Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik was vroeger een zeer fanatieke carnavalsvierder, de laatste jaren wat minder
Hier is het nu verplaatst naar april. Hopelijk met mooi weer optocht kijken
We zijn er voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende: Nou, ik ga ook maar eens de hort op, weliswaar zonder carnavalsplannen.
Dat is correct en juist!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
In Twente is het altijd een beetje in je boerenkiel keihard zuipen, wel anders dan in Limboland of Braboland
Karsu en Andr Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag Karsu ook in een aankondiging voor dat nieuwe Hazes-programma. Wat wordt die Andr Hazes uitgemolken zeg
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijne serie om te kijken
Wil je zeggen dat een boerenkiel niet mooi isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is correct en juist!
[..]
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleed
Samen met de 3J’s.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Karsu en Andr Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegd
Ik woon ook in Boeskoolstadquote:
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezienquote:
Misschien zijn we vijanden irlquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezien
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Best een schappelijke tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australi om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Ben jij die ene zeikerige buurvrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Oehquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australi om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Dit zijn de Noord-Hollandse kermissen, waar de attracties niet zo belangrijk zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er stond hier in het park elk jaar een kermis.
En elke keer als ik erlangs kwam dacht ik, hoe kunnen ze dit zo snel op- en afbouwen.
Ik ben berhaupt nog nooit aan die kant van de plas geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:14 schreef H_T het volgende:
Ik had het er laatst over dat ik niet in Top Thrill Dragster konDie is tweede in deze video
...maar ik ben wel in 8 van de andere achtbanen op deze lijst geweest, plus een honorable mention. Gemiddeld is mijn geluk dus nog niet zo slechtTTD is de enige waarbij ik in het park ben geweest maar niet in de achtbaan kon. Buffalo Bill heb ik vanuit de auto wel gezien, maar daarbij heb ik niet geprobeerd die te bezoeken.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben berhaupt nog nooit aan die kant van de plas geweest.
Ik woon in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit zijn de Noord-Hollandse kermissen, waar de attracties niet zo belangrijk zijn
Waar in Noord-Holland maakt ook wel uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Maar nog niet lang genoeg blijkbaar.
Jammer dat het geen smak geld is, dan had @Roger_Epiales wel wat voor je kunnen betekenen.quote:
Het is duur, maar voor een deel heb je daar wel zelf invloed op. Het is me (voor corona uiteraard) een paar keer gelukt een retour met bagage te boeken voor 400 euro of minder per persoon. Vergeleken met hoogseizoen KLM scheelt dat al een paar honderd euro.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het geen smak geld is, dan had @:Roger_Epiales wel wat voor je kunnen betekenen.
Sowieso wat pretparken bezoeken. Verder zou ik me er eerst nog echt in moeten gaan verdiepen wat ik daar zou willen doen verder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is duur, maar voor een deel heb je daar wel zelf invloed op. Het is me (voor corona uiteraard) een paar keer gelukt een retour met bagage te boeken voor 400 euro of minder per persoon. Vergeleken met hoogseizoen KLM scheelt dat al een paar honderd euro.
Wat zou je daar willen doen en hoeveel geld zou je daarvoor willen/kunnen uitgeven? En hoeveel dagen?
Ik had een collega uit Castricum. Die ging helemaal los tijdens de feestweek inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar in Noord-Holland maakt ook wel uitTen zuiden van Zaandam valt het volgens mij allemaal wel mee, iets noordelijker schijnt het flink los te kunnen gaan met kermis
Ik was niet duidelijk, sorry.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Maar nog niet lang genoeg blijkbaar.
Ik vroeg me al af wat dat betekendequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Fascination het volgende:
Zie ik nou iemand met een T-shirt met “La.” (uit it’s a sin) erop zitten in het publiek bij Jinek?
Geen idee joh, dat was maar een gok van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, sorry.
Het is grofweg vanaf Alkmaar en dan noordelijker, en ook inclusief West-Friesland.
Edit: Zaandam zelfs?![]()
Als je naar een wedstijd van Jong AZ wilt dan gaan we samen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, sorry.
Het is grofweg vanaf Alkmaar en dan noordelijker, en ook inclusief West-Friesland.
Edit: Zaandam zelfs?![]()
Weet niet zeker of dat het is, maar lijkt er wel op. Vind ik mooi :$quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dat betekende
Voor het idee heb ik even Orlando gebruikt, want daar heb je Disney en Universal vlakbij en dat is genoeg om je wel even bezig te houden. Met een heenvlucht op 5 mei en een terugvlucht op 13 mei kan je reizen voor minder dan 500 euro, en een goed beoordeeld basic hotel voor diezelfde periode kost ongeveer hetzelfde nog een keer. Zes dagen Disney kost je 480 euro, dus voor vliegen, verblijf en Disney ben je 1500 euro kwijt voor een week. Daar komt dan nog eten, drinken en vervoer bij, plus souvenirs of wat je verder nog uit wilt geven. Het kan iets goedkoper als je geluk hebt met de timing, maar dan heb je alvast een beetje een idee of het voor jou haalbaar is en of je dat wilquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso wat pretparken bezoeken. Verder zou ik me er eerst nog echt in moeten gaan verdiepen wat ik daar zou willen doen verder.
Voor Book of Mormon waren de kaarten voor een dinsdagavond zo'n 20 euro goedkoper dan exact dezelfde show op zaterdag. 1e rang dinsdag zat trouwens onder die 71.50, dus wat neemt ze allemaal mee dat een ticket daarvoor duurder moet zijn dan een hele musical met Amerikaanse cast?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie dat Dita von Teese in Carr komt. Leuk, denk je danNog kaarten beschikbaar. Ook leuk
![]()
Prijs van een kaart: 71.50e![]()
Ha, naja wellicht daaronder ook, maar daar kwam ik nooit. Voor veel mensen was het iig het hoogtepunt van het jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee joh, dat was maar een gok van mijIk vertrouw in dit geval meer op jouw inschatting dan de mijne
Ik woon er helaas/gelukkig niet meer, maar ik kom er nog graag en mijn ouders wonen er nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je naar een wedstijd van Jong AZ wilt dan gaan we samen.
Ze trainen om de hoek. Die feestweken laat ik even aan mij voorbij gaan.
Gaat ze naakt over het podium kronkelen of zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie dat Dita von Teese in Carr komt. Leuk, denk je danNog kaarten beschikbaar. Ook leuk
![]()
Prijs van een kaart: 71.50e![]()
Niet zo veel als andere maar van AZ hoop ik toch altijd dat ze goed doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik woon er helaas/gelukkig niet meer, maar ik kom er nog graag en mijn ouders wonen er nog.
Heb een clubcard van AZ, dus daar kom ik wel eens![]()
Ben je een voetbalfan?
Bedankt voor het uitzoeken. Wordt sowieso nog even doorsparen. Maar eerst sparen voor 2024, Parijs.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor het idee heb ik even Orlando gebruikt, want daar heb je Disney en Universal vlakbij en dat is genoeg om je wel even bezig te houden. Met een heenvlucht op 5 mei en een terugvlucht op 13 mei kan je reizen voor minder dan 500 euro, en een goed beoordeeld basic hotel voor diezelfde periode kost ongeveer hetzelfde nog een keer. Zes dagen Disney kost je 480 euro, dus voor vliegen, verblijf en Disney ben je 1500 euro kwijt voor een week. Daar komt dan nog eten, drinken en vervoer bij, plus souvenirs of wat je verder nog uit wilt geven. Het kan iets goedkoper als je geluk hebt met de timing, maar dan heb je alvast een beetje een idee of het voor jou haalbaar is en of je dat wil
Oh ja, even inschakelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
Sietse zat aan tafel, maar hij is nog helemaal niet aan het woord geweest
Geen ideequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor Book of Mormon waren de kaarten voor een dinsdagavond zo'n 20 euro goedkoper dan exact dezelfde show op zaterdag. 1e rang dinsdag zat trouwens onder die 71.50, dus wat neemt ze allemaal mee dat een ticket daarvoor duurder moet zijn dan een hele musical met Amerikaanse cast?
Ik ook. Het is iets wat ik met mijn pa doe eens in de zoveel tijd, dus het heeft ook wat sentimenteels voor mij. Dit jaar is het vooral mopperen, want het spel is niet best, maar de resultaten zijn er op zich wel gelukkig. Ik heb zelfs wel vertrouwen in de wedstrijd tegen Bdo/Glimt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet zo veel als andere maar van AZ hoop ik toch altijd dat ze goed doen.
Ik ben voornemens de komende tijd wat makkelijker daarmee om te gaan, omdat ik onder normale omstandigheden in de afgelopen twee jaar meer had uitgegeven aan avondjes uit en dergelijke. Dat geld kan ik best alsnog uitgevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik word bijna nieuwsgierig. Voor de helft van die prijs had ik wel heengegaan en had ik het je kunnen vertellen. Burlesque vind ik mooi om te zien. Ik vond zelfs de film met Cher en Christina te pruimen
![]()
Ja die theaterprijzen met week/weekend zit ook vaak een flink verschil tussen helaas.
Maar ook concertkaarten zijn kneiterduur geworden. Niet voor mij geschikt, als gemiddelde mens die nog onder modaal verdient
zeikers gonna zeik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie allemaal nare reacties op social media over dat Rusland niet mag meedoen.
"Het is een stuk bagger"
"Er zijn belangrijke dingen in de wereld"
"Het slechte nummer van Nederland heeft nog steeds geen kans"
"Dat zou Putin leren" (ok, daar moest ik een klein beetje om lachen)
"ESF kost toch alleen maar geld. Afschaffen die hap"
(Wat volgens mij reuze meevalt)
Waarom zien mensen niet in dat we hierdoor Rusland geen podium geven? En dat het ESF juist iets heel moois en liefdevols is en niet politiek gericht is?
ESF is een makkelijk doelwit. Waarschijnlijk hadden dezelfde mensen heel anders gepiept als er een EK/WK voetbal hierdoor niet door was gegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie allemaal nare reacties op social media over dat Rusland niet mag meedoen.
"Het is een stuk bagger"
Waarom zien mensen niet in dat we hierdoor Rusland geen podium geven? En dat het ESF juist iets heel moois en liefdevols is en niet politiek gericht?
Om de man zelf nog maar weer eens te quoten:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Is al weer van een tijdje terug natuurlijk, maar dan nog. Zelfs als je al die bedragen nog eens zou verdubbelen zou het nog steeds best een goedkoop programma zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
We maken dit programma (drie shows, 7,5 uur live televisie) voor een doelgroep van 650 miljoen mensen. De deelnemende omroepen betalen samen 5,2 miljoen CHF (4 miljoen euro). Dat is overigens zonder reis/verblijfkosten, dus wat mij betreft mag je alle bedragen die nu volgen verdubbelen. De rest wordt door gastomroep, sponsoren, kaartverkoop en bijdragen van gaststad/land betaalt. Dat komt dus neer op 0,006 euro per potentile kijker. Dat is dus 0,0008 euro per ESF-uur per potentile kijker. Uitgaande van zo'n 100 miljoen daadwerkelijke kijkers kost 't elke kijker minder dan 4 eurocent. Minder, want in veel landen wordt de publieke omroep deels gefinancierd door reclame-inkomsten.
Een 'songfestival-uur' kost een omroep in Europa gemiddeld 12.400 euro. Een gemiddeld uur televisie bij de Nederlandse publieke omroep kost ruim 30.000 euro. Zie http://omroepdatabank.kro(...)stenrtvinvergel.aspx. Door het schaalvoordeel is het ESF dus een bijzonder voordelige productie. Het kost weinig en je krijgt er hoge kwaliteit live entertainment voor terug.
Terwijl dat misschien wel veel duurder is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF is een makkelijk doelwit. Waarschijnlijk hadden dezelfde mensen heel anders gepiept als er een EK/WK voetbal hierdoor niet door was gegaan
Er zijn mensen die beter zijn met woorden dan wijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
"Het is een stuk bagger"
Waarom zien mensen niet in dat we hierdoor Rusland geen podium geven? En dat het ESF juist iets heel moois en liefdevols is en niet politiek gericht is?
2011? Bestaat dit forum al zo lang?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de man zelf nog maar weer eens te quoten:
[..]
Is al weer van een tijdje terug natuurlijk, maar dan nog. Zelfs als je al die bedragen nog eens zou verdubbelen zou het nog steeds best een goedkoop programma zijn.
Dat is waar. Allemaal jankende voetbalsupporters.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF is een makkelijk doelwit. Waarschijnlijk hadden dezelfde mensen heel anders gepiept als er een EK/WK voetbal hierdoor niet door was gegaan
Maar duurt ook veel langer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl dat misschien wel veel duurder is.
Nog veel langer! Mijn account wordt dit jaar 20quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2011? Bestaat dit forum al zo lang?
Langer dan het hele jaar door?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar duurt ook veel langer.
Toen ik hier in 2011 binnen kwam wandelen stapte ik al vrij snel deel 78 van de toen al aardig gesettelde SC binnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2011? Bestaat dit forum al zo lang?
Ik heb wat in te halen, zie ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Langer dan het hele jaar door?![]()
[ afbeelding ]
Morgenochtend 10:30 begint de livestream over de keuze voor Australi. Kijk je mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb wat in te halen, zie ik.
Als je alles van afgelopen juni tot nu niet hebt gevolgd heb je idd nog wat te doen ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
10.30 morgen. Australi gaat kan kiezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben daar gek!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgenochtend 10:30 begint de livestream over de keuze voor Australi. Kijk je mee?
Lekker belangrijk. Heb je morgenochtend iets beters te doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben daar gek!
Australi hoort niet huis op het Eurovisie Songfestival.
Zodra het WK is afgelopen beginnen ze weer met het EK, dus dat duurt langer dan 1 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Langer dan het hele jaar door?![]()
[ afbeelding ]
Nou en of. Beetje uitslapen en dan richting kapper.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Heb je morgenochtend iets beters te doen?
Is het een NSF? Is dat doorgaans een beetje leuk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgenochtend 10:30 begint de livestream over de keuze voor Australi. Kijk je mee?
Wacht maar tot de USA gaat meedoenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben daar gek!
Australi hoort niet huis op het Eurovisie Songfestival.
Veel goede nummers dit jaar;.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het een NSF? Is dat doorgaans een beetje leuk?
Wie gaan ze sturen? Justin Bieber?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot de USA gaat meedoen
Dat is een Canadees, de geschiedenis laat zien dat die eerder geneigd zijn voor Zwitserland mee te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie gaan ze sturen? Justin Bieber?
Heeft afgelopen jaar toch al een Amerikaan meegedaan. Dat was niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot de USA gaat meedoen
Die is van Canada.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een Canadees, de geschiedenis laat zien dat die eerder geneigd zijn voor Zwitserland mee te doen.
Madonna was een ware hit in 2019!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar toch al een Amerikaan meegedaan. Dat was niet zo'n succes.
Volgens mij is het wel de finalequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het een NSF? Is dat doorgaans een beetje leuk?
Ehhh, daar waren de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Madonna was een ware hit in 2019!
Zou niet de eerste Canadees op het ESF zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In 2009 ook al, werd toch wel 20ste van de 25 landen. Ook niet het grootste succes dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar toch al een Amerikaan meegedaan. Dat was niet zo'n succes.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehhh, daar waren de meningen over verdeeld.
Pff ja, die autotune in dat tweede nummer was wel heel hard nodig (en zelfs die wist niet alles recht te trekken, zo'n programma is ook geen wonderwerker natuurlijkquote:
Heeft inderdaad amper wat gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Krijgt nog een minuutje de tijd zo.
Dit nummerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de finaleDe Australische voorronde scoort aardig hoog qua camp, vooral in de intervalact.
Zoals dit voorbeeldDe nummers zijn gemiddeld wel beter dan waar UK mee aan komt zetten. Je kan het sowieso proberen, en als je er niets mee hebt ben je nog steeds niet je hele avond kwijt
Dat was voor mij een plaspauzequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff ja, die autotune in dat tweede nummer was wel heel hard nodig (en zelfs die wist niet alles recht te trekken, zo'n programma is ook geen wonderwerker natuurlijk)
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In 2009 ook al, werd toch wel 20ste van de 25 landen. Ook niet het grootste succes dus.
Dat was nog wel een serieus tegenstander van Duncan geworden ook denk ik ja.quote:
Ja, Amerikanen op het festival lijken niet per se een goede keuze te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Valentina Monetta and Jimmie Wilson - Spirit of the Night (San Marino) LIVE at the second Semi-Final
En ook deze meneer is een Amerikaan maar kwam niet verder dan de laatste plek in de semi.
Zeker niet als ze meedoen voor San Marino. Nou ja, nou is meedoen voor San Marino sowieso al niet heel gunstig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Amerikanen op het festival lijken niet per se een goede keuze te zijn.
Net als Maruvquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was nog wel een serieus tegenstander van Duncan geworden ook denk ik ja.
San Marino heeft anders wel gewoon drie keer de finale gehaald en daar zelfs eens top 20.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker niet als ze meedoen voor San Marino. Nou ja, nou is meedoen voor San Marino sowieso al niet heel gunstig.
Maybe.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
San Marino heeft anders wel gewoon drie keer de finale gehaald en daar zelfs eens top 20.
Noem dat maar niet gunstig, daar hadden wij tussen 2005 en 2012 zo voor getekend.
Ik heb wel zin in een Jackboxje, maar denk niet dat we daarvoor genoeg mensen hebbenquote:
Ik zou willen zeggen 'zeker weten', maar volgens mij is dat geen inzending.quote:
De laatste keer dat hij dat deed ben ik een half uur bezig geweest het weer aan te krijgen, omdat hij op nogal onhandige wijze de stroom had uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doe jij het licht vannacht uit?
Uiteindelijk heb ik een undercover-operatie uitgevoerd vanavond en heeft niemand me gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef GeorgeM het volgende:
Hou je ons op hoogte @:Strani?
Dan weten we of en wanneer we de commando’s moeten sturen.
Dat weet ik ook niet. Wat is het?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Jackboxje, maar denk niet dat we daarvoor genoeg mensen hebben
Hmm dat kunnen we ook samen doenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doe jij het licht vannacht uit?
Smoothquote:
Moest dat nou op de Spaanse manier, @Strani?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De laatste keer dat hij dat deed ben ik een half uur bezig geweest het weer aan te krijgen, omdat hij op nogal onhandige wijze de stroom had uitgeschakeld.
Sinds wanneer is de draden doorknippen en de uiteinden in een emmer water hangen nou weer de Spaanse manierquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moest dat nou op de Spaanse manier, @:strani?
Tmi, Straan, wtmi.quote:
Hele reeks spellen, waarvan de meeste aardig goed op afstand te spelen zijnquote:
Een van de Jackbox-spellen gaat om het ontmantelen van bommenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de draden doorknippen en de uiteinden in een emmer water hangen nou weer de Spaanse manier
Ahh ok!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Hele reeks spellen, waarvan de meeste aardig goed op afstand te spelen zijn
Is dat er zo een waarbij een iemand de uitleg ziet en de ander het moet uitvoeren oid?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Een van de Jackbox-spellen gaat om het ontmantelen van bommen
Ja, ik dacht dat je dat wist?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:11 schreef Strani het volgende:
Jeetje, ik heb nog steeds m'n sinterklaas-UI
Ik was het allang weer vergetenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je dat wist?
Mooi, loop je iig iets minder achter, of iets meer voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was het allang weer vergeten
Maar goed, meteen bijgewerkt natuurlijk.
Ja precies, je moet niet direct te veel willen, rustig aanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, loop je iig iets minder achter, of iets meer voor.
Dat verschiltquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat er zo een waarbij een iemand de uitleg ziet en de ander het moet uitvoeren oid?
Maar vindt de sint het niet erg dat je nu geen sinterklaas-ui meer hebt terwijl hij juist nu bij jullie is?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, je moet niet direct te veel willen, rustig aan
Nee hoor die ouwe snapt niks van het internet, komt goedquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar vindt de sint het niet erg dat je nu geen sinterklaas-ui meer hebt terwijl hij juist nu bij jullie is?
Ah ok, misschien heb ik eens iets anders gezien dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat verschiltPer Jackox krijg je vijf verschillende spellen. Bij Quiplash moet je een grappig antwoord geven, bij Fibbage een antwoord waarvan je denkt dat anderen het misschien kunnen geloven, bij weer andere spellen moet je een tekening maken en bij sommige moet je gewoon antwoord geven op quizvragen, waarbij de straffen voor foute antwoorden nogal bizar zijn. En dan zijn er nog genoeg spellen over die ik niet benoemd heb
Oh, ik ga er eigenlijk altijd van uit dat jij ook echt door het dorp loopt met whatever je ui op het hoofd heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor die ouwe snapt niks van het internet, komt goed
Hm, interessant. Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik ga er eigenlijk altijd van uit dat jij ook echt door het dorp loopt met whatever je ui op het hoofd heeft.
*NQ is allang weg. Dat is @Roger_Epiales die je nu vastpaktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa dat dacht ik dus even niet h!
*Grijpt NQ bij de lurven
Is op zich ook geen straf natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*NQ is allang weg. Dat is @:Roger_Epiales die je nu vastpakt
quote:
Bij de bommen ben ik nooit heel ver gekomenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, misschien heb ik eens iets anders gezien dan.
Dat met die bom deed me denken aan een spel waarbij twee spelers allerlei puzzeltjes moesten doen binnen de tijd, maar de een zag alleen uitwerkingen en de ander zag alleen puzzels oid. Dan moesten ze er dus eerst nog achter komen welke puzzels er waren en welke uitwerkingen daarbij hoorden.
Komt wel dichtbij zo, ik zag al een polonaise_beer in m'n twitter TL toen ik thuiskwam.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:24 schreef Strani het volgende:
Nou deed ik er alles aan om dat hele carnaval te ontwijken maar vanavond zat ik toch gewoon aan de bar met meerdere Brabanders. Het achtervolgt me wel zo.
Nice try, Rozjees worden niet zomaar gepakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*NQ is allang weg. Dat is @:Roger_Epiales die je nu vastpakt
Even snel doorheen geskipt, dat lijkt nog best wel op wat ik voor ogen had, maar dan in een wat simpeler cartoony uitvoering.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij de bommen ben ik nooit heel ver gekomenDe instructies worden verdeeld over de spelers, wat het er niet bepaald makkelijker op maakt
Bij andere spellen uit de collectie spele je gewoon voor jezelf en hoef je je daar niet druk over te maken
Poe heftigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo, ik zag al een polonaise_beer in m'n twitter TL toen ik thuiskwam.
Wel met een been naast de barkruk neem ik aan, zodat je snel weg kunt lopen als er ineens een een feestmuts opzet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Poe heftig
Maar goed, die Brabanders vieren blijkbaar geen carnaval. Dus ik ben toch maar blijven zitten.
Dacht je misschien aan 'Keep talking and nobody explodes'?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even snel doorheen geskipt, dat lijkt nog best wel op wat ik voor ogen had, maar dan in een wat simpeler cartoony uitvoering.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel met een been naast de barkruk neem ik aan, zodat je snel weg kunt lopen als er ineens een een feestmuts opzet.
Of misschien waren het wel Limburgers die stiekem wel aan carnaval deden en waren ze gewoon verkleed als Brabanders.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Poe heftig
Maar goed, die Brabanders vieren blijkbaar geen carnaval. Dus ik ben toch maar blijven zitten.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Dacht je misschien aan 'Keep talking and nobody explodes'?
Nee nee dat wil ik niet geloven hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of misschien waren het wel Limburgers die stiekem wel aan carnaval deden en waren ze gewoon verkleed als Brabanders.
En daar heb jij dan de hele avond bij aangezeten, onwetend over het stiekeme gecarnaval om je heen.
Kijk, daar ga je al. Die dame kwam natuurlijk uit Roermond en begon dat al te zeggen toen ze zich bedacht dat ze Brabanders moesten voorstellen, dus moest ze ineens iets verzinnen en Roosendaal was het enige wat ze kon bedenken wat ook met een R begon.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee nee dat wil ik niet geloven hoorMaar een vrouw zei uit Roosendaal te komen en toen ik zei dat ze daar recent geweest wat leek ze niet enorm onder de indruk. Achteraf misschien toch wel verdacht
Zou het dan eigenlijk niet veel handiger zijn om gewoon direct Roodeschool te zeggen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al. Die dame kwam natuurlijk uit Roermond en begon dat al te zeggen toen ze zich bedacht dat ze Brabanders moesten voorstellen, dus moest ze ineens iets verzinnen en Roosendaal was het enige wat ze kon bedenken wat ook met een R begon.
Sinds wanneer ligt dat in Brabant?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou het dan eigenlijk niet veel handiger zijn om gewoon direct Roodeschool te zeggen?
Nou precies. Waarom niet gewoon direct een dorp kiezen waarvan er geen twijfel bestaat dat er geen carnaval gevierd wordt?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt dat in Brabant?
Omdat ze als Brabanders verkleed waren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies. Waarom niet gewoon direct een dorp kiezen waarvan er geen twijfel bestaat dat er geen carnaval gevierd wordt?
Je merkt dat men even moet bijkomen van zo'n mededeling.quote:
ja dat begrijp ik bestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je merkt dat men even moet bijkomen van zo'n mededeling.
Maar ze zagen er redelijk normaal uit hoor, qua kledingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat ze als Brabanders verkleed waren.
Dan ga je niet zeggen dat je uit Groningen komt natuurlijk.
Gezellig, van welke van je zeventien SC's?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef Koen66 het volgende:
maar ipv carnaval wordt het ene Fok meet zondag
40+quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig, van welke van je zeventien SC's?
Dat is hier ook alweer veel te lang geleden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:56 schreef Koen66 het volgende:
maar ipv carnaval wordt het ene Fok meet zondag
Maar, werkte ze wel in die broodjeszaak?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ze zagen er redelijk normaal uit hoor, qua kledingNou ja, die vrouw (jonge dertiger denk ik) was gekleed in de outfit van de broodjeszaak waar ze voor werkt. Da's niet specifiek Brabants geloof ik.
Ja want ik heb er wel eens gegeten en toen was ze er aan het werkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar, werkte ze wel in die broodjeszaak?
Was het toevallig een Brabantse broodjeszaak?
En hoe sprak ze broodjeszaak uit?
Nee, ik denk dat je zonder het te weten betrokken bent geraakt in een heel sneaky carnavalsviering.
Hm, dit kan natuurlijk deel zijn van een zeer uitgebreide 'long con'. Je zou geneigd zijn te denken dat in een specifieke broodjeszaak gaan werken waar jij dan een keer komt wel belachelijk veel voorbereiding zou zijn voor een simpel geintje als dit, maar als mensen iets cht graag willen zijn ze vaak tot alles in staat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja want ik heb er wel eens gegeten en toen was ze er aan het werk
Hm, kijk. Dit vind ik dan toch wel weer erg verdacht klinken.quote:Dat denk ik wel, dat het een Brabantse zaak is
Geen idee eigenlijk. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit een Brabander 'broodjeszaak' heb horen zeggen.quote:Een beetje als 'broodjeszaak'Is dat erg Brabants?
Jeetje Rogquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dit kan natuurlijk deel zijn van een zeer uitgebreide 'long con'. Je zou geneigd zijn te denken dat in een specifieke broodjeszaak gaan werken waar jij dan een keer komt wel belachelijk veel voorbereiding zou zijn voor een simpel geintje als dit, maar als mensen iets cht graag willen zijn ze vaak tot alles in staat.
[..]
Hm, kijk. Dit vind ik dan toch wel weer erg verdacht klinken.
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik ooit een Brabander 'broodjeszaak' heb horen zeggen.
Ook geen Limburger eigenlijk, nu ik erover nadenk.
Oh, dat is idd wel heel erg verdacht. Had ze toen nog steeds die broodjeszaakoutfit aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje RogIk schrik hier een beetje van.
Nu ik er over nadenk, ik ging nt na haar weg uit die pub en toen kwam ik 'r weer tegen in de avondwinkel. Waarom is dat dan? Da's toch ook best gek?
Ja die had ze in de 400 of zo meter tussen de pub en de avondwinkel niet uitgedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat is idd wel heel erg verdacht. Had ze toen nog steeds die broodjeszaakoutfit aan?
Ik bedoel, ik heb nog nooit carnaval gevierd en ik ben ook nog nooit in een avondwinkel geweest verkleed als medewerker van een Brabantse broodjeszaak.
Je zou het haar natuurlijk kunnen vragen, de volgende keer dat je haar spreekt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja die had ze in de 400 of zo meter tussen de pub en de avondwinkel niet uitgedaanNou wordt het wel hl vreemd!
Ja, dat wordt tot aswoensdag thuis blijven vrees ikquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou het haar natuurlijk kunnen vragen, de volgende keer dat je haar spreekt.
Maar ja, het is intussen wel maar net de vraag of je haar nog wel kunt vertrouwen na dit alles natuurlijk.![]()
Als ik jou was zou ik voorlopig maar van het ergste uitgaan.
Ben bang dat er niks anders opzit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, dat wordt tot aswoensdag thuis blijven vrees ik
Nee woensdag durf ik wel weer naar buitenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben bang dat er niks anders opzit.![]()
Ga je ook meteen voor die veertig vastendagen voor de zekerheid, of gaat dat een beetje te ver?![]()
Ik zou die persoonlijk lekker overslaan, het was ten slotte niet jouw keuze om aan deze ingetogen losbandigheid mee te doen.
Dat laatste zou ik zeker even doen. Als je ineens positief blijkt zal je waarschijnlijk wel een tijdje in quarantaine moeten, maar dat is beter dan het over heel Zuid Europa verspreiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee woensdag durf ik wel weer naar buitenDie ochtend test ik dan nog wel even of ik wel negatief ben over carnaval.
Precies, dat doe ik dan met liefdequote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik zeker even doen. Als je ineens positief blijkt zal je waarschijnlijk wel een tijdje in quarantaine moeten, maar dat is beter dan het over heel Zuid Europa verspreiden natuurlijk.
Prima, ik lees nog even wat en speel nog een spelletje terwijl ik een paar filmpjes kijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, dat doe ik dan met liefde
Nou, ik ga er maar eens over dromen denk ik. Trusten Rog! Mag jij het licht uitdoen
Ja, ik was er nog niet aan toe om naar bed te gaan en ik had ook niet zo'n zin helemaal in het donker te zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:53 schreef BillDauterive het volgende:
Het licht staat nog aan.
Erg fijn en attent.
Klinkt iig als een leuke avond.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:59 schreef ijs_beer het volgende:
Volgens mij ben ik met een andere jas thuisgekomen dan ik vertrokken ben. |
lijkt er wel op.
Ik ben nog niet geweest, zal ook nog wel even op zich laten wachten denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:00 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk h dat je weer kan uitgaan en naar de kroeg mag.
Ik ben vandaag ook niet naar de kroeg gegaan hoor, maar reageerde op ijs_beer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest, zal ook nog wel even op zich laten wachten denk ik.
Nee, die had ik bewust niet in m'n jas gelaten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt iig als een leuke avond.![]()
Hoop wel dat je niet al te belangrijke spullen in je jas had zitten.
Ah zo, ik zag het als een algemene vraag.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook niet naar de kroeg gegaan hoor, maar reageerde op ijs_beer.
Hier weet ik niet wanneer ik zelf weer eens naar de kroeg ga om een biertje te drinken. Geen plannen gemaakt nog, dus dat wordt vast wel weer snel
Heel goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 02:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, die had ik bewust niet in m'n jas gelaten.
Dat hoort bij carnaval, mooie tijden waren datquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:59 schreef ijs_beer het volgende:
lijkt er wel op.
Dit heb ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 06:56 schreef Em31 het volgende:
Durf bijna niet om mijn telefoon te kijken als ik wakker word (ik weet het). Kijkend welke ellende de nacht heeft gebracht.
Vova had schijnbaar later gezegd in een ander screenshot dat hij zich ervoor schaamt Kirkorov in de eerste plaats te kennenquote:Vertaling:
Volodymyr Ostapchuk: Why are you keeping silent?
Kirkorov: And I see you're not
Volodymyr Ostapchuk: Silence means consent
Kirkorov: Do you want to start a discussion with me now?
Volodymyr Ostapchuk: No discussion. You could help your position, but you stuck your tongue in your ass because Putin will get angry.
Had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik een undercover-operatie uitgevoerd vanavond en heeft niemand me gezien.
Ah dat bedoeld Guus Meeuwis dus met: Met zonder jas.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:59 schreef ijs_beer het volgende:
lijkt er wel op.
Ik weet niet of Guus zelf wel weet wat hij met zijn teksten bedoelde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dat bedoeld Guus Meeuwis dus met: Met zonder jas.
Tja, als de voorzitter van de raad al niet mee mag stemmen, waar leg je dan de grens?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat de resolutie van de VN-veiligheidsraad waarmee de inval in Oekrane veroordeeld zou worden is geblokkeerd. China, India, VAE onthielden zich van stemming. Maar deze resolutie is geblokkeerd omdat Rusland zijn veto heeft uitgesproken!
Hoe is het nou mogelijk dat je in zo'n raad zelf mee met stemmen over iets waar je zelf voor verantwoordelijk bent? En dan zelfs nog een veto met uitspreken.
Wat een toestand tochquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat de resolutie van de VN-veiligheidsraad waarmee de inval in Oekrane veroordeeld zou worden is geblokkeerd. China, India, VAE onthielden zich van stemming. Maar deze resolutie is geblokkeerd omdat Rusland zijn veto heeft uitgesproken!
Hoe is het nou mogelijk dat je in zo'n raad zelf mee met stemmen over iets waar je zelf voor verantwoordelijk bent? En dan zelfs nog een veto met uitspreken.
Doe gaaf ipv tof en dan kan Rutte wel wat schrijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
Ze moeten gewoon een resolutie ontwerpen die zegt dat Rusland een harstikke tof land is en die dan door alle andere landen laten veton. Dt zal ze leren
Ik las het ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef Redefine het volgende:
De veiligheidsraad is opgericht vlak na de Tweede Wereldoorlog en daarna nooit hervormt wat betreft de permanente leden. Het is natuurlijk vrij belachelijk dat de Russen en Britten een permanente zetel met vetorecht hebben maar dat bijvoorbeeld Duitsland en Japan geen lid zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:12 schreef Redefine het volgende:
Maandag overleggen en dinsdag/woensdag al ingevoerd?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:43 schreef ijs_beer het volgende:
Orhan is al om betreffende Swift. Dat gaat niet heel lang meer duren, lijkt me.
quote:
Jammer genoeg niet een van de grootste dwarsliggers, maar een stapje de goede kant op wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:43 schreef ijs_beer het volgende:
Orhan is al om betreffende Swift. Dat gaat niet heel lang meer duren, lijkt me.
Die zijn al omquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet een van de grootste dwarsliggers, maar een stapje de goede kant op wel.
Als Duitsland en/of Itali omslaan zie ik het wel wat rapper gaan.
Weet je wat? Als jij betaalt verzin ik wel iets om te gaan kopen.quote:
Oh ja, Itali idd wel, zie ik.quote:
Duitsland was eerder om dan Italiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, Itali idd wel, zie ik.
Duitsland zie ik zo snel nog niet bevestigd, maar misschien staat dat elders.
Dan zit ik misschien ergens overheen te lezen. Het laatste wat ik uit Duitsland lees is dat de "druk binnen de regeringscoalitie fors toeneemt", maar niet dat ze al om zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Duitsland was eerder om dan Itali
Het kan zijn dat Rusland begin volgende week al uit het SWIFT systeem kan worden gegooid nu alle EU-landen eens zijn
quote:Duitsland als dwarsligger
Alleen in Duitsland lijkt het bezwaar over het uitsluiten van Rusland uit het betalingssysteem nog overeind te staan. De Duitse regering wijst erop dat een aanzienlijk deel van het Duitse gas en steenkool afkomstig is uit Rusland. Duitsland importeert zo'n 55 procent van zijn gas uit Rusland en vreest dat de levering daarvan in gevaar komt als Rusland inderdaad uit Swift wordt gezet.
https://nos.nl/artikel/24(...)talingssysteem-swift
Ik kwam gisteren een tweet tegen dat ze om waren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan zit ik misschien ergens overheen te lezen. Het laatste wat ik uit Duitsland lees is dat de "druk binnen de regeringscoalitie fors toeneemt", maar niet dat ze al om zijn.
Dit is van vijf minuten geleden:
[..]
Twitter vind ik toch wat minder betrouwbaar, ik geloof pas dat ze om zijn als ik het ergens bevestigd zie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een tweet tegen dat ze om waren.
De andere EU-landen zullen nu druk zetten op Duitsland om akkoord te gaan
Daarom verbaas ik me dat Nederland wel gelijk Rusland uit het SWIFT wil gooien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Twitter vind ik toch wat minder betrouwbaar, ik geloof pas dat ze om zijn als ik het ergens bevestigd zie.![]()
Dat andere landen nu druk gaan uitoefenen zal zeker. Vooral ook omdat Duitsland vaak vrij snel is met het veroordelen van misstanden, moeten ze nu ook maar eens de daad bij het woord gaan voegen.
Zeker!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den Beer is weer boven water! Heb je het leuk gehad?
Ja dat had ik ook, ook toen ik vannacht wakker werd. Uiteindelijk toch maar even gekeken want wat in mijn hoofd zat was zo dramatisch dat ik beter maar even kon kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit heb ik ookIk was bang dat Kiev al in de handen van de Russen zou zijn. Vandaar een half uur lang uitgesteld m’n mobiel te openen.
Damnquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:06 schreef Nashipeer het volgende:
Dit plaatje is vast al hier gedeeld, maar ik had niet door dat dit gesprek met Kirkorov werd gevoerd door Vova, n vd hosts van 2017
[ afbeelding ]
[..]
Vova had schijnbaar later gezegd in een ander screenshot dat hij zich ervoor schaamt Kirkorov in de eerste plaats te kennen
Dat is eigenlijk al nooit zo wat betreft Rusland. Zowat iedereen heeft zich de afgelopen jaren gergerd hoe zij Rusland altijd zo aardig bleven benaderen, inclusief het hele Nord Stream verhaal. Toch n van de mindere dingen van Merkel geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom verbaas ik me dat Nederland wel gelijk Rusland uit het SWIFT wil gooien.
Normaal neemt Nederland zo'n besluit als Duitsland eens is
Niet normaalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kalush Orchestra gaat ook meevechten...
Duitsland is natuurlijk ook veel afhankelijker van Rusland voor hun energie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al nooit zo wat betreft Rusland. Zowat iedereen heeft zich de afgelopen jaren gergerd hoe zij Rusland altijd zo aardig bleven benaderen, inclusief het hele Nord Stream verhaal. Toch n van de mindere dingen van Merkel geweest.
Ja klopt, ergens dan nog begrijpelijk. Maar er is altijd voor gewaarschuwd en nu zien we wel wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duitsland is natuurlijk ook veel afhankelijker van Rusland voor hun energie.
Klinkt misschien lullig, maar wij hebben nog enigszins als buffer dat we zouden kunnen besluiten Groningen alsnog kapot te pompen en we kunnen ook de Waddenzee nog de diepte in boren als we echt meer gas willen hebben.![]()
Niet dat ik op een van die twee dingen hoop natuurlijk, dan heb ik het liever gewoon koud.
In de Noordzee hebben we toch ook nog wat gas liggen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Duitsland is natuurlijk ook veel afhankelijker van Rusland voor hun energie.
Klinkt misschien lullig, maar wij hebben nog enigszins als buffer dat we zouden kunnen besluiten Groningen alsnog kapot te pompen en we kunnen ook de Waddenzee nog de diepte in boren als we echt meer gas willen hebben.![]()
Niet dat ik op een van die twee dingen hoop natuurlijk, dan heb ik het liever gewoon koud.
Ik dacht even “ja ja dat zal wel, zeker gewoon een korte guest host of zo” maar er zijn hele afleveringen online van Faktor A met die twee, echt de kruisbestuivingen zijn zo bizar.quote:
Dat laatste lijkt het idd wel op, zelfs een paar dagen terug was het algemene idee nog dat het hooguit bij die twee regio's in het oosten van Oekrane zou blijven, en zelfs dat zagen sommigen al niet gebeuren omdat dat al best ver zou gaan. Nou, kijk waar we nu staan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja klopt, ergens dan nog begrijpelijk. Maar er is altijd voor gewaarschuwd en nu zien we wel wat er gebeurt.
Al had niemand het geloof ik echt zo heftig verwacht, maar blijkbaar zijn we allemaal naef geweest.
Ja, maar die in Groningen is wel verreweg de allergrootste natuurlijk. Plus dat je daar alle infrastructuur al hebt om snel op te schalen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de Noordzee hebben we toch ook nog wat gas liggen?
Het is nog steeds afwachten hoever de megalomanie van Putin zal gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt het idd wel op, zelfs een paar dagen terug was het algemene idee nog dat het hooguit bij die twee regio's in het oosten van Oekrane zou blijven, en zelfs dat zagen sommigen al niet gebeuren omdat dat al best ver zou gaan. Nou, kijk waar we nu staan.
Ik denk dat als de nood cht aan de man zou komen, Groningen wel geslachtofferd zou worden. Dan maar dikke compensatie richting die mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die in Groningen is wel verreweg de allergrootste natuurlijk. Plus dat je daar alle infrastructuur al hebt om snel op te schalen.
Ja, dat is wel zo inderdaad. Voor de korte termijn zou dat een oplossing kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar die in Groningen is wel verreweg de allergrootste natuurlijk. Plus dat je daar alle infrastructuur al hebt om snel op te schalen.
Want dat is tot nu toe ook goed gegaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nood cht aan de man zou komen, Groningen wel geslachtofferd zou worden. Dan maar dikke compensatie richting die mensen.
Het is echt niet te bevatten, kan het nog steeds niet helemaal geloven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt het idd wel op, zelfs een paar dagen terug was het algemene idee nog dat het hooguit bij die twee regio's in het oosten van Oekrane zou blijven, en zelfs dat zagen sommigen al niet gebeuren omdat dat al best ver zou gaan. Nou, kijk waar we nu staan.
Zag zelfs al reacties vanuit de politiek daar ‘dat het dan maar moet’. Kun je nagaan hoe extreem deze situatie is.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nood cht aan de man zou komen, Groningen wel geslachtofferd zou worden. Dan maar dikke compensatie richting die mensen.
Ik hoop ook van harte dat het niet nodig isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag zelfs al reacties vanuit de politiek daar ‘dat het dan maar moet’. Kun je nagaan hoe extreem deze situatie is.hopelijk is het niet nodig.
Ja en dan wel graag een echte compensatie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was echt een enorme faal jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja en dan wel graag een echte compensatie.
Niet zoals laatst zo'n fooi en dan nog maar genoeg voor de helft van de mensen.
Het is ook heel onwerkelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt niet te bevatten, kan het nog steeds niet helemaal geloven.
Iemand heeft blijkbaar serieus gedacht dat de helft van de mensen zou zeggen "Nee joh, laat maar. Ik betaal die schade liever uit mijn eigen zak." of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat was echt een enorme faal ja![]()
Wat voor rekenwonder dat toen bedacht heeft...
Dit is ook een niet-zo-heel-ver-van-je-bed-show. Die stad Lviv bijvoorbeeld, ligt dichterbij dan Rome.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt niet te bevatten, kan het nog steeds niet helemaal geloven.
Mogen terugkomen na regime change en dat het vrije kanalen zijn gewordenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:15 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
Blijf maar voor altijd weg
En die helden van Slangeneiland. Russisch schip, go fuck yourself.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:14 schreef Em31 het volgende:
En hoe moedig die mensen daar ook zijn, ongelofelijk.
Dat filmpje ook van een Oekraense vrouw die bloemenzaadjes aan een Russische militair wil geven en zegt 'steek ze in je zak zodat ze straks uit je graf groeien'.![]()
Ok doei!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:15 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]
Blijf maar voor altijd weg
Heel dapper jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
En die helden van Slangeneiland. Russisch schip, go fuck yourself.
Ik denk dat de weerstand onder de Russische bevolking ook wel groot is trouwens. Degenen die demonstreren of de bekendere Russen die statements maken op social media of televisie, zijn maar het topje van de ijsberg. Ik vind ze dapper, ik weet niet of ik onder zo'n regime openlijk zou durven demonstreren.
In Rusland wisselden ze om het jaar van broadcaster qua ESF-organisatie. Het ene jaar "Channel 1", het andere jaar "Russia 1". Ik denk dat "Channel 1" nog net iets dieper bij Putin in de broekzak zat. Dat is de broadcaster die constant Kirkorov met een protog stuurde (Tolmachevy Twins en twee keer Sergey Lazarov). "Russia 1" koos niet voor Kirkorov en koos gewaagd, onder andere Little Big en Manizha dus inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:19 schreef Em31 het volgende:
Jammer dat we nu mensen zoals Manizha moeten missen, maar eigenlijk was dat al een uitzondering tussen alle ergernis uit Rusland.
Eerlijk gezegd al een wonder dat ze haar en bijvoorbeeld Little Big wilden sturen.
"Moet ik je slepen, terug naar Rusland?"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel dapper jaen vooral zo snel ook, binnen een paar uur kwamen ze al met die statements.
Kom toevallig net dit filmpje tegen, je krijgt bijna medelijden met die Russische soldaten als ze vragen 'wat er op het nieuws gezegd wordt'
[ twitter ]
Dat zou nog wel eens interessant kunnen worden als daar idd een onderzoek uit voortkomt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:21 schreef Redefine het volgende:
Ik kwam deze net tegen over de banden met Rusland van Baudet. Een onderzoek zou ondertussen wel nodig zijn ja.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)onderzoeken-a4094779
Ik zou dat graag geloven, maar dan denk ik toch dat als je echt niet wil je wel wat beter je best doet om iig burgerslachtoffers te voorkomen ipv met je tank over kleine auto's heen te rijden waar duidelijk mensen in zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Zijn die Russische soldaten niet ook gewoon dronken gevoerde 20-jarigen die dat ook allemaal niet per se willen? Nou ja, dat zal wel voor elke oorlog gelden.
Ja dat was raar. En erg natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dat graag geloven, maar dan denk ik toch dat als je echt niet wil je wel wat beter je best doet om iig burgerslachtoffers te voorkomen ipv met je tank over kleine auto's heen te rijden waar duidelijk mensen in zitten.
Er zal vast een klein deel bij zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou dat graag geloven, maar dan denk ik toch dat als je echt niet wil je wel wat beter je best doet om iig burgerslachtoffers te voorkomen ipv met je tank over kleine auto's heen te rijden waar duidelijk mensen in zitten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja dat was raar. En erg natuurlijk.
Kan ook nog zijn dat er drugs in het spel zijn, daar ga je ook rare dingen van doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zal vast een klein deel bij zitten.
Wil ik geloven.
Er leven daar toch ook gewoon goede mensen?
Ik geloof heel erg in het goede van de mensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zal vast een klein deel bij zitten.
Wil ik geloven.
Er leven daar toch ook gewoon goede mensen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Zijn die Russische soldaten niet ook gewoon dronken gevoerde 20-jarigen die dat ook allemaal niet per se willen? Nou ja, dat zal wel voor elke oorlog gelden.
Of een combinatie. Een 20-jarige die amper zijn rijbewijs heeft, krijgt een zak speed en een tank mee...quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Kan ook nog zijn dat er drugs in het spel zijn, daar ga je ook rare dingen van doen.
Rusland (en niet alleen Rusland) heeft in het verleden graag gebruik gemaakt van allerlei troep om soldaten wat langer on edge te houden. Zou me niks verbazen als dat nu nog steeds gebruikelijk is daar.
Daar lijkt het wel op ja. Soms dacht ik eigenlijk ook wel, doen ze dit ook niet met opzet? Zo iemand als Manizha sturen zodat wij een ander/beter beeld van Rusland krijgen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In Rusland wisselden ze om het jaar van broadcaster qua ESF-organisatie. Het ene jaar "Channel 1", het andere jaar "Russia 1". Ik denk dat "Channel 1" nog net iets dieper bij Putin in de broekzak zat. Dat is de broadcaster die constant Kirkorov met een protog stuurde (Tolmachevy Twins en twee keer Sergey Lazarov). "Russia 1" koos niet voor Kirkorov en koos gewaagd, onder andere Little Big en Manizha dus inderdaad.
Die zullen wel banden hebben met Putin maar ik denk dat de ESF-selectiecommissie er bij die broadcaster wat verder van af stond dan bij "Channel 1".
Die zitten er vast sowieso ook wel tussen jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:32 schreef Guanabana het volgende:
quote:Ingeborg baarde acht zonen, die echter allen jong overleden, en had zes miskramen.
In 1318 beviel Ingeborg van een zoon, die bleef leven: ze liet hem vanuit haar koets aan het grote publiek zien. Ze verloor echter haar grip en de jongen viel, brak zijn nek en overleed.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vietnamese runderstoof aan het maken.
Nooit eerder gemaakt en geproefd. De geur is al goed
Je ruikt vooral steranijs vermengd tomatensausquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik heb op verzoek van dochter weer een grote pan groentesoep gemaakt en daarbij eten we saucijzenbroodjes. Vriendinnetje waarmee ze vanavond carnaval gaat vieren eet ook mee, en dit is hun bodem.
Ik doe het gewoon met emaille gietijzeren panquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:30 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb laatst een slowcooker gekocht en stoofvlees gemaakt.
Het smaakte zoals mijn moeder het altijd maakte.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt ook kleintjes geloof ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon met emaille gietijzeren pan
Ik wil wel een slowcooker, maar ik heb een kleine keuken dus geen ruimte.
Net brief van de woningbouw dat ze mijn huur omhoog doen (servicekosten) vanwege de stijgende gasprijzen![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:01 schreef sportfreak het volgende:
Sommige geschiedenis verhalen zijn zo treurig, kwam vandaag achter het verhaal van Ingeborg van Zweden (1279-1319)
[..]
In de folder van de Action stond laatst een kweeksetje voor Spaanse pepers, maar die kon ik in de winkel niet vindenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een vensterbank kweekkas besteld en kruidenzaadjes en cherrytomaten-zaadjes.
@:ijs_beer
Je bakt behoorlijk vaak brood of iets broodachtigs he?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier staat intussen wat deeg te rijzen.
Lekker wat warm crunchy spicy brood voor bij de curry vanavond.
Hoe laat brooddeeg rijzen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier staat intussen wat deeg te rijzen.
Lekker wat warm crunchy spicy brood voor bij de curry vanavond.
Ja, gewoonlijk pizza op zondag en zo nu en dan wat brood op zaterdag voor bij stoof of curry.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bakt behoorlijk vaak brood of iets broodachtigs he?
Hoe lang? Hangt een beetje van het soort brood af en van hoeveel gist en nog wat dingen.quote:
Hoe laat je brooddeeg rijzen (niet hoe lang)quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe lang? Hangt een beetje van het soort brood af en van hoeveel gist en nog wat dingen.
Je pi suggereert weinig goeds.quote:
Ik stond vanmiddag toch even te kijken bij een keukenmachine die in de aanbieding was. Dat heb ik volgens mij ook niet echt nodig, maar de korting was aantrekkelijk en ze hadden leuke kleurtjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:51 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben ook geen slowcooker. Ik heb ook niet gevoel dat ik dat echt mis.
Maar aan de andere kant, voordat ik een stoomoven had miste ik die ook niet en nu wil ik ook niet meer zonder
Idem voor mijn mooie Le Creuset pan
Wij doen het in een kom met een theedoek erover.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe laat je brooddeeg rijzen (niet hoe lang)
Oh, gewoon in een bak met een vochtige doek erover.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe laat je brooddeeg rijzen (niet hoe lang)
Dat staat nog wel op ons lijstje, zo'n Kenwood-keukenmachine, maar dan niet van Kenwood, want die vind ik veel te duurquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag toch even te kijken bij een keukenmachine die in de aanbieding was. Dat heb ik volgens mij ook niet echt nodig, maar de korting was aantrekkelijk en ze hadden leuke kleurtjes
Het is een lang verhaal met allerlei vaag gedoe. Maar de bar was erg geslaagd, leuke sfeer en gezellige mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je pi suggereert weinig goeds.
Je UI.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een vensterbank kweekkas besteld en kruidenzaadjes en cherrytomaten-zaadjes.
@:ijs_beer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |