Jij zou liever dit doen: Walk right in?quote:
Rock this crazy world I'm living inquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Walk right in lukt Rusland in ieder geval prima
Waarom ben je dan in dubioquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ja zeg, ik ken de lyrics van dit gedrocht toch helemaal niet.
Ach er zijn genoeg ergere nummers. 99% van het Carnaval repertoire bijvoorbeeld. Of de meeste nummers van Jan Smit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Omdat ik niemand dit nummer wil aandoen.
Wango Tango niet kennen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, meer dan zijn andere platen, zoals.... en.... en niet te vergeten ...
Dat voelt met terugwerkende kracht niet als een gemis eigenlijkquote:
Keep the soul alive!quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:55 schreef blackswangreen het volgende:
Dit vond ik altijd wel een goed nummer. Beter dan Jamai in elk geval.
De EU begint volgens mij zo met vergaderen, maar van wat ik lees is er wel al overeenstemming over de sancties en zal het meer gaan over waar landen ‘last’ van gaan krijgen en hoe dat aan te pakken. Dus de sancties zelf zullen vanavond wel al bekend zijn denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:51 schreef molloot200 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het nog duurt voor sancties aan worden gekondigd.
Dit is natuurlijk ook ietsje groter in omvang dan de Krim en Georgiëquote:Op donderdag 24 februari 2022 17:59 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb wel het idee dat in Rusland zelf dit een andere impact heeft dan De Krim en Georgië.
Als je ziet dat nu ook Russische sporters als Fedor Smolov & Andrej Roeblev zich uitspreken.
https://www.instagram.com/p/CaWrE-nMcyz/
Echt wel anders ja, net ook op het journaal over dit soort reacties. Dat ze zich in Rusland schamen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:59 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb wel het idee dat in Rusland zelf dit een andere impact heeft dan De Krim en Georgië.
Als je ziet dat nu ook Russische sporters als Fedor Smolov & Andrej Roeblev zich uitspreken.
https://www.instagram.com/p/CaWrE-nMcyz/
Is wel waar. Maar je openlijk uitspreken tegen Putin is wel moedig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook ietsje groter in omvang dan de Krim en Georgië
quote:Andrej Roeblev deelde de post van Smolov. De Russische tennisser heeft een oproep gedaan tot vrede tussen zijn vaderland en Oekraïne. Dat deed hij donderdag nadat hij zich had geplaatst voor de halve finales van het toernooi van Dubai. Op diezelfde dag was Rusland begonnen aan een invasie in het buurland.
,,Je beseft nu hoe belangrijk het is om vrede in de wereld te hebben, om elkaar te respecteren wat er ook gebeurt, en om verenigd te zijn”, sprak Roeblev na zijn zege in drie sets op de Amerikaan Mackenzie McDonald. ,,Het gaat over zorg dragen voor onze aarde en voor elkaar. Dat is het belangrijkste”, zei de nummer 7 van de wereld.
Roeblev plaatste op zijn Instagram-account ook een tekening van twee figuren, in de kleuren van de vlaggen van Oekraïne en Rusland, die elkaar omhelzen.
De 24-jarige Rus, die zondag in Marseille zijn negende toernooizege boekte, vertelde in Dubai ook hoe moeilijk het is om in de huidige omstandigheden te tennissen. "Op dit soort momenten realiseer je je dat je wedstrijd niet belangrijk is. Wat er nu gebeurt in de wereld is veel verschrikkelijker”, zei hij.
https://www.ad.nl/buitenl(...)een-oorlog~a7a8ae0a/
quote:Op donderdag 24 februari 2022 06:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Zeker naar m'n zin en blij met de switch!
Verdomme, de Russen hebben nu ook Zeeland te pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn zenders op tv werken niet meer.
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdomme, de Russen hebben nu ook Zeeland te pakken
Ik dacht van wel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:02 schreef Strani het volgende:
Is Zeeland onderdeel van de NAVO eigenlijk? Moeten we reageren of laten we het zo?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het niet op de lijst van lidstaten hoor
Helaas, ja. We kijken het nog even aan. Zodra ze ook Noord-Brabant binnenvallen zullen we sancties moeten overwegen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn we er toch weer ingetuind.
Hoe is het met jouw sneuvelbereidheid voor Brabant?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ja. We kijken het nog even aan. Zodra ze ook Noord-Brabant binnenvallen zullen we sancties moeten overwegen.
Nou. Macron. Work your magic.quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Bedankt @:redefine Nu heb ik Jamai in m'n hoofd zitten![]()
Nou. Rutte. Work your magic.quote:
Ik moest even zoeken wat swift is.quote:
quote:Het pakket sancties dat westerse regeringen hebben bovengehaald om Rusland bedreigen, heeft tot nu toe duidelijk geen indruk gemaakt op Vladimir Poetin. Nu de invasie van Oekraïne een feit is, wordt het misschien tijd om die ene maatregel boven te halen die angst lijkt te wekken in het hart van het Kremlin: het land afsnijden van het wereldwijde banksysteem. Om dat te verwezenlijken zou Rusland kunnen worden verwijderd uit SWIFT, een streng beveiligd netwerk dat duizenden financiële instellingen over de hele wereld met elkaar verbindt.
https://businessam.be/wat(...)-meest-bang-voor-is/
Dat hangt er een beetje van af hoe men in Brabant omgaat met de patat/friet-kwestie de komende tijd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw sneuvelbereidheid voor Brabant?
Ik weet niet of het de ernst van de situatie goed zou overbrengen als Rutte daar een partijtje gaat staan lachen.quote:
Frietbakkers zijn toch al hopeloosquote:Op donderdag 24 februari 2022 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje van af hoe men in Brabant omgaat met de patat/friet-kwestie de komende tijd.
Nou ik vind dat ze nog wel één kans verdienen. Ik hoop dat ze hem goed gebruiken!quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Frietbakkers zijn toch al hopeloos
Geen zorgen, Zeeland kan met de rest van Nederland meeliften.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn we er toch weer ingetuind.
Eens een keer andere reactie dan wat de meeste andere premiers/presidenten doen. Mogelijk werkt het.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de ernst van de situatie goed zou overbrengen als Rutte daar een partijtje gaat staan lachen.
Hoe zit het met Friesland?quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, Zeeland kan met de rest van Nederland meeliften.
Italianen willen nog wel eens de neiging hebben te denken dat ze worden uitgelachen, dus om ze over te halen mee te werken zou dat niet mijn eerste ingeving zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eens een keer andere reactie dan wat de meeste andere premiers/presidenten doen. Mogelijk werkt het.
Hebben de Russen daar de TV ook al uitgeschakeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |