Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik was vroeger een zeer fanatieke carnavalsvierder, de laatste jaren wat minder
Hier is het nu verplaatst naar april. Hopelijk met mooi weer optocht kijken
We zijn er voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende: Nou, ik ga ook maar eens de hort op, weliswaar zonder carnavalsplannen.
Dat is correct en juist!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
In Twente is het altijd een beetje in je boerenkiel keihard zuipen, wel anders dan in Limboland of Braboland
Karsu en Andr Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag Karsu ook in een aankondiging voor dat nieuwe Hazes-programma. Wat wordt die Andr Hazes uitgemolken zeg
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijne serie om te kijken
Wil je zeggen dat een boerenkiel niet mooi isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is correct en juist!
[..]
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleed
Samen met de 3J’s.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Karsu en Andr Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegd
Ik woon ook in Boeskoolstadquote:
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezienquote:
Misschien zijn we vijanden irlquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezien
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Best een schappelijke tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australi om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Ben jij die ene zeikerige buurvrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Oehquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australi om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Dit zijn de Noord-Hollandse kermissen, waar de attracties niet zo belangrijk zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er stond hier in het park elk jaar een kermis.
En elke keer als ik erlangs kwam dacht ik, hoe kunnen ze dit zo snel op- en afbouwen.
Ik ben berhaupt nog nooit aan die kant van de plas geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:14 schreef H_T het volgende:
Ik had het er laatst over dat ik niet in Top Thrill Dragster konDie is tweede in deze video
...maar ik ben wel in 8 van de andere achtbanen op deze lijst geweest, plus een honorable mention. Gemiddeld is mijn geluk dus nog niet zo slechtTTD is de enige waarbij ik in het park ben geweest maar niet in de achtbaan kon. Buffalo Bill heb ik vanuit de auto wel gezien, maar daarbij heb ik niet geprobeerd die te bezoeken.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben berhaupt nog nooit aan die kant van de plas geweest.
Ik woon in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit zijn de Noord-Hollandse kermissen, waar de attracties niet zo belangrijk zijn
Waar in Noord-Holland maakt ook wel uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Maar nog niet lang genoeg blijkbaar.
Jammer dat het geen smak geld is, dan had @Roger_Epiales wel wat voor je kunnen betekenen.quote:
Het is duur, maar voor een deel heb je daar wel zelf invloed op. Het is me (voor corona uiteraard) een paar keer gelukt een retour met bagage te boeken voor 400 euro of minder per persoon. Vergeleken met hoogseizoen KLM scheelt dat al een paar honderd euro.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het geen smak geld is, dan had @:Roger_Epiales wel wat voor je kunnen betekenen.
Sowieso wat pretparken bezoeken. Verder zou ik me er eerst nog echt in moeten gaan verdiepen wat ik daar zou willen doen verder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is duur, maar voor een deel heb je daar wel zelf invloed op. Het is me (voor corona uiteraard) een paar keer gelukt een retour met bagage te boeken voor 400 euro of minder per persoon. Vergeleken met hoogseizoen KLM scheelt dat al een paar honderd euro.
Wat zou je daar willen doen en hoeveel geld zou je daarvoor willen/kunnen uitgeven? En hoeveel dagen?
Ik had een collega uit Castricum. Die ging helemaal los tijdens de feestweek inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar in Noord-Holland maakt ook wel uitTen zuiden van Zaandam valt het volgens mij allemaal wel mee, iets noordelijker schijnt het flink los te kunnen gaan met kermis
Ik was niet duidelijk, sorry.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Maar nog niet lang genoeg blijkbaar.
Ik vroeg me al af wat dat betekendequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Fascination het volgende:
Zie ik nou iemand met een T-shirt met “La.” (uit it’s a sin) erop zitten in het publiek bij Jinek?
Geen idee joh, dat was maar een gok van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, sorry.
Het is grofweg vanaf Alkmaar en dan noordelijker, en ook inclusief West-Friesland.
Edit: Zaandam zelfs?![]()
Als je naar een wedstijd van Jong AZ wilt dan gaan we samen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, sorry.
Het is grofweg vanaf Alkmaar en dan noordelijker, en ook inclusief West-Friesland.
Edit: Zaandam zelfs?![]()
Weet niet zeker of dat het is, maar lijkt er wel op. Vind ik mooi :$quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dat betekende
Voor het idee heb ik even Orlando gebruikt, want daar heb je Disney en Universal vlakbij en dat is genoeg om je wel even bezig te houden. Met een heenvlucht op 5 mei en een terugvlucht op 13 mei kan je reizen voor minder dan 500 euro, en een goed beoordeeld basic hotel voor diezelfde periode kost ongeveer hetzelfde nog een keer. Zes dagen Disney kost je 480 euro, dus voor vliegen, verblijf en Disney ben je 1500 euro kwijt voor een week. Daar komt dan nog eten, drinken en vervoer bij, plus souvenirs of wat je verder nog uit wilt geven. Het kan iets goedkoper als je geluk hebt met de timing, maar dan heb je alvast een beetje een idee of het voor jou haalbaar is en of je dat wilquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso wat pretparken bezoeken. Verder zou ik me er eerst nog echt in moeten gaan verdiepen wat ik daar zou willen doen verder.
Voor Book of Mormon waren de kaarten voor een dinsdagavond zo'n 20 euro goedkoper dan exact dezelfde show op zaterdag. 1e rang dinsdag zat trouwens onder die 71.50, dus wat neemt ze allemaal mee dat een ticket daarvoor duurder moet zijn dan een hele musical met Amerikaanse cast?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie dat Dita von Teese in Carr komt. Leuk, denk je danNog kaarten beschikbaar. Ook leuk
![]()
Prijs van een kaart: 71.50e![]()
Ha, naja wellicht daaronder ook, maar daar kwam ik nooit. Voor veel mensen was het iig het hoogtepunt van het jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee joh, dat was maar een gok van mijIk vertrouw in dit geval meer op jouw inschatting dan de mijne
Ik woon er helaas/gelukkig niet meer, maar ik kom er nog graag en mijn ouders wonen er nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je naar een wedstijd van Jong AZ wilt dan gaan we samen.
Ze trainen om de hoek. Die feestweken laat ik even aan mij voorbij gaan.
Gaat ze naakt over het podium kronkelen of zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie dat Dita von Teese in Carr komt. Leuk, denk je danNog kaarten beschikbaar. Ook leuk
![]()
Prijs van een kaart: 71.50e![]()
Niet zo veel als andere maar van AZ hoop ik toch altijd dat ze goed doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik woon er helaas/gelukkig niet meer, maar ik kom er nog graag en mijn ouders wonen er nog.
Heb een clubcard van AZ, dus daar kom ik wel eens![]()
Ben je een voetbalfan?
Bedankt voor het uitzoeken. Wordt sowieso nog even doorsparen. Maar eerst sparen voor 2024, Parijs.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor het idee heb ik even Orlando gebruikt, want daar heb je Disney en Universal vlakbij en dat is genoeg om je wel even bezig te houden. Met een heenvlucht op 5 mei en een terugvlucht op 13 mei kan je reizen voor minder dan 500 euro, en een goed beoordeeld basic hotel voor diezelfde periode kost ongeveer hetzelfde nog een keer. Zes dagen Disney kost je 480 euro, dus voor vliegen, verblijf en Disney ben je 1500 euro kwijt voor een week. Daar komt dan nog eten, drinken en vervoer bij, plus souvenirs of wat je verder nog uit wilt geven. Het kan iets goedkoper als je geluk hebt met de timing, maar dan heb je alvast een beetje een idee of het voor jou haalbaar is en of je dat wil
Oh ja, even inschakelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:18 schreef GeorgeM het volgende:
Sietse zat aan tafel, maar hij is nog helemaal niet aan het woord geweest
Geen ideequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor Book of Mormon waren de kaarten voor een dinsdagavond zo'n 20 euro goedkoper dan exact dezelfde show op zaterdag. 1e rang dinsdag zat trouwens onder die 71.50, dus wat neemt ze allemaal mee dat een ticket daarvoor duurder moet zijn dan een hele musical met Amerikaanse cast?
Ik ook. Het is iets wat ik met mijn pa doe eens in de zoveel tijd, dus het heeft ook wat sentimenteels voor mij. Dit jaar is het vooral mopperen, want het spel is niet best, maar de resultaten zijn er op zich wel gelukkig. Ik heb zelfs wel vertrouwen in de wedstrijd tegen Bdo/Glimt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet zo veel als andere maar van AZ hoop ik toch altijd dat ze goed doen.
Ik ben voornemens de komende tijd wat makkelijker daarmee om te gaan, omdat ik onder normale omstandigheden in de afgelopen twee jaar meer had uitgegeven aan avondjes uit en dergelijke. Dat geld kan ik best alsnog uitgevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik word bijna nieuwsgierig. Voor de helft van die prijs had ik wel heengegaan en had ik het je kunnen vertellen. Burlesque vind ik mooi om te zien. Ik vond zelfs de film met Cher en Christina te pruimen
![]()
Ja die theaterprijzen met week/weekend zit ook vaak een flink verschil tussen helaas.
Maar ook concertkaarten zijn kneiterduur geworden. Niet voor mij geschikt, als gemiddelde mens die nog onder modaal verdient
zeikers gonna zeik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie allemaal nare reacties op social media over dat Rusland niet mag meedoen.
"Het is een stuk bagger"
"Er zijn belangrijke dingen in de wereld"
"Het slechte nummer van Nederland heeft nog steeds geen kans"
"Dat zou Putin leren" (ok, daar moest ik een klein beetje om lachen)
"ESF kost toch alleen maar geld. Afschaffen die hap"
(Wat volgens mij reuze meevalt)
Waarom zien mensen niet in dat we hierdoor Rusland geen podium geven? En dat het ESF juist iets heel moois en liefdevols is en niet politiek gericht is?
ESF is een makkelijk doelwit. Waarschijnlijk hadden dezelfde mensen heel anders gepiept als er een EK/WK voetbal hierdoor niet door was gegaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie allemaal nare reacties op social media over dat Rusland niet mag meedoen.
"Het is een stuk bagger"
Waarom zien mensen niet in dat we hierdoor Rusland geen podium geven? En dat het ESF juist iets heel moois en liefdevols is en niet politiek gericht?
Om de man zelf nog maar weer eens te quoten:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Is al weer van een tijdje terug natuurlijk, maar dan nog. Zelfs als je al die bedragen nog eens zou verdubbelen zou het nog steeds best een goedkoop programma zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
We maken dit programma (drie shows, 7,5 uur live televisie) voor een doelgroep van 650 miljoen mensen. De deelnemende omroepen betalen samen 5,2 miljoen CHF (4 miljoen euro). Dat is overigens zonder reis/verblijfkosten, dus wat mij betreft mag je alle bedragen die nu volgen verdubbelen. De rest wordt door gastomroep, sponsoren, kaartverkoop en bijdragen van gaststad/land betaalt. Dat komt dus neer op 0,006 euro per potentile kijker. Dat is dus 0,0008 euro per ESF-uur per potentile kijker. Uitgaande van zo'n 100 miljoen daadwerkelijke kijkers kost 't elke kijker minder dan 4 eurocent. Minder, want in veel landen wordt de publieke omroep deels gefinancierd door reclame-inkomsten.
Een 'songfestival-uur' kost een omroep in Europa gemiddeld 12.400 euro. Een gemiddeld uur televisie bij de Nederlandse publieke omroep kost ruim 30.000 euro. Zie http://omroepdatabank.kro(...)stenrtvinvergel.aspx. Door het schaalvoordeel is het ESF dus een bijzonder voordelige productie. Het kost weinig en je krijgt er hoge kwaliteit live entertainment voor terug.
Terwijl dat misschien wel veel duurder is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF is een makkelijk doelwit. Waarschijnlijk hadden dezelfde mensen heel anders gepiept als er een EK/WK voetbal hierdoor niet door was gegaan
Er zijn mensen die beter zijn met woorden dan wijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
"Het is een stuk bagger"
Waarom zien mensen niet in dat we hierdoor Rusland geen podium geven? En dat het ESF juist iets heel moois en liefdevols is en niet politiek gericht is?
2011? Bestaat dit forum al zo lang?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de man zelf nog maar weer eens te quoten:
[..]
Is al weer van een tijdje terug natuurlijk, maar dan nog. Zelfs als je al die bedragen nog eens zou verdubbelen zou het nog steeds best een goedkoop programma zijn.
Dat is waar. Allemaal jankende voetbalsupporters.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
ESF is een makkelijk doelwit. Waarschijnlijk hadden dezelfde mensen heel anders gepiept als er een EK/WK voetbal hierdoor niet door was gegaan
Maar duurt ook veel langer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Terwijl dat misschien wel veel duurder is.
Nog veel langer! Mijn account wordt dit jaar 20quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2011? Bestaat dit forum al zo lang?
Langer dan het hele jaar door?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar duurt ook veel langer.
Toen ik hier in 2011 binnen kwam wandelen stapte ik al vrij snel deel 78 van de toen al aardig gesettelde SC binnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2011? Bestaat dit forum al zo lang?
Ik heb wat in te halen, zie ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Langer dan het hele jaar door?![]()
[ afbeelding ]
Morgenochtend 10:30 begint de livestream over de keuze voor Australi. Kijk je mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb wat in te halen, zie ik.
Als je alles van afgelopen juni tot nu niet hebt gevolgd heb je idd nog wat te doen ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
10.30 morgen. Australi gaat kan kiezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben daar gek!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgenochtend 10:30 begint de livestream over de keuze voor Australi. Kijk je mee?
Lekker belangrijk. Heb je morgenochtend iets beters te doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben daar gek!
Australi hoort niet huis op het Eurovisie Songfestival.
Zodra het WK is afgelopen beginnen ze weer met het EK, dus dat duurt langer dan 1 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Langer dan het hele jaar door?![]()
[ afbeelding ]
Nou en of. Beetje uitslapen en dan richting kapper.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Heb je morgenochtend iets beters te doen?
Is het een NSF? Is dat doorgaans een beetje leuk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgenochtend 10:30 begint de livestream over de keuze voor Australi. Kijk je mee?
Wacht maar tot de USA gaat meedoenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben daar gek!
Australi hoort niet huis op het Eurovisie Songfestival.
Veel goede nummers dit jaar;.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het een NSF? Is dat doorgaans een beetje leuk?
Wie gaan ze sturen? Justin Bieber?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot de USA gaat meedoen
Dat is een Canadees, de geschiedenis laat zien dat die eerder geneigd zijn voor Zwitserland mee te doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie gaan ze sturen? Justin Bieber?
Heeft afgelopen jaar toch al een Amerikaan meegedaan. Dat was niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht maar tot de USA gaat meedoen
Die is van Canada.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een Canadees, de geschiedenis laat zien dat die eerder geneigd zijn voor Zwitserland mee te doen.
Madonna was een ware hit in 2019!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar toch al een Amerikaan meegedaan. Dat was niet zo'n succes.
Volgens mij is het wel de finalequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is het een NSF? Is dat doorgaans een beetje leuk?
Ehhh, daar waren de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Madonna was een ware hit in 2019!
Zou niet de eerste Canadees op het ESF zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In 2009 ook al, werd toch wel 20ste van de 25 landen. Ook niet het grootste succes dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft afgelopen jaar toch al een Amerikaan meegedaan. Dat was niet zo'n succes.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ehhh, daar waren de meningen over verdeeld.
Pff ja, die autotune in dat tweede nummer was wel heel hard nodig (en zelfs die wist niet alles recht te trekken, zo'n programma is ook geen wonderwerker natuurlijkquote:
Heeft inderdaad amper wat gezegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Krijgt nog een minuutje de tijd zo.
Dit nummerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel de finaleDe Australische voorronde scoort aardig hoog qua camp, vooral in de intervalact.
Zoals dit voorbeeldDe nummers zijn gemiddeld wel beter dan waar UK mee aan komt zetten. Je kan het sowieso proberen, en als je er niets mee hebt ben je nog steeds niet je hele avond kwijt
Dat was voor mij een plaspauzequote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff ja, die autotune in dat tweede nummer was wel heel hard nodig (en zelfs die wist niet alles recht te trekken, zo'n programma is ook geen wonderwerker natuurlijk)
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In 2009 ook al, werd toch wel 20ste van de 25 landen. Ook niet het grootste succes dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |