Mag toch hopen dat die account wordt gebanned van twitterquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
te walgelijk voor woorden - simpel tv spelletje vergelijken met wat er in Oekraïne gebeurd
Denk echt wel dat het er stond hoor al die tijdquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is nu werkelijk van alles.....op het eind, of ehebben ze nooit verder dan hun neus gekeken...
Dat idee kreeg ik ook al.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk echt wel dat het er stond hoor al die tijd
De enige daar zijn toch echt wel Kristof en Tobias, heb niet echt op Julio kunnen letten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
We zijn een uur verder en die Nawel staat nog steeds te zingen. Heeft nog niet veel uitgestoken bij de schoonmaak. Reinigingsmiddel als microfoon, en met een doekje zwaaien.
In haar topje en camera momenten stelen. Kunnen voor geen meter zingen eerder krijsen. Alles is goed om je ziel te verkopen voor eventueel wat geld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
We zijn een uur verder en die Nawel staat nog steeds te zingen. Heeft nog niet veel uitgestoken bij de schoonmaak. Reinigingsmiddel als microfoon, en met een doekje zwaaien.
Grace loopt een beetje te krijsen en met een mopdweil rond te hobbelen. Echt niet normaal die twee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
Die heeft net volgens mijn de wc's helemaal uitgesoptquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige daar zijn toch echt wel Kristof en Tobias, heb niet echt op Julio kunnen letten.
De rest zijn ze zo lui als ik weet niet wat.....oh wacht als Grace het op haar heupen krijgt is ze ook wel fanatiek aan het schoonmaken of wassen.
Gekuist met spray en doekske.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:22 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Nouchine de ramen in de keuken heeft gedaan?? Of was het de bedoeling maar toch maar gestopt?? Met het optrekken van de shutters.
Dat is wel een aanpakker en zonder zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft ooit al meer schoongemaakt. Dat zie je zo aan zijn manier van werken.
Daarom gaat Julio eruit. Want dat is te snel in t spel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoop echt dat Julio zaterdag wint van Nawel dat zou eens een mooie verrassing zijn.
Dan zat ik zo te bekijken dan zijn Kristof en Nouchine 2 Belgische finalisten.
sowieso in het huis, vaak toilet plus kots maar ja dan krijg je alle pijlen op je .....je kan beter de hele dag liggen en zeuren dan wordt je gewaardeerd tja vreemd soort deze bewonersquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft ooit al meer schoongemaakt. Dat zie je zo aan zijn manier van werken.
En zonder overdreven acteren om zieltjes te winnen, het is wel weer duidelijk dat nawel op de bank zitquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is wel een aanpakker en zonder zeuren
En de hottub.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:01 schreef zodeju het volgende:
Tobias doet alle ramen in zijn eentje.....die heeft ze weer verdient voor vandaag.
Grace.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:38 schreef Angelique61 het volgende:
Morgen naar de kapper zeggen ze net, hoe dan?
Correctquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio naar huis neem ik aan? overmorgen?
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.quote:
Het is ook niet meer om aan te zien. Streamlock na streamlock. Gisteravond was ff leuk en vanmorgen maar je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Een koe moet wat dagen rijpen na het slachten, dat werkt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel niet
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werkenquote:
Denk meer van het zingen dan het schoonmaken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werken
ik heb er niet veel van meegekregen gelukkig, ik was mijn tuin vrolijk aan het makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Denk meer van het zingen dan het schoonmaken.
Zo aandoenlijk,,,,,en zo heerlijk rustig nu. Meestal in gezelschap wil ze overal boven uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werken
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
excuse the language
is dit de grote opgeilshow????![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
praat nederlands met mijquote:
het gracias gedoetjequote:
misschien komt hij er door schade en vooral schande achterquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:22 schreef Thorelf het volgende:
ik snap die tobi echt niet! hij ziet toch het gedrag van grace naar anderen
nou heb echt even gekeken of hij wel ademdequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is gewoon even doodgegaan.. ze komen 'm zo weghalen
Wel hequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou heb echt even gekeken of hij wel ademde![]()
120 camera's.. en dat zouden ze dan niet zien .. kan allemaal deze editie van BBquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou heb echt even gekeken of hij wel ademde![]()
de febo zit ook vast in de zonquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
120 camera's.. en dat zouden ze dan niet zien .. kan allemaal deze editie van BB
Jup staat weer driftig neus te wrijvenquote:
het is ook geen groep meer dus weinig gezelligheid samenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef engine het volgende:
Ze doen ook niks anders meer als in de zon liggen. De creativiteit is er een heel eind uit.
Neuhh, die luie regie wordt almaar erger met de afnemende bewoners... dat was in alle BB's hetzelfde.. de lamlendigheid richting eindequote:
+1 heb hetzelfde zal raar zijn als ik dat een week hiet hoef te doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai. maar dan zit dit er ook weer op voor deze week![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
Zit alleen geen vlees bijhamburgertje de neus en Vega shoarma voor Nawel.
ze hebben 1 zak kolenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
Prutser To gaat de bbq aansteken. Dit wordt weer lachen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 1 zak kolen
over 2 uur hebben ze niks meer![]()
genoeg te eten maar niet echt bbqquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat Febo "Een Heerlijke BBQ" aanbood....
Een teil rotzooi geleverd...
Ook iets van kip volgens mij maar veel is het niet zo te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben dus 1 hamburger pp hahaha en 1 pakje satéstokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |