Ik kan me de reactie van toen vooraf echt niet meer herinnerenquote:Op maandag 21 februari 2022 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
De reactie vooraf en alles is nu wel anders.
quote:
Volgens mij werd er veel minder vooraf gezegd, denkend dat het wel los zou lopen. Dat is wat ik me herinner, maar weet het niet 100% zeker meer. Obama die zich er niet echt mee wilde bemoeien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan me de reactie van toen vooraf echt niet meer herinneren
Al was ik toen ook 13 en volgde ik het nieuws nog niet heel erg.
Verschil is ook wel dat rond de Krim het relatief onverwacht was dat Rusland het deed. Minder verwacht dan nu i.i.gquote:Op maandag 21 februari 2022 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er veel minder vooraf gezegd, denkend dat het wel los zou lopen. Dat is wat ik me herinner, maar weet het niet 100% zeker meer. Obama die zich er niet echt mee wilde bemoeien bijvoorbeeld.
Nu hebben ze juist echt elke stap die Rusland zou gaan zetten bekend gemaakt, alles wordt hardop gezegd.
Geen Erik Dijkstra dus?quote:Op maandag 21 februari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ik heb Op1 maar uitgezet.Het aantal domme vragen van interviewers zonder enige kennis van sport was zo extreem, dat ik er niet meer naar kan kijken.
Nee.quote:
Stel je voor dat ze logisch moeten nadenken bij die talkshows he, wat op zo'n dag een betere keuze zou zijn.quote:
En nu er dan iets lijkt te gebeuren lijken we voorlopig niet heel veel verder te gaan dan 'een beperkt pakket sancties gericht tegen Russen die betrokken zijn bij het besluit om tot erkenning over te gaan en tegen de machtshebbers in Donetsk en Loehansk'. Daar zullen ze niet bepaald wakker van liggen, ben ik bang.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er veel minder vooraf gezegd, denkend dat het wel los zou lopen. Dat is wat ik me herinner, maar weet het niet 100% zeker meer. Obama die zich er niet echt mee wilde bemoeien bijvoorbeeld.
Nu hebben ze juist echt elke stap die Rusland zou gaan zetten bekend gemaakt, alles wordt hardop gezegd.
Domme vragen is tot daar aan toe, maar gewoon je feiten niet op rij hebben is nog erger, dan lees je je gewoon verkeerd in.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ik heb Op1 maar uitgezet.Het aantal domme vragen van interviewers zonder enige kennis van sport was zo extreem, dat ik er niet meer naar kan kijken.
Je kunt gewoon een Nederlands passagiersvliegtuig uit de lucht schieten zonder consequenties, dus ze gaan lekker hun gang.quote:Op maandag 21 februari 2022 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En nu er dan iets lijkt te gebeuren lijken we voorlopig niet heel veel verder te gaan dan 'een beperkt pakket sancties gericht tegen Russen die betrokken zijn bij het besluit om tot erkenning over te gaan en tegen de machtshebbers in Donetsk en Loehansk'. Daar zullen ze niet bepaald wakker van liggen, ben ik bang.![]()
Oh, maar Wopke heeft op twitter gezegd dat dit slecht is, misschien dat dat iets helpt.![]()
Sport, muziek, film etc. zijn altijd een ondergeschoven kindje bij de makers van dit soort programma's. Ze weten dat het goed scoort, daarom nodigen ze die uit. Maar moeite erin steken is wat teveel gevraagd,quote:Op maandag 21 februari 2022 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze logisch moeten nadenken bij die talkshows he, wat op zo'n dag een betere keuze zou zijn.
Dat voer ik onder domme vragen. Een beetje voorbereiden was teveel gevraagd. Vooral dat ze bij Bos niet eens weten dat ze al een keer heeft deelgenomenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:00 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Domme vragen is tot daar aan toe, maar gewoon je feiten niet op rij hebben is nog erger, dan lees je je gewoon verkeerd in.
M Rutte zal de situatie aldaar vast wel verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
De lichtheid van bepaalde media en Dhr. M Rutte trek ik vanavond extra slecht. Don't look up had prima een Nederlandse film kunnen zijn. Gaaf land.
Dat ja en dat Van Zundert de eerste kunstschaatster was sinds 1964, terwijl we er in 1976 ook nog één hadden die zelfs een medaille won.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat voer ik onder domme vragen. Een beetje voorbereiden was teveel gevraagd. Vooral dat ze bij Bos niet eens weten dat ze al een keer heeft deelgenomen
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
Optyfen met talkshows.
Ik zie hier een potentieel twitteraccount in.
Gewoon alleen Tijd voor Max kijken en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef ijs_beer het volgende:
Optyfen met talkshows.
Ik zie hier een potentieel twitteraccount in.
Beetje scoren door mee te liften op de prestaties van de sporters. Om daarna het erover te gaan hebben dat grote sportevenementen niet meer in dubieuze landen gehouden moet worden.Dat kan alleen maar als de kosten gedrukt worden en de eisen van de UEFA/FIA/IOC niet zo bizar zijn.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat ja en dat Van Zundert de eerste kunstschaatster was sinds 1964, terwijl we er in 1976 ook nog één hadden die zelfs een medaille won.
En over deze minister van Sport heb ik ook mijn twijfels. Een verhaaltje ophangen dat ze in de ministerraad melde dat we ons eerste goud hadden gewonnen. Dat was Schouten op zaterdag 5 februari. Sinds wanneer vergaderen ze in het weekend?
Is ook allemaal strategie natuurlijk. Jarenlang hameren ze er al bij de kiezer in dat Nederland, uiteraard dankzij het geweldige leiderschap van de VVD, zo'n gaaf land is en dat alle andere partijen zo negatief zijn in de campagnes als ze commentaar hebben op de gang van zaken.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
Dat hij de woorden 'gaaf land' vandaag weer gebezigd heeftHoop dat hij Sander en de kloof eens kijkt bijvoorbeeld, vooral de laatste aflevering.
Sybrand Niessen is natuurlijk wel het toptalent van de NPO.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon alleen Tijd voor Max kijken en er is niets aan de hand.
Wie bepaalt wat een dubieus land is?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje scoren door mee te liften op de prestaties van de sporters. Om daarna het erover te gaan hebben dat grote sportevenementen niet meer in dubieuze landen gehouden moet worden.Dat kan alleen maar als de kosten gedrukt worden en de eisen van de UEFA/FIA/IOC niet zo bizar zijn.
Precies, hij heeft het talent om echt elk onderwerp luchtig te houden.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Sybrand Niessen is natuurlijk wel het toptalent van de NPO.
Die taak wil ik wel op me nemen.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een dubieus land is?
Dat is uiteraard niet altijd makkelijk te zeggen. Maar de sportbonden zouden juist kunnen eisen dat bepaalde regels worden nageleefd. I.p.v. eigen banen op de wegen en een verplichte glimach bij binnenkomst je aan mensenrechten houden. Maar ja geld en macht he.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat een dubieus land is?
Als je zag hoe ze van Oslo af zijn gekomen voor deze spelen dan wordt dat allemaal lastig.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is uiteraard niet altijd makkelijk te zeggen. Maar de sportbonden zouden juist kunnen eisen dat bepaalde regels worden nageleefd. I.p.v. eigen banen op de wegen en een verplichte glimach bij binnenkomst je aan mensenrechten houden. Maar ja geld en macht he.
Met de eisen die ze stelden was het wel meer dan terecht dat Noorwegen nee heeft gezegd.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je zag hoe ze van Oslo af zijn gekomen voor deze spelen dan wordt dat allemaal lastig.![]()
Zie die Zomerspelen ook nog wel naar Qatar gaan (oh god en dan in de winter zeker).
Ja daarom, maar dat kwam ze natuurlijk prima uit.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de eisen die ze stelden was het wel meer dan terecht dat Noorwegen nee heeft gezegd.
Ja dat wordt vast weer mooi. En daarna Italiëquote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Parijs in 2024 het goede voorbeeld gaat geven. Vooralsnog lijkt dat ook wel het geval te zijn. De openingsceremonie op de Seine i.p.v. in het stadion, zodat ook mensen met minder geld het kunnen zien is al een mooi idee
Zeker ja. Ook nog omdat Kazachstan nooit een echt serieuze optie is geweest.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja daarom, maar dat kwam ze natuurlijk prima uit.
En daarna Los Angeles, dus ook primaquote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat wordt vast weer mooi. En daarna Italië
Ooh en dan ben jij ondertussen ook al dik in de 80, dus dat hele Qatar maak je vast niet meer mee.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
En daarna Los Angeles, dus ook prima
Brisbane 2032 al met pensioen. Lekker veel tijd om te kijkenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ooh en dan ben jij ondertussen ook al dik in de 80, dus dat hele Qatar maak je vast niet meer mee.
Kun je mooi overdag slapenquote:Op maandag 21 februari 2022 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brisbane 2032 al met pensioen. Lekker veel tijd om te kijken
In Brisbane is het nog een uur later, dus dan begint de sport al helemaal vroeg hier. De reguliere sportdag om 01.00...quote:Op maandag 21 februari 2022 23:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je mooi overdag slapen![]()
Tijden zullen dan voor ons wel wat minder zijn
quote:Op maandag 21 februari 2022 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Brisbane is het nog een uur later, dus dan begint de sport al helemaal vroeg hier. De reguliere sportdag om 01.00...
Dat is dan helemaal drama ja. Dan liever verschoven tijden de andere kant op. In Rio ging het ook wel tot diep in de nacht door. Maar het is wat makkelijker om even flink door te halen en in dat ritme te zitten dan opeens heel vroeg op te staan en dan ook nog heel vroeg te gaan slapen.quote:
Maar jij bent en blijft toch eeuwig 31?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:02 schreef Em31 het volgende:
Als Brisbane is ben ik al bijna 40, raar idee.
Ik heb even snel naar het menu gekeken voor je en ik zie daar niks over meloen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:26 schreef H_T het volgende:
@:Strani klopt het dat McDonald's Spanje watermeloen op een stokje verkoopt?
* H_T zit op die hoek van youtube
Hm ja daar had ik eigenlijk niet over nagedacht, dat jij ook ouder wordtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:02 schreef Em31 het volgende:
Als Brisbane is ben ik al bijna 40, raar idee.
Dan heeft het internet gelogenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even snel naar het menu gekeken voor je en ik zie daar niks over meloen.
Je kan wel stukjes ananas kopen als toetje. Ook een beetje raar.
Kan je nou zelfs het internet niet meer vertrouwen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan heeft het internet gelogenIk heb nu wel gezien dat ze gazpacho op het menu hebben. Dat had ik niet verwacht
In Frankrijk hadden ze dat jaren terug ook, lijkt om tijdelijke acties te gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:26 schreef H_T het volgende:
@:Strani klopt het dat McDonald's Spanje watermeloen op een stokje verkoopt?
* H_T zit op die hoek van youtube
En anders ben je een filmpje tegengekomen van iemand die net in Spanje was toen dit verkocht werd om dan later in een video te claimen dat dit gewoon een ding is in Spanje. Je wil niet weten hoe vaak zoiets gedaan wordt.quote:Watermelon arrives at McDonald's
McDonald's is offering this "Ptite Watermelons" as one of its desserts.
After the 'Crunchy melon' last summer, McDonald's restaurants offer Ptite Watermelon made from seedless watermelons, "Ptite Watermelon" is presented on a stick for an easy grip.
The melon is part of the Happy Meal menu and dessert until 28 August 2012. It is part of the campaing to give every child a healthier Happy Meal every first Wednesday of the month. Melon now alternates with the Apples-Grapes bag and Pineapple bag, scheduled for September.
https://fructidor.com/newsdetail.aspx?idn=15757
Ik was gelukkig net klaar met typen, want daarvoor geeft zo'n nachtlampje echt niet genoeg licht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:37 schreef Strani het volgende:
* doet het licht uit en het nachtlampje aan voor als iemand niet kan slapen
Ohjaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar jij bent en blijft toch eeuwig 31?
Ananasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb even snel naar het menu gekeken voor je en ik zie daar niks over meloen.
Je kan wel stukjes ananas kopen als toetje. Ook een beetje raar.
Meloenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In Frankrijk hadden ze dat jaren terug ook, lijkt om tijdelijke acties te gaan.
Al hebben ze nog steeds stukjes appel en zo, dus misschien is de meloen binnenkort weer aan de beurt.
[..]
En anders ben je een filmpje tegengekomen van iemand die net in Spanje was toen dit verkocht werd om dan later in een video te claimen dat dit gewoon een ding is in Spanje. Je wil niet weten hoe vaak zoiets gedaan wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik wou dat dit mijn klacht van de dag was, dan had ik een gezegend leven.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wou dat dit mijn klacht van de dag was, dan had ik een gezegend leven.
Sorry, ik ben extreem somber en angstig vandaag.
Door dat geëmmer met mijn gezondheidquote:
Vanavond had er dan nog 22:22 naast gestaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als we computers gewoon pas in 2002 hadden gemaakt, dan hadden we niks met dat stomme millennium van doen gehad en had er vandaag mooi 22-2-22 linksonder in het scherm gestaan ipv dat lelijke 22-2-2022 wat er nu staat.
Sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook kutquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef Arizona het volgende:
Maar hoe is het verder met jullie? Nog plannen voor vandaag?
Ja, dat was helemaal mooi geweest. 22-2-22 22:22quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanavond had er dan nog 22:22 naast gestaan
Wat rotquote:
Sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Door dat geëmmer met mijn gezondheid![]()
Hoe langer ik niet weet wat het is, hoe banger ik word.
Ik moet even weer een positievere mindset zien te vinden.
Sterktequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Als eckte nerd zou ik nog wel een keer naar dit museum willen:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat was helemaal mooi geweest. 22-2-22 22:22![]()
Stomme Babbage, Lovelace, en Zuse.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef AgnesGru het volgende:
Over mijn nieuwe job:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
O ja, mijn dochter heeft haar meeloopdag vandaag. Ze zit nu in een college statistiek ( @:meke )
Ik zou niet eens weten wat variantie-analyse is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wees blijquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat variantie-analyse is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef AgnesGru het volgende:
Over mijn nieuwe job:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Hier regent het al.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:27 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nu vast ff lopen, ik zie dat het straks weer gaat regenen dus
Ik heb op school ook wel statistiek gehad, maar daar heb ik verder geen actieve herinneringen meer aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wees blij. Ik heb wel wat basiskennis van statistiek, heb ik ook wel nodig in mijn huidige baan. Maar ik vind het zeker niet het leukste.
Oh, die lijkt mij ook interessant.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als eckte nerd zou ik nog wel een keer naar dit museum willen:
https://www.hnf.de/nl/permanente-tentoonstelling.html
We zijn wel een weekend in Paderborn geweest, maar toen vond ik het veel te lekker weer om naar een museum te gaan en daar heb ik wel een beetje spijt van nog steeds
Ja het was ook echt vooral om te voorkomen dat mensen hun kleine teen stoten tegen het salontafeltje. Ik ga er niet vanuit dat men nog midden in de nacht op de bank gaat zitten met de laptop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was gelukkig net klaar met typen, want daarvoor geeft zo'n nachtlampje echt niet genoeg licht.
Ja, normaal zit ik ook aan het bureau bij de PC, maar ik dacht ook eens modern te doen met zo'n draadloze schootcomputer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het was ook echt vooral om te voorkomen dat mensen hun kleine teen stoten tegen het salontafeltje. Ik ga er niet vanuit dat men nog midden in de nacht op de bank gaat zitten met de laptop.
Chinees EN pizzaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:46 schreef Strani het volgende:
Nou, gisteren voor een verjaardagslunch met 14 man Chinees gegeten, en in de avond pizza in een Italiaans restaurantje dus ik vrees dat ik even aan de havermout moet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
O ja, mijn dochter heeft haar meeloopdag vandaag. Ze zit nu in een college statistiek ( @:meke )
Je laat meelopers toch niet mee komen naar een college statistiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap ik zo niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |