Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef Arizona het volgende:
Ik was vroeger een zeer fanatieke carnavalsvierder, de laatste jaren wat minder
Hier is het nu verplaatst naar april. Hopelijk met mooi weer optocht kijken
We zijn er voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende: Nou, ik ga ook maar eens de hort op, weliswaar zonder carnavalsplannen.
Dat is correct en juist!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Boeskoolstad is het met de carnaval, toch?
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleedquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Momo het volgende:
In Twente is het altijd een beetje in je boerenkiel keihard zuipen, wel anders dan in Limboland of Braboland
Karsu en André Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zag Karsu ook in een aankondiging voor dat nieuwe Hazes-programma. Wat wordt die André Hazes uitgemolken zeg
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijne serie om te kijken
Wil je zeggen dat een boerenkiel niet mooi isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is correct en juist!
[..]
NIet meer. Tegenwoordig zie je hier echt geen boerenkielen meer. Nog wel toen ik jonger was. Maar nu is vrijwel iedereen mooi verkleed
Samen met de 3J’s.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Karsu en André Hazes?! Die link had ik niet zo snel gelegd
Ik woon ook in Boeskoolstadquote:
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezienquote:
Misschien zijn we vijanden irlquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar vast wel eens gezien
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Best een schappelijke tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australië om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Ben jij die ene zeikerige buurvrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien zijn we vijanden irl
Oehquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:40 schreef Momo het volgende:
Mensen vergeet niet dat we morgenochtend al een nationale finale hebben in Australië om 10:30
[ afbeelding ]
In de avond kiest Finland
Dit zijn de Noord-Hollandse kermissen, waar de attracties niet zo belangrijk zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er stond hier in het park elk jaar een kermis.
En elke keer als ik erlangs kwam dacht ik, hoe kunnen ze dit zo snel op- en afbouwen.
Ik ben überhaupt nog nooit aan die kant van de plas geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:14 schreef H_T het volgende:
Ik had het er laatst over dat ik niet in Top Thrill Dragster konDie is tweede in deze video
...maar ik ben wel in 8 van de andere achtbanen op deze lijst geweest, plus een honorable mention. Gemiddeld is mijn geluk dus nog niet zo slechtTTD is de enige waarbij ik in het park ben geweest maar niet in de achtbaan kon. Buffalo Bill heb ik vanuit de auto wel gezien, maar daarbij heb ik niet geprobeerd die te bezoeken.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt nog nooit aan die kant van de plas geweest.
Ik woon in Noord-Hollandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit zijn de Noord-Hollandse kermissen, waar de attracties niet zo belangrijk zijn
Waar in Noord-Holland maakt ook wel uitquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Maar nog niet lang genoeg blijkbaar.
Jammer dat het geen smak geld is, dan had @Roger_Epiales wel wat voor je kunnen betekenen.quote:
Het is duur, maar voor een deel heb je daar wel zelf invloed op. Het is me (voor corona uiteraard) een paar keer gelukt een retour met bagage te boeken voor 400 euro of minder per persoon. Vergeleken met hoogseizoen KLM scheelt dat al een paar honderd euro.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het geen smak geld is, dan had @:Roger_Epiales wel wat voor je kunnen betekenen.
Sowieso wat pretparken bezoeken. Verder zou ik me er eerst nog echt in moeten gaan verdiepen wat ik daar zou willen doen verder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is duur, maar voor een deel heb je daar wel zelf invloed op. Het is me (voor corona uiteraard) een paar keer gelukt een retour met bagage te boeken voor 400 euro of minder per persoon. Vergeleken met hoogseizoen KLM scheelt dat al een paar honderd euro.
Wat zou je daar willen doen en hoeveel geld zou je daarvoor willen/kunnen uitgeven? En hoeveel dagen?
Ik had een collega uit Castricum. Die ging helemaal los tijdens de feestweek inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar in Noord-Holland maakt ook wel uitTen zuiden van Zaandam valt het volgens mij allemaal wel mee, iets noordelijker schijnt het flink los te kunnen gaan met kermis
Ik was niet duidelijk, sorry.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-Holland
Maar nog niet lang genoeg blijkbaar.
Ik vroeg me al af wat dat betekendequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Fascination het volgende:
Zie ik nou iemand met een T-shirt met “La.” (uit it’s a sin) erop zitten in het publiek bij Jinek?
Geen idee joh, dat was maar een gok van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, sorry.
Het is grofweg vanaf Alkmaar en dan noordelijker, en ook inclusief West-Friesland.
Edit: Zaandam zelfs?![]()
Als je naar een wedstijd van Jong AZ wilt dan gaan we samen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, sorry.
Het is grofweg vanaf Alkmaar en dan noordelijker, en ook inclusief West-Friesland.
Edit: Zaandam zelfs?![]()
Weet niet zeker of dat het is, maar lijkt er wel op. Vind ik mooi :$quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dat betekende
Voor het idee heb ik even Orlando gebruikt, want daar heb je Disney en Universal vlakbij en dat is genoeg om je wel even bezig te houden. Met een heenvlucht op 5 mei en een terugvlucht op 13 mei kan je reizen voor minder dan 500 euro, en een goed beoordeeld basic hotel voor diezelfde periode kost ongeveer hetzelfde nog een keer. Zes dagen Disney kost je 480 euro, dus voor vliegen, verblijf en Disney ben je 1500 euro kwijt voor een week. Daar komt dan nog eten, drinken en vervoer bij, plus souvenirs of wat je verder nog uit wilt geven. Het kan iets goedkoper als je geluk hebt met de timing, maar dan heb je alvast een beetje een idee of het voor jou haalbaar is en of je dat wilquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso wat pretparken bezoeken. Verder zou ik me er eerst nog echt in moeten gaan verdiepen wat ik daar zou willen doen verder.
Voor Book of Mormon waren de kaarten voor een dinsdagavond zo'n 20 euro goedkoper dan exact dezelfde show op zaterdag. 1e rang dinsdag zat trouwens onder die 71.50, dus wat neemt ze allemaal mee dat een ticket daarvoor duurder moet zijn dan een hele musical met Amerikaanse cast?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie dat Dita von Teese in Carré komt. Leuk, denk je danNog kaarten beschikbaar. Ook leuk
![]()
Prijs van een kaart: 71.50e![]()
Ha, naja wellicht daaronder ook, maar daar kwam ik nooit. Voor veel mensen was het iig het hoogtepunt van het jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee joh, dat was maar een gok van mijIk vertrouw in dit geval meer op jouw inschatting dan de mijne
Ik woon er helaas/gelukkig niet meer, maar ik kom er nog graag en mijn ouders wonen er nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je naar een wedstijd van Jong AZ wilt dan gaan we samen.
Ze trainen om de hoek. Die feestweken laat ik even aan mij voorbij gaan.
Gaat ze naakt over het podium kronkelen of zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zie dat Dita von Teese in Carré komt. Leuk, denk je danNog kaarten beschikbaar. Ook leuk
![]()
Prijs van een kaart: 71.50e![]()
Niet zo veel als andere maar van AZ hoop ik toch altijd dat ze goed doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik woon er helaas/gelukkig niet meer, maar ik kom er nog graag en mijn ouders wonen er nog.
Heb een clubcard van AZ, dus daar kom ik wel eens![]()
Ben je een voetbalfan?
Bedankt voor het uitzoeken. Wordt sowieso nog even doorsparen. Maar eerst sparen voor 2024, Parijs.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor het idee heb ik even Orlando gebruikt, want daar heb je Disney en Universal vlakbij en dat is genoeg om je wel even bezig te houden. Met een heenvlucht op 5 mei en een terugvlucht op 13 mei kan je reizen voor minder dan 500 euro, en een goed beoordeeld basic hotel voor diezelfde periode kost ongeveer hetzelfde nog een keer. Zes dagen Disney kost je 480 euro, dus voor vliegen, verblijf en Disney ben je 1500 euro kwijt voor een week. Daar komt dan nog eten, drinken en vervoer bij, plus souvenirs of wat je verder nog uit wilt geven. Het kan iets goedkoper als je geluk hebt met de timing, maar dan heb je alvast een beetje een idee of het voor jou haalbaar is en of je dat wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |