Daarom gaat Julio eruit. Want dat is te snel in t spel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoop echt dat Julio zaterdag wint van Nawel dat zou eens een mooie verrassing zijn.
Dan zat ik zo te bekijken dan zijn Kristof en Nouchine 2 Belgische finalisten.
sowieso in het huis, vaak toilet plus kots maar ja dan krijg je alle pijlen op je .....je kan beter de hele dag liggen en zeuren dan wordt je gewaardeerd tja vreemd soort deze bewonersquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft ooit al meer schoongemaakt. Dat zie je zo aan zijn manier van werken.
En zonder overdreven acteren om zieltjes te winnen, het is wel weer duidelijk dat nawel op de bank zitquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is wel een aanpakker en zonder zeuren
En de hottub.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:01 schreef zodeju het volgende:
Tobias doet alle ramen in zijn eentje.....die heeft ze weer verdient voor vandaag.
Grace.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:38 schreef Angelique61 het volgende:
Morgen naar de kapper zeggen ze net, hoe dan?
Correctquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio naar huis neem ik aan? overmorgen?
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.quote:
Het is ook niet meer om aan te zien. Streamlock na streamlock. Gisteravond was ff leuk en vanmorgen maar je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Een koe moet wat dagen rijpen na het slachten, dat werkt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |