Onmeunigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het begint hier onmeuig (@:drizzt_dourden) hard te waaien.
okquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:13 schreef Minimunt het volgende:
Volgensmij valt het allemaal wel mee.
Storm in een glas water.
Helemaal exact weet ik niet, maar ongeveer hier:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je waar de mensen van Big Jet TV staan op de kaart van Heathrow?
Daar denkt de O2 arena in London anders over. Hele stukken van het dak eraf.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:13 schreef Minimunt het volgende:
Volgensmij valt het allemaal wel mee.
Storm in een glas water.
Storm in een glas zuurstof dus. huehuequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar denkt de O2 arena in London anders over. Hele stukken van het dak eraf.
snel terug naar VBL jijquote:
Gelijk afgezet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:17 schreef Caland het volgende:
NH is niet serieus te nemen, KUTZENDER @:zipportal
ah, ok, ik dacht dat ze iets meer naar links stonden, maar wel daar aan de zuidkantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:15 schreef Tourniquet het volgende:
Helemaal exact weet ik niet, maar ongeveer hier:
https://goo.gl/maps/oahRFTstfWAaH9j2A
Jij woont in Ierland?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:16 schreef terrestrial het volgende:
Voorlopig ben ik nog niet onder de indruk... Dudley was krachtiger en langer hier.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wanneer wordt de storm minder?
Is er een indicatie dat er vannacht treinen gaan rijden als het minder wordt?
quote:Man in Ierland overleden door vallende boom
In Ierland heeft Eunice een leven ge๋ist, melden Ierse media. Een man zou in het kustgebied Wexford aan het werk zijn geweest om wegen vrij te maken van bomen, tot een boom boven op hem viel. Dat heeft de man niet overleefd, schrijft persbureau Reuters.
Er rijden toch sowieso geen treinen 's nachtsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Op ns.nl zie ik pas weer treinen morgenochtend. Niet ้้n voor 6 uur 's morgens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Er rijden toch sowieso geen treinen 's nachts
Nja nachtnet dan maar dat is maar een klein deel van Nl
Dank uquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op ns.nl zie ik pas weer treinen morgenochtend. Niet ้้n voor 6 uur 's morgens.
Nee, is nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het ergste al weer geweest zo te zien. Duurde een half uurtje.
Dat is het koufront dat voor de storm uit gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog even gekeken, denk dat ie hier ergens staat, in het weiland of net aan de rand ervan. Of nog net iets links van de rode circel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ah, ok, ik dacht dat ze iets meer naar links stonden, maar wel daar aan de zuidkant![]()
Mooie combi, die stream en dan flightradar er bij
In het weiland omdat er net een paard aan zijn bus aan het knabbelen was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog even gekeken, denk dat ie hier ergens staat, in het weiland of net aan de rand ervan.
[ afbeelding ]
67 mensen konden worden gearresteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef DaMart het volgende:
Er is inmiddels al een vrachtwagen omver geblazen...
[ twitter ]
Stom paart.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In het weiland omdat er net een paard aan zijn bus aan het knabbelen was.
Ik ook niet. Ben hier alleen voor ontwikkelingshulp. En gelukkig ben ik in drie minuten de grens over.quote:
Duitsers nemen we ook niet serieus met hun mondkapjesfetisjquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben hier alleen voor ontwikkelingshulp. En gelukkig ben ik in drie minuten de grens over.
Nee, moffen zijn nog erger. De grens met Brabant. Maar Brabo's neem je helemaal niet serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Duitsers nemen we ook niet serieus met hun mondkapjesfetisj
Waar vind ik de livestream?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Stoorzendert het volgende:
De stormmeter staat in de tuin![]()
[ afbeelding ]
Hij staat nog fier rechtop!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Stoorzendert het volgende:
De stormmeter staat in de tuin![]()
[ afbeelding ]
Ja quote 'm nog ff.quote:
Correct hij zei bij Myrtle Avenue op de stream eerder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog even gekeken, denk dat ie hier ergens staat, in het weiland of net aan de rand ervan. Of nog net iets links van de rode circel.
[ afbeelding ]
Ik woon in Brabantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, moffen zijn nog erger. De grens met Brabant. Maar Brabo's neem je helemaal niet serieus natuurlijk.
Die heb ik nietquote:
Stel mijn geduld maar op de proef...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die heb ik nietMaar ik post de 'after' foto's wel
Hier hele tuin aan kant. Voor een briesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef kilon het volgende:
Het begint langzamerhand een beetje wat te worden hier. Ik zet de tuinstoelen straks maar even om het hoekje uit de wind.
Dat heb ik ook gehoord ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat Big Jet TV er mee kappen om 16:00 (onze tijd)?
Zeg dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef kilon het volgende:
Het begint langzamerhand een beetje wat te worden hier. Ik zet de tuinstoelen straks maar even om het hoekje uit de wind.
Het begint echt heftig te worden, he?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeg dat.![]()
Geloof dat ik toch ook nog maar even naar buiten ga om wat spullen veilig te stellen.![]()
Morgen inplannen voor het zetten van nieuwe schuttingen ook, geloof ik.
Waar zie je dat van IJmuiden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Vlissingen 129 km/u
IJmuiden 130
Houtribdijk 124
Het is A'dam maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef RipCity het volgende:
We hebben een gewonde
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg
Een Amsterdammer. @Zipportal @Calandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef RipCity het volgende:
We hebben een gewonde
En op Schiphol landen ze nog steeds. Niet uit te leggen dit!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
En hiervoor is het voetbal afgelast. Ik ben woedend!
Yep...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het begint echt heftig te worden, he?
Op paar weer stations nu windstoot van 130 km per uur gemeten.. briesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hier hele tuin aan kant. Voor een briesje
Ah, helderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja.
Hij vermoed dat ze om 16:00 onze tijd van landingsbaan gaan wisselen.
Is vast een windhond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Waait hier in midden NL inmiddels ook best wel... ja.... potjandikkeme hard.
En de buren hebben besloten hun tyfus keffer in de tuin te gooien nu. Ik geloof dat ze er zelf ook vanaf willen
Denk in mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
En de buren hebben besloten hun tyfus keffer in de tuin te gooien nu. Ik geloof dat ze er zelf ook vanaf willen
Ik ga zo warme chocomelk makenquote:
IJsthee groen met citrusquote:
Niet hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Op paar weer stations nu windstoot van 130 km per uur gemeten.. briesje
https://speld.nl/2022/02/(...)iten-vanaf-1400-uur/quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Aandachtstrekkers zoals altijd idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Amsterdammer. @:zipportal @:caland
Al besproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef winterapfel het volgende:
[..]
https://speld.nl/2022/02/(...)iten-vanaf-1400-uur/
Prima cijfers vandaag.quote:
Hoe heet die stream? Zodat ik 'm op kan zoeken via de tvquote:
Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef GasProblem het volgende:
Wat een wind he. Kijk met angst naar de bomen hier.
Vliegeren met je hontje...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef Papabear het volgende:
Het verbaast me hoe druk het nog is op het strand bij Egmond. Allemaal mensen gezellig het hondje uitlaten![]()
https://webcamegmond.nl/
Even gefixed voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Flinke woei
Hoogtepunt is ook in aantocht, daarna nog tot vannacht half april minimaal de huidige windkracht.
Nou ff serieus nu dus h้, maar ik heb dus een kat die behoorlijk aan het verharen is weer. Dat borstelen is altijd een saai werkje en de kad is er ook niet zo van gediend. Dus ik denk, stel nou h้, ik gooi de kad even een half uurtje buiten op het balkon (geen nood, balustrade van 1.50m aanwezig), zou kad dan van die losse haren afkomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Hier waren de al omgewaaide bomen nog niet eens opgeruimd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef GasProblem het volgende:
Wat een wind he. Kijk met angst naar de bomen hier.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ff serieus nu dus h้, maar ik heb dus een kat die behoorlijk aan het verharen is weer. Dat borstelen is altijd een saai werkje en de kad is er ook niet zo van gediend. Dus ik denk, stel nou h้, ik gooi de kad even een half uurtje buiten op het balkon (geen nood, balustrade van 1.50m aanwezig), zou kad dan van die losse haren afkomen?
Toch ff denken in mogelijkheden.
[..]
Nou ff serieus nu dus h้, maar ik heb dus een kat die behoorlijk aan het verharen is weer. Dat borstelen is altijd een saai werkje en de kad is er ook niet zo van gediend. Dus ik denk, stel nou h้, ik gooi de kad even een half uurtje buiten op het balkon (geen nood, balustrade van 1.50m aanwezig), zou kad dan van die losse haren afkomen?
That's what she said.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Flinke woei
Hoogtepunt is ook in aantocht, daarna nog tot vannacht minimaal de huidige windkracht.
[..]
Dakbedekking ja.quote:
Wel eens de stofzuiger geprobeerd, of is hij/zij daar niet van gediend? Zou bij mijn kad niet lukken hoor, die zit al op zolder als ik dat ding tevoorschijn haal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Daar moet je niet heen gaan vriend. Zitten voornamelijk zure mensen die elkaar niks gunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef Salina het volgende:
Andere WKN-topic is toch wat minder sportief/humoristisch helaas.![]()
![]()
Salina in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1225 Orkaan des DOODS
Oh dat past wel bij storm ja. Die hier in het oosten des lands nog moet beginnen, verdomd rustig nog. Oh wacht ik zie wel net een thuisbezorgd jongen van zijn fiets waaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Als het hier ooit nog losgaat een lekker glaasje port
Wij zijn bij seizoen 4 nu!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja en pas alles van The Office USA gekeken.
Linkje aub?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoek van Holland 141
Vlissingen 134
Houtribdijk 131
IJmuiden 130
Schiphol 126
Haha, volgens mij nooit geprobeerd. Kad vliegt ook meteen weg als dat ding tevoorschijn komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel eens de stofzuiger geprobeerd, of is hij/zij daar niet van gediend? Zou bij mijn kad niet lukken hoor, die zit al op zolder als ik dat ding tevoorschijn haal.
Erg mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Amsterdammer. @:zipportal @:caland
Oeiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ADO maakt een grapje, maar is er echt een stuk weg van het dak nu?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoek van Holland 141
Vlissingen 134
Houtribdijk 131
IJmuiden 130
Schiphol 126
Wat foto'squote:
Dat is klote.quote:
Tsja als je daar aan de gracht woont heb je sowieso wel wat geldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wel een kakkersstem
"Heb je het gefeauteaugrafeurt?
nu zie je het verschil helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stadion van niks @:Haags
Gewoon voetballen vanavond in de KKD
[ twitter ]
Foto.quote:
Ik verstond gewoon "gefotografeerd" anders...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wel een kakkersstem
quote:
quote:
Glas dat ding is maar een jaar oud ofzoquote:
Markerwaarddijk, niet de Houtribdijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoek van Holland 141
Vlissingen 134
Houtribdijk 131
IJmuiden 130
Schiphol 126
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Glas dat ding is maar een jaar oud ofzo
Er zijn 7 ramen eruit gevlogen.
het ijzeren gestel staat er nog maar we hebben een grote tuin maar er vliegt steeds glas eruit. Dat wordt opruimen morgenochtendquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar het ding zelf staat nog?
Wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wel een kakkersstem
Ze kunnen beter het dak maken ipv een plan van aanpakquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stadion van niks @:Haags
Gewoon voetballen vanavond in de KKD
[ twitter ]
Thee vind ik op de 1 of andere manier wel bij storm passen.quote:
Dat glas is makkelijker te vervangen dan het ijzeren gestel. Maar alsnog heel rot natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
het ijzeren gestel staat er nog maar we hebben een grote tuin maar er vliegt steeds glas eruit. Dat wordt opruimen morgenochtend
Als het rot is kun je maar beter alles meteen vervangenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat glas is makkelijker te vervangen dan het ijzeren gestel. Maar alsnog heel rot natuurlijk
Echt? Ik had dat meer met hero๏ne.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Thee vind ik op de 1 of andere manier wel bij storm passen.
Ik doe een Westmalle mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef Gunner het volgende:
Borreltje helpt wel tegen stormstress. Proost.
Goed puntquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het rot is kun je maar beter alles meteen vervangen
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef RipCity het volgende:
EERSTE DODE!
Amsterdam heeft de primeur.
Ik moet de hond straks nog even uitlaten, maar ik mijd bomenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers uberhaupt ooit buiten komen.
@maxi-mus nu is het dus een storm.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:10 schreef RipCity het volgende:
EERSTE DODE!
Amsterdam heeft de primeur.
RIPquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Dode in Amsterdam door de storm
[ twitter ]
"Zaal"quote:
Lekker op tijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:13 schreef summer2bird het volgende:
Die achterlijke buren van mij zijn ook maar eens het terras op gekomen om de boel vast te zetten
Hoe is het in Limboland?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb net een pizza besteld, gelukkig komen ze hier nog wel bezorgen.
Tripeltje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:15 schreef Salina het volgende:
[..]
That's what she said @:bloodymary1
[..]
Lekker. Welke?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier toch leuker hahah
Neem snel het konijn mee voordat hij wegwaait.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Buurvrouw heeft het fantastische idee om nu het hok van het buitenkonijn te verschonen.
Overal ligt nu hooi![]()
Wat zijn dit voor mensen?
Het zijn hoarders, dus het verbaasd me berhaupt dat ze door kregen dat hun terras zooi niet goed stonden.quote:
Ik heb er wel eens overna gedacht om het konijn te jatten ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Neem snel het konijn mee voordat hij wegwaait.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:18 schreef Drass het volgende:
Had bijna nieuwe tuinmeubels.. Helaas gingen ze niet over de schutting van de buren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:17 schreef summer2bird het volgende:
Buurvrouw heeft het fantastische idee om nu het hok van het buitenkonijn te verschonen.
Overal ligt nu hooi![]()
Wat zijn dit voor mensen?
Epic.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier toch leuker hahah
Heb je Britten wel eens zien uitgaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Epic.
Wel grappig dat velen in voetbalshirt en korte mouwen rondlopen.![]()
Maar toch leuk bedacht en gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik l้้f erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nijmegen beetje winderigquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:08 schreef RipCity het volgende:
Dus momenteel alleen in randstad beetje wind? Den Haag/Amsterdam? Verder overal rustig?
En heel de Belgische kust in vernielingquote:
Damnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:22 schreef Studiotje het volgende:
[ twitter ]
Steigers goed vastzetten is een kunst.
De kippetjes liggen hier gewoon in de zon in de ren. Gekke beesten. Waait wel hoor, maar niet echt storm.quote:
Praat toch eens normaal.quote:
Limburgse kippen.... snappen er niks van.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
De kippetjes liggen hier gewoon in de zon in de ren. Gekke beesten. Waait wel hoor, maar niet echt storm.
Ja hoe is de situatie nu? Zal intussen wel meer weg zijn? Zodra er zo'n gat zit heeft de wind natuurlijk een lekker 'houvast punt.'quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Haags het volgende:
Positief iets is wel dat het dak eraf is bij het ado stadion. Laat dat gedrocht maar helemaal de klote in gaan
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Het begint hier GRUWELIJK hard te waaien. Ook bij forum admin @:ggmm waait het.
Eergisteren is hier de trampoline tegen een boom gewaaid waardoor mijn boom is omgevallen. Wat gaan we vandaag krijgen???
[ afbeelding ]
@:zipportal
@bloodymary1quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
Dawas 'm weer? Of krijgen we nog een:
Had er niet een pas corona gehad? Dan is het wel goed om even een frisse neus te halen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:29 schreef Mammietje het volgende:
Moet nog eten hebben...![]()
Es ff kijken wie ik daarvoor de deur uit ga sturen.
That's what she said.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm, hier (midden NL) was het best wel heftig een uur geleden, en nu lijkt het alweer wat afgezwakt met de wind.
Dawas 'm weer? Of krijgen we nog een:
[ afbeelding ]
Geen idee.hopelijk pleurt het stadion in elkaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja hoe is de situatie nu? Zal intussen wel meer weg zijn? Zodra er zo'n gat zit heeft de wind natuurlijk een lekker 'houvast punt.'
Die moet nog thuiskomen helaas...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Had er niet een pas corona gehad? Dan is het wel goed om even een frisse neus te halen!
Nou, Pjotr had zeker vroeg zijn kratje leeg?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee.hopelijk pleurt het stadion in elkaar.
Precies, dacht ik ook toen ik vanmorgen wakker werd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:32 schreef Revanches het volgende:
Vind het tot nu toe nog wel meevallen. Harde wind ja maar niet harder dan gisteren.
Het zijn maar M6 boutjes hier.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
installateurs van zonnepanelen zouden zware boetes en sancties moeten krijgen als een zonnepaneel eraf gaat bij een wind.
en ze willen goedkoper en sneller werken.... maar de kwaliteit van het vastmaken vergeten ze soms. Ze zouden het moeten bestand maken bij een 200km/u wind
grote verschillen in NL natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:32 schreef Revanches het volgende:
Vind het tot nu toe nog wel meevallen. Harde wind ja maar niet harder dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |