Idd, dat kan ik echt waarderen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo het macho-type. Ik durf rustig te zeggen dat Brad Pitt en Keanu Reeves knappe kerels zijn. Maakt me echt niet minder hetero!
Jij mag blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd, dat kan ik echt waarderen.
Maar ik refereerde met keanu dat hij echt echt isquote:
ze heeft net olympische spelen gedaan he, ze moet toch beetje rustig aan beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem ook met salto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kerel is een voorbeeld voor alle mensen in de wereld vind ik. Zoveel geld en zo down to earth. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar ik refereerde met keanu dat hij echt echt iseen echt goed persoon (niet zijn acteur imago) maar wie hij is. Heel authentiek persoon.
Kreng.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze heeft net olympische spelen gedaan he, ze moet toch beetje rustig aan beginnen
[ afbeelding ]
Vind je hem leukquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat ik doe nog een keer die starship muziekje!
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die kerel is een voorbeeld voor alle mensen in de wereld vind ik. Zoveel geld en zo down to earth. Ik snap wat je bedoelt.
ja lekker relaxed deuntje welquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind je hem leuk![]()
![]()
8ball en mjg was een een duo. Samen echt ik vind het helemaal geweldig en goed
maar afzonderlijk ook maar 8ball is wel de betere vind ik persoonlijk.
ga ik even checken!quote:
en deze ook dan strakjes, en slaaplekker foshizzlequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
En met dit nummer wens ik iedereen nog een fijne avond![]()
Dankjewel, jij ook en morgen ook.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
En met dit nummer wens ik iedereen nog een fijne avond![]()
ja?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wow ik vind dat echt grappig. klinkt wel echt chill hoor borrelnootje. snap wel dat je hier graag naar luistert
ja zo heb ik het graagquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:44 schreef Schakeltopia het volgende:
als je dit dan draait en je hemel lichtje aan hebt. kun je wel hard chillen
Waar ben jij meer van, hardstyle achtige tunes? Zoiets toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef Schakeltopia het volgende:
echt van die muziek die ik nooit draai verder, maar wel geinig
good vibes onlyquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook! Nooit ervaren, maar ik weet nu al; ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |