ik heb er wel een liedje bijquote:
sterrending uitgeleend? whut nu al?!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb er wel een liedje bij
het sterrending is uitgeleend.
Ik weet het, maar hij moest eerst zingen haha!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT had jouw hulp ook nog nodig met muziek.
Ja is toch aardig dat ik hem iemand gun in tijden van nood?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sterrending uitgeleend? whut nu al?!
Schakel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aawh ik hoop dat het helpt! liev van jouquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja is toch aardig dat ik hem iemand gun in tijden van nood?
Nee aan mijn moeder geleend die heeft slaapproblemen dus ik zei ze mag hem wel lenen (krijg hem wel weer terug).
Nog niet gecheckt maar ze wel helemaal hypedquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aawh ik hoop dat het helpt! liev van jou
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Schakel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
starships and rocketsquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nog niet gecheckt maar ze wel helemaal hyped
Waarheid meg gezegd worden.quote:
een van mijn favo's liedjes, wel beetje melancholischquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie zijn echt te lief! Ik was gewoon zo enthousiast over het nummer dat ik het even moest delen.quote:
het klinkt wel lekker inderdaad, ken het niet verder maar dit is wel relaxedquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een van mijn favo's liedjes, wel beetje melancholisch
8ball BAAS rapgod
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]hoi shiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei al hallo damesmaar toch nog HOI
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef -Shii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
zijn style is dirty south rap denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het klinkt wel lekker inderdaad, ken het niet verder maar dit is wel relaxed
Hoi Borrelnootje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoi shi
ik zei al hallo damesmaar toch nog HOI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |