Zolang het me maar chill maakt, wat in mijn geval op zich al een wereldwonder zou zijn, ben ik game.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
good vibes only![]()
nee verschilt wel qua setting en mood, is niet altijd hetzelfde
ik vind het heel rustgevendquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang het me maar chill maakt, wat in mijn geval op zich al een wereldwonder zou zijn, ben ik game.
aja dat vind ik opzich wel leuk, maar meer voor als ik wil wiebelen is datquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waar ben jij meer van, hardstyle achtige tunes? Zoiets toch?
Als ik echt wil ontspannen, luister ik dit:quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind het heel rustgevend
zeker in combi met muziek en als ik bijv in de bed lig te chillen
maar ook als ik wat actiever benhet heeft sfeer zwz
O dat wist ik niet! Maar die zangers van die bands hebben allemaal mooie stemmen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aja dat vind ik opzich wel leuk, maar meer voor als ik wil wiebelen is dat
dingen als foo fighters of jamiroquai, pearl jam, incubus dat soort dingen mag ik ook wel graag horen
vrij breed wel
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aja dat vind ik opzich wel leuk, maar meer voor als ik wil wiebelen is dat
dingen als foo fighters of jamiroquai, pearl jam, incubus dat soort dingen mag ik ook wel graag horen
vrij breed wel
Precies.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:53 schreef Schakeltopia het volgende:
ja precies, er is ook teveel mooie muziek om je specifiek ergens aan vast te houden eigenlijk. en het heeft ook gewoon te maken met hoe je je voelt wat je wanneer kan waarderen zegmaar
Nee maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:54 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik ben niet zo'n echte muziek kenner ofzo hoor, helemaal niet zelfs![]()
maar dat doet er verder niet echt toe
ja dat shazam moet ik ook is een keer proberen! ik ga dat is even opschrijvenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies.
Soms wil je iets dansbaar, soms wil je smooth, soms wil je relaxvibes. Of heel vaak hoor ik iets ergens en dan denk ik wie is dit ik vind dit goed. En dan shazam ik altijd wat ik hoor (als ik niet ken of van jaaaaaaaa vergeten nr die moet ik weer horen).
Ja is echt heel erg handig. Stel je heb ergens geen wifi slaat het hij op kan je later thuis op de wifi zien wie het was.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat shazam moet ik ook is een keer proberen! ik ga dat is even opschrijven
cool, dat is helemaal handig!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja is echt heel erg handig. Stel je heb ergens geen wifi slaat het hij op kan je later thuis op de wifi zien wie het was.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
cool, dat is helemaal handig!
maar het is 1 uur en dan is het echt slipe tijd voor mij hoor![]()
fijne nacht nog allemaal![]()
Rustig aan schakel! Slaap lekker iig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nite nite!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ik maak het niet heel laat maar ben er nogquote:Op donderdag 3 maart 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
Ik zit hier zo zeker weer in mijn eentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |