quote:Op maandag 28 februari 2022 01:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga je nou alleen maar achterlijk reageren vannacht, ja?
Jij kijkt vast niet naar de streams van Stevequote:
nee, miljoenen normale stervelingen welquote:Op maandag 28 februari 2022 01:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Krijg je uitbetaald in Rubels?![]()
Ah en de 44 miljoen in Oekrane?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, miljoenen normale stervelingen wel
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ah en de 44 miljoen in Oekrane?
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:33 schreef Poem_ het volgende:
Nu ik er over nadenk vind ik dit eigenlijk wel een briljante vergelijking.
hahahahaquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Goed idee om te voorkomen dus.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
Het is zijn ding om'' breaking news'' te roepen bij elke nieuwe nieuwsbericht maar nee ben zelf niet blij met het berichtquote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, 100+ miljoen normale stervelingen wel
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
bring in the bitcornquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke dondruiper op de foksquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.
Maar ik gok zo maar dat hij daar totaal schijt aan heeft.
Net zoveel schijt aan die pubers die hij zonder eten en benzine in een hopeloze oorlog stort voor z'n eigen hersenscheten.
Top. Trusten.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/rusland-verkiezingen-2quote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
onlyfans ook niet meer voor de meiden uit Rusland en bellarushquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
ja op hem stemmen of naar de strafkampen ...... de keuze word dan niet moeilijkquote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.quote:
experts geven aan dat hij zichzelf niet meer is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.
Regelmatig ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.
Niets voor zover ik kan vinden. En Poetin is al bijna 20 jaar bezig om de inval voor te bereiden en dankzij Lukashenko was hij nu in en de ideale positie om Oekraine op 3 fronten tegelijk binnen te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben op zoek naar de acute reden van Putins acties, wie weet er wat de Amerikanen in Roemeni hebben staan aan anti-nucleair wapentuig?
Dat is ie al 2 jaar niet meer, kijk de beelden eens terug. Van een strijdvaardig man daarvoor naar een gelaten man. Alsof ie dingen moet doen die ie niet wil..quote:Op maandag 28 februari 2022 01:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
experts geven aan dat hij zichzelf niet meer is.
Laat mij raden, een Trump aanhanger die zijn bek niet open deed toen Trump de Oekrainse President chanteerde met militaire hulp? Hulp die nu van levensbelang blijkt te zijn voor Oekraine?quote:
And so it beginsquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekrane mag toetreden tot de EU. ...zo nu.nl
voor de context: deze user denkt dat er echte verkiezingen kunnen plaatsvinden en dat het Russische volk verantwoordelijk is voor putinquote:Op maandag 28 februari 2022 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat mij raden, een Trump aanhanger die zijn bek niet open deed toen Trump de Oekrainse President chanteerde met militaire hulp? Hulp die nu van levensbelang blijkt te zijn voor Oekraine?
Lees ik niks over.. heb jij link?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekrane mag toetreden tot de EU. ...zie nu.nl
Van de andere kant, alles wat Ursula in haar verleden heeft gedaan was kut. Misschien pakt dit een keer goed uitquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Hij blijft lang en vaak steken bij dat er in Roemeni raketten zijn geplaatst door de Amerikanen om het hoofd te bieden aan de nucleaire dreiging van Iran maar goed die staan er tegen Rusland natuurlijk, hij stelt dat het militaire evenwicht (waar kernwapens 70 jaar voor gezorgd hebben) compleet weg is in de wereld daardoor omdat die Russische kernwapens binnen no time uit de lucht kunnen halen, stukje opschuiven richting Rusland (Oekrane) zou een nog snellere interceptie betekenen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets voor zover ik kan vinden. En Poetin is al bijna 20 jaar bezig om de inval voor te bereiden en dankzij Lukashenko was hij nu in en de ideale positie om Oekraine op 3 fronten tegelijk binnen te vallen.
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maaktquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Las het ja. Ik schrok er wel van eigenlijk. Het is nog geen NAVO maar dat komt ook dichterbij zo?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Voor de context, ik kan mij herinneren dat Russische burgers het leger tegenhielden in Moskou toen ze een staatsgreep wilden plegen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor de context: deze user denkt dat er echte verkiezingen kunnen plaatsvinden en dat het Russische volk verantwoordelijk is voor putin
wat een gozer
De EU gaat nergens over maar dicteert inmiddels wel alles niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maakt
Tja, als jij Poetin gelooft...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij blijft lang en vaak steken bij dat er in Roemeni raketten zijn geplaatst door de Amerikanen om het hoofd te bieden aan de nucleaire dreiging van Iran maar goed die staan er tegen Rusland natuurlijk, hij stelt dat het militaire evenwicht (waar kernwapens 70 jaar voor gezorgd hebben) compleet weg is in de wereld daardoor omdat die Russische kernwapens binnen no time uit de lucht kunnen halen, stukje opschuiven richting Rusland (Oekrane) zou een nog snellere interceptie betekenen.
haal je hoofd uit je reet aub, het begint een beetje zielig te wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor de context, ik kan mij herinneren dat Russische burgers het leger tegenhielden in Moskou toen ze een staatsgreep wilden plegen.
Het is al erg genoeg dat Polen en Hongarije toegelaten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maakt
Ach als het alleen de EU is op handel dan kan het toch niet veel verziekt worden ,hoog uit dat we elk jaar weer een paar miljoen die kant uit moeten sturenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van de andere kant, alles wat Ursula in haar verleden heeft gedaan was kut. Misschien pakt dit een keer goed uit
nooit gekozen, maar toch alle macht...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De EU gaat nergens over maar dicteert inmiddels wel alles niet?
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
moeilijk concept, onbedoelde gevolgenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bericht voor vanavond
Dag allemaal![]()
[ twitter ]
Niets, Oekraine is geen NAVO lid en de NAVO heeft geen mandaat om in een dergelijke situatie op te treden. Het is vrij lastig om zelf maar met nucleaire wapens te gaan gooien als je geen partij bent in het conflict.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken dat Putin een tactische nuke op Ukraine gaat gooien. Wat gaat de NAVO dan doen? is nog geen MAD dan maar kun je ook niet laten gaan.
Was voor rijke welvarende landen, da eu. Egks.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat Polen en Hongarije toegelaten zijn.
Doe even normaal, joh.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haal je hoofd uit je reet aub, het begint een beetje zielig te worden
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.
Dat is een domme uitspraak, maar betekent nog niet dat Oekrane daadwerkelijk in de EU mag.
Dat is wel heel vrij genterpreteerd.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nooit gekozen, maar toch alle macht...
Denkt ze.
Riiiiight.
quote:
Begin anders zelfquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Ach we zullen zien ,ze zal best meer weten dan wij ,en met al dat wapens leveren is het al bijna een vorm van EU samen werken ,dit laatste stukje komt er ook wel ,en dan maar te bedenken dat ik jaren geleden tegen heb gestemd ,,,,,,maar goed we zijn nu wat ouderquote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.
Dat is een domme uitspraak, maar betekent nog niet dat Oekrane daadwerkelijk in de EU mag.
Ik las dat ze op een man moest zitten en ik trok al een vies gezicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.
Ga lekker spelen met je Russische propaganda.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:07 schreef Za het volgende:
Poetin dreigt met nucleaire wapens, maandag onderhandelingen. bron Nu.nl
Echter:
Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov. Als voorbeeld van een van de provocaties noemde de deskundige het incident in de Zee van Okhotsk met een Amerikaanse onderzeer die de verboden zone binnenreed. De situatie was echter snel opgelost dankzij de waakzaamheid van de Russische marine, concludeerde Leonkov.
https://www.rbc.ru/politics/27/02/2022/621b77959a79477dcca4c36f
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.
dat is gewoon een bekend concept?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met je Russische propaganda.
Indirect dus. Geen werkelijke stem aan te pas gekomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.
Ze legt niets op, doe toch eens normaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?
Nee dit is een gedrocht wat burgers door de strot gedouwd wordt.
Joh, laat 'm.quote:
Dat lijkt me een formaliteit en is met een coalition of the willing achtig iets wel te passeren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er niet ingegrepen wordt dan. Maar ja met welke gevolgen? Want dan is het hek van de damquote:Op maandag 28 februari 2022 02:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets, Oekraine is geen NAVO lid en de NAVO heeft geen mandaat om in een dergelijke situatie op te treden. Het is vrij lastig om zelf maar met nucleaire wapens te gaan gooien als je geen partij bent in het conflict.
Het EU Parlement is direct gekozen door de kiezers in de EU.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Indirect dus. Geen werkelijke stem aan te pas gekomen.
Zoals altijd bij de eu. Altijd schimmig.
Beetje een Europese Putin dusquote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?
Ik heb nog maar zelden een interview met Putin gezien zonder dat hij het heeft over het nucleaire evenwicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is gewoon een bekend concept?
dat is de hele basis van hoe de wereldorde (tot voor kort) omging met de aanwezigheid van kernwapens
zelf genoeg hebben zodat niemand je aan wil vallen
Het is wel een hele relevante formaliteit en sowieso moeten alle NAVO leden instemmen met militaire acties, de NAVO beslist overigens niet over de inzet van nucleaire wapens, dat is voorbehouden aan de staten met een nucleair arsenaal vziw.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat lijkt me een formaliteit en is met een coalition of the willing achtig iets wel te passeren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er niet ingegrepen wordt dan. Maar ja met welke gevolgen? Want dan is het hek van de dam
Gelukkig nog niet aan de orde, maar godver wat een kutsituatie
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan. Dit heeft niks meer met een EU handelsblok te maken. Dit betekent dat wij gewoon een provincie van Europa zijn en als land niks meer over onszelf te zeggen hebben. Niet zo gek dat D66 van het referendum af wou.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze legt niets op, doe toch eens normaal.
Toetreding kan alleen met volledige instemming van alle lidstaten en met een stemming is in het parlement in alle lidstaten.
Zij is voorzitter, geen president. Ze heeft veel minder te zeggen dan jij suggereert.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, dat kan ze niet. Je verzint dit gewoon ter plekke.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan. Dit heeft niks meer met een EU handelsblok te maken. Dit betekent dat wij gewoon een provincie van Europa zijn en als land niks meer over onszelf te zeggen hebben. Niet zo gek dat D66 van het referendum af wou.
En ze hebben gewonnen. Nederland is nog maar een provincie.
allebei 0 wapens is ook een evenwichtquote:Op maandag 28 februari 2022 02:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zelden een interview met Putin gezien zonder dat hij het heeft over het nucleaire evenwicht.
Je overschat haar macht een beetje.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan. Dit heeft niks meer met een EU handelsblok te maken. Dit betekent dat wij gewoon een provincie van Europa zijn en als land niks meer over onszelf te zeggen hebben. Niet zo gek dat D66 van het referendum af wou.
Dat zou het beste evenwicht zijn maar daar zijn we heel ver vandaan, proliferatie van nucleaire wapens is nog nooit zo groot geweest als heden ten dage.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allebei 0 wapens is ook een evenwicht
Nederland werd veertig jaar geleden al een klein schoothondje met de acceptatie van Amerikaanse kruisraketten.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oke, veel plezier in je veilige bubbel...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat kan ze niet. Je verzint dit gewoon ter plekke.
ik zit bijna in het kamp voor een 2e kernmacht binnen de EU, nu de Britten vertrokken zijn. Maar dat zal wel lastig gaan met al die verdragenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou het beste evenwicht zijn maar daar zijn we heel ver vandaan, proliferatie van nucleaire wapens is nog nooit zo groot geweest als heden ten dage.
Nope. Ze kan zich daar over uitspreken, maar voordat dat daadwerkelijk zover is zijn er nogal wat procedures die in gang gezet moeten worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daar gaat het toch al lang niet meer over die toetreding? Het gaat erom dat Ursula de complete EU regels kan opleggen die de landelijke grondwetten voorbij gaan.
Ja mijn idee maar dan is er altijd weer een naakte aap die om de verkeerde reden een steen in de handen pakt.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
allebei 0 wapens is ook een evenwicht
Lol dit is wel de domste post van de dag en ik heb er redelijk wat voorbij zien komen. Je verzint gewoon vanallesquote:Op maandag 28 februari 2022 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
idd, en dat is niet zo makkelijk, zeker voor een land als Oekrane. Maar dat gezegd hebbende, ze had imho die opmerking "Ukraine belongs in the EU" niet moeten maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nope. Ze kan zich daar over uitspreken, maar voordat dat daadwerkelijk zover is zijn er nogal wat procedures die in gang gezet moeten worden.
Dat slaat ook helemaal nergens op. De kruisraketten en Pershing II waren een tegenwicht voor de Russische SS20's, of het nodig was of wenselijk is een ander verhaal maar er was wel degelijk een strategisch oogmerk en dat had verdomd weinig met tanks te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland werd veertig jaar geleden al een klein schoothondje met de acceptatie van Amerikaanse kruisraketten.
Wel lekker goedkoop, hoefden we niet 7000 tanks aan te schaffen en konden wel lekker drie keer per jaar op vakantie, obese worden en twee auto's rijden.
Het is ook mijlenver van het onderwerp af gedrevenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol dit is wel de domste post van de dag en ik heb er redelijk wat voorbij zien komen. Je verzint gewoon vanalles
Link?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:12 schreef Fugazi_ het volgende:
Bommenwerpers onderweg naar Kiev vanuit de Krim…
Bron: nu.nl
Ehhhh...Frankrijk is een grotere kernmacht, met afstand, dan de Britten wiens kernwapesn onder de controle van de VS staan.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ik zit bijna in het kamp voor een 2e kernmacht binnen de EU, nu de Britten vertrokken zijn. Maar dat zal wel lastig gaan met al die verdragen
En over paar jaar denk je "fuck die ene post op fok was toch waar"quote:Op maandag 28 februari 2022 02:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol dit is wel de domste post van de dag en ik heb er redelijk wat voorbij zien komen. Je verzint gewoon vanalles
liveblog, ongeveer een uur geledenquote:
In het liveblog, maar staat ook bij dat het niet geverifieerd kon worden. Dus wat er van waar is.....quote:
Zie tanks wat breder, niet hoeven te investeren in conventionele defensie dan, ja later begin jaren 90 op een matige manier onder het mom van humanitaire hulp.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat slaat ook helemaal nergens op. De kruisraketten en Pershing II waren een tegenwicht voor de Russische SS20's, of het nodig was of wenselijk is een ander verhaal maar er was wel degelijk een strategisch oogmerk en dat had verdomd weinig met tanks te maken.
soms zijn we idd net zo domquote:Op maandag 28 februari 2022 02:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee maar dan is er altijd weer een naakte aap die om de verkeerde reden een steen in de handen pakt.
Het einde van de Koude Oorlog was daar debet aan, niet de kernwapens.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie tanks wat breder, niet hoeven te investeren in conventionele defensie dan, ja later begin jaren 90 op een matige manier onder het mom van humanitaire hulp.
steve had er niks over gemeld..quote:Op maandag 28 februari 2022 02:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
liveblog, ongeveer een uur geleden
Mede dankzij het einde van de koude oorlog, Gorbatsjov noemde het toch de revolutie van het brood, een groot deel van het overheidsgeld van de Sovjet Unie naar defensie terwijl er lange rijen voor de bakkers in Moskou stonden.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het einde van de Koude Oorlog was daar debet aan, niet de kernwapens.
Ik hoor het Colin Powell nog hardop zeggen bij een presentatie "Force reduction will be a peace dividend"
Dat was toch n.a.v. een NAVO besluit dat er 500 van die ondingen in Europa moesten worden geplaatst? Uiteindelijk zijn ze nooit gekomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mede dankzij het einde van de koude oorlog, Gorbatsjov noemde het toch de revolutie van het brood, een groot deel van het overheidsgeld van de Sovjet Unie naar defensie terwijl er lange rijen voor de bakkers in Moskou stonden.
Maar het werd wel degelijk verkocht als, we stellen kernwapens beschikbaar, jullie slechts het grondgebied en in ruil daarvoor kun je bezuinigen op je eigen landsgrenzendefensie.
Ja, maar dit is geen ver-van-ons-bed-show anymore.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:38 schreef UitStraling het volgende:
Dat NAVO gewauwel begint ook een beetje simpel en doorzichtig te worden, er zijn honderden oorlogen uitgevochten door NAVO landen zonder dat de militaire polonaise erop volgde door de rest van het bondgenootschap.
Volgens Nu.nl is dit de bron, maar daar is niets te vinden:quote:Op maandag 28 februari 2022 02:22 schreef tjoptjop het volgende:
In het liveblog, maar staat ook bij dat het niet geverifieerd kon worden. Dus wat er van waar is.....
Ja dat klopt volgens mij wel, meeste in Turkije, waarbij die basis ooit bijna werd overlopen door de Turken tijdens de mislukte staatsgreep tegen Erdoganquote:Op maandag 28 februari 2022 02:38 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat was toch n.a.v. een NAVO besluit dat er 500 van die ondingen in Europa moesten worden geplaatst? Uiteindelijk zijn ze nooit gekomen.
Onze buren mochten het ook alleen doen tegen Argentini.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen ver-van-ons-bed-show anymore.
Incirlik, daar liggen 20 nucleaire vliegtuigbommen, met Amerikaanse bewaking. Geen 500.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt volgens mij wel, meeste in Turkije, waarbij die basis ooit bijna werd overlopen door de Turken tijdens de mislukte staatsgreep tegen Erdogan
Ik had het niet over 500.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Incirlik, daar liggen 20 nucleaire vliegtuigbommen, met Amerikaanse bewaking. Geen 500.
https://en.wikipedia.org/wiki/Foundations_of_Geopolitics voor een overzicht van wat er in dat boek van Dugin staat.quote:
lafbak kan het niet meer alleen aan blijkbaarquote:Op maandag 28 februari 2022 02:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kan zo'n EU vliegtuig ook ff die kant uit.
90 volgens deze site. Net zoveel als in Itali overigens. En wij hebben nog steeds die troep in Volkel liggen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Incirlik, daar liggen 20 nucleaire vliegtuigbommen, met Amerikaanse bewaking. Geen 500.
Lijkt me dat als Putin het westen wilt nuken dat er direct honderden tegelijk komen ipv een handjevolquote:
die zijn al weggeroestquote:Op maandag 28 februari 2022 02:53 schreef SamCooke het volgende:
[..]
90 volgens deze site. Net zoveel als in Itali overigens. En wij hebben nog steeds die troep in Volkel liggen.
Bespreking is vanmiddag pas.quote:Op maandag 28 februari 2022 03:14 schreef roos94 het volgende:
Hadden ze nou al onderhandeld of niet? Kan het niet vinden
Nee morgen. En ondertussen heeft Ursula heel de-escalerend de deur voor Oekrane alvast half opengezet naar de EU.quote:Op maandag 28 februari 2022 03:14 schreef roos94 het volgende:
Hadden ze nou al onderhandeld of niet? Kan het niet vinden
Welke?quote:Op maandag 28 februari 2022 03:22 schreef Friday12 het volgende:
Je ziet shit gebeuren op de livestreams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want mannelijke politici roepen en doen echt nooit domme irrationele dingen. Trump, Johnson, Trudeau, Putin, Baudet, Orban, Macron, Rutte enzo, die zul je echt noooooit betrappen op raar gedrag of idiote uitspraken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.
Hoe in de fuck kan dat positief uitdraaienquote:Op maandag 28 februari 2022 03:24 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Nee morgen. En ondertussen heeft Ursula heel de-escalerend de deur voor Oekrane alvast half opengezet naar de EU.
quote:
Die Ursula toch. Ze had maar beter een voorbeeld kunnen nemen aan Poetin, die niets escalerends heeft geroepen. Ook niet over nucleaire wapens ofzo.quote:Op maandag 28 februari 2022 03:24 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Nee morgen. En ondertussen heeft Ursula heel de-escalerend de deur voor Oekrane alvast half opengezet naar de EU.
Aangezien ze gaan praten en er juist meer word ingezet via belarus lijk het er niet opquote:Op maandag 28 februari 2022 04:14 schreef roos94 het volgende:
Waar eindigt dit. Kan met die onderhandelingen een einde komen aan dit bulllshit?
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:21 schreef raptorix het volgende:
Ursula moet haar grote waffel houden, dit is een conflict waar je heel zorgvuldig moet handelen, de kans op de-escalatie met dit soort uitspraken worden alleen maar kleiner, echt wat een mongool is dat wijf.
Inderdaad. Alleen Rusland mag stoere praat doen over het ISS op Europa laten storten en nucleaire wapens op scherp zetten.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:21 schreef raptorix het volgende:
Ursula moet haar grote waffel houden, dit is een conflict waar je heel zorgvuldig moet handelen, de kans op de-escalatie met dit soort uitspraken worden alleen maar kleiner, echt wat een mongool is dat wijf.
Met een naam als Ursula kan er sowieso weinig goeds uit voortkomemquote:Op maandag 28 februari 2022 04:21 schreef raptorix het volgende:
En aan wie ligt dat?quote:Op maandag 28 februari 2022 04:21 schreef raptorix het volgende:
Het is geen kwestie van schuld geven of niet, soms is het gewoon handiger om je bek te houden en achter de schermen te onderhandelen, dat mens is nog een grotere zelfkicker dan Putin.quote:
Ik vraag het me ook af of Amerika wel meteen gaat reageren als Putin 1 of 2 nukes op b.v. Belgi en Nederland gooit. Europa is sowieso altijd de pineut. Wellicht een vergeldingsbommetje op Sint Petersburg ofzo en daarna lekker descaleren, maar dat maken wij dan waarschijnlijk niet meer mee. Ik denk dat Amerika niet meedoet zolang ze zelf niet geraakt worden, ondanks artikel 5.quote:
Als hij een Nuke gooit op Brussel dan dood hij ook tienduizenden Amerikanen, kortom dan vliegen er gelijk een shitload nukes terug.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af of Amerika wel meteen gaat reageren als Putin 1 of 2 nukes op b.v. Belgi en Nederland gooit. Europa is sowieso altijd de pineut. Wellicht een vergeldingsbommetje op Sint Petersburg ofzo en daarna lekker descaleren, maar dat maken wij dan waarschijnlijk niet meer mee. Ik denk dat Amerika niet meedoet zolang ze zelf niet geraakt worden, ondanks artikel 5.
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:14 schreef roos94 het volgende:
Kan met die onderhandelingen een einde komen aan dit bulllshit?
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:40 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
De invasie lijkt al 2 dgn bevroren te zijn.
Nu de EU gevechtsvliegtuigen gaat sturen zie ik het eerder escaleren dan beslecht worden.
Gebeurd gelukkig niet veel vannachtquote:Op maandag 28 februari 2022 04:42 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt een rustiger nachtje te zijn, toch maar ff een paar uur slapen voordat morgen de markten openen
Daar moet ik je dan weer gelijk ingeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van schuld geven of niet, soms is het gewoon handiger om je bek te houden en achter de schermen te onderhandelen, dat mens is nog een grotere zelfkicker dan Putin.
Ja maar sommige users buigen liever diep voorover wanneer Poetin spreekt. Staan ook wel bekend als laffe mannetjes. Waarschijnlijk werden ze vroeger op school ook gepest en durfden ze dan niks terug te doen. Met als gevolg dat het pesten doorging. Elke keer weer een stapje verder.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Putin begon zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens. Hij roept het op zichzelf af.
Wat meer duiding:quote:Op maandag 28 februari 2022 04:41 schreef Makrelis het volgende:
Putin begint zelf met uitspraken over het verhogen van de paraatheid van zijn afschrikkingswapens.
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Maar Ursula moet haar bek houden anders wordt Putin nog bozer!
Dat mens wilde de start met vaccineren uitstellen tot het laatste EU land ook de spuitjes had klaarliggen zodat ze mooi kon schermen dat we als EU solidair zijn, zo een persoon is het...quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Von der Leyen doet het prima naar mijn mening.
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wat meer duiding:
"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
Gewoon de NAVO een beetje uitelkaar proberen te drijven met wat grote mannentaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Zelfverdediging bij provocatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:50 schreef trein2000 het volgende:
Alhoewel ik ook begrijp dat westerse experts niet helemaal kunnen duiden wat dit nu praktisch betekent.
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komtquote:Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de Trump-volgelingen:
[ twitter ]
Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn![]()
Baudet en Wilders willen er sowieso uit, als wij daarin meegaan hoeven we daar dus niet langer druk over te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:20 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, en dat is niet zo makkelijk, zeker voor een land als Oekrane. Maar dat gezegd hebbende, ze had imho die opmerking "Ukraine belongs in the EU" niet moeten maken.
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:48 schreef Kijkertje het volgende:
Intussen bij de Trump-volgelingen:
[ twitter ]
Maar natuurlijk wel verkondigen dat dit onder Trump nooit gebeurd zou zijn![]()
Want het gaat om uitstraling? God wat een armoequote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.
Dusja, dan toch lievet Trump.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als ik Biden als hoogbejaarde man zie lullen verlang ik dus wel naar Trump. 0,0 uistraling.
quote:Op maandag 28 februari 2022 04:46 schreef Za het volgende:
[..]
Wat meer duiding:
"Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov."
Ja dat soort politici zitten nu bij Fox News.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komt
Hij straalt niks uit nee. Of het erom gaat maak jij ervan.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Want het gaat om uitstraling? God wat een armoe
Je hebt liever een hoogbejaarde man die niet spoort?quote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalenquote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Na al deze delen en ook wat ik op tv zie btw vraag ik me af waarom de belangstelling voor wat er ten grondslag ligt aan dit alles nihil is.
Interessante discussies hierover op tv met historici.
Men is druk met veroordelen, helpen, vluchtelingen opvang paraat, met Ukrainian vlaggen op de dam etc.
Maar de reden waarom Putin dit doet, is er een die zoals ik naar zijn speeches luister in ons aller belang is of zou kunnen zijn. Een gelijke machtsverdeling garandeert stabiliteit.
Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Na al deze delen en ook wat ik op tv zie btw vraag ik me af waarom de belangstelling voor wat er ten grondslag ligt aan dit alles nihil is.
Men is druk met veroordelen, helpen, vluchtelingen opvang paraat, met Ukrainian vlaggen op de dam etc.
Maar de reden waarom Putin dit doet, is er een die zoals ik naar zijn speeches luister in ons aller belang is of zou kunnen zijn. Een gelijke machtsverdeling garandeert stabiliteit.
De reden weet niemand behalve Putin zelf.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Dan had Rusland moeten zorgen dat landen zich bij hen willen aansluiten. Voorlopig willen landen dat niet en ik geef ze daar geen ongelijk in. Bovendien, Putin trekt wel een erg grote broek aan met die kleine economie die ze hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:59 schreef Za het volgende:
Tussen de VS en Rusland.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:03 schreef Metalfrost het volgende:
Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.
Machtsverdeling, stabiliteit? Waar hb je het over?
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?quote:
Ze grenzen letterlijk aan elkaar via de Beringzee. Laat ze het daar maar uitvechten.quote:
Die zitten toch ook in Oost Oekrane, dat is een groot probleem.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalen
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?quote:Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze grenzen letterlijk aan elkaar via de Beringzee. Laat ze het daar maar uitvechten.
Jij hebt het over Dusja (sic)quote:Op maandag 28 februari 2022 05:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij straalt niks uit nee. Of het erom gaat maak jij ervan.
Ja die hebben ze via Nucleaire subs.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?
Alaska was trouwens ooit van Rusland, verkocht aan de VS wegens geldgebrek. Zelfs Liechtenstein was toen nog even in de running om het te kopen.
Heeft Rusland ook overal militaire bases, reikend tot dicht aan de VS?quote:Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef raptorix het volgende:
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?
Het punt is, deze mogendheden, met 90% van alle kernwapens van de wereld in handen, zorgen voor stabiliteit in de wereld, of iig zo zou het moeten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:05 schreef raptorix het volgende:
Je beseft dat VS en Rusland praktisch gewoon aan elkaar grensen?
Warm zeewaterquote:Op maandag 28 februari 2022 05:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Rusland is in zijn eentje meer dan 3x groter dan alle EU landen samen.
Machtsverdeling, stabiliteit? Waar hb je het over?
Niet dat ik weet, maar het is zeker wel mogelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:08 schreef Nielsch het volgende:
Zou Rusland ook kernwapens hebben in het meest oostelijke gedeelte zodat ze de VS kunnen raken?
EN de drugsverslaafden.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
In zijn laatste speech wilde hij de Nazis nog weghalen
Ik weet niet of je recentelijk nog het nieuws hebt gevolgt, maar de VS zijn onder Trump geen nieuwe oorlogen meer gestart en hebben zich juist teruggetrokken uit o.a. Irak en Afghanistan, daarnaast heeft Rusland met Putin juist een hoop gebieden defacto aan Rusland gevoegt al dan niet door Proxy Regimes.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:22 schreef Za het volgende:
[..]
Het punt is, deze mogendheden, met 90% van alle kernwapens van de wereld in handen, zorgen voor stabiliteit in de wereld, of iig zo zou het moeten zijn.
Zodra er 1 teveel aan expansie gaat doen, oorlog na oorlog start en een succesvolle propagandaoorlog tegen de ander, dat op gegeven moment actie ondernomen wordt, in het belang van ons allen.
Ik wil geen oorlog meer zien zoals die in Irak, of ongevraagd de "democratie brengen in Afghanistan", met honderdduizenden doden tot gevolg.
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberi-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.quote:Luchtvaartmaatschappij KLM schrapt de komende dagen vluchten naar Japan, Zuid-Korea en China. Dit als gevolg van de beslissing om niet meer over Rusland te vliegen. Ook naar bestemmingen in Rusland zelf worden 19 vluchten geschrapt in de komende week.
KLM en Aeroflot zijn partners via SkyTeam, die sharen hun vluchten.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberi-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.
Op 200 miljoen europeanen zal dat niet een enorme druk in de ziekenhuizen geven.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:46 schreef Za het volgende:
Nog even een dingetje, in Ukraine is slechts 34% gevaccineerd, en 1,7 procent geboostered.
Jonge mannen mogen niet weg, dus de vluchtelingenstroom zal vwb de mannen bestaan uit <18 >60.
Die laatste groep met nauwelijks boosters.
Indien daar honderdduizenden van hierheen komen, gaan zij dan geen bedden bezet houden van de familieleden van onze gevaccineerde vrienden?
Is dit al besproken, of irrelevant?
Waarom zenden die prutsers het uit via Twitter? Zo kan Rusland toch ook volgen wat de NAVO van plan is?quote:
Je dacht dat de Russen op Twitter zitten te F5en voor hun millitaire lucht intel? Die lui hebben ook gewoon satelieten en radar hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waarom zenden die prutsers het uit via Twitter? Zo kan Rusland toch ook volgen wat de NAVO van plan is?
Dat lijkt me ook de bedoelingquote:Op maandag 28 februari 2022 05:50 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Waarom zenden die prutsers het uit via Twitter? Zo kan Rusland toch ook volgen wat de NAVO van plan is?
Ja, en KLM mocht als enige Nederlandse luchtvervoerder over Rusland vliegen naar Het Verre Oosten.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
KLM en Aeroflot zijn partners via SkyTeam, die sharen hun vluchten.
Milosevic en al die gekke gastenquote:Op maandag 28 februari 2022 05:59 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Een Europese oorlog
Wie had dat gedacht 😢
Iedereen behalve jijquote:Op maandag 28 februari 2022 05:59 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Een Europese oorlog
Wie had dat gedacht 😢
Sinds wanneer maak jij je druk om gevaccineerde mensen.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:46 schreef Za het volgende:
Nog even een dingetje, in Ukraine is slechts 34% gevaccineerd, en 1,7 procent geboostered.
Jonge mannen mogen niet weg, dus de vluchtelingenstroom zal vwb de mannen bestaan uit <18 >60.
Die laatste groep met nauwelijks boosters.
Indien daar honderdduizenden van hierheen komen, gaan zij dan geen bedden bezet houden van de familieleden van onze gevaccineerde vrienden?
Is dit al besproken, of irrelevant?
Lol @ die Irakeesquote:Op maandag 28 februari 2022 06:01 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij![]()
Update:
Casualties and losses
Per Ukraine: 352 civilians killed, 1,684 wounded
Per UN: 64+ civilians killed, 422,000+ refugees
10 Greek citizens killed
4 Azerbaijani citizens killed
1 Iraqi citizen killed
1 Algerian citizen killed
Other losses:
1 Turkish-owned vessel damaged
1 Moldovan-flagged vessel damaged
1 Panamanian-flagged cargo ship damaged
https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Russian_invasion_of_Ukraine
De Irakese lookalike van Saddam's zoon Latif Yahya zei eerder vandaag in een YT-vid dat Oekrane van 2003 tot 2008 meedeed met ome Bush's oorlog en dat de oorlog nu hun grondgebied heeft bereikt "taste of their own medicine". Maar verder prees hij hun verzet dus het was geen haatvolle video.quote:
Ik gok er zo op dat er nu als een gek stille democratie tussen het Westen en Rusland word gepleegt om te kijken of er een manier is om Rusland "eervol" terug te kunnen laten trekken, daarom moet die kut Ursula gewoon nu haar bek houden.quote:
stille diplomatie?quote:Op maandag 28 februari 2022 06:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat er nu als een gek stille democratie tussen het Westen en Rusland word gepleegt om te kijken of er een manier is om Rusland "eervol" terug te kunnen laten trekken, daarom moet die kut Ursula gewoon nu haar bek houden.
Trump stond bij CPAC toch qnders weer behoorlijk te lispelen, hakkelen en stotteren. Men vroeg zich af of men hem niet moest herstarten.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
je verwacht wel een wereld wonderquote:Op maandag 28 februari 2022 06:38 schreef raptorix het volgende:
daarom moet die kut Ursula gewoon nu haar bek houden.
Ja, tuurlijk je wilt niet nog eens gaan onderhandelen als je aan tafel zit, de grote eisen ruil je van te voren uit, aan tafel doe je slechts de detailsquote:
je schreef stille democratiequote:Op maandag 28 februari 2022 06:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk je wilt niet nog eens gaan onderhandelen als je aan tafel zit, de grote eisen ruil je van te voren uit, aan tafel doe je slechts de details
Praat eens gewoon normaal joh. Of is dat echt te lastig voor je?quote:Op maandag 28 februari 2022 06:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat er nu als een gek stille democratie tussen het Westen en Rusland word gepleegt om te kijken of er een manier is om Rusland "eervol" terug te kunnen laten trekken, daarom moet die kut Ursula gewoon nu haar bek houden.
https://www.theguardian.c(...)aine-to-fight-russiaquote:Liz Truss has been criticised for saying she would back Britons going to Ukraine to join the fight against the Russians, with Conservative colleagues saying this would be reckless and illegal.
In an interview on BBC One’s Sunday Morning programme, the UK foreign secretary replied “absolutely” when asked whether she would back anyone wanting to volunteer to help the Ukrainians fighting for their freedom.
She told the programme: “That is something people can make their own decisions about. The people of Ukraine are fighting for freedom and democracy, not just for Ukraine, but for the whole of Europe. Absolutely, if people want to support that struggle, I would support them in doing that.”
Her comments appeared to run counter to advice on her department’s own website, which says those who travel to eastern Ukraine to “fight, or assist others engaged in the conflict” could be prosecuted on their return to the UK.
Until now there has been almost no evidence of foreigners going to Ukraine to join the battle against the Russian invasion. But on Sunday, the Ukrainian president, Volodymyr Zelenskiy, said he would be setting up an international legion for volunteers.
Dominic Grieve, who was attorney general when David Cameron was prime minister, said that anyone going to fight in Ukraine would be in breach of a law passed in 1870 saying is illegal to enlist in a foreign army at war with a country at peace with the UK.
Ah excuusquote:Op maandag 28 februari 2022 06:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
je schreef stille democratie
Beurs is ook gesloten, volgens mij word later op de dag besloten of deze uberhaupt open gaat.quote:Op maandag 28 februari 2022 06:50 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Rusland is erg bang voor een enorme meltdown. Dit veroorzaakt uiteraard meer paniek.
Dat lijkt me niet, dat had handig geweest voordat Rusland binnen was gevallen, als je nu zegt Ukraine is onderdeel van de EU, dat je dan als EU landen aansluit en daarmee in oorlog komt met Rusland.quote:Op maandag 28 februari 2022 06:51 schreef Dazalbest het volgende:
Kan het niet zijn dat zo'n uitspraak om de deur naar de EU voor Oekrane open te zetten, tactisch is zodat ze hiermee kunnen onderhandelen in het gesprek straks?
Tuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2022 06:51 schreef Dazalbest het volgende:
Kan het niet zijn dat zo'n uitspraak om de deur naar de EU voor Oekrane open te zetten, tactisch is zodat ze hiermee kunnen onderhandelen in het gesprek straks?
Dat is dan ook niet wat ze heeft gezegd.quote:Op maandag 28 februari 2022 06:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dat had handig geweest voordat Rusland binnen was gevallen, als je nu zegt Ukraine is onderdeel van de EU, dat je dan als EU landen aansluit en daarmee in oorlog komt met Rusland.
Daar komt het wel op neer:quote:Op maandag 28 februari 2022 06:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ze heeft gezegd.
Nee, daar komt het helemaal niet op neer.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer:
"De voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen, heeft zich uitgesproken voor toetreding van Oekrane tot de Europese Unie. Tegen Euronews zei ze dat Oekrane "een van ons is" geworden en dat het land welkom is in de EU."
Veel duidelijker kun je het niet zeggen lijkt mequote:Op maandag 28 februari 2022 07:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, daar komt het helemaal niet op neer.
Dit is echt klinkklare onzin. Oekrane is geen lid van de EU en EU legers gaan niet meevechten vanuit bijvoorbeeld Polen.quote:Op maandag 28 februari 2022 06:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
als je nu zegt Ukraine is onderdeel van de EU, dat je dan als EU landen aansluit en daarmee in oorlog komt met Rusland.
Misschien moet je eens beter lezen wat ik schrijf, echt gooi je zelf weg.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is echt klinkklare onzin. Oekrane is geen lid van de EU en EU legers gaan niet meevechten vanuit bijvoorbeeld Polen.
Het toont dat de steun voor Oekrane toeneemt en dat zal er voor zorgen dat de steun voor Putin intern afneemt.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:05 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Hij tweet zelf ook over het gesprek...... Waarom zou je hiermee nog meer olie op het vuur gooien en Putin meer op de kast jagen.....?
Vind dit nogal gevaarlijke uitspraken op dit moment.....
Ja, laten we vooral zo lief mogelijk zijn voor Poetin. Ook al valt hij de Oekrane aan, ook al dreigt hij met kernwapens op Europa, ook al dreigt hij met het laten neerstorten van ISS, ook al betrekt hij zelf Belarus in de oorlog.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:05 schreef Dazalbest het volgende:
[ twitter ]
Hij tweet zelf ook over het gesprek...... Waarom zou je hiermee nog meer olie op het vuur gooien en Putin meer op de kast jagen.....?
Vind dit nogal gevaarlijke uitspraken op dit moment.....
Laten we het hopen..... maar geen idee of dit zo werkt in Putins bovenkamer....quote:Op maandag 28 februari 2022 07:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het toont dat de steun voor Oekrane toeneemt en dat zal er voor zorgen dat de steun voor Putin intern afneemt.
Putin bereikt het tegenovergestelde van wat hij met deze invasie voor ogen had, dat zien de mensen om hem heen ook. Het maakt de kans dat hij debiele dingen kan doen alleen maar kleiner.
Dat land is ook echt corrupt als de neten.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:12 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Zullen we Wit-Rusland gewoon Rusland noemen? Wat een kutland.
Wat een onzin. Het verdienmodel van KLM leunt vooral op het intanken van overstappers uit Europa op vluchten van en naar Noord- en Zuid-Amerika en de Caribbean. En dat draait gewoon door.quote:Op maandag 28 februari 2022 05:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De betekenis van KLM is nu ook verworden tot een splintervliegtuigmaatschappij. Denk er maar om dat de rechten over de Rusland/Siberi-route in de toekomst niet zo gemakkelijk weer te krijgen zijn.
Doe even rustig zeg met je nitwits, ben jij de Fok heilige dan ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral zo lief mogelijk zijn voor Poetin. Ook al valt hij de Oekrane aan, ook al dreigt hij met kernwapens op Europa, ook al dreigt hij met het laten neerstorten van ISS, ook al betrekt hij zelf Belarus in de oorlog.
Tering hee waarop zit dit topic opeens vol met achterlijk domme nitwits die denken dat Poetin nog voor rede vatbaar is en iemand is waarmee je er via praten nog wel uitkomt?
Het gaat niet om Putins bovenkamer. Het gaat om de mensen om hem heen.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:14 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Laten we het hopen..... maar geen idee of dit zo werkt in Putins bovenkamer....
Dit zijn inderdaad hele gevaarlijke uitspraken. Het zal vast bedoeld zijn om aan de onderhandelingstafel een betere startpositie te geven, maar de uitspraken zijn gewoon eng.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer:
"De voorzitter van de Europese Commissie, Ursula von der Leyen, heeft zich uitgesproken voor toetreding van Oekrane tot de Europese Unie. Tegen Euronews zei ze dat Oekrane "een van ons is" geworden en dat het land welkom is in de EU."
10 uur open geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Markten enzo nu open in rusland? (9u daar)
Vergeet onderhoud niet, zeker qua werkgelegenheid zeer belangrijk voor Nederland.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het verdienmodel van KLM leunt vooral op het intanken van overstappers uit Europa op vluchten van en naar Noord- en Zuid-Amerika en de Caribbean. En dat draait gewoon door.
Hahaha underrated comment. Gelachen.quote:Op maandag 28 februari 2022 04:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dat Trey (Ted?) Gowdy? Die ziet er ook steeds meer uit alsof ie uit The Hunger Games komt
Denket niet. Maar hopelijk heb ik het mis.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:17 schreef Bocaj het volgende:
Laten we bidden dat de gesprekken van vandaag wat gaan opleveren!
Denk omdat handel is stilgelegt.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.xe.com/currencycharts/?from=RUB&to=EUR&view=12H
Roebel
Begint al goedquote:⚡️Russia used Iskander missile systems to attack Zhytomyr Airport.
The air strikes were conducted from Belarus, using Russian ballistic missile launchers.
Earlier, Belarus said it wouldn’t allow air strikes from its territory amid Ukraine’s upcoming peace talks with Russia.
— The Kyiv Independent (@KyivIndependent)February 28, 2022
quote:Op maandag 28 februari 2022 07:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is echt klinkklare onzin. Oekrane is geen lid van de EU en EU legers gaan niet meevechten vanuit bijvoorbeeld Polen.
Dat hele we all stand together-gelul is leuk maar ik zit nog steeds niet te wachten op Oekrane als EU-lid. Het is in de kern nog steeds een corrupte maffiastaat, dat is niet ineens veranderd.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Loekasjenko lul!quote:Op maandag 28 februari 2022 07:11 schreef TLC het volgende:
Op de site van de nos de melding dat Wit-Rusland waarschijnlijk ook troepen gaat sturen naar Oekraine.
Loekasjenko hadden we bij die verkiezingen 1,5 jaar terug al de tent uit moeten vegen. Maar toen waren de belangen niet groot genoeg om op de tenen van Poetin te gaan staan.quote:
Dit ene zinnetje haalt je hele genuanceerde betoog zo gigantisch hard onderuit. Hoezo weet je dat niet? Wat een flauwekul. Waarom zou dat Russische gevoel van bedreigd worden reel zijn?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad hele gevaarlijke uitspraken. Het zal vast bedoeld zijn om aan de onderhandelingstafel een betere startpositie te geven, maar de uitspraken zijn gewoon eng.
Ik zie dat er afgelopen nacht weer een aantal macho-uitspraken op Fok! zijn gedaan. Een heel aantal users lijkt het verschil niet te snappen tussen het proberen te begrijpen van de standpunten van Rusland en het er mee eens zijn.
Terecht of niet, Rusland voelt zich zwaar bedreigd. De punten waarop zij zich bedreigd voelen zijn ook gewoon feiten - of zij zich bedreigd zouden moeten voelen weet ik niet.
De beste uitkomst zou zijn een heel snel vrede in Oekraine, maar wel met concessies die het gevoel van dreiging bij Rusland wegnemen. Ik snap prima dat je de laffe daad van Rusland niet moet belonen, maar je moet ze wel iets geven waardoor de bedreiging voor ze afneemt. De volkomen normale reactie vanuit het Westen om nog harder op te treden is vanuit ons oogpunt heel logisch - maar het verhoogt alleen maar het gevoel van de bedreiging aan de Russische zijde.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef Starhopper het volgende:
Gaat Zelensky zelf naar de onderhandelingen? Dit lijkt mij toch een enorm risico dat ze hem terug volgen naar zijn schuilplaats
Lijkt me niet. De onderhandelingen schijnen toch wel in Wit-Rusland te zijn. Als Zelensky zelf gaat dan trekken ze hem daar achterover en zetten hem in een kelder tegen de muur. Dat zullen ze niet riskeren.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef Starhopper het volgende:
Gaat Zelensky zelf naar de onderhandelingen? Dit lijkt mij toch een enorm risico dat ze hem terug volgen naar zijn schuilplaats
Sowieso, denk je als hij zelf gaat ze hem (levend) zullen laten terug gaan ?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef Starhopper het volgende:
Ja, daar zie ik ze zeker voor aan. Of hij krijgt een kruidentheequote:Op maandag 28 februari 2022 07:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Sowieso, denk je als hij zelf gaat ze hem (levend) zullen laten terug gaan ?
Ik zie die smerige putin en loekadinges wel in voor zo iets laags![]()
Nee ik geloof niet dat ze Zelensky levend laten gaan. Hem doden maakt het volk in Oekrane nog kwader of juist zwakker zodat ze sneller opgeven en zich overgeven.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Sowieso, denk je als hij zelf gaat ze hem (levend) zullen laten terug gaan ?
Ik zie die smerige putin en loekadinges wel in voor zo iets laags![]()
???quote:Op maandag 28 februari 2022 06:49 schreef Ulx het volgende:
De EU regelt alles sneller dan het VK. So much for Brexit.
Hij heeft zelf al gesproken over een delegatie die daarheen onderweg was, dus dat geeft duidelijk aan dat hij niet zelf gaat. Terecht imo.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef Starhopper het volgende:
Het uitgesproken gevoel van bedreiging zit vol met aannames en waarheden. Ik kan niet inschatten of het gevoel van bedreiging oprecht is of retoriek. Neem als voorbeeld het raketschild dat door de VS is aangebracht in Roemenie met als argumentatie dat dit een verdediging is van het Iraanse gevaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit ene zinnetje haalt je hele genuanceerde betoog zo gigantisch hard onderuit. Hoezo weet je dat niet? Wat een flauwekul. Waarom zou dat Russische gevoel van bedreigd worden reel zijn?
Dit was al van 8 uur geleden ofzo. Vraag me af hoe het er nu mee staat.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat zullen ze balen dat er nou niet even een stuk of 20 jets dat allemaal de tering in kan schieten. Sitting ducks.
Kijk, dan is het helder. Je verhaal is geen genuanceerd verhaal, je bent gewoon de zoveelste op de loonlijst van Putin in dit topic.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het uitgesproken gevoel van bedreiging zit vol met aannames en waarheden. Ik kan niet inschatten of het gevoel van bedreiging oprecht is of retoriek. Neem als voorbeeld het raketschild dat door de VS is aangebracht in Roemenie met als argumentatie dat dit een verdediging is van het Iraanse gevaar.
Er is een heel mooi gesprek opgenomen van Poetin waarin hij uitlegt dat hij dit als een bedreiging voor Rusland ziet, omdat er raketten geplaatst worden die vrij snel Rusland kunnen bereiken. Zijn betoog was daarin dat Iran niet meer zo'n bedreiging was en dat de raketten vrij snel als offensief wapen gebruikt kunnen worden ipv defensief.
Zijn argumentatie dat dit bedreigend kan worden uitgelegd is perfect. Alleen ik kan niet inschatten of dit werkelijk een bedreiging is. Ik denk het eigenlijk wel, maar kan er niet 100% zeker van zijn.
Ik heb het filmpje hiervan even gezet op starten vanaf 4 minuten:
quote:Op maandag 28 februari 2022 07:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al gesproken over een delegatie die daarheen onderweg was, dus dat geeft duidelijk aan dat hij niet zelf gaat. Terecht imo.
Gvd wat is jouw wereld zwart wit zeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, dan is het helder. Je verhaal is geen genuanceerd verhaal, je bent gewoon de zoveelste op de loonlijst van Putin in dit topic.
Hoef ik daar geen tijd meer in te stoppen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 07:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, dan is het helder. Je verhaal is geen genuanceerd verhaal, je bent gewoon de zoveelste op de loonlijst van Putin in dit topic.
Hoef ik daar geen tijd meer in te stoppen.
Uitstekende analogie dusquote:Op maandag 28 februari 2022 00:58 schreef Vis1980 het volgende: [..] De hond wordt dan bij wet afgemaakt, maar dat terzijde.
Maar wel voetballen in Qatar.quote:
Niet zwart-wit. Gewoon simpel. Als je nu nog steeds loopt te zeulen met video's van Putin voor wat begrip, ben je een vijand.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gvd wat is jouw wereld zwart wit zeg.
Het gaat niet om verdedigen maar om de denkwijze van Putin, of dat nu goed is of niet is een ander verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zwart-wit. Gewoon simpel. Als je nu nog steeds loopt te zeulen met video's van Putin voor wat begrip, ben je een vijand.
Weg ermee.
Zo kun je ook begrip hebben voor de denkwijze van Adolf.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat niet om verdedigen maar om de denkwijze van Putin, of dat nu goed is of niet is een ander verhaal.
Dat is niet wat je zegt. Het gaat er niet om of jij gelooft of Putin die dreiging voelt. Het gaat er om dat je niet ontkent dat het gevoel van dreiging terecht is. Het is totale en volledige flauwekul om te denken dat het Westen Rusland bedreigt met de toetreding van Oekrane tot de EU. Er is nog nooit enige sprake geweest van een voornemen van Westerse kant (NATO/EU/VS) om Rusland aan te vallen, zeker niet in de recente geschiedenis.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:43 schreef snabbi het volgende:
[..]Ik ben blij dat mijn eigen twijfel of je de argumentatie van Poetin moet geloven - bij jou de duidelijkheid geeft dat ik op de loonlijst van Poetin sta.
Nah, hij denk dat hij met intimidatie en dat soort truukjes kan winnen. En daarmee is hij nu hard op zijn bek gegaan. Een pestkop op het schoolplein die ineens een paar harde tikken terug kreeg en nu zelf alleen staat.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:51 schreef quirina het volgende:
Putin denkt op de KGB manier. Taktiek.
Begrip!?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zwart-wit. Gewoon simpel. Als je nu nog steeds loopt te zeulen met video's van Putin voor wat begrip, ben je een vijand.
Weg ermee.
Dat is ook het punt van discussie niet. Ik denk dat het heel duidelijk is waarom hij doet wat hij doet.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Je zal toch op zijn minst moeten proberen te begrijpen waarom Putin een oorlog start.
Of het nu angst voor de NAVO is, ouderwets landjepik, gloriedagen van de USSR herbeleven of wat dan ook zolang wij niet weten wat hij ermee wil bereiken schiet je er niks mee op.
quote:In reactie op de zware sancties die dit weekend werden afgekondigd tegen Rusland is de roebel gekelderd. De roebel verloor vanochtend 23 procent van zijn waarde ten opzichte van de euro. De roebel is nu minder dan 1 dollarcent waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |