Ja,quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar echt he ik mis schakeltje ooken fresh
en suzi
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je hebt wel deel 222.quote:
Op naar deel 333.quote:
Zeikerd.quote:
Had je mee gekregen dat er in het ziekenhuis in Gent op 22-2-2022 maar liefst 22 kindjes waren geboren?quote:
Om 3:33 uur.quote:
En dan een plaatje posten van Maxicosie met zijn 'oude' nummer 33quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan een plaatje posten van Maxicosie met zijn 'oude' nummer 33
Mijn autistische kant vind het ergens wel mooi dat Max komend seizoen met #1 op de bolide rijd en Perez met nummer 11 rijdquote:
coooolquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je mee gekregen dat er in het ziekenhuis in Gent op 22-2-2022 maar liefst 22 kindjes waren geboren?
me 2quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn autistische kant vind het ergens wel mooi dat Max komend seizoen met #1 op de bolide rijd en Perez met nummer 11 rijd![]()
Sainz en Max hadden al veelvouden van 11. Dani en Max beiden 3 en 33 en nu met Perez 1 en 11quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
me 2
maar ik vond Dani en Max ook leuk samen
maar hij is WK geworden met 33quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sainz en Max hadden al veelvouden van 11. Dani en Max beiden 3 en 33 en nu met Perez 1 en 11
wow!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Schilderij gebaseerd op een infameuze orgie van Cesare Borgia![]()
https://thebunget.wordpre(...)-by-heinrich-lossow/
Dat gebeurd (voorlopig) nog niet. Toen die regels met individuele nummers kiezen zoals de MotoGP al jaren doet werd introduceert is er ook een regel gekomen dat een coureur (neem nu even Max als voorbeeld) een x-aantal uit de F1 moet zijn of een x-aantal jaar met een ander nummer moet rijden voor zijn 'oude' nummer weer beschikbaar word voor andere coureurs.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hij is WK geworden met 33
stel dat iemand zijn nummer dit jaar neemt
als Mazepin toch verdwijnt
Hahaha misschien in een kamertje achterafquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow!!!!
die hangt vast niet in de kerk
Of in een kerkelijke BDSM kerkerquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha misschien in een kamertje achteraf
Bij meneer pastoor in de slaapkamer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha misschien in een kamertje achteraf
aah ik dacht dat het nr werd vrijgegevenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gebeurd (voorlopig) nog niet. Toen die regels met individuele nummers kiezen zoals de MotoGP al jaren doet werd introduceert is er ook een regel gekomen dat een coureur (neem nu even Max als voorbeeld) een x-aantal uit de F1 moet zijn of een x-aantal jaar met een ander nummer moet rijden voor zijn 'oude' nummer weer beschikbaar word voor andere coureurs.
Ik ga zo even het filmpje opzoeken waarin ik het jaren geleden in het uitgelegd gekregen
Klinkt aannemelijkquote:
Word het ook, maar nummer 33 word dit seizoen nog niet vrijgegevenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ik dacht dat het nr werd vrijgegeven
aaah okquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word het ook, maar nummer 33 word dit seizoen nog niet vrijgegeven
33 is een masternumberquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word het ook, maar nummer 33 word dit seizoen nog niet vrijgegeven
ik heb echt niks met oneven getallenquote:
Ik heb maar 1 even getal in mijn geboortedatum zittenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
maar in mijn geboortedatum zitten veelal oneven getallen![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 even getal in mijn geboortedatum zitten
En mijn moeder heeft enkel even getallen (als je 19 aan het begin van haar geboorte eeuw weg laat)quote:
me2 boksquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 even getal in mijn geboortedatum zitten
thnx mopquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones hier een uitleg over de auto nummers in F1 over de afgelopen jaren.
Me3, neu......quote:
videoland is rukquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom wult mijn videoland niet inloggen [ afbeelding ]
Volgens mij had @Moonlight daar ook al gesodemieter mee.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom wult mijn videoland niet inloggen [ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
videoland is ruk
van Rtl
prutsersssssss
oh stom zegquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij had @:moonlight daar ook al gesodemieter mee.
laat ze eerst maar eens leren regerenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones hier een uitleg over de auto nummers in F1 over de afgelopen jaren.
[..]
Richting de binnenhof met je potjes, pannetjes en pollepels. Hier moeten de hoge heren in Den Haag iets aan doen!![]()
JAquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Richting de binnenhof met je potjes, pannetjes en pollepels. Hier moeten de hoge heren in Den Haag iets aan doen!![]()
ik kijk wel VLquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh stom zeg![]()
hij wil gewoon niet inloggen. blijft maar rondjes draaien
is ook weinig spannends aan. maar code 37 is wel leukquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel inlog gegevens voor VL, maar heb het nog nooit gekeken
Doet videoland daar echt moeilijk over?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet videoland daar echt moeilijk over?
Hier gebruik ik het al een paar jaar met Netflix en nog nooit problemen mee gehad
volgens mij deed hij het laatst wel gewoon. maar kan in de war zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet videoland daar echt moeilijk over?
Hier gebruik ik het al een paar jaar met Netflix en nog nooit problemen mee gehad
soms wel soms nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij deed hij het laatst wel gewoon. maar kan in de war zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als ik mijn VPN aan heb dan heb ik slecht beeld met VL
Weer een extra reden waarom ik videoland niet ga aanschaffenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij deed hij het laatst wel gewoon. maar kan in de war zijn
is ook gewoon van RTL tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weer een extra reden waarom ik videoland niet ga aanschaffen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
LOL
blijkbaar blockte m'n vpn een tracker waardoor hij niet verder wilde.
opgelost!
NPO is grensoverschrijdend ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook gewoon van RTL tegenwoordig
en RTL is kak
of in ieder geval grensoverschrijdend
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NPO is grensoverschrijdend ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend![]()
Ben ik achter gekomen toen we weekendje naar Parijs waren en daar in de avond nog een docu in bed wilde kijken. Mocht blijkbaar niet in Frankrijk zonder VPN
Gelukkig kijk ik niet zoveel NL tv meerquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijken
ik ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik niet zoveel NL tv meer
Als je geen abo hebt bedoel je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijken
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.quote:
meer dan genoegquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.
VL bijvoorbeeld kun je alleen met VPN kijken in het buitenlandquote:
ik kijk geen NOS etcquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.
Ook als je bv Ziggo hebt via de Ziggo Go app?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
VL bijvoorbeeld kun je alleen met VPN kijken in het buitenland
Ik kijk het alleen in de ochtend bij mijn eerste bak zwarte pleurquote:
Damn nu wil ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen in de ochtend bij mijn eerste bak zwarte pleur
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook als je bv Ziggo hebt via de Ziggo Go app?
Goed plan.quote:
Wij hebben vorige week zo'n try out pakket aan nieuwe koffie bonen besteld. 10 pakken van 250 gram per pak aan verschillende koffie bonen waar ik wel benieuwd heen ben. Maar die gaan denk ik pas vrijdag of zaterdag open want we hebben nog een kilo pak dat nog niet leeg isquote:
Vorig jaar een paar maanden een minder legaal IPTV abo uitgeprobeerd, werkte ook primaquote:
welke heb je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week zo'n try out pakket aan nieuwe koffie bonen besteld. 10 pakken van 250 gram per pak aan verschillende koffie bonen waar ik wel benieuwd heen ben. Maar die gaan denk ik pas vrijdag of zaterdag open want we hebben nog een kilo pak dat nog leeg is
heeft schakel ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar maanden een minder legaal IPTV abo uitgeprobeerd, werkte ook prima
Dus nlzietniet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb alles, ziggogo van moeders, iptv voor voetbal, nlziet voor weet ik niet
Voornamelijk eigenlijk om de Belgische Wie is de mol live te kunnen volgenquote:
10 verschillende van Gran Meastro Italiano.quote:
heeft ziggo geen goede belg?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voornamelijk eigenlijk om de Belgische Wie is de mol live te kunnen volgen
illy koffie de lekkerste koffiequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
10 verschillende van Gran Meastro Italiano.
Nog nooit geprobeerd dat merk, maar was 24,95 voor 2,5 kilo plus 10 cappuccino cups voor een Dolce Gusto.
We hebben normaal pakken van 500 gram a ¤7,45 per pak dus om eens uit te proberen niet heel verkeerd qua kilo prijs.
Is op Vier, die is in NL niet legaal te zien (net als dat je in België bv RTL4 niet legaal kan krijgen)quote:
stom is dat!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is op Vier, die is in NL niet legaal te zien (net als dat je in België bv RTL4 niet legaal kan krijgen)
wist ik niet eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is op Vier, die is in NL niet legaal te zien (net als dat je in België bv RTL4 niet legaal kan krijgen)
wel terugkijken, niet livequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wist ik niet eens![]()
![]()
ook niet via goplay dan?
Ik vind Lavazzo lekker, maar die gaan ook richting de 15 euro voor 500 gram bonenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
illy koffie de lekkerste koffie
maar veeeeeeel te duur
dat is een prijzig bakkie danquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Lavazzo lekker, maar die gaan ook richting de 15 euro voor 500 gram bonen
https://www.kaffekapslen.(...)H3Y_hShoCt10QAvD_BwEquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Lavazzo lekker, maar die gaan ook richting de 15 euro voor 500 gram bonen
of je moet https://www.action.com/nl-nl/p/palazzo-koffiebonen-regular2/ Palazzo bedoelen, die is nog goedkoper met zes euro de kilo.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je naar de 'standaard bonen' kijkt wel.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.kaffekapslen.(...)H3Y_hShoCt10QAvD_BwE
12 euro voor een kilo ? overdrijf je niet een beetje?
DJMOquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:25 schreef DJMO het volgende:
Ik ben nu alweer moe van het politieagentje spelen, sjezus zeg. Wat zijn mensen tegenwoordig extreem egoïstisch en gewelddadig in hun bewoordingen. Mag ik weer terugkruipen onder m'n steen van het afgelopen jaar
Fuck, ik zit in het verkeerde subforum.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Fuck, ik zit in het verkeerde subforum.
* DJMO terugvlucht naar DTS
Zoals ik in DTS zelf al aangaf: als ik zeg dat ik voor de winst ga, is er vast wel iemand die het me onmogelijk gaat makenquote:
en toch hoop ik dat je wintquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoals ik in DTS zelf al aangaf: als ik zeg dat ik voor de winst ga, is er vast wel iemand die het me onmogelijk gaat makendus het zal me een biet zijn
Lief van je !quote:
alle talksshows zijn tegenwoordig politiek speelballenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
Nieuws, Jinek etc etc probeer ik echt te vermijden nu, geen zin depressief te worden van iets waar ik als individu helemaal niks aan kan veranderen. Corona heb je nog een beetje het gevoel dat je gedrag positief kan bijdragen
Ja maar...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou in je slaapkamer kijken...
Truste![]()
Slaap lekker schoonheid.quote:
KOENELOENquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou in je slaapkamer kijken...
Truste![]()
Toevallig hier nauwelijks geweestquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Tijd niet gezien man. Hoe is het, GROTE vriend?
Welke omstandigheden?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Maar gezien de wereld omstandigheden prima hoor
Mooi werk man, ik heb ervan genoten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef B00STER het volgende:
Goedenavond allen. Ik MOET dit even delen. Ik was een beetje afwezig omdat ik bezig was aan een productie met mijn beste vriendin. Een cover van Bruno Mars en ik wil heel graag even horen wat u ervan vindt als dat mag:
When I Was Your Man
Thanks SBE! Dat waardeer ik!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi werk man, ik heb ervan genoten.
Jij hebt de muziek erbij gemaakt ofzo?quote:
Dat is wat ik doe he, of dacht je dat ik de zangeres was? haha. Ja zij heeft het a capella ingezongen, ik heb de muziek 'eromheen' gemaakt zeg maar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt de muziek erbij gemaakt ofzo?
Dan dacht ik wel in de juiste richting, ik ben onder de indruk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe he, of dacht je dat ik de zangeres was? haha. Ja zij heeft het a capella ingezongen, ik heb de muziek 'eromheen' gemaakt zeg maar.
Dank u vriendelijk. Normaal doe ik alleen instrumentale tracks, met name filmscores, maar toen ik haar stem hoorde besloot ik dat we iets samen moesten doen. Is pas de tweede 'song' die ik doe in mijn carrière. Dit was de eerste, met een andere vriendin van me:quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan dacht ik wel in de juiste richting, ik ben onder de indruk.
Ok, men krijgt mij niet snel stil...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank u vriendelijk. Normaal doe ik alleen instrumentale tracks, met name filmscores, maar toen ik haar stem hoorde besloot ik dat we iets samen moesten doen. Is pas de tweede 'song' die ik doe in mijn carrière. Dit was de eerste, met een andere vriendin van me:
Put Your Records On
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, men krijgt mij niet snel stil...
Niet nodig, ik vind het wel knap van je.quote:
Op de rest van mijn soundcloud profiel kun je eventueel zien, met name horen, wat ik normaal gesproken maak.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, men krijgt mij niet snel stil...
Ik ben even door je werk gerold.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op de rest van mijn soundcloud profiel kun je eventueel zien, met name horen, wat ik normaal gesproken maak.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben even door je werk gerold.![]()
![]()
ToT had jouw hulp ook nog nodig met muziek.quote:
B00STER is ook baas.quote:
ik heb er wel een liedje bijquote:
sterrending uitgeleend? whut nu al?!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb er wel een liedje bij
het sterrending is uitgeleend.
Ik weet het, maar hij moest eerst zingen haha!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT had jouw hulp ook nog nodig met muziek.
Ja is toch aardig dat ik hem iemand gun in tijden van nood?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sterrending uitgeleend? whut nu al?!
Schakel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aawh ik hoop dat het helpt! liev van jouquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja is toch aardig dat ik hem iemand gun in tijden van nood?
Nee aan mijn moeder geleend die heeft slaapproblemen dus ik zei ze mag hem wel lenen (krijg hem wel weer terug).
Nog niet gecheckt maar ze wel helemaal hypedquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aawh ik hoop dat het helpt! liev van jou
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Schakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
starships and rocketsquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt maar ze wel helemaal hyped
Waarheid meg gezegd worden.quote:
een van mijn favo's liedjes, wel beetje melancholischquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zijn echt te lief! Ik was gewoon zo enthousiast over het nummer dat ik het even moest delen.quote:
het klinkt wel lekker inderdaad, ken het niet verder maar dit is wel relaxedquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een van mijn favo's liedjes, wel beetje melancholisch
8ball BAAS rapgod
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]hoi shiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei al hallo damesmaar toch nog HOI
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
zijn style is dirty south rap denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het klinkt wel lekker inderdaad, ken het niet verder maar dit is wel relaxed
Hoi Borrelnootje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoi shi
ik zei al hallo damesmaar toch nog HOI
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graai maar lekker in het borrelbakjequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi Borrelnootje.![]()
En nu krijg ik ineens trek in nootjes.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
graai maar lekker in het borrelbakje![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Ik ben helemaal niet lief, ik zeg gewoon de waarheid lul.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jullie zijn echt te lief! Ik was gewoon zo enthousiast over het nummer dat ik het even moest delen.
word het nu te emotioneel voor je mannelijkheid?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief, ik zeg gewoon de waarheid lul.![]()
Je hebt hem gewoon bewaart.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
Nou dankjewel takketeef!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief, ik zeg gewoon de waarheid lul.![]()
we trappen niet in dit rookgordijnquote:
8ball deed me denken aan ditquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een van mijn favo's liedjes, wel beetje melancholisch
8ball BAAS rapgod
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:25 schreef -Shii- het volgende:
Wat mij betreft meer dan prima haha!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we trappen niet in dit rookgordijn
bromance confirmed
is leuk jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat mij betreft meer dan prima haha!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kijk jij verrast me altijd weer met leuke muziekjesquote:
Ik had hem ook met salto.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wat denk jij! is m'n favo shii smilie
Ja lekker hè?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lekker nrtje trouwens @:foshizzle79
Ik ben sowieso niet zo het macho-type. Ik durf rustig te zeggen dat Brad Pitt en Keanu Reeves knappe kerels zijn. Maakt me echt niet minder hetero!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is leuk janet je beste mattie
Idd, dat kan ik echt waarderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo het macho-type. Ik durf rustig te zeggen dat Brad Pitt en Keanu Reeves knappe kerels zijn. Maakt me echt niet minder hetero!
Jij mag blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd, dat kan ik echt waarderen.
Maar ik refereerde met keanu dat hij echt echt isquote:
ze heeft net olympische spelen gedaan he, ze moet toch beetje rustig aan beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem ook met salto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kerel is een voorbeeld voor alle mensen in de wereld vind ik. Zoveel geld en zo down to earth. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar ik refereerde met keanu dat hij echt echt iseen echt goed persoon (niet zijn acteur imago) maar wie hij is. Heel authentiek persoon.
Kreng.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft net olympische spelen gedaan he, ze moet toch beetje rustig aan beginnen
[ afbeelding ]
Vind je hem leukquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik doe nog een keer die starship muziekje!
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die kerel is een voorbeeld voor alle mensen in de wereld vind ik. Zoveel geld en zo down to earth. Ik snap wat je bedoelt.
ja lekker relaxed deuntje welquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind je hem leuk![]()
![]()
8ball en mjg was een een duo. Samen echt ik vind het helemaal geweldig en goed
maar afzonderlijk ook maar 8ball is wel de betere vind ik persoonlijk.
ga ik even checken!quote:
en deze ook dan strakjes, en slaaplekker foshizzlequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
En met dit nummer wens ik iedereen nog een fijne avond![]()
Dankjewel, jij ook en morgen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
En met dit nummer wens ik iedereen nog een fijne avond![]()
ja?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wow ik vind dat echt grappig. klinkt wel echt chill hoor borrelnootje. snap wel dat je hier graag naar luistert
ja zo heb ik het graagquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
als je dit dan draait en je hemel lichtje aan hebt. kun je wel hard chillen
Waar ben jij meer van, hardstyle achtige tunes? Zoiets toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef Schakeltopia het volgende:
echt van die muziek die ik nooit draai verder, maar wel geinig
good vibes onlyquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook! Nooit ervaren, maar ik weet nu al; ik ook
Zolang het me maar chill maakt, wat in mijn geval op zich al een wereldwonder zou zijn, ben ik game.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
good vibes only![]()
nee verschilt wel qua setting en mood, is niet altijd hetzelfde
ik vind het heel rustgevendquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang het me maar chill maakt, wat in mijn geval op zich al een wereldwonder zou zijn, ben ik game.
aja dat vind ik opzich wel leuk, maar meer voor als ik wil wiebelen is datquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waar ben jij meer van, hardstyle achtige tunes? Zoiets toch?
Als ik echt wil ontspannen, luister ik dit:quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind het heel rustgevend
zeker in combi met muziek en als ik bijv in de bed lig te chillen
maar ook als ik wat actiever benhet heeft sfeer zwz
O dat wist ik niet! Maar die zangers van die bands hebben allemaal mooie stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aja dat vind ik opzich wel leuk, maar meer voor als ik wil wiebelen is dat
dingen als foo fighters of jamiroquai, pearl jam, incubus dat soort dingen mag ik ook wel graag horen
vrij breed wel
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aja dat vind ik opzich wel leuk, maar meer voor als ik wil wiebelen is dat
dingen als foo fighters of jamiroquai, pearl jam, incubus dat soort dingen mag ik ook wel graag horen
vrij breed wel
Precies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ja precies, er is ook teveel mooie muziek om je specifiek ergens aan vast te houden eigenlijk. en het heeft ook gewoon te maken met hoe je je voelt wat je wanneer kan waarderen zegmaar
Nee maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:54 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ben niet zo'n echte muziek kenner ofzo hoor, helemaal niet zelfs![]()
maar dat doet er verder niet echt toe
ja dat shazam moet ik ook is een keer proberen! ik ga dat is even opschrijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies.
Soms wil je iets dansbaar, soms wil je smooth, soms wil je relaxvibes. Of heel vaak hoor ik iets ergens en dan denk ik wie is dit ik vind dit goed. En dan shazam ik altijd wat ik hoor (als ik niet ken of van jaaaaaaaa vergeten nr die moet ik weer horen).
Ja is echt heel erg handig. Stel je heb ergens geen wifi slaat het hij op kan je later thuis op de wifi zien wie het was.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat shazam moet ik ook is een keer proberen! ik ga dat is even opschrijven
cool, dat is helemaal handig!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja is echt heel erg handig. Stel je heb ergens geen wifi slaat het hij op kan je later thuis op de wifi zien wie het was.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
cool, dat is helemaal handig!
maar het is 1 uur en dan is het echt slipe tijd voor mij hoor![]()
fijne nacht nog allemaal![]()
Rustig aan schakel! Slaap lekker iig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nite nite!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik maak het niet heel laat maar ben er nogquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
Ik zit hier zo zeker weer in mijn eentje?
Kijk daar heb ik wat aan haha.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik maak het niet heel laat maar ben er nogdus nog niet
Nou, ik ben (mocht dat nog niet duidelijk zijn) componist. Ik werk voornamelijk met Amerikanen en door het tijdsverschil werk ik vaak 's nachts. Dus ja ik ben in feite wel een nachtbraker, ware het niet dat mijn wekker geowon weer om 6:45 gaat. Maar ik ben er aan gewend.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet wel eens wat aan die baard doen hoor!
laat mij gewoon mij zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben toch een kerel! Daar zit het verschil lijkt me?of is dat weer niet woke / 2022? lol
Je hebt nog gelijk ook. Mijn excuses.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
laat mij gewoon mij zijn
dankjewel![]()
Je biologische klok is veranderd. Of ja je werkomstandigheden maar je moet je wel aanpassen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, ik ben (mocht dat nog niet duidelijk zijn) componist. Ik werk voornamelijk met Amerikanen en door het tijdsverschil werk ik vaak 's nachts. Dus ja ik ben in feite wel een nachtbraker, ware het niet dat mijn wekker geowon weer om 6:45 gaat. Maar ik ben er aan gewend.
Ik was niet zo serieus maakt niet uit johquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook. Mijn excuses.
Grofweg gezegd heb ik gewoon geen ritme. Ik pas me heel makkelijk aan. Ik sta altijd makkelijk op, mijn hele leven al.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je biologische klok is veranderd. Of ja je werkomstandigheden maar je moet je wel aanpassen.
Nee, vanaf nu accepteer ik u als de vrouw met de baard. Talk the talk, walk the walk ladyquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik was niet zo serieus maakt niet uit joh
Ik had vroeger een andere definitie van woke dan woke anno nu. Dus dat verschilt per mensquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben toch een kerel! Daar zit het verschil lijkt me?of is dat weer niet woke / 2022? lol
dit is niet goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu accepteer ik u als de vrouw met de baard. Talk the talk, walk the walk lady
Of ja meer flexibel moet je zijn dus. Qua werkschema.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Grofweg gezegd heb ik gewoon geen ritme. Ik pas me heel makkelijk aan. Ik sta altijd makkelijk op, mijn hele leven al.
Ik weet tot op de dag van vandaag niet wat woke exact inhoudt. Ik oordeel gewoon niet per definitie, dat vind ik eigenlijk wel goed genoeg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een andere definitie van woke dan woke anno nu. Dus dat verschilt per mens
Weet ik. Maakt niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt .... jij begon
Ik zag woke als verlichting, verlicht zijn. Maar nu heeft het een andere lading gekregen meerdere ladingen die ik er zelf eerst niet mee had.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet tot op de dag van vandaag niet wat woke exact inhoudt. Ik oordeel gewoon niet per definitie, dat vind ik eigenlijk wel goed genoeg.
Ja, schema is een mooi woord. Wat dat er maar. Mijn projecten komen als donderslag bij heldere hemel. Zo van 'hey you awake?' - 'yes?' - 'good! I have something that needs to be done now' etc. Het is een lastige, maar prachtige categorie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of ja meer flexibel moet je zijn dus. Qua werkschema.
Oh zo ja. Ik geloof je direct als je zegt dat het prachtig is. Ik vind het coolquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, schema is een mooi woord. Wat dat er maar. Mijn projecten komen als donderslag bij heldere hemel. Zo van 'hey you awake?' - 'yes?' - 'good! I have something that needs to be done now' etc. Het is een lastige, maar prachtige categorie.
het is maar een naamquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met die baard krijg ik wel meteen interesse naar je nickname, dat snap je
Ik vind het makkelijk en moeilijk. Iedereen mag zijn wie hij of zij (het/hen weet ik het) wil zijn. Dat is schijnbaar een nieuw soort trend, als ik dat zo mag noemen. Maar ik vind niet dat iedereen moet verwachten dat de rest daarin meegaat. Ik ga dus nooit 1 persoon aanspreken in meervoud, om een voorbeeld te noemen. Ik hou alle afkortingen al niet meer bij. Mijn motto is simpel, zolang jij accepteert wie ik ben, dan ontvang je dat met liefde terug.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zag woke als verlichting, verlicht zijn. Maar nu heeft het een andere lading gekregen meerdere ladingen die ik er zelf eerst niet mee had.
Ik ben er ingerold, maar dat is echt een extreem lang verhaal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh zo ja. Ik geloof je direct als je zegt dat het prachtig is. Ik vind het coolbijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |