Keep dreaming, Nawel blijftquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:22 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop dat ze morgen in de uitzending even goed de scheldtirade en zwartmakerij van Nawel in de spotlights zetten. Dat de mensen die geen live uitzendingen kijken ook eens zien wat voor een valse teef ze eigenlijk echt is.
Zie hem de hele dag op de bankquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:18 schreef danilel het volgende:
yes, ik log net in, nog niks teruggelezen maar geen Kris op de bank, YIHAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze de geheime missie moeten vertellen en dat er 10.000 euro op het hoofd van Nawel staat. Drama!quote:
En BB trakteert op een heerlijke BBQ staat op tv.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:37 schreef Angelflush het volgende:
En back, ze moeten het huis een schoonmaakbeurt geven . Eindelijk eens dweilen.
Oke dank, beeld op m'n telefoon is te klein.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En BB trakteert op een heerlijke BBQ staat op tv.
tja zal wel gezien worden als uitsloverijquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
nouch aait een beetje met een plumeau
salar veegt een beetje met een stofzuiger
En Kris haalt alle spullen opzij, rolt kleden op en werkt hard.
pfff
Thuis hoop ik met eigen familie en vrienden. Nergens staat dat hij de bende van 7 trakteertquote:
Nawal heeft haar flesje! Nu leest ze even alle etiketten van de schoonmaakmiddelen voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:46 schreef mangalie het volgende:
Nawel doet weer niets. Loopt een beetje rond op zoek naar haar flesje
huh?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen dat geschreeuw van Nouchine![]()
Nawel ligt weer
Nee hoor is de badkamer aan het poetsen en zingen met Julio.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen dat geschreeuw van Nouchine![]()
Nawel ligt weer
Tis meer krijsen maar ik probeerde er een positieve draai aan te gevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
Van mij hoeven ze er niet bij te zingen.....
ff omruilen met die mop van Gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 13:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die mop stelt ook geen fuck voor om dat grote oppervlak te dweilen
Ik dacht dat ze de dat bedoeldequote:Op donderdag 3 maart 2022 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff omruilen met die mop van Grace
Beter dan beter bed streams.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
leuk dat ze moegen bbq-en maar schoonmaakstreams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |