quote:Op maandag 28 februari 2022 01:44 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ga je nou alleen maar achterlijk reageren vannacht, ja?
Jij kijkt vast niet naar de streams van Stevequote:
nee, miljoenen normale stervelingen welquote:Op maandag 28 februari 2022 01:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Krijg je uitbetaald in Rubels?![]()
Ah en de 44 miljoen in Oekraïne?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, miljoenen normale stervelingen wel
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ah en de 44 miljoen in Oekraïne?
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:33 schreef Poem_ het volgende:
Nu ik er over nadenk vind ik dit eigenlijk wel een briljante vergelijking.
hahahahaquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Goed idee om te voorkomen dus.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
Het is zijn ding om'' breaking news'' te roepen bij elke nieuwe nieuwsbericht maar nee ben zelf niet blij met het berichtquote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, 100+ miljoen normale stervelingen wel
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die straks ook als we niet oppassen
bring in the bitcornquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oke dondruiper op de foksquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar in opstand komen tegen die achterlijke tuinkabouter. Dat is namelijk de veroorzaker dat hun geld geen reet meer waard is.
Maar ik gok zo maar dat hij daar totaal schijt aan heeft.
Net zoveel schijt aan die pubers die hij zonder eten en benzine in een hopeloze oorlog stort voor z'n eigen hersenscheten.
Top. Trusten.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik neem 'm nee naar morgen. Tijd om te gaan slapen.
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/rusland-verkiezingen-2quote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
onlyfans ook niet meer voor de meiden uit Rusland en bellarushquote:Op maandag 28 februari 2022 01:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, de Hrivna is al heel lang geen fuck waard, daar zijn ze in Oekraine wel aan gewend, een munt die geen ruk waard is.
ja op hem stemmen of naar de strafkampen ...... de keuze word dan niet moeilijkquote:Op maandag 28 februari 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat? Hebben ze niet op hem gestemd? Volgens de cijfers stemde ruim 76% voor Poetin.
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.quote:
experts geven aan dat hij zichzelf niet meer is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.
Regelmatig ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Blijkbaar is die Putin helemaal niet te vertrouwen, mensen worden bij kritiek gewoon vermoord of opgepakt.
Niets voor zover ik kan vinden. En Poetin is al bijna 20 jaar bezig om de inval voor te bereiden en dankzij Lukashenko was hij nu in en de ideale positie om Oekraine op 3 fronten tegelijk binnen te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben op zoek naar de acute reden van Putins acties, wie weet er wat de Amerikanen in Roemenië hebben staan aan anti-nucleair wapentuig?
Dat is ie al 2 jaar niet meer, kijk de beelden eens terug. Van een strijdvaardig man daarvoor naar een gelaten man. Alsof ie dingen moet doen die ie niet wil..quote:Op maandag 28 februari 2022 01:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
experts geven aan dat hij zichzelf niet meer is.
Laat mij raden, een Trump aanhanger die zijn bek niet open deed toen Trump de Oekrainse President chanteerde met militaire hulp? Hulp die nu van levensbelang blijkt te zijn voor Oekraine?quote:
And so it beginsquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekraïne mag toetreden tot de EU. ...zo nu.nl
voor de context: deze user denkt dat er echte verkiezingen kunnen plaatsvinden en dat het Russische volk verantwoordelijk is voor putinquote:Op maandag 28 februari 2022 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat mij raden, een Trump aanhanger die zijn bek niet open deed toen Trump de Oekrainse President chanteerde met militaire hulp? Hulp die nu van levensbelang blijkt te zijn voor Oekraine?
Lees ik niks over.. heb jij link?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekraïne mag toetreden tot de EU. ...zie nu.nl
Van de andere kant, alles wat Ursula in haar verleden heeft gedaan was kut. Misschien pakt dit een keer goed uitquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Hij blijft lang en vaak steken bij dat er in Roemenië raketten zijn geplaatst door de Amerikanen om het hoofd te bieden aan de nucleaire dreiging van Iran maar goed die staan er tegen Rusland natuurlijk, hij stelt dat het militaire evenwicht (waar kernwapens 70 jaar voor gezorgd hebben) compleet weg is in de wereld daardoor omdat die Russische kernwapens binnen no time uit de lucht kunnen halen, stukje opschuiven richting Rusland (Oekraïne) zou een nog snellere interceptie betekenen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets voor zover ik kan vinden. En Poetin is al bijna 20 jaar bezig om de inval voor te bereiden en dankzij Lukashenko was hij nu in en de ideale positie om Oekraine op 3 fronten tegelijk binnen te vallen.
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maaktquote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Las het ja. Ik schrok er wel van eigenlijk. Het is nog geen NAVO maar dat komt ook dichterbij zo?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Voor de context, ik kan mij herinneren dat Russische burgers het leger tegenhielden in Moskou toen ze een staatsgreep wilden plegen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor de context: deze user denkt dat er echte verkiezingen kunnen plaatsvinden en dat het Russische volk verantwoordelijk is voor putin
wat een gozer
De EU gaat nergens over maar dicteert inmiddels wel alles niet?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maakt
Tja, als jij Poetin gelooft...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij blijft lang en vaak steken bij dat er in Roemenië raketten zijn geplaatst door de Amerikanen om het hoofd te bieden aan de nucleaire dreiging van Iran maar goed die staan er tegen Rusland natuurlijk, hij stelt dat het militaire evenwicht (waar kernwapens 70 jaar voor gezorgd hebben) compleet weg is in de wereld daardoor omdat die Russische kernwapens binnen no time uit de lucht kunnen halen, stukje opschuiven richting Rusland (Oekraïne) zou een nog snellere interceptie betekenen.
haal je hoofd uit je reet aub, het begint een beetje zielig te wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor de context, ik kan mij herinneren dat Russische burgers het leger tegenhielden in Moskou toen ze een staatsgreep wilden plegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |