Dat is het koufront dat voor de storm uit gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het ergste al weer geweest zo te zien. Duurde een half uurtje.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier is het ergste al weer geweest zo te zien. Duurde een half uurtje.
Nog even gekeken, denk dat ie hier ergens staat, in het weiland of net aan de rand ervan. Of nog net iets links van de rode circel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ah, ok, ik dacht dat ze iets meer naar links stonden, maar wel daar aan de zuidkant![]()
Mooie combi, die stream en dan flightradar er bij
In het weiland omdat er net een paard aan zijn bus aan het knabbelen was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog even gekeken, denk dat ie hier ergens staat, in het weiland of net aan de rand ervan.
[ afbeelding ]
67 mensen konden worden gearresteerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:23 schreef DaMart het volgende:
Er is inmiddels al een vrachtwagen omver geblazen...
[ twitter ]
Stom paart.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In het weiland omdat er net een paard aan zijn bus aan het knabbelen was.
Ik ook niet. Ben hier alleen voor ontwikkelingshulp. En gelukkig ben ik in drie minuten de grens over.quote:
Duitsers nemen we ook niet serieus met hun mondkapjesfetisjquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben hier alleen voor ontwikkelingshulp. En gelukkig ben ik in drie minuten de grens over.
Nee, moffen zijn nog erger. De grens met Brabant. Maar Brabo's neem je helemaal niet serieus natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Duitsers nemen we ook niet serieus met hun mondkapjesfetisj
Waar vind ik de livestream?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Stoorzendert het volgende:
De stormmeter staat in de tuin![]()
[ afbeelding ]
Hij staat nog fier rechtop!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:29 schreef Stoorzendert het volgende:
De stormmeter staat in de tuin![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |