quote:Op maandag 28 februari 2022 01:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga je nou alleen maar achterlijk reageren vannacht, ja?
Jij kijkt vast niet naar de streams van Stevequote:
nee, miljoenen normale stervelingen welquote:Op maandag 28 februari 2022 01:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Krijg je uitbetaald in Rubels?![]()
Ah en de 44 miljoen in Oekraïne?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, miljoenen normale stervelingen wel
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ah en de 44 miljoen in Oekraïne?
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:33 schreef Poem_ het volgende:
Nu ik er over nadenk vind ik dit eigenlijk wel een briljante vergelijking.
hahahahaquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Goed idee om te voorkomen dus.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
Het is zijn ding om'' breaking news'' te roepen bij elke nieuwe nieuwsbericht maar nee ben zelf niet blij met het berichtquote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, 100+ miljoen normale stervelingen wel
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
bring in the bitcornquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke dondruiper op de foksquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.
Maar ik gok zo maar dat hij daar totaal schijt aan heeft.
Net zoveel schijt aan die pubers die hij zonder eten en benzine in een hopeloze oorlog stort voor z'n eigen hersenscheten.
Top. Trusten.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/rusland-verkiezingen-2quote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |