quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graai maar lekker in het borrelbakjequote:Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi Borrelnootje.![]()
En nu krijg ik ineens trek in nootjes.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
graai maar lekker in het borrelbakje![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Ik ben helemaal niet lief, ik zeg gewoon de waarheid lul.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jullie zijn echt te lief! Ik was gewoon zo enthousiast over het nummer dat ik het even moest delen.
word het nu te emotioneel voor je mannelijkheid?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief, ik zeg gewoon de waarheid lul.![]()
Je hebt hem gewoon bewaart.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dankjewel takketeef!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief, ik zeg gewoon de waarheid lul.![]()
we trappen niet in dit rookgordijnquote:
8ball deed me denken aan ditquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een van mijn favo's liedjes, wel beetje melancholisch
8ball BAAS rapgod
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Wat mij betreft meer dan prima haha!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
we trappen niet in dit rookgordijn
bromance confirmed
is leuk jaquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wat mij betreft meer dan prima haha!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kijk jij verrast me altijd weer met leuke muziekjesquote:
Ik had hem ook met salto.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wat denk jij! is m'n favo shii smilie
Ja lekker hè?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lekker nrtje trouwens @:foshizzle79
Ik ben sowieso niet zo het macho-type. Ik durf rustig te zeggen dat Brad Pitt en Keanu Reeves knappe kerels zijn. Maakt me echt niet minder hetero!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is leuk janet je beste mattie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |