Welke omstandigheden?quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Maar gezien de wereld omstandigheden prima hoor
Mooi werk man, ik heb ervan genoten.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:32 schreef B00STER het volgende:
Goedenavond allen. Ik MOET dit even delen. Ik was een beetje afwezig omdat ik bezig was aan een productie met mijn beste vriendin. Een cover van Bruno Mars en ik wil heel graag even horen wat u ervan vindt als dat mag:
When I Was Your Man
Thanks SBE! Dat waardeer ik!quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooi werk man, ik heb ervan genoten.
Jij hebt de muziek erbij gemaakt ofzo?quote:
Dat is wat ik doe he, of dacht je dat ik de zangeres was? haha. Ja zij heeft het a capella ingezongen, ik heb de muziek 'eromheen' gemaakt zeg maar.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt de muziek erbij gemaakt ofzo?
Dan dacht ik wel in de juiste richting, ik ben onder de indruk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe he, of dacht je dat ik de zangeres was? haha. Ja zij heeft het a capella ingezongen, ik heb de muziek 'eromheen' gemaakt zeg maar.
Dank u vriendelijk. Normaal doe ik alleen instrumentale tracks, met name filmscores, maar toen ik haar stem hoorde besloot ik dat we iets samen moesten doen. Is pas de tweede 'song' die ik doe in mijn carrière. Dit was de eerste, met een andere vriendin van me:quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan dacht ik wel in de juiste richting, ik ben onder de indruk.
Ok, men krijgt mij niet snel stil...quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank u vriendelijk. Normaal doe ik alleen instrumentale tracks, met name filmscores, maar toen ik haar stem hoorde besloot ik dat we iets samen moesten doen. Is pas de tweede 'song' die ik doe in mijn carrière. Dit was de eerste, met een andere vriendin van me:
Put Your Records On
quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, men krijgt mij niet snel stil...
Niet nodig, ik vind het wel knap van je.quote:
Op de rest van mijn soundcloud profiel kun je eventueel zien, met name horen, wat ik normaal gesproken maak.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, men krijgt mij niet snel stil...
Ik ben even door je werk gerold.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op de rest van mijn soundcloud profiel kun je eventueel zien, met name horen, wat ik normaal gesproken maak.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben even door je werk gerold.![]()
![]()
ToT had jouw hulp ook nog nodig met muziek.quote:
B00STER is ook baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |