Is vast een windhond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Waait hier in midden NL inmiddels ook best wel... ja.... potjandikkeme hard.
En de buren hebben besloten hun tyfus keffer in de tuin te gooien nu. Ik geloof dat ze er zelf ook vanaf willen
Denk in mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
En de buren hebben besloten hun tyfus keffer in de tuin te gooien nu. Ik geloof dat ze er zelf ook vanaf willen
Ik ga zo warme chocomelk makenquote:
IJsthee groen met citrusquote:
Niet hierquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Op paar weer stations nu windstoot van 130 km per uur gemeten.. briesje
https://speld.nl/2022/02/(...)iten-vanaf-1400-uur/quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Aandachtstrekkers zoals altijd idd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Amsterdammer. @:zipportal @:caland
Al besproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef winterapfel het volgende:
[..]
https://speld.nl/2022/02/(...)iten-vanaf-1400-uur/
Prima cijfers vandaag.quote:
Hoe heet die stream? Zodat ik 'm op kan zoeken via de tvquote:
Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef GasProblem het volgende:
Wat een wind he. Kijk met angst naar de bomen hier.
Vliegeren met je hontje...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef Papabear het volgende:
Het verbaast me hoe druk het nog is op het strand bij Egmond. Allemaal mensen gezellig het hondje uitlaten![]()
https://webcamegmond.nl/
Even gefixed voor je.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Flinke woei
Hoogtepunt is ook in aantocht, daarna nog tot vannacht half april minimaal de huidige windkracht.
Nou ff serieus nu dus hé, maar ik heb dus een kat die behoorlijk aan het verharen is weer. Dat borstelen is altijd een saai werkje en de kad is er ook niet zo van gediend. Dus ik denk, stel nou hé, ik gooi de kad even een half uurtje buiten op het balkon (geen nood, balustrade van 1.50m aanwezig), zou kad dan van die losse haren afkomen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
Hier waren de al omgewaaide bomen nog niet eens opgeruimd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:39 schreef GasProblem het volgende:
Wat een wind he. Kijk met angst naar de bomen hier.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ff serieus nu dus hé, maar ik heb dus een kat die behoorlijk aan het verharen is weer. Dat borstelen is altijd een saai werkje en de kad is er ook niet zo van gediend. Dus ik denk, stel nou hé, ik gooi de kad even een half uurtje buiten op het balkon (geen nood, balustrade van 1.50m aanwezig), zou kad dan van die losse haren afkomen?
Toch ff denken in mogelijkheden.
[..]
Nou ff serieus nu dus hé, maar ik heb dus een kat die behoorlijk aan het verharen is weer. Dat borstelen is altijd een saai werkje en de kad is er ook niet zo van gediend. Dus ik denk, stel nou hé, ik gooi de kad even een half uurtje buiten op het balkon (geen nood, balustrade van 1.50m aanwezig), zou kad dan van die losse haren afkomen?
That's what she said.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Flinke woei
Hoogtepunt is ook in aantocht, daarna nog tot vannacht minimaal de huidige windkracht.
[..]
Dakbedekking ja.quote:
Wel eens de stofzuiger geprobeerd, of is hij/zij daar niet van gediend? Zou bij mijn kad niet lukken hoor, die zit al op zolder als ik dat ding tevoorschijn haal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Daar moet je niet heen gaan vriend. Zitten voornamelijk zure mensen die elkaar niks gunnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:43 schreef Salina het volgende:
Andere WKN-topic is toch wat minder sportief/humoristisch helaas.![]()
![]()
Salina in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1225 Orkaan des DOODS
Oh dat past wel bij storm ja. Die hier in het oosten des lands nog moet beginnen, verdomd rustig nog. Oh wacht ik zie wel net een thuisbezorgd jongen van zijn fiets waaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Als het hier ooit nog losgaat een lekker glaasje port
Wij zijn bij seizoen 4 nu!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja en pas alles van The Office USA gekeken.
Linkje aub?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoek van Holland 141
Vlissingen 134
Houtribdijk 131
IJmuiden 130
Schiphol 126
Haha, volgens mij nooit geprobeerd. Kad vliegt ook meteen weg als dat ding tevoorschijn komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel eens de stofzuiger geprobeerd, of is hij/zij daar niet van gediend? Zou bij mijn kad niet lukken hoor, die zit al op zolder als ik dat ding tevoorschijn haal.
Erg mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Amsterdammer. @:zipportal @:caland
Oeiquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ADO maakt een grapje, maar is er echt een stuk weg van het dak nu?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Hoek van Holland 141
Vlissingen 134
Houtribdijk 131
IJmuiden 130
Schiphol 126
Wat foto'squote:
Dat is klote.quote:
Tsja als je daar aan de gracht woont heb je sowieso wel wat geldquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wel een kakkersstem
"Heb je het gefeauteaugrafeurt?
nu zie je het verschil helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stadion van niks @:Haags
Gewoon voetballen vanavond in de KKD
[ twitter ]
Foto.quote:
Ik verstond gewoon "gefotografeerd" anders...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:04 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wel een kakkersstem
"Heb je het gefeauteaugrafeurt?
quote:
quote:
Glas dat ding is maar een jaar oud ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |