Alarm?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Yesse het volgende:
Perfect moment voor een dipje van je router/internet: als je een nieuw topic opent :’) afijn, conclusie van mijn Lapo: goed geslapen ondanks alarm en een man die denkt dat hij een beestje op zich heeft
Ja er ging buiten een alarm af, precies op het moment dat er ergens in een auto of huis de muziek keihard aan stondquote:
Wat een verschrikkelijk land ook hè...quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:15 schreef Nashipeer het volgende:
Sergey's profiel is plotseling leeg, en zijn facebookpost over de oorlog is weg. Ik hoop niet dat er iets ergs is gebeurd![]()
De Russische regering had ook iets aangekondigd dat iedereen die "nepnieuws" over de oorlog verspreidt, 15 jaar de cel in gaat toch. Hopelijk heeft hij dit uit voorzorg verwijderd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Frustratie: Ik moet om half 9 in het ziekenhuis zijn. Rijdt de trein niet😠
Net gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:51 schreef Yesse het volgende:
[..]Zijn er alternatieven? Het ziekenhuis bellen?
Mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)paralympische-spelen
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)paralympische-spelen
Op de radio kan je je eigen beelden maken hèquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:43 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vol spanning, jeetje ik ben zo zenuwachtig, wachten wat er komen gaat. Ik vind het jammer dat ipv de radiouitzending er geen tv uitzending komt, net zoiets als het Top2000 café.
Maar het liedje moet toch goed zijn? Ja joh!
Een echte kerel had dit in het Nederland topic geplaatst Fred!quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:49 schreef Fred_B het volgende:
(Overigens denk ik dat als we echt een potentieel winnend liedje zouden hebben, we ondertussen wel iets hoger hadden gestaan bij de bookmakers, maar laat ik de voorpret niet te veel drukken.)
En ruzie krijgen met heel ESF?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een echte kerel had dit in het Nederland topic geplaatst Fred!
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:06 schreef Em31 het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat werkt trouwens, wie zouden dan moeten wedden voor we het gehoord hebben? Gehoord van de mensen bij Eurovision bijvoorbeeld?
Ja daar is niemand bang voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ruzie krijgen met heel ESF?![]()
Hier leest tenminste alleen @:strani mee
Ja dan gebeurt er niet echt veel nee, al kan ik me nog voorstellen dat het moeilijk in te schatten is door de dingen die jij gisteren noemde, vooral de taal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.
Al kan natuurlijk ook gewoon iedereen eerlijk zijn
Ja uiteraard (al is winnen dit jaar iets minder lastig dan gebruikelijk), maar lekker meedoen in de Top 10 zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan gebeurt er niet echt veel nee, al kan ik me nog voorstellen dat het moeilijk in te schatten is door de dingen die jij gisteren noemde, vooral de taal.
Maar winnen is sowieso gewoon lastig, het zou leuk zijn, maar top 10 zou ook al fantastisch zijn (of nouja top 5 ook wel met wat we tot nu toe hebben).
Ik heb er geen verstand van, maar die betting exhange sites zijn toch niet toegankelijk in Nederland? Die zie je vooral bewegen, en als Nederlanders dat niet gebruiken geeft dat wel een vertekend beeld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.
Al kan natuurlijk ook gewoon iedereen eerlijk zijn
Smarkets volgens mij nog wel in Nederland. En anders de reguliere bookmakers natuurlijk. Je zou hoe dan ook wat beweging zien, die in elk geval het vertrouwen beperkt bij degenen die het nu nog op 1:50 durven aanbieden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar die betting exhange sites zijn toch niet toegankelijk in Nederland? Die zie je vooral bewegen, en als Nederlanders dat niet gebruiken geeft dat wel een vertekend beeld.
quote:
Ik vraag me weleens af wat ze meer op had geleverd, die extreme mensen meteen vanaf het begin weren zodat anderen wel waren blijven hangen/hierheen waren gekomen, of toch deze situatie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de reacties gelezen onder het bericht over de Klagers van ON.
Ten eerste, waarom heb ik die reacties gelezen.En ten tweede waarom zit ik nog op FOK! waar zoveel mensen zitten die blijkbaar in de leugens van Sjerrie geloven.
Ja, eens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af wat ze meer op had geleverd, die extreme mensen meteen vanaf het begin weren zodat anderen wel waren blijven hangen/hierheen waren gekomen, of toch deze situatie.
Zeker. En ik vind het ook nog wel een verschil als het om teamsport gaat of individuele sporters. Bij teamsport voelt het toch vaak wat meer als het tonen en vereren van de natie. En bij de Winterspelen heb je alleen bandy als teamsport.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.
Oh handigquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik kreeg vanochtend het volgende mailtje:
[..]
HOE DANEén van de grootste hogescholen van Nederland
![]()
Nouja op zich prima want ik studeer er voorlopig nog wel even dus kan prima met één van de volgende rondes meedoen maar wel een beeeeetje suf
Zekerquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed nieuws!Dan werpt je vasthoudendheid vruchten af
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik vind het stom dat nu alle sporters van twee landen worden geweerd bij alle sporten.
Eens, doe dan bij zoals het zwemmen onder een neutrale vlag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.
Doen ze bij tennis en F1 ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens, doe dan bij zoals het zwemmen onder een neutrale vlag.
Misschien duurt dat ook niet lang meer.quote:
quote:Tennisfederatie ITF schorst Rusland en Wit-Rusland, tegenstander van België in Billie Jean King Cup
Ook de Internationale Tennisfederatie ITF heeft gehoor gegeven aan de oproep van het Internationaal Olympisch Comité IOC om Rusland en Wit-Rusland te weren uit de sport. [...]
De ITF laat dinsdag weten dat de twee landen voor onbepaalde tijd uitgesloten worden van alle internationale competities. [...]
https://sporza.be/nl/2022(...)ander~1646159512184/
Maar in hoeverre krijgen ze dat mee in Rusland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.![]()
Meh, ik niet. Hoe verder het nu gaat hoe meer mensen in Rusland hopelijk ook gaan denken dat het misschien wel wat ver gaat als 'tegenwerking van een simpele vredesmissie' en dat er misschien toch meer aan de hand is in Oekraïne.
Ik gok dat geen sport op tv of sport zonder Russen ineens wel opvalt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in hoeverre krijgen ze dat mee in Rusland?
Voor de landen wedstrijd wel ja. Maar niet voor individuele deelnames aan toernooien. En dat is nou net het verschil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien duurt dat ook niet lang meer.
[..]
Daar zullen mensen toch ook gewoon naar zo'n toernooi toeleven, het zijn ook gewoon mensen daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in hoeverre krijgen ze dat mee in Rusland?
Daarom zeg ik ook "Misschien duurt dat ook niet lang meer." en niet 'dat is al zover'.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de landen wedstrijd wel ja. Maar niet voor individuele deelnames aan toernooien. En dat is nou net het verschil.
Van mij niet. Sancties opleggen waar helaas dan ook gewone Russen nadeel van hebben, ben ik met eens. En ook teams uitsluiten en toernooien in Rusland, omdat je dan Rusland teveel positieve aandacht geeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "Misschien duurt dat ook niet lang meer." en niet 'dat is al zover'.
Van mij mogen ze dat ook meteen doorvoeren.
Oh nee, zo'n gevecht zou alleen maar verliezers kennen, daar beginnen we niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil dat gevecht tussen @:strani en @:em31 zien met bak popcorn erbij
Ik denk op dit moment ook vooral, het moet maar even klaar zijn. Ja het is sneu voor veel Russen die er ook geen klap aan kunnen doen, maar we zijn al jaren eigenlijk extreem mild na alles wat er gebeurt en hier zijn we dan, het heeft helemaal niets opgeleverd en de situatie is extremer dan ooit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zullen mensen toch ook gewoon naar zo'n toernooi toeleven, het zijn ook gewoon mensen daar.
Het is nog net geen Noord Korea waar ze na een enorme nederlaag gewoon in het nieuws verteld wordt dat ze met
9 - 0 gewonnen hebben en al het goud binnen hebben. Zeker zo vlak voor een toernooi wat dan ineens voor jouw land niet doorgaat gaan mensen echt wel bereiken.
Daarbij moet je het ook gewoon doen voor áls het werkt. Je kan je bij alle sancties wel afvragen wat het effect gaat zijn (als er al effect gaat zijn), maar om daarom dan maar gewoon niks te doen is ook weer zowat.
Oh echt?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb begrepen dat er vandaag wat op de planning staat? Iets met een liedje?
De koning verdient helemaal geen lied.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Poging twee voor een koningslied misschien? Zou na het ontegenzeggelijke succes van de eerste wel verdiend zijn.
De W is voor meedoen. Want dat doen we.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Poging twee voor een koningslied misschien? Zou na het ontegenzeggelijke succes van de eerste wel verdiend zijn.
Dat ligt er maar net aan hoe je ernaar kijkt natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van mij niet. Sancties opleggen waar helaas dan ook gewone Russen nadeel van hebben, ben ik met eens. En ook teams uitsluiten en toernooien in Rusland, omdat je dan Rusland teveel positieve aandacht geeft.
Individuele sporters uitsluiten vind ik volkomen onnodig. Individuele Russen krijgen (terecht) op andere vlakken ook geen sancties op gelegd, dus waarom hier wel.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De koning verdient helemaal geen lied.
De dag die je wist dat zou komenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Omdat dat bijzonder ongebruikelijk is. Een Rus mag nog steeds gewoon de wereld over reizen. Daar staan terecht ook geen sancties op. Dus waarom wel bij andere individuele gevallen dat wel doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je ernaar kijkt natuurlijk.
Sancties tegen, ik noem maar wat, de Russische bakkerswereld zou je ook tegen allemaal doen en niet alleen tegen de fabrieken omdat eenmanszaakjes anders individueel geraakt worden. Ik zie niet in waarom je sporters in die zin anders zou moeten behandelen dan gewone mensen. Het is imo gewoon een beroepsgroep en die kan je als geheel treffen.
Die sporters kunnen ook gewoon rondreizen, ze kunnen alleen even niet meer met een spelletje meedoen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat dat bijzonder ongebruikelijk is. Een Rus mag nog steeds gewoon de wereld over reizen. Daar staan terecht ook geen sancties op. Dus waarom wel bij andere individuele gevallen dat wel doen.
Sancties gericht op Rusland en haar leiders werken niet, dat weten we al decennia. Dat Russen zelf zich moeilijk kunnen uitspreken klopt, maar zij zijn uiteindelijk wel de enige die hier iets aan kunnen doen (mits je geen direct militair ingrijpen wil iig).quote:Die sancties zijn er om het Rusland en de leiders aldaar moeilijk te maken en te straffen. Rusland dus, niet Russen.
Dat heel veel Russen last hebben van de sancties is vervelend, maar dat is inherent aan wat we het land opleggen. Maar die sancties zijn niet gericht op de individuele Russen.
Sancties voor dat laatste zijn er ook helemaal niet (Putin adepten dus daargelaten).
En dat is gewoon terecht. Want die individuele Russen kunnen zelf zich amper uitspreken zonder gevolgen. Dus waarom zou je die individueel gaan straffen?
Blijkbaar krijgen de Russische winkeliers in Nederland wel een berg shit over hun heen hier.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:14 schreef Redefine het volgende:
En om maar even de vergelijking met de bakker te maken. Door de sancties kunnen Russische bakkers bijvoorbeeld niks verkopen aan het buitenland en ook moeilijker in het land zelf. Dat is vervelend voor de bakkers, maar dat is dan eenmaal niet anders, omdat je anders Putin en co niet kunt straffen.
Maar als er een Russische bakker in Nederland zou zitten. Dan zouden er die ook niet verplichten te sluiten, want dat zouden we volkomen onlogisch vinden.
Ja, helaas welquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgen de Russische winkeliers in Nederland wel een berg shit over hun heen hier.
Ik vind niet dat we als wereld de onafhankelijke Russen maar moeten gaan dwingen om zich met gevaar voor minimaal hun baan, maar vaak ook hun gezondheid of leven de straat op moeten laten sturenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die sporters kunnen ook gewoon rondreizen, ze kunnen alleen even niet meer met een spelletje meedoen.
[..]
Sancties gericht op Rusland en haar leiders werken niet, dat weten we al decennia. Dat Russen zelf zich moeilijk kunnen uitspreken klopt, maar zij zijn uiteindelijk wel de enige die hier iets aan kunnen doen (mits je geen direct militair ingrijpen wil iig).
Kan misschien te hard zijn, maar misschien is het wel een keer tijd om de situatie zo moeilijk te maken dat het risico van niet protesteren groter wordt dan het risico van wel protesteren. Niemand behalve de Russen kan iets veranderen aan de situatie in Rusland mbt de leiding van dat land, maar dan moeten ze daar wel voldoende urgentie voor voelen.
Er gaan hoe dan ook mensen gestraft worden, in landen die worden binnengevallen gaan mensen het met hun leven moeten bekopen (ervan uitgaand dat bij onvoldoende weerwoord Oekraïne niet het laatste land zal zijn, zoals het ook niet het eerste is)quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind niet dat we als wereld de onafhankelijke Russen maar moeten gaan dwingen om zich met gevaar voor minimaal hun baan, maar vaak ook hun gezondheid of leven de straat op moeten laten sturen![]()
En natuurlijk hoop ik ook nooit voor zo'n keuze te staan, maar dat vind ik niet echt een sterk argument. Als hier straks Rutte nog 20 jaar aan de macht is en besluit België plat te branden ga ik er ook gewoon van uit dat de internationale gemeenschap daar heel Nederland op aanpakt en van ons verwacht daar iets aan te doen.quote:Ik mag hopen dat jij zelf daar ook nooit toe gedwongen wordt.
Zou wel een goed idee zijn. Kunnen we die tanks meteen aan Duitsland verkopen, die hebben ineens nog 100 miljard liggen voor dat soort aankopen, had ik begrepen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen ik dit bericht voorbij hoorde komen gisteren, moest ik gelijk denken dat ze over zouden gaan op het maken van tanks i.p.v. auto's.
Ik vind die salarissen van topsporters sowieso belachelijk. Slaat echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef Em31 het volgende:
Verstappen gaat 50 miljoen per jaar verdienen #koekoek
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou wel een goed idee zijn. Kunnen we die tanks meteen aan Duitsland verkopen, die hebben ineens nog 100 miljard liggen voor dat soort aankopen, had ik begrepen.
Maar in die zin had heel Nederland dus in het verzet moeten gaan tijdens WOII. Want dat is eigenlijk wat het inhoudt wat je nu van de Russen wilt afdwingen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er gaan hoe dan ook mensen gestraft worden, in landen die worden binnengevallen gaan mensen het met hun leven moeten bekopen (ervan uitgaand dat bij onvoldoende weerwoord Oekraïne niet het laatste land zal zijn, zoals het ook niet het eerste is)
Als het alternatief is (vrijwel) niks doen en maar gewoon accepteren dat het ene land na het andere kapotgeschoten wordt, dan maar de enige mensen die misschien nog iets kunnen doen om iets te veranderen hard genoeg raken dat ze hopelijk gestimuleerd worden dat risico te nemen.
Is dat eerlijk? Misschien niet helemaal, maar wat nu in Oekraïne gebeurt is ook niet eerlijk. Alleen is wat daar gebeurt ook nog eens niet eerlijk naar mensen die er echt niks aan kunnen doen, dat vind ik persoonlijk erger.
[..]
En natuurlijk hoop ik ook nooit voor zo'n keuze te staan, maar dat vind ik niet echt een sterk argument. Als hier straks Rutte nog 20 jaar aan de macht is en besluit België plat te branden ga ik er ook gewoon van uit dat de internationale gemeenschap daar heel Nederland op aanpakt en van ons verwacht daar iets aan te doen.
Ik zou daarin nog wel onderscheid willen maken tussen een bezettende macht en een eigen regering (al brengt dat de vraag met zich mee in hoeverre de Russen destijds daadwerkelijk voor deze man gestemd hebben, ik denk dat ze dat wel hebben en dat toen zijn fraudemachine nog niet zo effectief was als nu, maar dat kan ik ook mis hebben)quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar in die zin had heel Nederland dus in het verzet moeten gaan tijdens WOII. Want dat is eigenlijk wat het inhoudt wat je nu van de Russen wilt afdwingen.
Het is uiteraard te hopen dat de het durven en zo de leiders tegen kunnen werken. Maar het is niet iets wat je van ze kunt vragen.
Bij voetbal, F1 en de Amerikaanse topsporten zijn de salarissen absurd ja. Helemaal als je bedenkt dat individuele sponsordeals er nog niet eens tussen zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind die salarissen van topsporters sowieso belachelijk. Slaat echt helemaal nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja eigenlijk maar één en trots op iedereen die er niet op reageerdequote:Op donderdag 3 maart 2022 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Die trollen in de S10-topic vond ik trouwens wel meevallen
33 = 3 maart. 22 = het jaarquote:
Sommige usernamen kan je ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk maar één en trots op iedereen die er niet op reageerde
Maar dan is het 11 33 22quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
33 = 3 maart. 22 = het jaar
en 11 was de tijd 11:11 die we hadden.
Als ie ons nou even 10 miljoen geeft om te verdelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef Em31 het volgende:
Verstappen gaat 50 miljoen per jaar verdienen #koekoek
quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:34 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil voor 50k wel rondjes rijden in die auto hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:09 schreef Em31 het volgende:
Verstappen gaat 50 miljoen per jaar verdienen #koekoek![]()
Snap niet waarom ze mij niet vragen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Goed idee, ik ben wel bereid die verdeling op me te nemen, helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Als ie ons nou even 10 miljoen geeft om te verdelen.
Maar even serieus, dat gaat nergens meer over.
5 voor Roger en 5 voor Epiales?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed idee, ik ben wel bereid die verdeling op me te nemen, helemaal eerlijk natuurlijk.![]()
Dus laat ze die 10 miljoen maar gewoon naar mij overmaken, dan gaat dat helemaal goedkomen.
Dit klinkt als een pretpark.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Als ik zoveel geld zou verdienen, wist ik het wel, hoor, Hamlapjesland komt er dan!
Helemaal eerlijk dus.quote:
Het klinkt mij meer als restaurantketen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt als een pretpark.
Dat is correct en tevens juist! Jaarlijks zo'n 40 tot 45 miljoen investeren in een pretpark, dat moet razendsnel de grote concurrent van de Efteling wordenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt als een pretpark.
Ja, daar wil ik heen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist! Jaarlijks zo'n 40 tot 45 miljoen investeren in een pretpark, dat moet razendsnel de grote concurrent van de Efteling worden
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het klinkt mij meer als restaurantketen.
Dat is waar, al zou ik zelf niet graag met een bord soep op schoot in een achtbaan zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Puss in Boots achtbaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:35 schreef zorro28 het volgende:
Het Land van Zorro zou ook een goed pretpark zijn.
Ik heb al Bearizonaquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Als ik zoveel geld zou verdienen, wist ik het wel, hoor, Hamlapjesland komt er dan!
Kunnen we daar @ijs_beer bezoeken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al Bearizona
https://bearizona.com/
Bearizona en dan een kat op je main page zetten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al Bearizona
https://bearizona.com/
Super inclusief allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bearizona en dan een kat op je main page zetten.
Mijn landje zou denk iets van een ecologisch/natuurpark zijn ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen we daar @:ijs_beer bezoeken?
Jij koopt heel de Zuidpool en gaat de natuur beschermenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn landje zou denk iets van een ecologisch/natuurpark zijn ofzo.
Dan hoop ik dat je een flink land op de kop kunt tikken, met een beetje geluk komt dit stukje grond straks in de aanbieding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mijn landje zou denk iets van een ecologisch/natuurpark zijn ofzo.
Holy shitquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Dat Russische regime wordt echt met de dag mensonterender
Echt te ziek voor woordenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Niet dat er veel logica valt te bespeuren bij dit regime, maar dit slaat ook nog eens nergens op uit strategisch oogpunt. We sturen de meest menslievende pacifisten lekker naar het front! Daar winnen we de oorlog wel mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Buiten dat dit natuurlijk een volslagen ziek en sadistisch idee is, het is ook nog eens enorm stom vanuit een strategisch oogpunt. Je hebt al een leger wat, naar de afgelopen dagen blijkt, niet het meest gemotiveerde leger ter wereld is. Daar precies de mensen aan toevoegen die van je hele volk het meest actief tegen deze hele oorlog zijn gaat daar natuurlijk helemaal niks aan verbeteren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Heb het idee dat er in het land zelf ook wel een beetje stress is ontstaan money-wise. Zie ook het filmpje wat ik vanochtend al in deze chat droptequote:Op donderdag 3 maart 2022 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er zullen ook wel Russische vluchtelingen onze kant opkomen denk ik... Daar zullen ook veel mensen zijn die zich niet meer veilig voelen in hun land.
Biedt een euro.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je een flink land op de kop kunt tikken, met een beetje geluk komt dit stukje grond straks in de aanbieding.
De munt is al ingestort, dus heel duur hoeft het niet te zijn.![]()
[ afbeelding ]
Ga je nou de prijs voor ijs_beers land proberen op te drijven?quote:
Niet dat we hier nou om moeten staan springen, maar het drukt wel prima het heersende gevoel in Oost-Europa uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Georgië en Moldavië beide vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een béétje ongepast maar
Blij dat ik niet kijk dan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
De NOS is trouwens weer irritant aan het hypen tijdens het schaatsen
Of je moet het geluid uitzettenquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blij dat ik niet kijk dan.
Ja. Al is het in dit geval wel zo dat de Nederlandse vrouwen een maatje te groot voor de concurrentie zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
De NOS is trouwens weer irritant aan het hypen tijdens het schaatsen
Noem je Nederlandse vrouwen nou dik?quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het in dit geval wel zo dat de Nederlandse vrouwen en maatje te groot voor de concurrentie zijn.
Nee dat laat ik aan jou over.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem je Nederlandse vrouwen nou dik?
Dat kan ik juist beter van jou zeggenquote:
* Stelt als sanctie voor dat we Redefine afsluiten van het SWIFT-systeem en ook geen gas en electriciteit meer leveren. Dit moet keihard aangepakt wordenquote:
The Grand valt dan af.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie leuke/goede hotels in Amsterdam? Mag best een beetje luxe zijn (niet té), of nouja heel budget hoeft niet zeg maar.
Dat zeker. Ik erger me er vooral aan dat ze het bijna alleen maar over Krol hebben, terwijl Verbij nog sneller was op de 500 en ook niet geheel kansloos is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is het in dit geval wel zo dat de Nederlandse vrouwen een maatje te groot voor de concurrentie zijn
Als we dat doen na dit soort flauwe grappen blijven er maar weinig users overquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
* Stelt als sanctie voor dat we Redefine afsluiten van het SWIFT-systeem en ook geen gas en electriciteit meer leveren. Dit moet keihard aangepakt worden
Oh ja zo. Dat is inderdaad wel weer typisch NOS. Van te voren een favoriet aanwijzen en daarna de rest negeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik erger me er vooral aan dat ze het bijna alleen maar over Krol hebben, terwijl Verbij nog sneller was op de 500 en ook niet geheel kansloos is.
Ergens tegelijkertijd wel een wonder dat ze het een keer over Krol hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik erger me er vooral aan dat ze het bijna alleen maar over Krol hebben, terwijl Verbij nog sneller was op de 500 en ook niet geheel kansloos is.
Zelfs een interview met Bert kon er niet eens vanafquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja zo. Dat is inderdaad wel weer typisch NOS. Van te voren een favoriet aanwijzen en daarna de rest negeren.
Bedankt! Damn die eerste ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
The Grand valt dan af.
Is dit niet iets ?
https://www.prinsengrachthotel.nl/
Hmm. Jij wil natuurlijk gaan vieren dat je als enige niet bent opgepaktquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bedankt! Damn die eerste ziet er wel mooi uit![]()
Ook wel zin om gewoon een keer luxe te doen eigenlijk (waarom klinkt dit als Sywert)
Dat kan niet meer misgaan!quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef sportfreak het volgende:
Heerlijk die NOS, de hele avond hebben over hoe traag die baan is, hoe dat komt, complete analyses erbij.
Komt Thomas Krol, rijdt ie een baanrecord...
Precies, fantastisch dat ze het nog steeds niet doorhebben.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm. Jij wil natuurlijk gaan vieren dat je als enige niet bent opgepakt
Terwijl jij toch juist het brein achter alles was. Sywert wilde dit eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies, fantastisch dat ze het nog steeds niet doorhebben.
Met hotels vind ik vier sterren zelf altijd wel heel fijn. Ik heb ook nog nooit vijf sterren gedaan dus ik weet niet hoe dat is, maar met vier sterren krijg je gewoon een fijne kamer, normaal, en kan je wel gewoon je eigen ding doen zonder dat er ineens mensen klaar staan om van alles van je aan te nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bedankt! Damn die eerste ziet er wel mooi uit![]()
Ook wel zin om gewoon een keer luxe te doen eigenlijk (waarom klinkt dit als Sywert)
quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terwijl jij toch juist het brein achter alles was. Sywert wilde dit eigenlijk helemaal niet
Volgens mij zou ik me bij extreme luxe ook al snel ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Met hotels vind ik vier sterren zelf altijd wel heel fijn. Ik heb ook nog nooit vijf sterren gedaan dus ik weet niet hoe dat is, maar met vier sterren krijg je gewoon een fijne kamer, normaal, en kan je wel gewoon je eigen ding doen zonder dat er ineens mensen klaar staan om van alles van je aan te nemen.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik me bij extreme luxe ook al snel ongemakkelijk voelen
Ja. Al is een goed drie sterren hotel vaak ook wel meer dan voldoende. Maar daar heb je wel weer een groot verschil tussen het ene en het andere hotel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Met hotels vind ik vier sterren zelf altijd wel heel fijn. Ik heb ook nog nooit vijf sterren gedaan dus ik weet niet hoe dat is, maar met vier sterren krijg je gewoon een fijne kamer, normaal, en kan je wel gewoon je eigen ding doen zonder dat er ineens mensen klaar staan om van alles van je aan te nemen.
Is ook zo ja. En het was ook normaal wel voor m'n werk hoor, dat ik vier-sterren kan doen. Voor mezelf ben ik daar meestal te gierig voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al is een goed drie sterren hotel vaak ook wel meer dan voldoende. Maar daar heb je wel weer een groot verschil tussen het ene en het andere hotel.
Ik ook wel. Maar vooral omdat ik vaak in mijn eentje reis. Met zijn twee is een viersterrenhotel vaak nog wel zeer goed te betalen. Nou ja afhankelijk van de stad natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook zo ja. En het was ook normaal wel voor m'n werk hoor, dat ik vier-sterren kan doen. Voor mezelf ben ik daar meestal te gierig voor
Ja maar ik heb gemerkt dat het heel raar is om voor de ingang van een hotel te gaan staan en aan mensen die naar binnengaan met hun koffer te vragen of ze een kamer willen delenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar vooral omdat ik vaak in mijn eentje reis. Met zijn twee is een viersterrenhotel vaak nog wel zeer goed te betalen. Nou ja afhankelijk van de stad natuurlijk.
Jij doet dat nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik heb gemerkt dat het heel raar is om voor de ingang van een hotel te gaan staan en aan mensen die naar binnengaan met hun koffer te vragen of ze een kamer willen delen
Ik heb twee jaar terug in het Postillion Hotel bij metrostation Overamstel overnacht. Dat is redelijk zakelijk (maar het was ook voor werk), maar verder netjes en redelijk betaalbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 19:26 schreef Em31 het volgende:
Weten jullie leuke/goede hotels in Amsterdam? Mag best een beetje luxe zijn (niet té), of nouja heel budget hoeft niet zeg maar.
Misschien zit dat wel achter die hele invasie. Sinds Putin aan de macht is heeft Oekraïne al twee keer het ESF gewonnen, terwijl Rusland met hem als president helemaal nog niet gewonnen heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Redefine het volgende:
Nu ik aan vorig jaar terug denk. Maar goed dat Oekraïne vorig jaar niet gewonnen heeft
Dan hadden we dit jaar weer in Ahoy gezetenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Redefine het volgende:
Nu ik aan vorig jaar terug denk. Maar goed dat Oekraïne vorig jaar niet gewonnen heeft
Nou ja als Putin erin blijft Geloven wint Rusland misschien wel weer eens een keer.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien zit dat wel achter die hele invasie. Sinds Putin aan de macht is heeft Oekraïne al twee keer het ESF gewonnen, terwijl Rusland met hem als president helemaal nog niet gewonnen heeft.
Dát is wat hij niet kan hebben en daarom doet hij dit.
Niet in Maastricht?quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan hadden we dit jaar weer in Ahoy gezeten
Wat gaan ze doen als Oekraïne dit jaar wint? Iets wat ik niet onmogelijk acht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:13 schreef Redefine het volgende:
Dan organiseren we het in Duitsland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen als Oekraïne dit jaar wint? Iets wat ik niet onmogelijk acht.
Als ze al mee kunnen doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen als Oekraïne dit jaar wint? Iets wat ik niet onmogelijk acht.
Bedankt! Ik ga ze bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar terug in het Postillion Hotel bij metrostation Overamstel overnacht. Dat is redelijk zakelijk (maar het was ook voor werk), maar verder netjes en redelijk betaalbaar.
Op Schiphol heb ik ervaring met het Hilton (dat was ooit een last-minute voor minder dan de helft van de prijs) en niet geheel verrassend was dat uitstekend. Wel hoge toeristenbelasting altijd in de Haarlemmermeer. CitizenM op Schiphol vond ik te duur voor wat je krijgt.
XO Hotel in Amsterdam-Centrum heb ik in een grijzer verleden ook weleens gehad. Dat was wel aardig, maar niet bijzonder.
Ga je al? Je bent net binnen.quote:
Net binnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga je al? Je bent net binnen.
Gierenquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef sportfreak het volgende:
Wielrenster Ellen van Dijk won vandaag de eerste etappe van de EasyToys Bloeizone Fryslân Tour. De hoofdsponsor zorgde ook voor het prijzenpakket:
[ twitter ]
Zo was het inderdaad ook wel gepland als Australië zou winnen die ene keer dat ze meededen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan organiseren we het in Duitsland.
Niet met tanks schieten rond kerncentrales aub.quote:Atoomwaakhond aan militairen: ga niet vechten bij kerncentrale
Het Internationaal Atoomenergieagentschap (IAEA) is bezorgd over de gevechten in de buurt van de grootste kerncentrale van Oekraïne. De directeur roept beide partijen op niet te schieten in de omgeving van de kerncentrale.
De atoomwaakhond verwijst naar berichten dat Russische tanks de stad naast de kerncentrale hebben bereikt. Volgens de plaatselijke autoriteiten is de situatie nijpend. IAEA-directeur Rossi: "We roepen alle militairen op om af te zien van geweld in de buurt van de kerncentrale."
https://nos.nl/collectie/(...)htaanval-op-woonwijk
Goed gereageerd door Van Dijk maar toch eigenlijk vrij schandalig. Alsof ze Van Aert opeens een fleshlight overhandigen na het winnen van E3 Harelbeke.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef sportfreak het volgende:
Wielrenster Ellen van Dijk won vandaag de eerste etappe van de EasyToys Bloeizone Fryslân Tour. De hoofdsponsor zorgde ook voor het prijzenpakket:
[ twitter ]
Het is inderdaad nog maar de vraag of ze, indien ze een mannenkoers zouden sponsoren het ook zo zouden hebben gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed gereageerd door Van Dijk maar toch eigenlijk vrij schandalig. Alsof ze Van Aert opeens een fleshlight overhandigen na het winnen van E3 Harelbeke.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog maar de vraag of ze, indien ze een mannenkoers zouden sponsoren het ook zo zouden hebben gedaan.
Dan kun je inderdaad beter Limburg hebben. Daar wordt je tenminste nog onthaald door mensen die je van genocide betichten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Typisch Friesland weer, dit. Ik snap niet dat vrouwen daar nog kunnen leven
Ja, dát is tenminste gewoon gezellig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter Limburg hebben. Daar wordt je tenminste nog onthaald door mensen die van genocide betichten.
Ik gok van wel want bij Emmen kregen ze toch ook weleens cadeaus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog maar de vraag of ze, indien ze een mannenkoers zouden sponsoren het ook zo zouden hebben gedaan.
Inderdaad, ik zou alle vrouwen uit Friesland kapot negeren als ik jou was.quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Typisch Friesland weer, dit. Ik snap niet dat vrouwen daar nog kunnen leven
Ah dat valt dan nog meequote:Op donderdag 3 maart 2022 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok van wel want bij Emmen kregen ze toch ook weleens cadeaus.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou alle vrouwen uit Friesland kapot negeren als ik jou was.
Nee, ik kijk niet weg voor onrecht dus ik ga ze juist helpen en reddenquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou alle vrouwen uit Friesland kapot negeren als ik jou was.
Kon er niet bij zijn vandaagquote:Op donderdag 3 maart 2022 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed gereageerd door Van Dijk maar toch eigenlijk vrij schandalig. Alsof ze Van Aert opeens een fleshlight overhandigen na het winnen van E3 Harelbeke.
Ja maar het metrum is weerzinwekkend TFP.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb S10 gehoord en gezien (en dat rijmt)
Alleen haar of heb je het nummer ook gehoord?quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb S10 gehoord en gezien (en dat rijmt)
Mijn dichtkunst valt niet altijd te rijmen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar het metrum is weerzinwekkend TFP.
Nou, het nummer ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen haar of heb je het nummer ook gehoord?
Maar dat heeft ze geleerd van @Meke.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, het nummer ook.
Tevens weet ik nu dat ze in haar koelkast past.
Wat zijn de play socks?quote:Op donderdag 3 maart 2022 21:01 schreef sportfreak het volgende:
[ twitter ]
Die zijn om dat ding ernaast warm te houden denk ik.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een update. Ze was er niet.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]![]()
Dan heb je haar telefoonnummer vast ook niet ?
Oh, er waren dus wel verkeersregelaars? Zou je niet zeggen als je de wedstrijd zag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kon er niet bij zijn vandaag
Wel wat volgauto's en verkeersregelaars gezien rond Surhuisterveen.
Als ze gewoon aan de goede kant van de weg blijft rijden, was er niks aan de hand geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, er waren dus wel verkeersregelaars? Zou je niet zeggen als je de wedstrijd zag.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ah, dat is tegenover Rottevalle, zie de ingang naar het fietstunneltje nog aan het eind van de clip.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh, er waren dus wel verkeersregelaars? Zou je niet zeggen als je de wedstrijd zag.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ongemerkt zit het refrein al een uur in m'n hoofd terwijl ik het pas 2x gehoord heb, dus ze doet wel wat goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:52 schreef Meke het volgende:
OH MENSEN IK BEN ZO BLIJ MET HET LIEDJE! ECHT HEEL BLIJ![]()
Ik ging met een collega pauze houden om 11.15 zodat we het meteen konden meekijken en na de eerste zin keken we elkaar helemaal blij aan omdat we YES YES YES dachten, ben ECHT ook opgelucht![]()
Ik ben iets minder onenthousiast als dat ik dacht te zullen zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:52 schreef Meke het volgende:
OH MENSEN IK BEN ZO BLIJ MET HET LIEDJE! ECHT HEEL BLIJ![]()
Ik ging met een collega pauze houden om 11.15 zodat we het meteen konden meekijken en na de eerste zin keken we elkaar helemaal blij aan omdat we YES YES YES dachten, ben ECHT ook opgelucht![]()
Dat klinkt op zich primaquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben iets minder onenthousiast als dat ik dacht te zullen zijn.
Hele kleine iets, maar toch iets.
Hm, misschien maak je er daarmee wel weer iets meer van dan het is, prima is een groot woord.quote:
Zowel Arcade als dit liedje hebben wel een hook ja. Daarmee heb je gelijk ook wel het juiste moment dat gebruikt moet worden voor de recap te pakken. En dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ongemerkt zit het refrein al een uur in m'n hoofd terwijl ik het pas 2x gehoord heb, dus ze doet wel wat goed.
Gek genoeg had ik dat ook met dat nummer van Duncan destijds.
Weet alleen niet hoe goed de Nederlandse taal aanslaat...
Voor mij is dat vergelijkbaar. Dat Adem je in vind ik vrij matig. Dan is deze al een stuk beter. Vind het liedje vooralsnog prima en kan nog wat groeien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, misschien maak je er daarmee wel weer iets meer van dan het is, prima is een groot woord.![]()
Ik had het nummer minder verwacht, in die zin ben ik positief.
Doet het jou aan ook een iets anders denken?quote:
Ja ja ok, ik ga wel ff koffie zetten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jij ook goedemorgen Roger, fijn dat je zo optimistisch binnen komt vallen.
Ik weet niet of dit nu zo'n gelukkig gekozen uitdrukking is in de huidige tijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Jij ook goedemorgen Roger, fijn dat je zo optimistisch binnen komt vallen.
Ehm, eh, ook hiervoor verwijs ik je even door naar de post boven je.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit nu zo'n gelukkig gekozen uitdrukking is in de huidige tijd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik woon niet in Almere. Hoezo krijg ik ads van Leefbaar Almere?
Hoe ben ik getarget hier
Diep in je hart zou je in Almere willen wonen, heeft de kunstmatige intelligentie van het internet beslotenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:57 schreef Meridiaan het volgende:
Hoe ben ik getarget hier
Geen afwijkingenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:16 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mijn bloeduitslagen zijn binnen, laten ook geen afwijkingen zien. Je zou nog denken dat ik kerngezond ben, ware het niet dat ik nog steeds iedere dag buikpijn heb
Gelukkig dat er positieve resultaten zijn te melden in elk geval. Buikpijn is soms ook een complex iets hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:16 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Mijn bloeduitslagen zijn binnen, laten ook geen afwijkingen zien. Je zou nog denken dat ik kerngezond ben, ware het niet dat ik nog steeds iedere dag buikpijn heb
Misschien toch een vorm van PDS dan, dat is immers een van die uitsluitingsaandoeningen waar ze aan gaan denken als alle andere dingen het niet blijkt te zijn. Hoe minder er dus mis blijkt te zijn, hoe dichter je daarbij in de buurt komt. Zo heb ik het iig altijd begrepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:16 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ooit sportwedstrijden tegen een team uit Almere gespeeld. Tegen vrouwen van 40+, maar het was echt vreselijk. De scheidsrechter was hun coach, dus die gaf tijdens de wedstrijd instructies. De ‘dames’ scholden ons voortdurend uit, waren fysiek vrij gemeen en zijn uiteindelijk uit de competitie gezet omdat meerdere teams bij de bond hadden geklaagd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Diep in je hart zou je in Almere willen wonen, heeft de kunstmatige intelligentie van het internet besloten
uhm...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ooit sportwedstrijden tegen een team uit Almere gespeeld. Tegen vrouwen van 40+, maar het was echt vreselijk. De scheidsrechter was hun coach, dus die gaf tijdens de wedstrijd instructies. De ‘dames’ scholden ons voortdurend uit, waren fysiek vrij gemeen en zijn uiteindelijk uit de competitie gezet omdat meerdere teams bij de bond hadden geklaagd.
Leefbaar vind ik Almere dus niet![]()
Mede daardoor heeft Almere niet mijn voorkeur
Ik denk zelf ook in die richting nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien toch een vorm van PDS dan, dat is immers een van die uitsluitingsaandoeningen waar ze aan gaan denken als alle andere dingen het niet blijkt te zijn. Hoe minder er dus mis blijkt te zijn, hoe dichter je daarbij in de buurt komt. Zo heb ik het iig altijd begrepen.
Dat komt in de amateursport wel voor, en is inderdaad vrij gênantquote:
Wij spelen zonder scheidsrechter, maar dat is nog altijd beter dan een scheidsrechter van de thuisclub.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat komt in de amateursport wel voor, en is inderdaad vrij gênant
In het voetbal heb je echt walgelijke figuren als clubscheidsrechter, zeker bij van die dorpsclubs als Heerjansdam of Kozakken Boys, die wedstrijden van kinderen van zes uit de hand laten lopen als hun team dreigt te verliezenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij spelen zonder scheidsrechter, maar dat is nog altijd beter dan een scheidsrechter van de thuisclub.
Precies, de echte hype.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat over de inzending van Duitsland.
Oei, dan ben ik out of touch. Entschuldigung.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat over de inzending van Duitsland.
Jij kiest Almere niet. Almere kiest jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 08:57 schreef Meridiaan het volgende:
Hoe ben ik getarget hier
Dit gaat niet op basis van wederzijds consent!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij kiest Almere niet. Almere kiest nou.
Almere, het Rusland van de lage landen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij kiest Almere niet. Almere kiest nou.
Dat was toch Oost-Groningen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Almere, het Rusland van de lage landen.
Hm, daar heb je wel een punt.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2022 07:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doet het jou aan ook een iets anders denken?
Nare onzekere toestanden allemaal...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
Sergey Lazarev zijn instagram was verwijderd, maar hij schijnt ook niet meer te posten op telegram wat hij altijd wel deed voor fans. Hopelijk is alles bij hem.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
Sergey Lazarev zijn instagram was verwijderd, maar hij schijnt ook niet meer te posten op telegram wat hij altijd wel deed voor fans. Hopelijk is alles bij hem.....
Oooh shit dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
Bekruipt me dan toch een naar gevoel, hopelijk is alles oké.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
hard of zacht?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Er komt hier nat spul uit de lucht en ik weet niet wat het is. Soort van water denk ik maar dan niet in een flesje maar gewoon los?
Welke kleur heeft het?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Er komt hier nat spul uit de lucht en ik weet niet wat het is. Soort van water denk ik maar dan niet in een flesje maar gewoon los?
Dat is laat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb mijn contracturen alweer gewerkt voor deze week.
quote:
Doet het pijn als je het aanraakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:32 schreef Strani het volgende:
Hmm zacht, volgens mij. Althans het lijkt niet bestand tegen de hardheid van m'n ruiten.quote:
Doorzichtig geloof ikquote:
Dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Doet het pijn als je het aanraakt?
Steek je tong er eens naar uit?
Hoe weet je dat het geen parasol is?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm zacht, volgens mij. Althans het lijkt niet bestand tegen de hardheid van m'n ruiten.
[..]
Doorzichtig geloof ik
[..]
Dat durf ik niet hoor
Ik moet zo wel naar buiten maar heb hier zo'n apparaat staan, een soort stok met... ja, hoe leg je dat uit... een parasol, maar dan niet tegen de zon? Zoiets.
Het ziet er iets anders uit. Minder gezellig ookquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geen parasol is?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:13 schreef Meridiaan het volgende:
Kan het water dan niet door de parasol heen? Het ding heet toch parasol en geen antiagua.
Staysafe!
Net Paraguay, maar dan andersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het ziet er iets anders uit. Minder gezellig ook
[..]Paraplu heet hier trouwens paraguas dus bijna goed
En 'para' komt dan weer van 'parar' (stoppen).
Misschien zijn ze daar ook wel tegen regen.quote:
Nog niet zo lang geleden vloog er ook gevaarlijke vloeistof door de lucht in Spanjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gezien het tijdstip van zijn laatste post neem ik aan dat @:Strani inmiddels de onbekende en waarschijnlijk gevaarlijke vallende vloeistof ingegaan is. Sindsdien geen bericht meer gezien, dus misschien wat voorbarig maar met het nieuws van de laatste dagen ben ik niet meer zo optimistisch als voorheen:
R.I.P. @:Strani
Voor sommige mensen betekent dat Rest In Peace, voor anderen Rest In Pieces.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gezien het tijdstip van zijn laatste post neem ik aan dat @:Strani inmiddels de onbekende en waarschijnlijk gevaarlijke vallende vloeistof ingegaan is. Sindsdien geen bericht meer gezien, dus misschien wat voorbarig maar met het nieuws van de laatste dagen ben ik niet meer zo optimistisch als voorheen:
R.I.P. @:Strani
Misschien is ie nu in stukjes weggesmolten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen betekent dat Rest In Peace, voor anderen Rest In Pieces.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Gevaarlijk land is het, in Australië zijn het iig nog dieren die je dood willen, in Spanje is het de wereld zelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden vloog er ook gevaarlijke vloeistof door de lucht in SpanjeKwam uit iets wat een 'vulkaan' heet. Geen familie van de pelikaan overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja hoor @Luctor.et.Emergoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Roger_Epiales dat vraagt om een test @:Roger_Epiales
Ik kreeg alleen een melding van je quote. Geen rode meldingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor @:Luctor.et.Emergo
Dat zijn dus toch gewoon twee rode meldingen @:Luctor.et.Emergo
Niet normaal @:Luctor.et.Emergo
Lijkt me erg onhandig @:Luctor.et.Emergo
Vooral omdat mensen dat dan zouden kunnen misbruiken @:Luctor.et.Emergo
Benieuwd of jij er nu zes krijgt @:Luctor.et.Emergo
Hm, bij mij duurde het wel even voor ik ze zag, ik zag je post al voordat ik de meldingen kreeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een melding van je quote. Geen rode meldingen.
Nee, die heb ik niet uit staan, want ik zie ze wel eens. Maar misschien krijg ik ze alleen als het het topic niet open heb staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, bij mij duurde het wel even voor ik ze zag, ik zag je post al voordat ik de meldingen kreeg.
Of je hebt je @ meldingen uitstaan, dat kan geloof ik ook.
Of het gaat niet samen met een quote, moment.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet uit staan, want ik zie ze wel eens. Maar misschien krijg ik ze alleen als het het topic niet open heb staan.
Ja dan kun je het sowieso niet weten hèquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of het gaat niet samen met een quote, moment.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja hoor @:Luctor.et.Emergo
Dat zijn dus toch gewoon twee rode meldingen @:Luctor.et.Emergo
Niet normaal @:Luctor.et.Emergo
Lijkt me erg onhandig @:Luctor.et.Emergo
Vooral omdat mensen dat dan zouden kunnen misbruiken @:Luctor.et.Emergo
Benieuwd of jij er nu zes krijgt @:Luctor.et.Emergo
Ik heb er nu 8.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een post mag je niet 3 keer liken, misschien zit hier ook een max aan.
Dus @:Luctor.et.Emergo misschien 2 keer? @:Luctor.et.Emergo
Je hebt er nu wel een lading?quote:
Geeft een @Luctor.et.Emergo wel een melding icm met een quote van iemand anders?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dan kun je het sowieso niet weten hè
Ik kreeg dan enkel de melding voor de quote.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Interessant, meerdere @ in een post geeft meerdere meldingen, maar icm met een quote op diezelfde persoon geeft het helemaal geen meldingen. Vraag ik me nog wel af...
Ja, dan krijg ik wel een rode melding.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geeft een @:Luctor.et.Emergo wel een melding icm met een quote van iemand anders?
Je zou denken van wel, maar inmiddels ga ik nergens meer van uit.
En een @ ín een quote?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geeft een @Luctor.et.Emergo wel een melding icm met een quote van iemand anders?
Je zou denken van wel, maar inmiddels ga ik nergens meer van uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de ware identiteit van @:strani achterhaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik heb vanavond zelf wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:46 schreef Momo het volgende:
Reminder, vanavond om 21 uur de finale in Duitsland, gewoon te kijken via Ziggo en KPN op de teevee
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:46 schreef Momo het volgende:
Reminder, vanavond om 21 uur de finale in Duitsland, gewoon te kijken via Ziggo en KPN op de teevee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |