Het is al erg genoeg dat Polen en Hongarije toegelaten zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Daar gaat vd Leyen helemaal niet over. Al vraag ik me wel af waarom ze dat statement nu maakt
Ach als het alleen de EU is op handel dan kan het toch niet veel verziekt worden ,hoog uit dat we elk jaar weer een paar miljoen die kant uit moeten sturenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van de andere kant, alles wat Ursula in haar verleden heeft gedaan was kut. Misschien pakt dit een keer goed uit
nooit gekozen, maar toch alle macht...quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De EU gaat nergens over maar dicteert inmiddels wel alles niet?
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekraïne mag toetreden tot de EU. ...zie nu.nl
moeilijk concept, onbedoelde gevolgenquote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bericht voor vanavond
Dag allemaal![]()
[ twitter ]
Niets, Oekraine is geen NAVO lid en de NAVO heeft geen mandaat om in een dergelijke situatie op te treden. Het is vrij lastig om zelf maar met nucleaire wapens te gaan gooien als je geen partij bent in het conflict.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken dat Putin een tactische nuke op Ukraine gaat gooien. Wat gaat de NAVO dan doen? is nog geen MAD dan maar kun je ook niet laten gaan.
Was voor rijke welvarende landen, da eu. Egks.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat Polen en Hongarije toegelaten zijn.
Doe even normaal, joh.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haal je hoofd uit je reet aub, het begint een beetje zielig te worden
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.
Dat is een domme uitspraak, maar betekent nog niet dat Oekraïne daadwerkelijk in de EU mag.
Dat is wel heel vrij geïnterpreteerd.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
Oekraïne mag toetreden tot de EU. ...zie nu.nl
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nooit gekozen, maar toch alle macht...
Denkt ze.
Riiiiight.
quote:
Begin anders zelfquote:Op maandag 28 februari 2022 01:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan hadden ze niet op Poetin moeten stemmen.
Ach we zullen zien ,ze zal best meer weten dan wij ,en met al dat wapens leveren is het al bijna een vorm van EU samen werken ,dit laatste stukje komt er ook wel ,en dan maar te bedenken dat ik jaren geleden tegen heb gestemd ,,,,,,maar goed we zijn nu wat ouderquote:Op maandag 28 februari 2022 02:04 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dit is ietwat misleidend. Ursula von der Leyen heeft gezegd dat zij dat zou willen en verwacht dat het zou gebeuren.
Dat is een domme uitspraak, maar betekent nog niet dat Oekraïne daadwerkelijk in de EU mag.
Ik las dat ze op een man moest zitten en ik trok al een vies gezicht.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is altijd wat met die vrouwen, op zo'n machtige positie moet gewoon een man zitten.
Ga lekker spelen met je Russische propaganda.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:07 schreef Za het volgende:
Poetin dreigt met nucleaire wapens, maandag onderhandelingen. bron Nu.nl
Echter:
Het bevel van de president om de afschrikkingstroepen naar een speciaal gevechtswaarschuwingsregime te brengen, duidt op verhoogde waakzaamheid, zodat deze provocaties niet eindigen in een tragedie, legde de expert uit.
"Daarom worden de reguliere eenheden van de afschrikkingstroepen (de nucleaire triade) in staat van paraatheid gebracht, er wordt een grondige controle uitgevoerd op mogelijke provocaties om onvoorziene gevallen te voorkomen", zei Leonkov. Als voorbeeld van een van de provocaties noemde de deskundige het incident in de Zee van Okhotsk met een Amerikaanse onderzeeër die de verboden zone binnenreed. De situatie was echter snel opgelost dankzij de waakzaamheid van de Russische marine, concludeerde Leonkov.
https://www.rbc.ru/politics/27/02/2022/621b77959a79477dcca4c36f
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.
dat is gewoon een bekend concept?quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met je Russische propaganda.
Indirect dus. Geen werkelijke stem aan te pas gekomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekozen door de regeringsleiders en het EU Parlement.
Ze legt niets op, doe toch eens normaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus wie is zij om ons iets op te leggen? Wie is zij om zelfs landen bevelen op te leggen? Een ongekozen bitch die niet zuiver is maar wel ineens alles voor het zeggen heeft in Europa terwijl de EU enkel en alleen is opgericht als handelsblok?
Nee dit is een gedrocht wat burgers door de strot gedouwd wordt.
Joh, laat 'm.quote:
Dat lijkt me een formaliteit en is met een coalition of the willing achtig iets wel te passeren. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er niet ingegrepen wordt dan. Maar ja met welke gevolgen? Want dan is het hek van de damquote:Op maandag 28 februari 2022 02:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niets, Oekraine is geen NAVO lid en de NAVO heeft geen mandaat om in een dergelijke situatie op te treden. Het is vrij lastig om zelf maar met nucleaire wapens te gaan gooien als je geen partij bent in het conflict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |