Waddan?quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik kreeg zojuist een hartverzakking toen ik de benzineprijs zag
Heb de tank de dag na de invasie maar meteen vol gegooid. Voor het eerst boven de 2 euro bij het cheapste tankstation hier in de buurt. Zag net bij de lokale Shell al 2,12 staan voor een litertje pauperpeut.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wow-effect is er ook af. Toen de superheldenfilmrevival (scrabblewoord) zich deze eeuw aandiende zag het er allemaal veel beter uit dan vroegah qua spesjul ieffekts
Maar dat zijn we normaal gaan vinden. En verder is gewoon niet alles even goed en wordt het nogal uitgemolken.
Al moet ik zeggen dat ik een aantal jaar terug met veel plezier naar Luke Cage gekeken heb. Dat was natuurlijk ook uitmelken maar kon het wel waarderen.
Ah lekker!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb de tank de dag na de invasie maar meteen vol gegooid. Voor het eerst boven de 2 euro bij het cheapste tankstation hier in de buurt. Zag net bij de lokale Shell al 2,12 staan voor een litertje pauperpeut.
wacht maar tot je de gasrekening moet betalenquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Wij hebben het tot begin 2024 vast staan, en willen zo veel mogelijk op stroom van onze zonnepanelen overstappen die binnenkort gelegd gaan worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
wacht maar tot je de gasrekening moet betalen
gaat vanzelf mee omhoogquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben het tot begin 2024 vast staan, en willen zo veel mogelijk op stroom van onze zonnepanelen overstappen die binnenkort gelegd gaan worden.
Dragonball is dan ook wel het over the top van het over the top zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vond het vroeger wel geinig met Dragonball Z: komt er een villain aan die zo sterk is dat hij de hele planeet kan verwoesten!
Die wordt met moeite verslagen. Komt ver vervolgens een bad guy aan die de aarde wel 10x kan vernietigen!
Wordt met moeite verslagen.
OH MIJN GOD!!! Nu is er ineens een slechterik die de aarde zelfs 1000X kan vernietigen!!!!!![]()
![]()
nopequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je de brommer nog aan de praat gekregen?
ding loopt ook veel te hardquote:
Wilde ik ook doen, maar ik vergat het iedere keer. Nu vol gegooid voor ¤2,02. Weet nu in ieder geval dat de tank op 1/3 zit als de wijzer claimt dat ie nog half vol zitquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb de tank de dag na de invasie maar meteen vol gegooid. Voor het eerst boven de 2 euro bij het cheapste tankstation hier in de buurt. Zag net bij de lokale Shell al 2,12 staan voor een litertje pauperpeut.
Ik weet echt niet meer waar ik allemaal moet kijken.quote:
overalquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar ik allemaal moet kijken.
Het ONZ gespuis i overal en nergens tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer waar ik allemaal moet kijken.
quote:
Dat kunnen mijn hersenen allemaal niet aan. Die zijn meer van intense focus op één ding ipv meerderequote:Op woensdag 2 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ONZ gespuis i overal en nergens tegenwoordig![]()
wat??quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ONZ gespuis i overal en nergens tegenwoordig![]()
Dat andere gepuis wat niet uit COS komtquote:
Badeend meld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat andere gepuis wat niet uit COS komt
SUPERbadeend!quote:
Avond kerel.quote:
ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat andere gepuis wat niet uit COS komt
shellyyyyyyyyquote:Op woensdag 2 maart 2022 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
uto-cos je weet zelluf!
[ afbeelding ]
Snoes vind je ui helemaalquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snoes vind je ui helemaal![]()
FF vraagt waar die van hem blijft![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]heeft die ook een ban! man man man
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
wel leuk he had ik speciaal voor soesje gemaakt. sorry fresh
dank je wel lief schakeltjequote:
Maar echt he ik mis schakeltje ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dank je wel lief schakeltje
hoe is het met u dan
ik zie u niet meer zo veel
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maar echt he ik mis schakeltje ooken fresh
en suzi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |