Alarm?quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:06 schreef Yesse het volgende:
Perfect moment voor een dipje van je router/internet: als je een nieuw topic opent :’) afijn, conclusie van mijn Lapo: goed geslapen ondanks alarm en een man die denkt dat hij een beestje op zich heeft
Ja er ging buiten een alarm af, precies op het moment dat er ergens in een auto of huis de muziek keihard aan stondquote:
Wat een verschrikkelijk land ook hè...quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:15 schreef Nashipeer het volgende:
Sergey's profiel is plotseling leeg, en zijn facebookpost over de oorlog is weg. Ik hoop niet dat er iets ergs is gebeurd![]()
De Russische regering had ook iets aangekondigd dat iedereen die "nepnieuws" over de oorlog verspreidt, 15 jaar de cel in gaat toch. Hopelijk heeft hij dit uit voorzorg verwijderd.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Frustratie: Ik moet om half 9 in het ziekenhuis zijn. Rijdt de trein niet😠
Net gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 07:51 schreef Yesse het volgende:
[..]Zijn er alternatieven? Het ziekenhuis bellen?
Mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)paralympische-spelen
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:38 schreef GeorgeM het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)paralympische-spelen
Op de radio kan je je eigen beelden maken hèquote:Op donderdag 3 maart 2022 07:43 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Vol spanning, jeetje ik ben zo zenuwachtig, wachten wat er komen gaat. Ik vind het jammer dat ipv de radiouitzending er geen tv uitzending komt, net zoiets als het Top2000 café.
Maar het liedje moet toch goed zijn? Ja joh!
Een echte kerel had dit in het Nederland topic geplaatst Fred!quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:49 schreef Fred_B het volgende:
(Overigens denk ik dat als we echt een potentieel winnend liedje zouden hebben, we ondertussen wel iets hoger hadden gestaan bij de bookmakers, maar laat ik de voorpret niet te veel drukken.)
En ruzie krijgen met heel ESF?quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een echte kerel had dit in het Nederland topic geplaatst Fred!
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:06 schreef Em31 het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat werkt trouwens, wie zouden dan moeten wedden voor we het gehoord hebben? Gehoord van de mensen bij Eurovision bijvoorbeeld?
Ja daar is niemand bang voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En ruzie krijgen met heel ESF?![]()
Hier leest tenminste alleen @:strani mee
Ja dan gebeurt er niet echt veel nee, al kan ik me nog voorstellen dat het moeilijk in te schatten is door de dingen die jij gisteren noemde, vooral de taal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.
Al kan natuurlijk ook gewoon iedereen eerlijk zijn
Ja uiteraard (al is winnen dit jaar iets minder lastig dan gebruikelijk), maar lekker meedoen in de Top 10 zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dan gebeurt er niet echt veel nee, al kan ik me nog voorstellen dat het moeilijk in te schatten is door de dingen die jij gisteren noemde, vooral de taal.
Maar winnen is sowieso gewoon lastig, het zou leuk zijn, maar top 10 zou ook al fantastisch zijn (of nouja top 5 ook wel met wat we tot nu toe hebben).
Ik heb er geen verstand van, maar die betting exhange sites zijn toch niet toegankelijk in Nederland? Die zie je vooral bewegen, en als Nederlanders dat niet gebruiken geeft dat wel een vertekend beeld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen zullen best wel wat mensen het gehoord hebben en met een klein bedrag kan je de odds al flink bewegen.
Al kan natuurlijk ook gewoon iedereen eerlijk zijn
Smarkets volgens mij nog wel in Nederland. En anders de reguliere bookmakers natuurlijk. Je zou hoe dan ook wat beweging zien, die in elk geval het vertrouwen beperkt bij degenen die het nu nog op 1:50 durven aanbieden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar die betting exhange sites zijn toch niet toegankelijk in Nederland? Die zie je vooral bewegen, en als Nederlanders dat niet gebruiken geeft dat wel een vertekend beeld.
quote:
Ik vraag me weleens af wat ze meer op had geleverd, die extreme mensen meteen vanaf het begin weren zodat anderen wel waren blijven hangen/hierheen waren gekomen, of toch deze situatie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net de reacties gelezen onder het bericht over de Klagers van ON.
Ten eerste, waarom heb ik die reacties gelezen.En ten tweede waarom zit ik nog op FOK! waar zoveel mensen zitten die blijkbaar in de leugens van Sjerrie geloven.
Ja, eens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af wat ze meer op had geleverd, die extreme mensen meteen vanaf het begin weren zodat anderen wel waren blijven hangen/hierheen waren gekomen, of toch deze situatie.
Zeker. En ik vind het ook nog wel een verschil als het om teamsport gaat of individuele sporters. Bij teamsport voelt het toch vaak wat meer als het tonen en vereren van de natie. En bij de Winterspelen heb je alleen bandy als teamsport.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.
Oh handigquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik kreeg vanochtend het volgende mailtje:
[..]
HOE DANEén van de grootste hogescholen van Nederland
![]()
Nouja op zich prima want ik studeer er voorlopig nog wel even dus kan prima met één van de volgende rondes meedoen maar wel een beeeeetje suf
Zekerquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed nieuws!Dan werpt je vasthoudendheid vruchten af
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik vind het stom dat nu alle sporters van twee landen worden geweerd bij alle sporten.
Eens, doe dan bij zoals het zwemmen onder een neutrale vlag.quote:Op donderdag 3 maart 2022 08:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier hadden ze van mij best een uitzondering mogen maken... ik stel me zo voor dat het leven van een minder valide sporter in Belarus al niet heel geweldig is.
Doen ze bij tennis en F1 ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens, doe dan bij zoals het zwemmen onder een neutrale vlag.
Misschien duurt dat ook niet lang meer.quote:
quote:Tennisfederatie ITF schorst Rusland en Wit-Rusland, tegenstander van België in Billie Jean King Cup
Ook de Internationale Tennisfederatie ITF heeft gehoor gegeven aan de oproep van het Internationaal Olympisch Comité IOC om Rusland en Wit-Rusland te weren uit de sport. [...]
De ITF laat dinsdag weten dat de twee landen voor onbepaalde tijd uitgesloten worden van alle internationale competities. [...]
https://sporza.be/nl/2022(...)ander~1646159512184/
Maar in hoeverre krijgen ze dat mee in Rusland?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.![]()
Meh, ik niet. Hoe verder het nu gaat hoe meer mensen in Rusland hopelijk ook gaan denken dat het misschien wel wat ver gaat als 'tegenwerking van een simpele vredesmissie' en dat er misschien toch meer aan de hand is in Oekraïne.
Ik gok dat geen sport op tv of sport zonder Russen ineens wel opvalt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in hoeverre krijgen ze dat mee in Rusland?
Voor de landen wedstrijd wel ja. Maar niet voor individuele deelnames aan toernooien. En dat is nou net het verschil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien duurt dat ook niet lang meer.
[..]
Daar zullen mensen toch ook gewoon naar zo'n toernooi toeleven, het zijn ook gewoon mensen daar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar in hoeverre krijgen ze dat mee in Rusland?
Daarom zeg ik ook "Misschien duurt dat ook niet lang meer." en niet 'dat is al zover'.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de landen wedstrijd wel ja. Maar niet voor individuele deelnames aan toernooien. En dat is nou net het verschil.
Van mij niet. Sancties opleggen waar helaas dan ook gewone Russen nadeel van hebben, ben ik met eens. En ook teams uitsluiten en toernooien in Rusland, omdat je dan Rusland teveel positieve aandacht geeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "Misschien duurt dat ook niet lang meer." en niet 'dat is al zover'.
Van mij mogen ze dat ook meteen doorvoeren.
Oh nee, zo'n gevecht zou alleen maar verliezers kennen, daar beginnen we niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2022 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil dat gevecht tussen @:strani en @:em31 zien met bak popcorn erbij
Ik denk op dit moment ook vooral, het moet maar even klaar zijn. Ja het is sneu voor veel Russen die er ook geen klap aan kunnen doen, maar we zijn al jaren eigenlijk extreem mild na alles wat er gebeurt en hier zijn we dan, het heeft helemaal niets opgeleverd en de situatie is extremer dan ooit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zullen mensen toch ook gewoon naar zo'n toernooi toeleven, het zijn ook gewoon mensen daar.
Het is nog net geen Noord Korea waar ze na een enorme nederlaag gewoon in het nieuws verteld wordt dat ze met
9 - 0 gewonnen hebben en al het goud binnen hebben. Zeker zo vlak voor een toernooi wat dan ineens voor jouw land niet doorgaat gaan mensen echt wel bereiken.
Daarbij moet je het ook gewoon doen voor áls het werkt. Je kan je bij alle sancties wel afvragen wat het effect gaat zijn (als er al effect gaat zijn), maar om daarom dan maar gewoon niks te doen is ook weer zowat.
Oh echt?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb begrepen dat er vandaag wat op de planning staat? Iets met een liedje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |