Wij hebben vorige week zo'n try out pakket aan nieuwe koffie bonen besteld. 10 pakken van 250 gram per pak aan verschillende koffie bonen waar ik wel benieuwd heen ben. Maar die gaan denk ik pas vrijdag of zaterdag open want we hebben nog een kilo pak dat nog niet leeg isquote:
Vorig jaar een paar maanden een minder legaal IPTV abo uitgeprobeerd, werkte ook primaquote:
welke heb je?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week zo'n try out pakket aan nieuwe koffie bonen besteld. 10 pakken van 250 gram per pak aan verschillende koffie bonen waar ik wel benieuwd heen ben. Maar die gaan denk ik pas vrijdag of zaterdag open want we hebben nog een kilo pak dat nog leeg is
heeft schakel ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar maanden een minder legaal IPTV abo uitgeprobeerd, werkte ook prima
Dus nlzietniet?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb alles, ziggogo van moeders, iptv voor voetbal, nlziet voor weet ik niet
Voornamelijk eigenlijk om de Belgische Wie is de mol live te kunnen volgenquote:
10 verschillende van Gran Meastro Italiano.quote:
heeft ziggo geen goede belg?quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voornamelijk eigenlijk om de Belgische Wie is de mol live te kunnen volgen
illy koffie de lekkerste koffiequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
10 verschillende van Gran Meastro Italiano.
Nog nooit geprobeerd dat merk, maar was 24,95 voor 2,5 kilo plus 10 cappuccino cups voor een Dolce Gusto.
We hebben normaal pakken van 500 gram a ¤7,45 per pak dus om eens uit te proberen niet heel verkeerd qua kilo prijs.
Is op Vier, die is in NL niet legaal te zien (net als dat je in België bv RTL4 niet legaal kan krijgen)quote:
stom is dat!quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is op Vier, die is in NL niet legaal te zien (net als dat je in België bv RTL4 niet legaal kan krijgen)
wist ik niet eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is op Vier, die is in NL niet legaal te zien (net als dat je in België bv RTL4 niet legaal kan krijgen)
wel terugkijken, niet livequote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
wist ik niet eens![]()
![]()
ook niet via goplay dan?
Ik vind Lavazzo lekker, maar die gaan ook richting de 15 euro voor 500 gram bonenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
illy koffie de lekkerste koffie
maar veeeeeeel te duur
dat is een prijzig bakkie danquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Lavazzo lekker, maar die gaan ook richting de 15 euro voor 500 gram bonen
https://www.kaffekapslen.(...)H3Y_hShoCt10QAvD_BwEquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Lavazzo lekker, maar die gaan ook richting de 15 euro voor 500 gram bonen
of je moet https://www.action.com/nl-nl/p/palazzo-koffiebonen-regular2/ Palazzo bedoelen, die is nog goedkoper met zes euro de kilo.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |