Ja,quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar echt he ik mis schakeltje ooken fresh
en suzi
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je hebt wel deel 222.quote:
Op naar deel 333.quote:
Zeikerd.quote:
Had je mee gekregen dat er in het ziekenhuis in Gent op 22-2-2022 maar liefst 22 kindjes waren geboren?quote:
Om 3:33 uur.quote:
En dan een plaatje posten van Maxicosie met zijn 'oude' nummer 33quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan een plaatje posten van Maxicosie met zijn 'oude' nummer 33
Mijn autistische kant vind het ergens wel mooi dat Max komend seizoen met #1 op de bolide rijd en Perez met nummer 11 rijdquote:
coooolquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je mee gekregen dat er in het ziekenhuis in Gent op 22-2-2022 maar liefst 22 kindjes waren geboren?
me 2quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn autistische kant vind het ergens wel mooi dat Max komend seizoen met #1 op de bolide rijd en Perez met nummer 11 rijd![]()
Sainz en Max hadden al veelvouden van 11. Dani en Max beiden 3 en 33 en nu met Perez 1 en 11quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
me 2
maar ik vond Dani en Max ook leuk samen
maar hij is WK geworden met 33quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sainz en Max hadden al veelvouden van 11. Dani en Max beiden 3 en 33 en nu met Perez 1 en 11
wow!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[ afbeelding ]
Schilderij gebaseerd op een infameuze orgie van Cesare Borgia![]()
https://thebunget.wordpre(...)-by-heinrich-lossow/
Dat gebeurd (voorlopig) nog niet. Toen die regels met individuele nummers kiezen zoals de MotoGP al jaren doet werd introduceert is er ook een regel gekomen dat een coureur (neem nu even Max als voorbeeld) een x-aantal uit de F1 moet zijn of een x-aantal jaar met een ander nummer moet rijden voor zijn 'oude' nummer weer beschikbaar word voor andere coureurs.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hij is WK geworden met 33
stel dat iemand zijn nummer dit jaar neemt
als Mazepin toch verdwijnt
Hahaha misschien in een kamertje achterafquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wow!!!!
die hangt vast niet in de kerk
Of in een kerkelijke BDSM kerkerquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha misschien in een kamertje achteraf
Bij meneer pastoor in de slaapkamer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha misschien in een kamertje achteraf
aah ik dacht dat het nr werd vrijgegevenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gebeurd (voorlopig) nog niet. Toen die regels met individuele nummers kiezen zoals de MotoGP al jaren doet werd introduceert is er ook een regel gekomen dat een coureur (neem nu even Max als voorbeeld) een x-aantal uit de F1 moet zijn of een x-aantal jaar met een ander nummer moet rijden voor zijn 'oude' nummer weer beschikbaar word voor andere coureurs.
Ik ga zo even het filmpje opzoeken waarin ik het jaren geleden in het uitgelegd gekregen
Klinkt aannemelijkquote:
Word het ook, maar nummer 33 word dit seizoen nog niet vrijgegevenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ik dacht dat het nr werd vrijgegeven
aaah okquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word het ook, maar nummer 33 word dit seizoen nog niet vrijgegeven
33 is een masternumberquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word het ook, maar nummer 33 word dit seizoen nog niet vrijgegeven
ik heb echt niks met oneven getallenquote:
Ik heb maar 1 even getal in mijn geboortedatum zittenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
maar in mijn geboortedatum zitten veelal oneven getallen![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 even getal in mijn geboortedatum zitten
En mijn moeder heeft enkel even getallen (als je 19 aan het begin van haar geboorte eeuw weg laat)quote:
me2 boksquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 even getal in mijn geboortedatum zitten
thnx mopquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones hier een uitleg over de auto nummers in F1 over de afgelopen jaren.
Me3, neu......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |