Ja quote 'm nog ff.quote:
Correct hij zei bij Myrtle Avenue op de stream eerder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog even gekeken, denk dat ie hier ergens staat, in het weiland of net aan de rand ervan. Of nog net iets links van de rode circel.
[ afbeelding ]
Ik woon in Brabantquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, moffen zijn nog erger. De grens met Brabant. Maar Brabo's neem je helemaal niet serieus natuurlijk.
Die heb ik nietquote:
Stel mijn geduld maar op de proef...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die heb ik nietMaar ik post de 'after' foto's wel
Hier hele tuin aan kant. Voor een briesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef kilon het volgende:
Het begint langzamerhand een beetje wat te worden hier. Ik zet de tuinstoelen straks maar even om het hoekje uit de wind.
Dat heb ik ook gehoord ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat Big Jet TV er mee kappen om 16:00 (onze tijd)?
Zeg dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:32 schreef kilon het volgende:
Het begint langzamerhand een beetje wat te worden hier. Ik zet de tuinstoelen straks maar even om het hoekje uit de wind.
Het begint echt heftig te worden, he?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeg dat.![]()
Geloof dat ik toch ook nog maar even naar buiten ga om wat spullen veilig te stellen.![]()
Morgen inplannen voor het zetten van nieuwe schuttingen ook, geloof ik.
Waar zie je dat van IJmuiden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Vlissingen 129 km/u
IJmuiden 130
Houtribdijk 124
Het is A'dam maar.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef RipCity het volgende:
We hebben een gewonde
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg
Een Amsterdammer. @Zipportal @Calandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef RipCity het volgende:
We hebben een gewonde
https://www.at5.nl/artike(...)-boom-op-aalsmeerweg
En op Schiphol landen ze nog steeds. Niet uit te leggen dit!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
En hiervoor is het voetbal afgelast. Ik ben woedend!
Yep...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het begint echt heftig te worden, he?
Op paar weer stations nu windstoot van 130 km per uur gemeten.. briesjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hier hele tuin aan kant. Voor een briesje
Ah, helderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja.
Hij vermoed dat ze om 16:00 onze tijd van landingsbaan gaan wisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |