videoland is rukquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom wult mijn videoland niet inloggen [ afbeelding ]
Volgens mij had @Moonlight daar ook al gesodemieter mee.quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom wult mijn videoland niet inloggen [ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
videoland is ruk
van Rtl
prutsersssssss
oh stom zegquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij had @:moonlight daar ook al gesodemieter mee.
laat ze eerst maar eens leren regerenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones hier een uitleg over de auto nummers in F1 over de afgelopen jaren.
[..]
Richting de binnenhof met je potjes, pannetjes en pollepels. Hier moeten de hoge heren in Den Haag iets aan doen!![]()
JAquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
@:greysbones hier een uitleg over de auto nummers in F1 over de afgelopen jaren.
[..]
Richting de binnenhof met je potjes, pannetjes en pollepels. Hier moeten de hoge heren in Den Haag iets aan doen!![]()
ik kijk wel VLquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh stom zeg![]()
hij wil gewoon niet inloggen. blijft maar rondjes draaien
is ook weinig spannends aan. maar code 37 is wel leukquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel inlog gegevens voor VL, maar heb het nog nooit gekeken
Doet videoland daar echt moeilijk over?quote:
oh ja daar houd VL niet vanquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet videoland daar echt moeilijk over?
Hier gebruik ik het al een paar jaar met Netflix en nog nooit problemen mee gehad
volgens mij deed hij het laatst wel gewoon. maar kan in de war zijnquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet videoland daar echt moeilijk over?
Hier gebruik ik het al een paar jaar met Netflix en nog nooit problemen mee gehad
soms wel soms nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij deed hij het laatst wel gewoon. maar kan in de war zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als ik mijn VPN aan heb dan heb ik slecht beeld met VL
Weer een extra reden waarom ik videoland niet ga aanschaffenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij deed hij het laatst wel gewoon. maar kan in de war zijn
is ook gewoon van RTL tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Weer een extra reden waarom ik videoland niet ga aanschaffen
quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
LOL
blijkbaar blockte m'n vpn een tracker waardoor hij niet verder wilde.
opgelost!
NPO is grensoverschrijdend ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook gewoon van RTL tegenwoordig
en RTL is kak
of in ieder geval grensoverschrijdend
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NPO is grensoverschrijdend ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend![]()
Ben ik achter gekomen toen we weekendje naar Parijs waren en daar in de avond nog een docu in bed wilde kijken. Mocht blijkbaar niet in Frankrijk zonder VPN
Gelukkig kijk ik niet zoveel NL tv meerquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijken
ik ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik niet zoveel NL tv meer
Als je geen abo hebt bedoel je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijken
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.quote:
meer dan genoegquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.
VL bijvoorbeeld kun je alleen met VPN kijken in het buitenlandquote:
ik kijk geen NOS etcquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.
Ook als je bv Ziggo hebt via de Ziggo Go app?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
VL bijvoorbeeld kun je alleen met VPN kijken in het buitenland
Ik kijk het alleen in de ochtend bij mijn eerste bak zwarte pleurquote:
Damn nu wil ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen in de ochtend bij mijn eerste bak zwarte pleur
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook als je bv Ziggo hebt via de Ziggo Go app?
Goed plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |