Hij heeft zelf al gesproken over een delegatie die daarheen onderweg was, dus dat geeft duidelijk aan dat hij niet zelf gaat. Terecht imo.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef Starhopper het volgende:
Gaat Zelensky zelf naar de onderhandelingen? Dit lijkt mij toch een enorm risico dat ze hem terug volgen naar zijn schuilplaats
Het uitgesproken gevoel van bedreiging zit vol met aannames en waarheden. Ik kan niet inschatten of het gevoel van bedreiging oprecht is of retoriek. Neem als voorbeeld het raketschild dat door de VS is aangebracht in Roemenie met als argumentatie dat dit een verdediging is van het Iraanse gevaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit ene zinnetje haalt je hele genuanceerde betoog zo gigantisch hard onderuit. Hoezo weet je dat niet? Wat een flauwekul. Waarom zou dat Russische gevoel van bedreigd worden reëel zijn?
Dit was al van 8 uur geleden ofzo. Vraag me af hoe het er nu mee staat.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:35 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Wat zullen ze balen dat er nou niet even een stuk of 20 jets dat allemaal de tering in kan schieten. Sitting ducks.
Kijk, dan is het helder. Je verhaal is geen genuanceerd verhaal, je bent gewoon de zoveelste op de loonlijst van Putin in dit topic.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:36 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het uitgesproken gevoel van bedreiging zit vol met aannames en waarheden. Ik kan niet inschatten of het gevoel van bedreiging oprecht is of retoriek. Neem als voorbeeld het raketschild dat door de VS is aangebracht in Roemenie met als argumentatie dat dit een verdediging is van het Iraanse gevaar.
Er is een heel mooi gesprek opgenomen van Poetin waarin hij uitlegt dat hij dit als een bedreiging voor Rusland ziet, omdat er raketten geplaatst worden die vrij snel Rusland kunnen bereiken. Zijn betoog was daarin dat Iran niet meer zo'n bedreiging was en dat de raketten vrij snel als offensief wapen gebruikt kunnen worden ipv defensief.
Zijn argumentatie dat dit bedreigend kan worden uitgelegd is perfect. Alleen ik kan niet inschatten of dit werkelijk een bedreiging is. Ik denk het eigenlijk wel, maar kan er niet 100% zeker van zijn.
Ik heb het filmpje hiervan even gezet op starten vanaf 4 minuten:
quote:Op maandag 28 februari 2022 07:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij heeft zelf al gesproken over een delegatie die daarheen onderweg was, dus dat geeft duidelijk aan dat hij niet zelf gaat. Terecht imo.
Gvd wat is jouw wereld zwart wit zeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, dan is het helder. Je verhaal is geen genuanceerd verhaal, je bent gewoon de zoveelste op de loonlijst van Putin in dit topic.
Hoef ik daar geen tijd meer in te stoppen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 07:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk, dan is het helder. Je verhaal is geen genuanceerd verhaal, je bent gewoon de zoveelste op de loonlijst van Putin in dit topic.
Hoef ik daar geen tijd meer in te stoppen.
Uitstekende analogie dusquote:Op maandag 28 februari 2022 00:58 schreef Vis1980 het volgende: [..] De hond wordt dan bij wet afgemaakt, maar dat terzijde.
Maar wel voetballen in Qatar.quote:
Niet zwart-wit. Gewoon simpel. Als je nu nog steeds loopt te zeulen met video's van Putin voor wat begrip, ben je een vijand.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gvd wat is jouw wereld zwart wit zeg.
Het gaat niet om verdedigen maar om de denkwijze van Putin, of dat nu goed is of niet is een ander verhaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zwart-wit. Gewoon simpel. Als je nu nog steeds loopt te zeulen met video's van Putin voor wat begrip, ben je een vijand.
Weg ermee.
Zo kun je ook begrip hebben voor de denkwijze van Adolf.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat niet om verdedigen maar om de denkwijze van Putin, of dat nu goed is of niet is een ander verhaal.
Dat is niet wat je zegt. Het gaat er niet om of jij gelooft of Putin die dreiging voelt. Het gaat er om dat je niet ontkent dat het gevoel van dreiging terecht is. Het is totale en volledige flauwekul om te denken dat het Westen Rusland bedreigt met de toetreding van Oekraïne tot de EU. Er is nog nooit enige sprake geweest van een voornemen van Westerse kant (NATO/EU/VS) om Rusland aan te vallen, zeker niet in de recente geschiedenis.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:43 schreef snabbi het volgende:
[..]Ik ben blij dat mijn eigen twijfel of je de argumentatie van Poetin moet geloven - bij jou de duidelijkheid geeft dat ik op de loonlijst van Poetin sta.
Nah, hij denk dat hij met intimidatie en dat soort truukjes kan winnen. En daarmee is hij nu hard op zijn bek gegaan. Een pestkop op het schoolplein die ineens een paar harde tikken terug kreeg en nu zelf alleen staat.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:51 schreef quirina het volgende:
Putin denkt op de KGB manier. Taktiek.
Begrip!?quote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zwart-wit. Gewoon simpel. Als je nu nog steeds loopt te zeulen met video's van Putin voor wat begrip, ben je een vijand.
Weg ermee.
Dat is ook het punt van discussie niet. Ik denk dat het heel duidelijk is waarom hij doet wat hij doet.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Je zal toch op zijn minst moeten proberen te begrijpen waarom Putin een oorlog start.
Of het nu angst voor de NAVO is, ouderwets landjepik, gloriedagen van de USSR herbeleven of wat dan ook zolang wij niet weten wat hij ermee wil bereiken schiet je er niks mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |