Correctquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio naar huis neem ik aan? overmorgen?
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.quote:
Het is ook niet meer om aan te zien. Streamlock na streamlock. Gisteravond was ff leuk en vanmorgen maar je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Een koe moet wat dagen rijpen na het slachten, dat werkt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel niet
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werkenquote:
Denk meer van het zingen dan het schoonmaken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werken
ik heb er niet veel van meegekregen gelukkig, ik was mijn tuin vrolijk aan het makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Denk meer van het zingen dan het schoonmaken.
Zo aandoenlijk,,,,,en zo heerlijk rustig nu. Meestal in gezelschap wil ze overal boven uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werken
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
excuse the language
is dit de grote opgeilshow????![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |