quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
LOL
blijkbaar blockte m'n vpn een tracker waardoor hij niet verder wilde.
opgelost!
NPO is grensoverschrijdend ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellendquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook gewoon van RTL tegenwoordig
en RTL is kak
of in ieder geval grensoverschrijdend
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
NPO is grensoverschrijdend ook Kwalitatief Uitermate Teleurstellend![]()
Ben ik achter gekomen toen we weekendje naar Parijs waren en daar in de avond nog een docu in bed wilde kijken. Mocht blijkbaar niet in Frankrijk zonder VPN
Gelukkig kijk ik niet zoveel NL tv meerquote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijken
ik ook eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik niet zoveel NL tv meer
Als je geen abo hebt bedoel je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je overal in het buitenland een vpn nodig om NL tv te kijken
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.quote:
meer dan genoegquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.
VL bijvoorbeeld kun je alleen met VPN kijken in het buitenlandquote:
ik kijk geen NOS etcquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik nog echt geregeld kijk is het nieuws, Ander tijden en af en toe een NPO docu.
Ook als je bv Ziggo hebt via de Ziggo Go app?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
VL bijvoorbeeld kun je alleen met VPN kijken in het buitenland
Ik kijk het alleen in de ochtend bij mijn eerste bak zwarte pleurquote:
Damn nu wil ikquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen in de ochtend bij mijn eerste bak zwarte pleur
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook als je bv Ziggo hebt via de Ziggo Go app?
Goed plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |