen Kris, niet normaal tegen over Nous ook niet salar te benoemen als kutvent..dit durft ze niet.
nawel naar huisquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
hoe zit het hier op de cos? Julio of nawel...
nawel nokkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
Ben toch wel blij dat ik jullie niet in het echte leven ken, ik zou bang zijn om aan mijn neus te krabbelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
link of rechts kijken is ook een teken van liegen
dat betekent dat mensen iets gaan verzinnen
net in de tuin, Nawel weer volop kris..Kris komt ff iets vragen en net doen alsof het gesprek niet plaats vond..quote:
echt he, met een zoet stemmetje en een neplach op hem reagerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
Heb het lef Nawel, om nu je frustratie te uiten tegen Kris, niet normaal tegen over Nous ook niet salar te benoemen als kutvent..dit durft ze niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik jullie niet in het echte leven ken, ik zou bang zijn om aan mijn neus te krabbelen
oja bah veel last ervan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er nog.Schoot ff verkeerd, ...niet helemaal mezelf met corona.....
Weg met dat vieze gewrijf en gezemel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
komt het er wel in haha?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:09 schreef Ireth het volgende:
Koffie drinken met een nog half verdoofde mond is trouwens ook een uitdaging![]()
![]()
maar ze is eerlijk hequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef Silves het volgende:
[..]
net in de tuin, Nawel weer volop kris..Kris komt ff iets vragen en net doen alsof het gesprek niet plaats vond..
Echt hoor, maar ook Nous die heimelijk alles zit aan te horen, en het lef ook niet heeft om een discussie aan te gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:00 schreef danilel het volgende:
[..]
echt he, met een zoet stemmetje en een neplach op hem reageren
Dat stond ook in al haar brieven : Jij bent zo oprecht...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze is eerlijk he
\in your face he
Voelde me net een bouvier die een bak vanillevla leeglebbertquote:
Toch fijn dat je Corona de schuld kunt geven maar fijn dat je er gewoon bentquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Noush is een hielenlikker en ja-knikker... alles wat Nawel zegt hoort ze aan met adoratie...quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Echt hoor, maar ook Nous die heimelijk alles zit aan te horen, en het lef ook niet heeft om een discussie aan te gaan.
Je bedoelde waarschijnlijk Duindorp? Wij woonden daar in de buurt. Op de Nieboerweg, bij de Bosjes van Poot, zo'n beetje op de grens van de vogelwijk en Duindorp.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Pearlbitch heeft 10 jaar in Tuindorp gewoont, zou die het herkennen of ook zo lopen?
Zo niet is ze op weg naar de volgende camera, meestal in de gang bij de spiegel, dan gaat ze rustig een uur spiegelen voor de camera.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef humpty het volgende:
en Nawel ook even kijken of de camera wel op haar staat
ik ben ongesteldquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen, ging er altijd prat op dat ik nooit van mijn leven griep heb gehad alleen af en toe een beetje verkouden. Neem ook geen griepprik. Ook geen booster genomen en nu dus corona dacht dat ik daar ook wel doorheen zou komen zonder klachten....maar niet dus. Spierpijn hoofdpijn moe en nu vastzittende hoest waar ik best wel een beetje benauwd bij ben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oja bah veel last ervan?
mijn dochter is ook positief heeft alleen pijn in der keel die word gek van binnen zitten, normaal is ze reuze druk haha
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voelde me net een bouvier die een bak vanillevla leeglebbert
ik zou zeggen neem een pilletjequote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ongesteld
das ook gezellig![]()
![]()
Tuurlijk niet.quote:
Nog altijd makkelijk om een booster te nemen..quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen, ging er altijd prat op dat ik nooit van mijn leven griep heb gehad alleen af en toe een beetje verkouden. Neem ook geen griepprik. Ook geen booster genomen en nu dus corona dacht dat ik daar ook wel doorheen zou komen zonder klachten....maar niet dus. Spierpijn hoofdpijn moe en nu vastzittende hoest waar ik best wel een beetje benauwd bij ben.
nee joh ben zo al knetterquote:
Beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt me tegen, ging er altijd prat op dat ik nooit van mijn leven griep heb gehad alleen af en toe een beetje verkouden. Neem ook geen griepprik. Ook geen booster genomen en nu dus corona dacht dat ik daar ook wel doorheen zou komen zonder klachten....maar niet dus. Spierpijn hoofdpijn moe en nu vastzittende hoest waar ik best wel een beetje benauwd bij ben.
De vlag hangt dus uit en is altijd gezellig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ongesteld
das ook gezellig![]()
![]()
voorheen deden ze nog spelletjes, lama's ofzo en van die andere lachdingen maar die doen ze ook niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:21 schreef Silves het volgende:
Nu hebben ze de tijd om de hele avond te tafelen..leuke gesprekken of eens alles uit te spreken over de nominaties, mss een goeie ruzie en de waarheid, gemiste kans, die zijn alweer klaar om 19.00 u..
hoop dat je snel opknaptquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
De vlag hangt dus uit en is altijd gezellig.
Het eerste wat onze Vlaamse vrienden doen als ze bij ons op bezoek zijn is naar de snackbar vliegen voor een grote puntzak friet-oorlog. (satésaus, mayonaise en rauwe ajuin) Dat kennen ze in Vlaanderen inderdaad niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:30 schreef Jockari het volgende:
Ik begrijp dat pindasaus van de nederlanders echt niet. Zie je in België amper als saus.
Puur cultuurverschil.
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
lief en mooi en knap zegt Nouch nadat Nawel vraagt wat ze van haar vind
doet ze veelvuldig dus waarom nu nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?
kan ze heel goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten doen? Liegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |