Ik kan me de reactie van toen vooraf echt niet meer herinnerenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
De reactie vooraf en alles is nu wel anders.
quote:
Volgens mij werd er veel minder vooraf gezegd, denkend dat het wel los zou lopen. Dat is wat ik me herinner, maar weet het niet 100% zeker meer. Obama die zich er niet echt mee wilde bemoeien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan me de reactie van toen vooraf echt niet meer herinneren
Al was ik toen ook 13 en volgde ik het nieuws nog niet heel erg.
Verschil is ook wel dat rond de Krim het relatief onverwacht was dat Rusland het deed. Minder verwacht dan nu i.i.gquote:Op maandag 21 februari 2022 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er veel minder vooraf gezegd, denkend dat het wel los zou lopen. Dat is wat ik me herinner, maar weet het niet 100% zeker meer. Obama die zich er niet echt mee wilde bemoeien bijvoorbeeld.
Nu hebben ze juist echt elke stap die Rusland zou gaan zetten bekend gemaakt, alles wordt hardop gezegd.
Geen Erik Dijkstra dus?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ik heb Op1 maar uitgezet.Het aantal domme vragen van interviewers zonder enige kennis van sport was zo extreem, dat ik er niet meer naar kan kijken.
Nee.quote:
Stel je voor dat ze logisch moeten nadenken bij die talkshows he, wat op zo'n dag een betere keuze zou zijn.quote:
En nu er dan iets lijkt te gebeuren lijken we voorlopig niet heel veel verder te gaan dan 'een beperkt pakket sancties gericht tegen Russen die betrokken zijn bij het besluit om tot erkenning over te gaan en tegen de machtshebbers in Donetsk en Loehansk'. Daar zullen ze niet bepaald wakker van liggen, ben ik bang.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er veel minder vooraf gezegd, denkend dat het wel los zou lopen. Dat is wat ik me herinner, maar weet het niet 100% zeker meer. Obama die zich er niet echt mee wilde bemoeien bijvoorbeeld.
Nu hebben ze juist echt elke stap die Rusland zou gaan zetten bekend gemaakt, alles wordt hardop gezegd.
Domme vragen is tot daar aan toe, maar gewoon je feiten niet op rij hebben is nog erger, dan lees je je gewoon verkeerd in.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ik heb Op1 maar uitgezet.Het aantal domme vragen van interviewers zonder enige kennis van sport was zo extreem, dat ik er niet meer naar kan kijken.
Je kunt gewoon een Nederlands passagiersvliegtuig uit de lucht schieten zonder consequenties, dus ze gaan lekker hun gang.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu er dan iets lijkt te gebeuren lijken we voorlopig niet heel veel verder te gaan dan 'een beperkt pakket sancties gericht tegen Russen die betrokken zijn bij het besluit om tot erkenning over te gaan en tegen de machtshebbers in Donetsk en Loehansk'. Daar zullen ze niet bepaald wakker van liggen, ben ik bang.![]()
Oh, maar Wopke heeft op twitter gezegd dat dit slecht is, misschien dat dat iets helpt.![]()
Sport, muziek, film etc. zijn altijd een ondergeschoven kindje bij de makers van dit soort programma's. Ze weten dat het goed scoort, daarom nodigen ze die uit. Maar moeite erin steken is wat teveel gevraagd,quote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze logisch moeten nadenken bij die talkshows he, wat op zo'n dag een betere keuze zou zijn.
Dat voer ik onder domme vragen. Een beetje voorbereiden was teveel gevraagd. Vooral dat ze bij Bos niet eens weten dat ze al een keer heeft deelgenomenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Domme vragen is tot daar aan toe, maar gewoon je feiten niet op rij hebben is nog erger, dan lees je je gewoon verkeerd in.
M Rutte zal de situatie aldaar vast wel verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
De lichtheid van bepaalde media en Dhr. M Rutte trek ik vanavond extra slecht. Don't look up had prima een Nederlandse film kunnen zijn. Gaaf land.
Dat ja en dat Van Zundert de eerste kunstschaatster was sinds 1964, terwijl we er in 1976 ook nog één hadden die zelfs een medaille won.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat voer ik onder domme vragen. Een beetje voorbereiden was teveel gevraagd. Vooral dat ze bij Bos niet eens weten dat ze al een keer heeft deelgenomen
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
Optyfen met talkshows.
Ik zie hier een potentieel twitteraccount in.
Gewoon alleen Tijd voor Max kijken en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
Optyfen met talkshows.
Ik zie hier een potentieel twitteraccount in.
Beetje scoren door mee te liften op de prestaties van de sporters. Om daarna het erover te gaan hebben dat grote sportevenementen niet meer in dubieuze landen gehouden moet worden.Dat kan alleen maar als de kosten gedrukt worden en de eisen van de UEFA/FIA/IOC niet zo bizar zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat ja en dat Van Zundert de eerste kunstschaatster was sinds 1964, terwijl we er in 1976 ook nog één hadden die zelfs een medaille won.
En over deze minister van Sport heb ik ook mijn twijfels. Een verhaaltje ophangen dat ze in de ministerraad melde dat we ons eerste goud hadden gewonnen. Dat was Schouten op zaterdag 5 februari. Sinds wanneer vergaderen ze in het weekend?
Is ook allemaal strategie natuurlijk. Jarenlang hameren ze er al bij de kiezer in dat Nederland, uiteraard dankzij het geweldige leiderschap van de VVD, zo'n gaaf land is en dat alle andere partijen zo negatief zijn in de campagnes als ze commentaar hebben op de gang van zaken.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
Dat hij de woorden 'gaaf land' vandaag weer gebezigd heeftHoop dat hij Sander en de kloof eens kijkt bijvoorbeeld, vooral de laatste aflevering.
Sybrand Niessen is natuurlijk wel het toptalent van de NPO.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon alleen Tijd voor Max kijken en er is niets aan de hand.
Wie bepaalt wat een dubieus land is?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje scoren door mee te liften op de prestaties van de sporters. Om daarna het erover te gaan hebben dat grote sportevenementen niet meer in dubieuze landen gehouden moet worden.Dat kan alleen maar als de kosten gedrukt worden en de eisen van de UEFA/FIA/IOC niet zo bizar zijn.
Precies, hij heeft het talent om echt elk onderwerp luchtig te houden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sybrand Niessen is natuurlijk wel het toptalent van de NPO.
Die taak wil ik wel op me nemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een dubieus land is?
Dat is uiteraard niet altijd makkelijk te zeggen. Maar de sportbonden zouden juist kunnen eisen dat bepaalde regels worden nageleefd. I.p.v. eigen banen op de wegen en een verplichte glimach bij binnenkomst je aan mensenrechten houden. Maar ja geld en macht he.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een dubieus land is?
Als je zag hoe ze van Oslo af zijn gekomen voor deze spelen dan wordt dat allemaal lastig.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet altijd makkelijk te zeggen. Maar de sportbonden zouden juist kunnen eisen dat bepaalde regels worden nageleefd. I.p.v. eigen banen op de wegen en een verplichte glimach bij binnenkomst je aan mensenrechten houden. Maar ja geld en macht he.
Met de eisen die ze stelden was het wel meer dan terecht dat Noorwegen nee heeft gezegd.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze van Oslo af zijn gekomen voor deze spelen dan wordt dat allemaal lastig.![]()
Zie die Zomerspelen ook nog wel naar Qatar gaan (oh god en dan in de winter zeker).
Ja daarom, maar dat kwam ze natuurlijk prima uit.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de eisen die ze stelden was het wel meer dan terecht dat Noorwegen nee heeft gezegd.
Ja dat wordt vast weer mooi. En daarna Italiëquote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Parijs in 2024 het goede voorbeeld gaat geven. Vooralsnog lijkt dat ook wel het geval te zijn. De openingsceremonie op de Seine i.p.v. in het stadion, zodat ook mensen met minder geld het kunnen zien is al een mooi idee
Zeker ja. Ook nog omdat Kazachstan nooit een echt serieuze optie is geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daarom, maar dat kwam ze natuurlijk prima uit.
En daarna Los Angeles, dus ook primaquote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt vast weer mooi. En daarna Italië
Ooh en dan ben jij ondertussen ook al dik in de 80, dus dat hele Qatar maak je vast niet meer mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna Los Angeles, dus ook prima
Brisbane 2032 al met pensioen. Lekker veel tijd om te kijkenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ooh en dan ben jij ondertussen ook al dik in de 80, dus dat hele Qatar maak je vast niet meer mee.
Kun je mooi overdag slapenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brisbane 2032 al met pensioen. Lekker veel tijd om te kijken
In Brisbane is het nog een uur later, dus dan begint de sport al helemaal vroeg hier. De reguliere sportdag om 01.00...quote:Op maandag 21 februari 2022 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je mooi overdag slapen![]()
Tijden zullen dan voor ons wel wat minder zijn
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Brisbane is het nog een uur later, dus dan begint de sport al helemaal vroeg hier. De reguliere sportdag om 01.00...
Dat is dan helemaal drama ja. Dan liever verschoven tijden de andere kant op. In Rio ging het ook wel tot diep in de nacht door. Maar het is wat makkelijker om even flink door te halen en in dat ritme te zitten dan opeens heel vroeg op te staan en dan ook nog heel vroeg te gaan slapen.quote:
Maar jij bent en blijft toch eeuwig 31?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:02 schreef Em31 het volgende:
Als Brisbane is ben ik al bijna 40, raar idee.
Ik heb even snel naar het menu gekeken voor je en ik zie daar niks over meloen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:26 schreef H_T het volgende:
@:Strani klopt het dat McDonald's Spanje watermeloen op een stokje verkoopt?
* H_T zit op die hoek van youtube
Hm ja daar had ik eigenlijk niet over nagedacht, dat jij ook ouder wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:02 schreef Em31 het volgende:
Als Brisbane is ben ik al bijna 40, raar idee.
Dan heeft het internet gelogenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even snel naar het menu gekeken voor je en ik zie daar niks over meloen.
Je kan wel stukjes ananas kopen als toetje. Ook een beetje raar.
Kan je nou zelfs het internet niet meer vertrouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heeft het internet gelogenIk heb nu wel gezien dat ze gazpacho op het menu hebben. Dat had ik niet verwacht
In Frankrijk hadden ze dat jaren terug ook, lijkt om tijdelijke acties te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:26 schreef H_T het volgende:
@:Strani klopt het dat McDonald's Spanje watermeloen op een stokje verkoopt?
* H_T zit op die hoek van youtube
En anders ben je een filmpje tegengekomen van iemand die net in Spanje was toen dit verkocht werd om dan later in een video te claimen dat dit gewoon een ding is in Spanje. Je wil niet weten hoe vaak zoiets gedaan wordt.quote:Watermelon arrives at McDonald's
McDonald's is offering this "Ptite Watermelons" as one of its desserts.
After the 'Crunchy melon' last summer, McDonald's restaurants offer Ptite Watermelon made from seedless watermelons, "Ptite Watermelon" is presented on a stick for an easy grip.
The melon is part of the Happy Meal menu and dessert until 28 August 2012. It is part of the campaing to give every child a healthier Happy Meal every first Wednesday of the month. Melon now alternates with the Apples-Grapes bag and Pineapple bag, scheduled for September.
https://fructidor.com/newsdetail.aspx?idn=15757
Ik was gelukkig net klaar met typen, want daarvoor geeft zo'n nachtlampje echt niet genoeg licht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:37 schreef Strani het volgende:
* doet het licht uit en het nachtlampje aan voor als iemand niet kan slapen
Ohjaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar jij bent en blijft toch eeuwig 31?
Ananasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even snel naar het menu gekeken voor je en ik zie daar niks over meloen.
Je kan wel stukjes ananas kopen als toetje. Ook een beetje raar.
Meloenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In Frankrijk hadden ze dat jaren terug ook, lijkt om tijdelijke acties te gaan.
Al hebben ze nog steeds stukjes appel en zo, dus misschien is de meloen binnenkort weer aan de beurt.
[..]
En anders ben je een filmpje tegengekomen van iemand die net in Spanje was toen dit verkocht werd om dan later in een video te claimen dat dit gewoon een ding is in Spanje. Je wil niet weten hoe vaak zoiets gedaan wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik wou dat dit mijn klacht van de dag was, dan had ik een gezegend leven.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou dat dit mijn klacht van de dag was, dan had ik een gezegend leven.
Sorry, ik ben extreem somber en angstig vandaag.
Door dat geëmmer met mijn gezondheidquote:
Vanavond had er dan nog 22:22 naast gestaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we computers gewoon pas in 2002 hadden gemaakt, dan hadden we niks met dat stomme millennium van doen gehad en had er vandaag mooi 22-2-22 linksonder in het scherm gestaan ipv dat lelijke 22-2-2022 wat er nu staat.
Sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook kutquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef Arizona het volgende:
Maar hoe is het verder met jullie? Nog plannen voor vandaag?
Ja, dat was helemaal mooi geweest. 22-2-22 22:22quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanavond had er dan nog 22:22 naast gestaan
Wat rotquote:
Sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Door dat geëmmer met mijn gezondheid![]()
Hoe langer ik niet weet wat het is, hoe banger ik word.
Ik moet even weer een positievere mindset zien te vinden.
Sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Als eckte nerd zou ik nog wel een keer naar dit museum willen:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal mooi geweest. 22-2-22 22:22![]()
Stomme Babbage, Lovelace, en Zuse.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef AgnesGru het volgende:
Over mijn nieuwe job:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
O ja, mijn dochter heeft haar meeloopdag vandaag. Ze zit nu in een college statistiek ( @:meke )
Ik zou niet eens weten wat variantie-analyse is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wees blijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat variantie-analyse is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef AgnesGru het volgende:
Over mijn nieuwe job:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hier regent het al.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:27 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu vast ff lopen, ik zie dat het straks weer gaat regenen dus
Ik heb op school ook wel statistiek gehad, maar daar heb ik verder geen actieve herinneringen meer aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb wel wat basiskennis van statistiek, heb ik ook wel nodig in mijn huidige baan. Maar ik vind het zeker niet het leukste.
Oh, die lijkt mij ook interessant.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als eckte nerd zou ik nog wel een keer naar dit museum willen:
https://www.hnf.de/nl/permanente-tentoonstelling.html
We zijn wel een weekend in Paderborn geweest, maar toen vond ik het veel te lekker weer om naar een museum te gaan en daar heb ik wel een beetje spijt van nog steeds
Ja het was ook echt vooral om te voorkomen dat mensen hun kleine teen stoten tegen het salontafeltje. Ik ga er niet vanuit dat men nog midden in de nacht op de bank gaat zitten met de laptop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was gelukkig net klaar met typen, want daarvoor geeft zo'n nachtlampje echt niet genoeg licht.
Ja, normaal zit ik ook aan het bureau bij de PC, maar ik dacht ook eens modern te doen met zo'n draadloze schootcomputer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het was ook echt vooral om te voorkomen dat mensen hun kleine teen stoten tegen het salontafeltje. Ik ga er niet vanuit dat men nog midden in de nacht op de bank gaat zitten met de laptop.
Chinees EN pizzaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:46 schreef Strani het volgende:
Nou, gisteren voor een verjaardagslunch met 14 man Chinees gegeten, en in de avond pizza in een Italiaans restaurantje dus ik vrees dat ik even aan de havermout moet.
O ja, mijn dochter heeft haar meeloopdag vandaag. Ze zit nu in een college statistiek ( @:meke )
Je laat meelopers toch niet mee komen naar een college statistiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap ik zo niks van.
Ik denk wel dat je dan in je recht staat als je besluit die radio op te blazen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor hebben we Omroep Brabant. Nu raad je het al. De laatste tijd dus regelmatig carnavalsmuziek.
Ik ben blij om dat te horen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je dan in je recht staat als je besluit die radio op te blazen.
Wat een timing, ik ben nog geen 5 minuten thuis en het begint te regenenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:27 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu vast ff lopen, ik zie dat het straks weer gaat regenen dus
Ik vind dat echt een enge ontwikkelingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees dat de Russische invasie begonnen is.
Havermout? Een sapkuur is nog niet genoeg om dergelijke bacchanalen te compenserenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:46 schreef Strani het volgende:
Nou, gisteren voor een verjaardagslunch met 14 man Chinees gegeten, en in de avond pizza in een Italiaans restaurantje dus ik vrees dat ik even aan de havermout moet.
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier jalaaaalalalalalaaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor hebben we Omroep Brabant. Nu raad je het al. De laatste tijd dus regelmatig carnavalsmuziek.
Ze krijgt ook nog een college dat wel echt inhoudelijk bij de studie hoort gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je laat meelopers toch niet mee komen naar een college statistiekSnap ik zo niks van.
Statistiek is prachtig jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je laat meelopers toch niet mee komen naar een college statistiekSnap ik zo niks van.
Wel, dat ligt er natuurlijk maar net aan wie je het vraagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees dat de Russische invasie begonnen is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier jalaaaalalalalalaa
Ik vind carnavalsmuziek alleen leuk als het echt carnaval is.
Het is wel interessant, ik was er op school ook niet slecht in, maar ik kan niet zeggen dat ik het echt leuk vond.quote:
Ik ben bang dat we ook gevaarlijk dichtbij het punt komen dat men in hun recht zou staan deze SC op te blazen.quote:
Het is een noodzakelijk kwaad vind ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is wel interessant, ik was er op school ook niet slecht in, maar ik kan niet zeggen dat ik het echt leuk vond.
(laat staan prachtig)
Ik vrees dat we dan even ernstig moeten babbelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ook gevaarlijk dichtbij het punt komen dat men in hun recht zou staan deze SC op te blazen.
Moet wel verduidelijken dat ik mét 14 man gegeten heb, niet vóór 14 man.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Havermout? Een sapkuur is nog niet genoeg om dergelijke bacchanalen te compenseren
[..]
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier jalaaaalalalalalaa
Ik vind carnavalsmuziek alleen leuk als het echt carnaval is.
Over wie de explosieven moet aanschaffen, helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vrees dat we dan even ernstig moeten babbelen.
Met 14 man, maar niet voor 14 man?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet wel verduidelijken dat ik mét 14 man gegeten heb, niet vóór 14 man.
Dit helpt wel:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ook gevaarlijk dichtbij het punt komen dat men in hun recht zou staan deze SC op te blazen.
Oh. Een vredesmissie. Dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, dat ligt er natuurlijk maar net aan wie je het vraagt.![]()
Vraag je het bijvoorbeeld aan de huidige voorzitter van de VN Veiligheidsraad dan is dit slechts een vredesmissie.
Goed zo Roger, prik maar door zijn verhalen heen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met 14 man, maar niet voor 14 man?
Dus wat, met 14 man voor 56 man? Dat is nog steeds best veel.
Welterusten meneer Luctor, slaap zacht!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Een vredesmissie. Dan is er niks aan de hand.
Wat is ongehoord nieuws? En is het erg dat ik er nog nooit van gehoord heb?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb mezelf even opgeofferd en Ongehoord Nieuws gekeken.
Korte samenvatting: manmanmanmanmanmanman
Is dat de Brabantse vredesmissie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kent Ongehoord Nederland wel, die 'omroep' van feitenontkennend Nederland? Die zijn dus sinds kort officieel onderdeel van de NPO en mogen nu dus ook wat programma's maken en Ongehoord Nieuws is hun nieuwsprogramma.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat is ongehoord nieuws? En is het erg dat ik er nog nooit van gehoord heb?
Brabant voorkomt vakkundig dat Rusland hen ook als provincie van het Russisiche rijk wilquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Is dat de Brabantse vredesmissie?
Ik ga dit niet durven kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je kent Ongehoord Nederland wel, die 'omroep' van feitenontkennend Nederland? Die zijn dus sinds kort officieel onderdeel van de NPO en mogen nu dus ook wat programma's maken en Ongehoord Nieuws is hun nieuwsprogramma.
Het is allemaal nog veel erger dan je denkt, zowel qua vorm als inhoud____!!!!
Ken het niet, en zo te lezen mis ik daar helemaal niks aan dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je kent Ongehoord Nederland wel, die 'omroep' van feitenontkennend Nederland? Die zijn dus sinds kort officieel onderdeel van de NPO en mogen nu dus ook wat programma's maken en Ongehoord Nieuws is hun nieuwsprogramma.
Met als presentatrice een belspel-damequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ze moeten bij de grens gewoon dit nummer op repeat zetten:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Brabant voorkomt vakkundig dat Rusland hen ook als provincie van het Russisiche rijk wil
Ik heb blijkbaar een hoop gemist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Door dat geëmmer met mijn gezondheid![]()
Hoe langer ik niet weet wat het is, hoe banger ik word.
Ik moet even weer een positievere mindset zien te vinden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met als presentatrice een belspel-dame(ja daar keek ik vroeger naar
)
[ afbeelding ]
Bever, muis, slang, slakquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
En de legendarische Decupré reclames!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
)
[ afbeelding ]
Zeker waar, maar om die arme middelbare scholieren daar nou gelijk mee te confronteren...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is een noodzakelijk kwaad vind ik.
Om zelf goede onderzoeken te kunnen doen en onderzoeken van anderen te begrijpen en te valideren, moet je wel iets van statistiek weten.
Geeft niksquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een hoop gemist.
Welke klachten heb je?
Ik heb besloten dat ik dit even terug ga kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Welkom bij de club.quote:
Oh daar kunnen ze vast meer op zien zodat je duidelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geeft niks.
Ik heb aanhoudende buikpijn. Soms wat minder, soms meer. Ze denken galstenen / galblaas. Maar soms doet mijn hele buik pijn. Verder heb ik natuurlijk die hypochondrie, wat maakt dat ik extra gespannen ben en ik me de meest vreselijke scenario's in het hoofd haal.
Maandag heb ik eindelijk een echo van mijn buik.
Hoe is het met jou?
Nog erger dan ik denk. Dat is bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ok ik heb er even doorheen geskipt.quote:
Ik heb de eerste 5 minuten gekeken en ik ben er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ok ik heb er even doorheen geskipt.
Stijlfouten:
- Er loopt een bandje door de leader
- De camera staat scheef
- De camera die beweegt trilt
- Mensen worden heel snel afgekapt
- Na een half uur worden ze onderbroken vanwege de huldiging van de Olympiërs![]()
Inhoudelijk:
- Alleen aandacht voor FvD (politici / onderwerpen) en soortgelijke partijen
- Pro-Rusland
- "Waarom stellen mensen niet meer vragen"![]()
- Het "zogenaamd grensoverschrijdend gedrag" noemen..
- Anti D66
- Coronamaatregelen scharen onder "andere schandalen"...![]()
- Mensen worden "wakker"
Het mooiste is vooral dat wat zij ook ongehoord vinden al terugkomt bij een paar andere zenders diverse kranten en grote websitesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
(Ja niet dat jij dat keek, maar ik vind het wel passend voor zo'n "Omroep" )
Alleen de naam ook al. "Ongehoord" Nederland. De negativiteit spat eraf.
Oh dat hoor ik meer ja, mensen die nu al hooikoorts hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:22 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh daar kunnen ze vast meer op zien zodat je duidelijkheid hebt.![]()
Met mij is alles goed. Alleen last van hooikoorts (in de winter.)
Nouja, zolang het binnen de perken blijft vind ik wel dat ze een plekje mogen hebben op tv. Ze hebben immers voldaan aan de eisen voor de publieke omroep. Ze zullen zelf wel het oneens zijn met de BNNVARA / NOS / AVROTROS programma's die ik zelf kijk en hun belastinggeld is het ook. Ik ga het zelf alleen nooit kijken volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 5 minuten gekeken en ik ben er wel klaar mee.
Conclusie: ik eis dat hier mijn belastinggeld niet aan wordt uitgegeven.
Daar zit zeker wat in, maar ik vind wel dat men er bovenop moet zitten wat betreft de verspreiding van mogelijk fake news. Daar zie ik nog wel een grote kans in dat dat van deze omroep af zal komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, zolang het binnen de perken blijft vind ik wel dat ze een plekje mogen hebben op tv. Ze hebben immers voldaan aan de eisen voor de publieke omroep. Ze zullen zelf wel het oneens zijn met de BNNVARA / NOS / AVROTROS programma's die ik zelf kijk en hun belastinggeld is het ook. Ik ga het zelf alleen nooit kijken volgen.
Bedankt voor deze samenvattingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ok ik heb er even doorheen geskipt.
Stijlfouten:
- Er loopt een bandje door de leader
- De camera staat scheef
- De camera die beweegt trilt
- Mensen worden heel snel afgekapt
- Na een half uur worden ze onderbroken vanwege de huldiging van de Olympiërs![]()
Inhoudelijk:
- Alleen aandacht voor FvD (politici / onderwerpen) en soortgelijke partijen
- Pro-Rusland
- "Waarom stellen mensen niet meer vragen"![]()
- Het "zogenaamd grensoverschrijdend gedrag" noemen..
- Anti D66
- Coronamaatregelen scharen onder "andere schandalen"...![]()
- Mensen worden "wakker"
Dit is deel twee! Start ging al beter dan bij deel 1quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:32 schreef Arizona het volgende:
OMG het komt nu in de herhaling op Nederland 1![]()
Ik heb nu één zin gehoord van de presentator en wat SLECHT, hij leest gewoon heel slecht voor, in plaats van dat hij presenteert
Het is sowieso randje fake news denk ik. Nu zijn het vooral meningen die mensen uiten die ze toch een beetje brengen als 'feit'.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in, maar ik vind wel dat men er bovenop moet zitten wat betreft de verspreiding van mogelijk fake news. Daar zie ik nog wel een grote kans in dat dat van deze omroep af zal komen
Ja, het is wel echt tenenkrommend. Ik vind deze manier van oordelen zonder deze mensen aan het woord te laten. Het is geen discussie maar oordelen. Zal bij de reguliere media ook wel een beetje zijn maar daar hoop ik toch altijd dat ze een beetje de ruimte geven aan meer dan 1 mening.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor deze samenvatting
Is een vorm van ramptoerisme dus, als je hier naar kijkt
Oh ok! Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dit is deel twee! Start ging al beter dan bij deel 1
Ja wat is die slecht hèquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:32 schreef Arizona het volgende:
OMG het komt nu in de herhaling op Nederland 1![]()
Ik heb nu één zin gehoord van de presentator en wat SLECHT, hij leest gewoon heel slecht voor, in plaats van dat hij presenteert
Toen ik hoorde dat Raisa aan tafel zat gingen er voor mij een stuk of 10 rode vlaggen omhoog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik meer ja, mensen die nu al hooikoorts hebben![]()
Wel lastigMaar hopelijk is alles waar je last van hebt nu ook eerder uitgebloeid? Of werkt dat niet zo
Oeh ik ben niet zo van de protesten maar daar zou ik graag aan meedoenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:41 schreef Redefine het volgende:
Volgens Raisan moet een overheid altijd het volk tegemoet komen zodra er protesten zijn. Dus voortaan maar protesteren tegen de FvD dan moet volgens haar die wel uit de kamer gezet worden.
Ik neem aan dat ze dan ook staan te juichen om de klimaatagenda, want daar is ook hard voor geprotesteerd, om dat voor elkaar te krijgen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:41 schreef Redefine het volgende:
Volgens Raisan moet een overheid altijd het volk tegemoet komen zodra er protesten zijn. Dus voortaan maar protesteren tegen de FvD dan moet volgens haar die wel uit de kamer gezet worden.
Uiteraard, want protesten moet je tegemoet komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan ook staan te juichen om de klimaatagenda, want daar is ook hard voor geprotesteerd, om dat voor elkaar te krijgen!
Wordt daarbij ook aangegeven hoe groot zo'n protest minimaal moet zijn, of is het al genoeg als ik in mijn uppie op het malieveld ga staan om whatever te eisen? Want in dat laatste geval heb ik ook nog wel een paar dingen die ik graag geregeld zou zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:41 schreef Redefine het volgende:
Ik zie meerdere kansen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:41 schreef Redefine het volgende:
Jij bent al met zijn tweeën he?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wordt daarbij ook aangegeven hoe groot zo'n protest minimaal moet zijn, of is het al genoeg als ik in mijn uppie op het malieveld ga staan om whatever te eisen? Want in dat laatste geval heb ik ook nog wel een paar dingen die ik graag geregeld zou zien.
Nou ja ik denk dat de mensen één persoon genoeg vinden als je tegen Corona, buitenlanders of de EU bent. Maar dat een miljoen mensen nog niet genoeg is als het om het klimaat gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wordt daarbij ook aangegeven hoe groot zo'n protest minimaal moet zijn, of is het al genoeg als ik in mijn uppie op het malieveld ga staan om whatever te eisen? Want in dat laatste geval heb ik ook nog wel een paar dingen die ik graag geregeld zou zien.
Maar dat past niet in haar straatjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:41 schreef Redefine het volgende:
Oh ja, eigenlijk bijna oneerlijk hoeveel macht ik daarmee kan hebben.quote:
Ja nee, dan had ze dat maar meteen duidelijk moeten zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat de mensen één persoon genoeg vinden als je tegen Corona, buitenlanders of de EU bent. Maar dat een miljoen mensen nog niet genoeg is als het om het klimaat gaat.
Dus ik vermoed dat jij in je eentje het niet gaat redden
Niet hier, hoop ik?quote:
Dat ging volgens mij over de podcastquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:51 schreef Arizona het volgende:
Morgen komt Thierry
Edit: hoe kan dat? Hoorde ik het niet goed ofzo? Want het is pas donderdag weer?
Ah ok, dan heb ik niet goed opgelet dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij over de podcast
Nou, hoe kan dat dan?!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah ok, dan heb ik niet goed opgelet dus
Ik snap het ook niet goed. Het was zo'n boeiend, goed opgezet programma met zulke aansprekende onderwerpen en interessante gasten!quote:
Ik heb het allemaal gemist zie ik. Hopelijk verschijnt het snel op Uitzending Gemist.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet goed. Het was zo'n boeiend, goed opgezet programma met zulke aansprekende onderwerpen en interessante gasten!
Hoe kun je zoiets groots nou niet live meemakenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gemist zie ik. Hopelijk verschijnt het snel op Uitzending Gemist.
Dit.quote:
Ik heb het dus uiteindelijk wel gezien. Het was lachwekkend slecht. Maar ik vrees dat er genoeg mensen zullen zijn die dit allemaal voor geloofwaardig en waar zullen aannemen...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb die fragmenten van Putins toespraak trouwens ook niet durven kijken, raak er helemaal gestresst van bovenop alle andere stress
FIJNFISJENIE?!?!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanity Fair? Altijd al een interessant blad gevonden, kuch, waar koopt men zoiets?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef Greys het volgende:
*kuch*
In de tweet foto mét hoofden zichtbaar. Maar who needs de hoofden in dit geval.
[ twitter ]
In Italië ben ik bang, want het is de Italiaanse versie. Poster dan maar uitprinten voor boven je bed!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vanity Fair? Altijd al een interessant blad gevonden, kuch, waar koopt men zoiets?
Asking for a friend, natuurlijk
Alsof die printer niet al meteen stond te draaien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
In Italië ben ik bang, want het is de Italiaanse versie. Poster dan maar uitprinten voor boven je bed!
Lammert kan de duiven nog steeds niet vinden en ik zat bv dit ook pas na 17 keer kijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsof die printer niet al meteen stond te draaien.
Duiven?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lammert kan de duiven nog steeds niet vinden en ik zat bv dit ook pas na 17 keer kijken.
[ afbeelding ]
Dit kan nu niet meer @GeorgeMquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:22 schreef GeorgeM het volgende:
RA RA RASPUTIN
RUSSJANS GREETEST LUF MASJIEN![]()
![]()
We moeten wel íets te raden overhoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo naakt gaan staan en vervolgens de boel afschermen.
Ra ra Ras Putinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit kan nu niet meer @:georgem![]()
Volg je het nieuws niet
Jeeejquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:50 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me gelukkig minder gespannen en depri dan vanmorgen.
Mede dankzij jullie
BENDEDOOF?!quote:
Dat is wel een beetje jammer inderdaad!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo naakt gaan staan en vervolgens de boel afschermen.
De Brabo's bij ons op kantoor praten gewoon AN.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is Brabants toch ook weer niet.
[ afbeelding ]
Als er iemand niet meedoet is dat waarschijnlijk eerder Oekraïne dan Rusland.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een ESF vraagje: gaat Rusland dit jaar überhaupt meedoen?
Zo ja, dan is het veel boe geroep uit publiek vanwege de situatie in Oekraïne?
Het antwoord op de tweede vraag kan alleen maar ja zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie niks in de instagramlinkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:19 schreef Em31 het volgende:
Wtf kijk dit in de Apple Store in Amsterdam
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
https://nos.nl/artikel/24(...)eel-politie-aanwezigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie niks in de instagramlink
EVENLANGSDESCHONENBERGGAANDANquote:
Dit vroeg ik me vandaag ook al af. Als ze meedoen wordt het misschien net zo'n toestand als in 2014.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb het inmiddels ook teruggekeken. Wat betreft het stuk met Kim van Kooten, ik vond het niet zo goed passen bij de rest, maar op zich wel leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de show van Arjen Lubach ook even teruggekeken. Je kunt in het begin merken dat hij een beetje gespannen is (Wiebelen, handen in zijn zakken), wat eigenlijk niets voor hem is. De show was zeker niet slecht.
Het stukje met Kim van Kooten vond ik alleen niets toevoegen.
Ik ga nu kijken, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb de show van Arjen Lubach ook even teruggekeken. Je kunt in het begin merken dat hij een beetje gespannen is (Wiebelen, handen in zijn zakken), wat eigenlijk niets voor hem is. De show was zeker niet slecht.
Het stukje met Kim van Kooten vond ik alleen niets toevoegen.
Maar dan zouden kijkers op dinsdag massaal in de war raken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:53 schreef NailQueen het volgende:
Hij had het net zo goed Maandag met Lubach kunnen noemen
IS HET WEER CAPSLOCKDAGquote:
OH SORRY, DAT WIST IK OOK NIETquote:
Jelle Brandt Corstius was net bij HLF8 en ik schrok nogal van wat hij zeiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:43 schreef Momo het volgende:
Heb zeker wel te doen met de mensen in Oekraine, ook omdat ik verre roots heb in Oekraine via de vader van mijn oma. (1/8 of 1/16 ben ik waarschijnlijk). Ookal ken ik helemaal geen familie van die kant en kwamen we er pas achter toen we de stamboom gingen uitzoeken, toch is dat wel raar nu. Verre familie van mij kwam uit Tsjernivtsi en Dnjepropetrovsk.
SORRY MAGNIEquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OH SORRY, DAT WIST IK OOK NIET
OH JA DAT IS WAAR SORRYquote:
quote:
WEET IK NIET MAAR LUCTOR LEEK HET NIET GOED TE HORENquote:
Jaaaa ik stond net de traybake uit de oven te halen en heb ongegeneerd staan dansen in de keuken!quote:
In kleine letters doen sommige het niet :d :pquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
MOETEN SMILEYS NIET OOK IN CAPSLOCK? [ afbeelding ]
Of hij wou het niet horen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
WEET IK NIET MAAR LUCTOR LEEK HET NIET GOED TE HOREN
Ja ok, dat weet ik, maar dat is niet direct wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
In kleine letters doen sommige het niet :d :p
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of hij wou het niet horen.
Zoek op youtube op Luctor en Carnaval. Hij woont gewoon in Lienden.,
Neee wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heeft ze het verder gehad?Wil je delen welke studie of is dat te specifiek?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoofden maakten wel in één keer alle duivengrapjes duidelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef Greys het volgende:
*kuch*
In de tweet foto mét hoofden zichtbaar. Maar who needs de hoofden in dit geval.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:31 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik had nog beloofd om wat liedjes op een rij te zetten met onregelmatige maatsoorten! Heb de selectie maar even in een spoiler gezet, dat scheelt weer scrollen voor iedereen die het niet boeit
Geprobeerd er een enigszins gebalanceerd, maar ook weer niet al te lange lijst van te maken. Vul dus gerust aan!RushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis wel nog Yes in het rijtje
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:31 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
JA MAAT KWEETNIEHOE. DUS DAN MAARquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer. Misluktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde toch wat keuzes maken zodat het lijstje niet langer werdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rush
Ik mis wel nog Yes in het rijtje![]()
Oef. Op sociale media?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Er gaan geruchten dat Queen Elizabeth is overleden, maar nog niet veel bronnen zeggen het.
Sorry als het onzin is.
Vooralsnog alleen Twitter, maar ik heb nog niet veel gecheckt.quote:
Zie alleen een hele hoop 'wait whut queen elizabeth is dead'-tweets maar vooralsnog geen bronnen of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen Twitter, maar ik heb nog niet veel gecheckt.
Was ook nog bezig met die gijzeling![]()
Nee precies.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie alleen een hele hoop 'wait whut queen elizabeth is dead'-tweets maar vooralsnog geen bronnen of zo.
Ja je weet tegenwoordig niet meer wat je moet volgen. Oekraïne ook nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen Twitter, maar ik heb nog niet veel gecheckt.
Was ook nog bezig met die gijzeling![]()
Eén of andere site zou beweren de 'exclusive' van haar dood te hebben gekregen. Alsof dat zo werktquote:
Dat is mooi. Ze konden ook nergens heen.quote:
Ze had Corona natuurlijk. Maar kan ook best een of andere klootzak zijn die het voor de lol als gerucht de wereld in slingert.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Er gaan geruchten dat Queen Elizabeth is overleden, maar nog niet veel bronnen zeggen het.
Sorry als het onzin is.
Hij zei iets van: ‘waar stopt Poetin’ en dat hij bang was. Hij schijnt Rusland-kenner te zijn?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ze konden ook nergens heen.
Wat zei Jelle BC trouwens? Ging dat over Oekraïne?
Echt heel zorgwekkend hoeveel mensen op Twitter het zo maar aannemen. En jonge mensen ook, die moeten toch beter weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze had Corona natuurlijk. Maar kan ook best een of andere klootzak zijn die het voor de lol als gerucht de wereld in slingert.
Ik ben al begonnen met Russisch leren en als je slim bent doe jij dat ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei iets van: ‘waar stopt Poetin’ en dat hij bang was. Hij schijnt Rusland-kenner te zijn?
Daquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met Russisch leren en als je slim bent doe jij dat ook
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:Guanabana gaf al aan dat ze er mee gestopt was.
Ik meen dat hij ooit een serie over Rusland had. Of misschien ook correspondent geweest daar. Ik zou het kunnen googlen maar daar ben ik momenteel te beroerd voorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
Hij zei iets van: ‘waar stopt Poetin’ en dat hij bang was. Hij schijnt Rusland-kenner te zijn?
Ik geloof het pas als de BBC het meldt en/of alle socials van de Britse overheid en het koningshuis op zwart gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt heel zorgwekkend hoeveel mensen op Twitter het zo maar aannemen. En jonge mensen ook, die moeten toch beter weten.
Laten we dan meteen ook maar aan Chinees beginnen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met Russisch leren en als je slim bent doe jij dat ook
Eerst moet de premier nog gebeld worden met de mededeling dat Londen Bridge down isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als de BBC het meldt en/of alle socials van de Britse overheid en het koningshuis op zwart gaan
Nee nee, volgens één tweet die ik net las is het pas waar wanneer TMZ het bevestigt. Fuck Buckingham en de BBC joh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als de BBC het meldt en/of alle socials van de Britse overheid en het koningshuis op zwart gaan
Wo ai ni!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laten we dan meteen ook maar aan Chinees beginnen.
witte lijst met nr 37.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wo ai ni!
Verder weet ik niks. Of nou ja ni hao. Maar daar heb je minder aan.
Ben jij hier nieuw of ben je onder een andere nick?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
De bron over de Queen is Hollywood Unlocked, zie ik. Nooit van gehoord.
Ja ik ben een newbie op dit subforum. Af en toe kom ik aanwaaienquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Ben jij hier nieuw of ben je onder een andere nick?
We hebben haar uit het Top 2000-topic ge-recruit afgelopen december.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben jij hier nieuw of ben je onder een andere nick?
Allemaal jouw schuld idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben haar uit het Top 2000-topic ge-recruit afgelopen december.
Die ging zelfs nog nauwelijks naar familie aangelegenheden en zeker niet met covid nu. Onzin verhaal van een clickbait account.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Kan best zijn dat ze is overleden, hoor. Maar je maakt mij niet wijs dat ze onderweg was naar de trouwerij van een Vogue-piepeltje. Vanwege corona stonden haar werkzaamheden sws op een laag pitje. Ze ging helemaal nergens naartoe.
Dus een pop culture 'news'site van een Amerikaanse hollywoodblogger krijgt als eerste het exclusieve nieuws dat Liz zou zijn overleden, vlak voor ze naar een bruiloft zou gaan ondanks een covid besmetting en nadat ze eerder al haar afspraken had afgezegd ivm die besmetting.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ instagram ]
Onderweg naar een trouwerij, terwijl ze met de corones zit? Na een dik half uur nog niet gemeld door de officiële kanalen? Ik vertrouw het niet helemaal
Zo! Is dit echt?quote:
Ik hou deze SC al járen gegijzeld met m'n slechte grappen. Gaat primaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo! Is dit echt?
Voor gijzelnemers lopen de zaken nooit goed af. Helaas soms ook niet voor de gijzelaars.
Ha, dat is ook een manier.quote:
Alleen omdat we niet met een auto in de buurt kunnen komen, blijkbaar is dat een effectieve strategie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou deze SC al járen gegijzeld met m'n slechte grappen. Gaat prima
Hier kun je tenminste nog ontsnappen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou deze SC al járen gegijzeld met m'n slechte grappen. Gaat prima
Helaas niet, hele gebied was afgezet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Stel je voor dat dit gewoon een willekeurige voorbijrijdende auto was
Ja, nou ja. Ik weet niet wat hij zoal geroepen heeft, maar hij zou ook met een robot op explosieven onderzocht worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |