Wat ik net plaatste vanuit Twitter komt wel van uit Wit Rusland.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lastig te voorspellen wat er nou gaat gebeuren. Gaat het leger van Wit Rusland nou aanvallen vannacht?
Er waren dan ook niet echt prominente conflicten op het wereldtoneel waar ingrijpen was vereist of gewenst, dus dat is wat makkelijk praten.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:22 schreef Za het volgende:
[..]
Het was de enige president van de VS in een lange rij die het land in geen enkele oorlog gestort heeft, juist heeft gezorgd dat vele vredesverdragen zijn getekend.
Maar de reactie van de massa op zijn aantreden was die van de meest gevaarlijke gek die de wereld zou verruineren, toch?
Zweden ook, Zwitserland vind ik schokkender, en hoe ik de sancties ook steun. Zwitserland vraag ik me af of die deze stap moeten zetten, aangezien ze ene zeer unieke positie in de wereld hebben, die valt in Europese invloed sfeer.quote:
Heel simpel gezegd, of er gebeurt geen fuck of we gaan allemaal deaud. Niks wat wij eraan kunnen doen toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En maar lekker blijven dreigen met sancties, sturen van wapens, lidmaatschap van Navo . Mocht het voor ons verkeerd aflopen dan weet ik wie ik moet bedanken
Je kan niet verwachten van de EU/NAVO dat ze apathisch staan toe te kijken hoe ome Vlad een directe aanval plaatst op een soeverein Europees land.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En maar lekker blijven dreigen met sancties, sturen van wapens, lidmaatschap van Navo . Mocht het voor ons verkeerd aflopen dan weet ik wie ik moet bedanken
Stuur in dat geval maar een bosje rozen als bedankje vanuit de hemel. Of hel.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
dat woordje soeverein vind ik wel echt een leuke meme deze nieuwsrondequote:Op maandag 28 februari 2022 01:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je kan niet verwachten van de EU/NAVO dat ze apathisch staan toe te kijken hoe ome Vlad een directe aanval plaatst op een soeverein Europees land.
Dat snap je toch zelf ook wel?
wij zijn een van de oprichters en grondleggers van de navo.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat is Oekraïne dan ook gewoon.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat woordje soeverein vind ik wel echt een leuke meme deze nieuwsronde
En dat is nog voordat de markt echt open is.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:40 schreef Ali_boo het volgende:
BREAKING NEWS! BREAKING NEWSA! ROEBEL ZAK MET 30%
[ twitter ]
Party in Moscowquote:Op maandag 28 februari 2022 01:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ah, je bent dus gewoon een trol. Is het geen soeverein land dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou het een kettingsreactie teweeg kunnen brengen ?"quote:Op maandag 28 februari 2022 01:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En dat is nog voordat de markt echt open is.
mensen die hier om gaan juichenquote:Op maandag 28 februari 2022 01:40 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Hij is al talloze jaren bezig hierover te onderhandelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dan moet je niet over kernwapens beginnen en niet Oekraïne binnen vallen.
Hij had het meerdere keren kunnen deëscaleren maar blijft zelf door gaan en escaleren.
Ik geloof niet dat hij gezichtverlies lijden boven het welzijn van de wereld zet.
sure thing, maar in de menselijke geschiedenis heeft iedereen daar gewoon schijt aan als ze iets willen hebbenquote:
Ga je nou alleen maar achterlijk reageren vannacht, ja?quote:Op maandag 28 februari 2022 01:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |